Musthavesforreal.com reviews

Periode2021

Gwenn
14-06-2016

Fijne webshop!

Hele leuke collectie, snelle levering! Ik had voor 22.00 uur besteld, en het was de volgende dag al in huis. Heel fijn!

Myrthe
12-06-2016

Betalen voor artikelen die nooit geleverd zijn...

13 februari een een bestelling geplaatst, waarvan (bleek achteraf) een artikel niet leverbaar was. Ondanks dat dit artikel niet werd geleverd, werd het wel gefactureerd. Hierover heb ik meer dan eens via email contact gehad met Musthavesforreal. Tot heden helaas zonder resultaat. Ik zou een aangepaste factuur ontvangen, maar omdat die maar niet kwam is, op verzoek van Musthavesforreal het gedeelte van de bestelling dat wel is geleverd betaald. De aannamingen voor het zogenaamd ontbrekende gedeelte blijven echter binnen komen en na 4 maanden intensief contact en verschillende toezeggingen dat e.e.a. wordt afgehandeld, kan ik niet anders dan concluderen dat ik niet serieus wordt genomen. Ik weiger te betalen voor producten die ik niet heb ontvangen.

Ik houd er normaal gesproken niet van om ervaringen openbaar te delen en los dit liever op samen met Musthavesforreal, maar inmiddels heb ik het gevoel dat ik met mijn rug tegen de muur aan sta.

Denice
08-06-2016

Geen reactie, niets bezorgd

27 mei een bestelling geplaatst. Vandaag 8 juni nog geen levering. Meerdere malen gemaild en contact formulieren ingevuld.

Geen enkele reactie ontvangen. Geen telefoonnummer te vinden waarmee een klantenservice gebeld kan worden.

Ben er wel klaar mee maar hoe annuleer je een bestelling wanneer er geen enkele reactie of bevestiging komt?

Laatste keer, nooit meer.

Marieke
07-06-2016

Geen reactie!

Op vrijdag 13 mei een bestelling proberen te doen met mijn mobiel. Helaas haakte hij bij het betaal gedeelte af.

Mijn man heeft toen op diezelfde vrijdag 13 mei diezelfde bestelling voor mij en mijn vriendin gedaan. Het was voor 22:00 en dus zou ik het de dag erna binnen hebben. Helaas! Het festival wat op zondag was, was inmiddels voorbij, en op dinsdag kreeg ik mijn bestelling binnen. Afgeleverd op mijn werk. Savonds laat kom ik thuis van mijn werk, ligt zo'n zelfde pakket op de eettafel. Die is bestemd voor mijn man, maar met mijn spullen erin. 2x ananas top mint groen, en 2x mint groene blazer.

In "mijn" pakket zat dit ook. De annanas top heb ik eruit gehaald en de blazers weer terug gedaan, want die vielen tegen helaas.

Pakketten in 1 grote verzenddatum gedaan dienst op het werk had liggen, alle stappen gevolgd, dus netjes aangemeld en bevestiging ontvangen dat mijn aanmelding ontvangen was.

Tot mijn grote schrik kreeg zowel mijn man, als ik in onze e-mailbox een herinnering van Klarna of we even 150,00 wilde betalen. Bij elkaar dus 300,00!

Ik ben naar mijn track & trace gaan kijken en zie dat mijn pakket nog steeds niet aangekomen is. "Geadresseerde was verhuisd" stond erbij.

Mailen, mailen, mailen, en nog steeds geen antwoord!

Ik heb geen zin om in de problemen te komen met dit Klarna! Ik wil graag mijn 2 annanastops betalen, en de andere 2 annanastops en 4 blazers inmiddels betaal ik niet!

Ik heb ze vanmorgen een mail gestuurd (7-6-2016) dat als ik op 8-6-2016 om 12:00 geen contact met ze heb gehad, ik een officiële klacht in ga dienen.

Wat een "bedrijf"! Hier bestel ik nooooooit meer!

Erwin
07-06-2016

Komen beloftes niet na!

Prachtige website, mooie producten, maar belabberde klantenservice die het predikaat niet eens verdient. Het komt niet vaak voor dat ik contact heb gehad met een bedrijf dat zo slecht zijn afspraken nakomt. Niet bij een, maar bij een aantal bestellingen. Verkeerde producten welke vervolgens retour gaan. Vervolgens krijg je na een eerste email een heel populair mailtje terug dat het mini's verwerk de track and trace code wordt verstuurd, dat is o.a. 6 weken geleden. Niet voor niets staat er geen telefoonnummer op de website. En je dan vervolgens verschuilen achter een nieuw computer systeem dat geïmplementeerd moet worden. Als klant heb je daar geen boodschap aan. Wellicht een keer op cursus sturen. Jammer want met een beetje goede klantenservice kan dit volgens mij uitgroeien tot een hele mooie formule. Blijft het zoals het is zal het niet lang bestaansrecht hebben.

Bianca
31-05-2016

Betreft nog niet ontvangen artikelen

Ik heb vorige week woensdag een bestelling geplaatst, tot op heden nog niks ontvangen. Ordernr. 85404 en nee geen pre order artikelen.ook al gemaild geen reactie. Waar blijft mijn bestelling. En voor 22.00 besteld wel mail ontvangen dat de bestelling aangekomen is!

Marloes
27-05-2016

Retour naar 4 maanden nog niet verwerkt

Ik ben erg teleurgesteld in dit bedrijf. Eigenlijk zelfs boos over de gang van zaken. Inmiddels heb ik een incassobureau achter mijn vodden aanzitten vanwege een artikel dat ik retour heb gedaan en nog niet verwerkt is. Daar ben ik alles behalve blij mee. Helaas is er geen telefoonnummer bekend zodat ik direct contact op zou kunnen nemen om het op te lossen. Inmiddels heb ik zelf her incassobureau gebeld en de situatie voorgelegd. Betalingsbewijs is verstuurd maar nu moet ik nog wel wachten op het juist afhandelen van de retour. Dit word me ook al weken beloofd. Heel jammer ze hebben leuke artikelen maar het vertrouwen is voor mij weg.

Karen
26-05-2016

Voor 22:00 besteld morgen in huis, nou heb NET NIETS mogen ontvangen vandaag ! Ronduit belachelijk.

Sabina
26-05-2016

Niks gehoord.

Heb afgelopen zaterdag 21 mei n bestelling gedaan. Wilde via ideal betalen, maar toen ik klaar was werd er aan gegeven dat de betaling mislukt was. Ik keek dit na, maar het bedrag was wel afgeschreven, maar heb geen orderbevestiging gehad. Ben hierover dus gaan mailen of mijn bestelling nu wel of niet geplaats is. Helaas tot op heden nog geen reactie, maar wel mijn geld kwijt!

Eerder nooit problemen gehad.

Sabina van Hees

Judith
21-05-2016

Leuke kleding, maar service?!

4 weken geleden iets retour gestuurd. Tot op geen aangepaste factuur.. Meerdere malen over gemaild en via Facebook contact. Belofte dat retour direct in orde gemaakt zou worden. Tot op heden niks aangepast met als klap op de vuurpijl aanmaningskosten. Ze geven gewoon niet thuis!

Daarnaast ook erg lang op je bestelling wachten, zonder enig bericht dat het langer duurt.

Jammer, bestelde regelmatig wat, maar nu? NOOIT MEER!

Connygreve
09-03-2016

Teken van leven?

Ik bestelde 2 shirts op zondagavond ná 22;00 uur.

Op de site staat: vóór 22:00 uur besteld, de volgende dag in huis.

Maar omdat ik na tienen besteld heb zou ik mijn pakketje dus op dinsdag in huis moeten hebben.

Op dinsdag nog geen track and trace ontvangen, dus een mail gestuurd. Op die mail kwam geen antwoord.

(Op de site staat dat alle mail binnen 24 uur beantwoord wordt)

Vandaag, woensdag, nog steeds geen track and trace ontvangen. Pakketje zal er dus morgen ook niet zijn.

Adverteer dan niet met leuzen als " vóór 22:00 uur besteld, de volgende dag in huis" en

"Alle mail binnen 24 uur beantwoord"

Jammer dit weer

Kim
24-02-2016

Top bedrijf

Komen hun belofte na voor 22.00 besteld de volgende dag in huis.

Alles netjes in 1 doos in zakjes goed voor mekaar.

Marion
17-02-2016

Top webshop & service!

Leuke webshop met veel keuze! Ik had een vraag over mijn bestelling en werd dezelfde dag netjes beantwoord door de klantenservice. Inmiddels is mijn pakketje bezorgd en ben er ontzettend blij mee! Musthaves For Real is zeker een aanrader voor iedere mode liefhebster :-)

Annelies_aanraad
21-12-2015

Duurt lang

Ik heb eind november/begin december een hoop kleding besteld. Er bleek een vest bij te zitten die niet op voorraad was. Uiteindelijk via de mail contact gehad en ze zouden het 17 december binnen krijgen. Bijzonder vind ik wel dat ditzelfde vest steeds in de acties op Facebook en de email voorbij komt. Ik heb nog steeds mijn hele pakketje niet terug en krijg geen antwoord op mijn mail. Ik ben benieuwd hoe lang dit nog gaat duren. Zou m'n nieuwe kleding toch graag voor de kerst hebben zodat ik het aan kan doen. Weet ook niet of ik ooit nog iets bestel..

08-12-2015

Super tevreden over mijn aankopen

Van deze webshop kan ik nou echt blij worden! Heb hier al meerdere keren geshopt sinds ik de webshop afgelopen zomer heb ondekt. Altijd is de levering snel bij mij thuis en de over de kwaliteit van de kleding en schoenen ben ik heel erg te spreken. Heb ook een keer contact gehad met een meisje van de klantenservice en die heeft mij snel en goed verder geholpen (ik had een vraag over de pasvorm van een vest). Bij retouren krijg je ook altijd snel je geld terug. Helemaal geen slechte dingen kan ik zeggen over deze webshop! Altijd erg tevreden dus zeker een aanrader om lekker zogreloos te winkelen.

Groetjes Diane

30-11-2015

Super gave Musthaves en snelle levering!

Ik heb 100% tevreden met mijn aankopen bij Musthavesforreal! Deze webshop levert de volgende dag indien je voor 10 uur 's avonds besteld. De kwaliteit is erg goed en verder hebben ze super leuke kleding en accessoires!

Echt een aanrader!

Evelien
30-11-2015

slechte service

Ik heb vorige week dinsdag een cadeaubon besteld. Deze heb ik nog steeds niet ontvangen. Ik heb wel een bestelnummer maar geen track en tracé. Ik heb hier mails over gestuurd en berichten op Facebook gestuurd. Geen reactie over gehad en ik zie dat jullie wel online zijn. Ik hoop dat we dit kunnen oplossen

E1987
30-10-2015

Zeer slechte ervaring

Ik heb een combideal gekocht voor €49. Drie dezelfde shirtjes in 3 verschillende kleuren. De shirtjes waren te kort voor mij dus heb ze ALLEDRIE retour gestuurd en ingevuld op het retourformulier, wat -zoals wel is aangegeven- je € 6,95 kost. Vervolgens krijg ik -te laat- melding dat mijn retour is verwerkt. En tot mijn verbazing krijg ik maar €30 van de door mij betaalde €49 retour zonder enige verklaring. Dus ik mail dat het retourbedrag niet klopt, beweren ze dat ik maar 2 shirtjes heb teruggestuurd. Ik heb al meermalen gemaild maar het kwartje valt gewoon niet en je wordt niet serieus geholpen, de helft wordt gewoon genegeerd of ze praten er volledig overheen. Tweemaal gevraagd om telefonisch contact, maar ook hier geen gehoor. Dus geen idee waar ze mee bezig zijn daar. Of ze hebben daar mensen werken die graag wat achterover drukken op kosten van de klant. Dramatisch slechte communicatie! Ik word hier ontzettend boos van en zal iedereen aanraden: bestel hier niets!

Sanne
20-10-2015

Mooie items en fijne service!

Enkele weken geleden twee prachtige jurkjes besteld. Helaas niet geschikt voor de gelegenheid waar ik ze voor in gedachten had, dus geretourneerd. Bestelling deels betaald met Fashioncheque maar het gehele bedrag retour gekregen op mijn rekening. Fijne communicatie. Klantenservice is behulpzaam en heel aardig! Fijne webshop!

12-10-2015

Hele leuke kleding en sieraden geshopt.

Op zoek naar een cadeautje voor mijn zus, kwam ik deze Musthaves webshop tegen. Toen ik even rond ging kijken begon het al meteen te kriebelen haha. Super leuke kleding hebben ze hier en heb ook een nieuw horloge geshopt! Ook een cadeaubon voor mijn zus gehaald zodat zij hier zelf wat kan uitzoeken voor haar verjaardag. De cadeaubon kwam helemaal leuk ingepakt bij haar thuis. Vandaag stiekem nog maar weer wat besteld, zo leuk! Kan niet wachten tot ik het morgen kan dragen. Heb alleen maar goede dingen gehoord over deze webshop die ik kan beamen! Dit zal zeker een webshop zijn waar ik vaker leuke kleding ga kopen.