Nationalacademic.nl541 ervaringen

Ivan
15-04-2019

Prettig en duidelijk, en dat is het enige wat ik verlang.

A. R.
11-04-2019

Prima afhandeling, werd goed van voortgang afhandeling geïnformeerd.

D.J.
09-04-2019

Zeer correcte en adequate reacties door de medewerker.

Inge
05-04-2019

Uw medewerkster van het serviceteam zag direct dat er een fout was gemaakt bij de uitkering i.v.m. gemaakte tandartskosten en heeft dit gemeld aan de declaratie-afdeling. De enige reden waarom ik geen 5 sterren heb gegeven is dat het de declaratie-afdeling 5 dagen kostte om de door hen gemaakte fout recht te trekken.

Marja
04-04-2019

een aangename verrassing dat het eigen risico na zoveel jaren nog verhaald is.

Jon
28-03-2019

Zeer goede uitleg omtrent groene kaart van zowel auto als caravan. Binnen 24 uur was e.e.a. geregeld.

Martijn
27-03-2019

Uw medewerkster van het serviceteam was erg vriendelijk en behulpzaam en direct geholpen!

Ard-Jan
27-03-2019

Zeer vakkundig geholpen door de adviseur van National Academic. In een oogwenk was de schadeafhandeling geregeld. Dank!

Marcel
26-03-2019

Goed en snel via de website in te vullen. wat ik niet begrijp: ik log in, ben al klant en moet alle gegevens alsnog intikken. Jammer of doe ik iets niet goed?

Mirjam
23-03-2019

Door lekkage moest een houten kozijn gerepareerd en daarna geverfd worden. Ook toen de factuur hoger uitviel dan de offerte (was wel als mogelijkheid aangegeven op de offerte), is alles prima afgehandeld en netjes vergoed. Dank daarvoor!

Sars
22-03-2019

De procedure van indiening is zeer helder en sterk vereenvoudigd.De afhandeling geschiedt zeer snel, met heldere korte toelichting!

Piet
17-03-2019

Ik stuur in één envelop twee declaraties in met twee rekeningen/nota's en twee behandeloverzichten. Eén declaraties wordt volledig vergoed. Bij de andere declaratie staat: "Nota ontbreekt."Het lijkt mij dat er onzorgvuldig met mijn spullen wordt omgegaan.

Kees
15-03-2019

Resultaat perfect, ofschoon het redelijk lang geduurd heeft.

Ernst
14-03-2019

Alle besproken informatie van vorig telefonisch gesprek kon worden gebruikt voor het afsluiten van de verzekering vandaag. Tip adverteer met '3 jaar aanschafwaardeverzekring'

Pauline
13-03-2019

Prettig gesprek, vriendelijke en kundige medewerker.

Thomas
11-03-2019

Met spoed opgenomen in ZKH buitenland. Geen enkele adequate medewerking ervaren tijdens opname met de medewerkers van de alarmafdeling. Na terugkomst problemen met financiele afhandeling door verschillen in informatie, verstrekt door de medewerkers van de administratie. Geen enkele reactie ontvangen op door mij schriftelijk geuite klachten. Kortom helaas zeer negatieve ervaring

Mariel
09-03-2019

Snel en prettig afgehandeld. De schade wordt hersteld en vergoed. Er was ruimte voor eigen inbreng qua aanpak. Het formulier waarmee de schade gemeld moet worden vind ik niet zo goed aansluiten/ te breed, maar verder wederom heel prettig geholpen!

Ipam
05-03-2019

Na enige onduidelijkheid over het wel/niet verrekenen met het eigen risico van een bepaald programma, heeft de desbetreffende medewerkster een en ander uitgezocht en me binnen twee uur telefonisch (positief) uitsluitsel gegeven.

Eric
04-03-2019

Supersnel en vakkundig geregeld, zelfs in het weekend.Snel antwoord op vragen.

01-03-2019

Alle info die ik wilde hebben, werd mij direct meegedeeld.

Meer Nationalacademic.nl reviews
Welk cijfer geef jij Nationalacademic.nl?