Nationalacademic.nl494 ervaringen

Erik
13-12-2018

heel correct geholpen door een medewerker die meedacht en niet alleen maar volgens de regeltjes handelde. snelle reacties en snelle beslissingen. zeer tevreden

Martin
12-12-2018

Een duidelijk gesprek, waarin ruggespraak werd gehouden, is de juiste oplossing aangeboden.

Daphne
10-12-2018

Ik ben op een vriendelijke en rustige manier te woord gestaan, mijn vragen zijn snel beantwoord en de aanpassingen zijn super snel gedaan!

Ginny
03-12-2018

Vragen zijn goed en duidelijk beantwoord. Fijn gesprek, heel geduldig.

Sophie
30-11-2018

Ik kreeg snel een e-mail na mijn gemelde schade. Een duidelijke e-mail ontvangen waarin stond wat ik moest aanleveren. Er werd aangegeven binnen 7 werkdagen dat ik iets zou horen over mijn schade, maar dat werd zelfs al eerder. Erg tevreden over de afhandeling van mijn schade.

Karin
23-11-2018

via mail contact gehad, alle vragen werden snel en correct beantwoord!

Bertus
22-11-2018

Geen omkijken naar gehad; vlot geregeld allemaal. Prima!

Helena
20-11-2018

Werden prettig geholpen bij een onduidelijke situatie van restitutie in het buitenland; NA nam de moeite binnen een paar dagen alles goed uit te zoeken en op te lossen. Heel fijn

Yvonne
19-11-2018

Ik sprak met een prettige telefoniste die goede informatie verstrekte en geduldig was.

H
15-11-2018

Heel vriendelijk werd ik geholpen en wist snel waar ik aan toe was voor mijn nieuwe autoverzekering. Gegevens waren snel voorhanden. Prima

J.
14-11-2018

Vriendelijke en duidelijke beantwoording van mijn vragen.Mijn probleem werd me duidelijk.

Etty
12-11-2018

Na het schriftelijk indienen van een rekening was er iets misgegaan in Tiel bij het scannen, waardoor de rekening ten onrechte niet werd vergoed. Een medewerker zou mij terugbellen maar dit duurde erg lang. Dus belde ik opnieuw en werd ik bijzonder vriendelijk en geduldig geholpen door een medewerkster die het alsnog samen met mij in orde maakte.

G.A.J.
07-11-2018

Vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. Gewerkt naar een oplossing.

Harry
05-11-2018

Snelle en duidelijke service. Vriendelijke medewerker van NA. Duidelijke uitleg omtrent de te nemen stappen, en snelle opvolging van actiepunten

Ron
02-11-2018

Prima reactie; tijdig en van uitstekende kwaliteit.

Patricia
31-10-2018

Netjes te woord gestaan en duidelijk en goed geholpen

Fast
29-10-2018

Contact en hulp bij vragen was helder en duidelijk. Zeer tevreden!!

Stephanie
25-10-2018

Zoals altijd super vriendelijke, snelle en vakkundige service!!

Gert
24-10-2018

Waar ik erg verbaasd over ben is dat ik vandaag 3 mailtjes ontvang m.b.t. de zorgkosten met hetzelfde bericht. U mag er een bedoeling mee hebben maar het ontgaat mij!

24-10-2018

Gewoon goed geregeld. Overeenkomstig de afspraken. Vriendelijk en zorgvuldig. Kwalitatief niets op aan te merken.

Meer Nationalacademic.nl reviews
Welk cijfer geef jij Nationalacademic.nl?