Nationalacademic.nl reviews

PeriodeLaatste 12 maanden202020192018
Lid
Ferdinand
24-06-2021

Waardeloze reisverzekering, veel slechter kan niet

Hebben ik weet niet hoeveel vragen, maar betalen niks uit. Pure oplichterij. Sluit nooit een reisverzekering af bij NA. Spijtig, want de zorgverzekering is uitstekend,

Ton
04-12-2020

Helder antwoord op mijn vraag over de dekking van de aanvullende verzekering voor fysiotherapie.

Paul
03-12-2020

Premie innen kunnen ze, uitbetalen niet

Heb een lekkage in de badkamer, direct gemeld bij National Academic. Ben al jaren klant, nooit wat gedeclareerd. Advies om een lekdetectie bureau in te schakelen. Gedaan, kosten gemaakt. Maar wat blijkt National academic geeft vervolgens niet thuis, want het woord wat in hun dekking staat, staat niet in het rapport, dus er wordt niet uitbetaald. Praten heeft geen zin, wat je loopt tegen een muur van flexibiliteit als een spoorbiels aan en meedenken is er al helemaal niet bij.

Als je iemand bent die graag premie betaald en vervolgens nul op het rekest krijgt, meld je dan gerust aan bij National Academic!

Ester
27-11-2020

Snel en goed contact via de chat, ondertussen de gevraagde informatie al op de mail! Superfijn!

Dirk
23-11-2020

Ik heb een wijziging doorgegeven voor mijn autoverzekering, was met één emailtje geregeld. Klasse!

Ilona
18-11-2020

Antwoord op mijn vraag per mail duurde wel erg lang

Wim
10-11-2020

Tevreden met de diensten. Wij zouden het eigen risico per maand willen betalen maar dat is (nog) niet mogelijk. Misschien iets om over na te denken

Agatha
29-10-2020

Prima geholpen. Alleen het zoeken in zorgzoeker om te kijken of mijn fysiotherapeut gecontracteerd is, vergde wat creativiteit, maar ik heb het gevonden.

Marieke
20-10-2020

vlot en goed geholpen!vriendelijk aan de telefoon en in emails. Bedrag snel uitgekeerd op mijn bank.

Raymond
15-10-2020

duidelijke antwoorden op mijn vragen, to the point.

Pieter ha
09-10-2020

Ik werd zeer welwillend, snel en accuraat geholpen!

Rob
01-10-2020

Prima afgehandeld, vlot en snel.Ik ben zeer tevreden.

Ellen
29-09-2020

Mijn declaratie werd zonder opgaaf van redenen afgewezen, terwijl ik wel recht had op een vergoeding en er alleen meer onderbouwing gewenst was. Dit vind ik niet erg klantgericht.

Roy
22-09-2020

Duidelijk en correct geholpen. Vriendelijk en behulpzaam

Dick
14-09-2020

Prettig afgehandeld, redelijk goede taxatie, maar taxateur ging akkoord.Minpuntje: afhandeling duurde wel wat lang (29 sept '19 naar nu is een jaar later).mvg.,

08-09-2020

Mijn vraag over de 'groene kaart' werd snel, adequaat en naar tevredenheid behandeld.

Gert Jan
20-08-2020

Duidelijk.Informatie gevraagd over schade zelf betalen of via de verzekering.Ik kreeg direct een duidelijk antwoord en ook die info via de mail.

Renzo
11-08-2020

Ik had schade aan de auto. Na melding werd ik gebeld door het herstel bedrijf voor een afspraak. Leenauto werd gebracht en mijn auto werd opgehaald. Na reparatie werd de auto, zelfs gewassen, weer gebracht. Trots liet de man het resultaat van de reparatie zien. Het was ook perfect gerepareerd.

Kaj
06-08-2020

Goed geholpen, snel alle papieren in huis, na deze opgestuurd te hebben duurde het iets langer dan normaal i.v.m. de corona drukte tot we inderdaad ons geld terugkregen.

Bert
04-08-2020

Lieve e-mail,Maar de tijd die het kost om de e-mail te schrijven had ook gebruikt kunnen worden om mijn adres om te zetten. Hoeveel moeite is dat nou? Ik ben al jaren klant bij jullie met AL mijn verzekeringen en dan dit.Bovendien was me vorige aan de telefoon (door een gestresste dame) al beloofd dat het omgezet was.Ik bergrijp dat jullie druk zijn, maar meer dan twee weken achterstand bij het aanpassen van een adres van een inboedel lijkt voelt raar. Ik heb geen flauw idee of nu verzekerd ben, of niet, want daar maakt de e-mail geen melding van.

Meer Nationalacademic.nl reviews