Nationalacademic.nl678 ervaringen

02-04-2020

In verband met corona moesten we 3 dagen langer blijven in Havanna (Cuba). Wij zijn zeer tevreden over de afhandeling door medewerkster van National Academic.

Els
24-03-2020

De schade is door het schadebedrijf prima hersteld.De auto werd opgehaald en geruild met het vervangend voertuig.Na een kleine week werd hij ook weer netjes teruggebracht en ging het vervangend vervoer weer mee.Klasse!

Nando
20-03-2020

Zeer goede en snelle service, vriendelijk en begripvol!

Jeanette
18-03-2020

Snel en prima afgehandeld. Ik had ook wel alle documenten aangeleverd en er was geen onduidelijkheid m.b.t. de annuleringsvoorwaarden maar prima te woord gestaan door de medewerker die mijn dossier in behandeling had genomen en goede telefonische bereikbaarheid.

Petra
16-03-2020

Na autoinbraak met diefstal (wat op zich al vervelend is en een heel gedoe) is de afhandeling van de schade heel snel geregeld. Door de ruitschade bij een aangesloten reparateur te laten uitvoeren hoeft maar de helft van het eigen risico betaald te worden.

George
12-03-2020

Zeer vriendelijk te woord gestaan met kennis van zaken.Omzetten van de verzekering van de 'oude' auto naar de 'nieuwe' auto bijzonder snel geregeld, inclusief de administratieve afhandeling via de e-mail.Ik ben (weer) zeer tevreden!

Linda
10-03-2020

Een goede verzekeringsmaatschappij. Je wordt vlot geholpen, goede communicatie en de premies zijn prima.

Anja
09-03-2020

Het duurt erg lang voordat er enig bericht terug komt. Schade expert die langs is gekomen heeft gewoon informatie ingewonnen bij de persoon die een offert heeft afgegeven aan ons. De punten waarop de schade niet wordt vergoed kloppen niet.Ik ben erg teleurgesteld in jullie handelen en denk er sterk over om al mijn verzekeringen ergens anders onder te brengen. Mvg AnjaÂ

04-03-2020

snel geholpen op een duidelijke wijze zowel telefonisch als per mail.

Jelle
27-02-2020

Telefonisch informatie gevraagd over mijn autoverzekering. Werd vlot doorverbonden naar de juiste persoon welke mij kundig en vriendelijk kon antwoorden

Aren
22-02-2020

Voor het eerst in mijn leven (70 jaar) heb ik te maken gehad met een annulering vanwege een polsbreuk van mijn vrouw.Prima afgehandeld dor National Academic. Compliment.

20-02-2020

door medewerkster accuraat en snel geholpen; goede en gerichte vraagstelling, nette bediening en goed taalgebruik.Ook snel en adequaat formulieren t.b.v. de verdere afwikkeling toegezonden.Samengevat: goed vakwerk!

Marianne
17-02-2020

Keurig te woord gestaan en binnen no time had ik de Engelstalige verklaring voor de zorgverzekering van onze dochter nodig. Top geregeld!

Colidna
17-02-2020

Snelle correcte afhandeling bij schade, aangesloten bij AVR schadebedrijf Nootdorp, zeer naar tevredenheid geholpen.

Floor
14-02-2020

deskundig en snel geholpen.Tevens had ze een fijne en rustige stem, dat is geen vereiste maar wel een plus aan de telefoon

Mariam
05-02-2020

Mevrouw aan de telefoon heeft me heel goed geholpen

Maarten
29-01-2020

Mooi verhaal, maar teleurgesteld dat alle spullen onder de 100 euro überhaupt niet gedekt zijn binnen reisverzekering wegens eigen risico van 100 euro. Is deze verzekering alleen voor mensen die met regelmaat dure spullen kopen?

Jaap
23-01-2020

Zeer correcte afhandeling van een schademelding door zeer relevante informatie!

Frank
20-01-2020

Het was een prettig gesprek met iemand die deskundig antwoord gaf op al mijn vragen en alle wijzigingen vlot per mail bevestigd heeft. Precies hoe ik had gehoopt dat ik geholpen zou worden.

Eliza
15-01-2020

Net en vlot geregeld. Het ophalen en brengen van de gerepareerde auto gebeurde correct. De reparatie duurde wel lang (ivm kerst/nieuwjaar), maar we hadden een prima leenauto.

Meer Nationalacademic.nl reviews
Welk cijfer geef jij Nationalacademic.nl?