Nationalacademic.nl703 ervaringen

Dick
14-09-2020

Prettig afgehandeld, redelijk goede taxatie, maar taxateur ging akkoord.Minpuntje: afhandeling duurde wel wat lang (29 sept '19 naar nu is een jaar later).mvg.,

08-09-2020

Mijn vraag over de 'groene kaart' werd snel, adequaat en naar tevredenheid behandeld.

Gert Jan
20-08-2020

Duidelijk.Informatie gevraagd over schade zelf betalen of via de verzekering.Ik kreeg direct een duidelijk antwoord en ook die info via de mail.

Renzo
11-08-2020

Ik had schade aan de auto. Na melding werd ik gebeld door het herstel bedrijf voor een afspraak. Leenauto werd gebracht en mijn auto werd opgehaald. Na reparatie werd de auto, zelfs gewassen, weer gebracht. Trots liet de man het resultaat van de reparatie zien. Het was ook perfect gerepareerd.

Kaj
06-08-2020

Goed geholpen, snel alle papieren in huis, na deze opgestuurd te hebben duurde het iets langer dan normaal i.v.m. de corona drukte tot we inderdaad ons geld terugkregen.

Bert
04-08-2020

Lieve e-mail,Maar de tijd die het kost om de e-mail te schrijven had ook gebruikt kunnen worden om mijn adres om te zetten. Hoeveel moeite is dat nou? Ik ben al jaren klant bij jullie met AL mijn verzekeringen en dan dit.Bovendien was me vorige aan de telefoon (door een gestresste dame) al beloofd dat het omgezet was.Ik bergrijp dat jullie druk zijn, maar meer dan twee weken achterstand bij het aanpassen van een adres van een inboedel lijkt voelt raar. Ik heb geen flauw idee of nu verzekerd ben, of niet, want daar maakt de e-mail geen melding van.

Dave
03-08-2020

Ik ben keurig te woord gestaan door mevrouw en ben ook prima door haar geholpen. Het gesprek verliep op een rustige en ontspannen manier waarbij ik het gevoel kreeg dat ik als klant werd begrepen en ook dat er alle tijd aan mij werd geboden. Al met al was het een prettige ervaring met jullie klantenservice.

Jolande
22-07-2020

Prima!Vriendelijke medewerker aan de telefoon.Snelle verwerking van de gegevens.

Martin
26-06-2020

Toppers.Bij wijziging van mijn autoverzekering omdat ik een andere heb gekocht, hebben ze me gelijk geattendeerd op de pechhulp.Ook gelijk aangepastVriendelijke medewerkster.Geen woorden....Martin

Ingrid
26-06-2020

Nadat TCN (infomedics) de nota naar mij had gestuurd ipv naar National Academic, ben ik telefonisch en via een mail goed door jullie geholpen. De nota heb ik, na overleg met TCN, naar jullie gestuurd via het e-mailadres van mijn man.

Hilde
22-06-2020

Fijne hulp, maar adres of naamswijziging moeten een paar keer doorgegeven worden, alsook een kind dat uitgeschreven moet worden, i.v.m bereiken 18 jaar.National Academic is heeeel snel met versturen van aanmaningen.

Marjan
19-06-2020

Via telefoon correct geholpenLeenauto procedure verliep primaIk ben erg tevreden over de afwikkeling

Barbara
17-06-2020

De vergoedingsoverzicht klopt niet. Het gaat hier niet om lenzen maar om een computerbril om schadelijke effecten van het beeldscherm op de ogen te voorkomen. Graag nog een keer beoordelen. Alvast bedankt!

P
12-06-2020

De manier waarop het gesprek door uw medewerker werd gevoerd, was prima. De inhoud min of meer teleurstellend, maar daar kan zij niets aan doen.

COR
07-06-2020

Bijzonder snelle telefonische reactie op onze schademelding.Plezierig gesprek, mevrouw toonde veel begrip vooronze situatie en gaf precies aan hoe verder te handelen.De service tot nu toe kan niet beter wat mij betreft.

Cees
04-06-2020

Op vriendelijke, snelle en adekwate wijze werd mij informatie verstrekt en de benodigde formulieren toegezonden.

Frauke
28-05-2020

Uiters aardige dame die me goed heeft geholpen, ik heb geen enkel advies. Dus alleen een compliment.

Rob
18-05-2020

Uitstekend. Snel. IK werd dezelfde dag gebeld door het schade bedrijf en ben gelijk langs gegaan voor het opnemen van de schade. Enige verschil met de beloofde service is dat ik gevraagd ben om de auto bij de garage te brengen en te halen.

Wim
12-05-2020

vlotte en correcte afhandeling van de geleden schade. Alles is naar tevredenheidverholpen.vr. gr .J.W.Â

Laura
07-05-2020

Soepel en vlot afgehandeld. Mails goed geformuleerd zowel zakelijk maar toch persoonlijk

Meer Nationalacademic.nl reviews
Welk cijfer geef jij Nationalacademic.nl?