Musthavesforreal.com reviews

Periode2021

Kimberley doorne
09-09-2015

Klantvriendelijk

Ik wou heel graag een zwarte broek met coating hebben, deze vond ik gelukkig op MusthavesForReal.com. Helaas ben ik alleen niet zo bekend met het online winkelen dus twijfelde ik over welke maat ik nodig had, aangezien dit in de winkel ook vaak van elkaar verschilt. Ik heb de klantenservice gemailt waarnaar ik een vriendelijk antwoord terug krijg welke maat ik moest nemen maar óók hoe ik dit artikel het beste kon dragen. Super service dus, ik ga hier zeker vaker bestellen!

Helena Brinks
26-08-2015

Hier word je blij van!

ik ben eigenlijk niet zo van het online shoppen, maar kwam deze webshop tegen via een blogger die ik volg en ik dacht, laat ik het gewoon eens proberen. toen ik op de website kwam van musthavesforreal stonden er echt zo veel leuke dingen op dat ik gewoon niet kon kiezen!

Heb direct maar veel geshopt (ja als je het doet, doe het dan goed zegt mn moeder altijd) dus had een broek, twee tops, laarsjes een vest en oorbellen gekocht. bij een item kon ik niet zo goed zien om welke maat het ging dus hierover even naar de klantneservice een bericht gestuurd en binnen een half uur had ik al een reactie! Echt heel snel. Toen ging ik mn bestelling plaatsen en had het de volgende dag al in huis! Echt super.

Heb al veel complimenten gehad op m'n werk als ik deze kleding aan heb dus ik ga als ik weer wat nieuwe spullen nodig heb hier zeker weer wat bestellen!

Echt een aanrader.

Carine
25-08-2015

Top service!

Ik wil bij deze laten weten dat ik heel erg goed geholpen ben door de medewerkers van MusthavesForReal!

Ik heb moeite met het online shoppen, maar omdat het gemakkelijk is heb ik er toch voor gekozen om een aantal items online te kopen via MusthavesForReal. Ik heb een artikel retour gestuurd en ik kreeg keurig mijn geld terug en een bevestiging dat alles ook weer in goede orde was ontvangen.

De rest van de artikelen die ik heb gekocht zijn mij erg goed bevallen! Ik zou er zo weer gaan shoppen.

Keep up the good work @MusthavesForReal!

Gie
08-06-2015

Slechte communicatie

Bestelling geplaatst en betaald op 31 mei. Vandaag 8 juni nog steeds niets ontvangen. Vorige week mail gestuurd dat ik nog niets had ontvangen. Krijg mail terug dat bestelling is geannuleerd dat er iets mis is met betaling. Ze vragen printscreen van rekeningafschrift door te sturen, wat ik ook doe en nu geen reactie na 3 mails te sturen! Mijn geld is wel van rekening maat niets ontvangen. Dus ik vertrouw het niet!