Nationalacademic.nl695 ervaringen

Martin
26-06-2020

Toppers.Bij wijziging van mijn autoverzekering omdat ik een andere heb gekocht, hebben ze me gelijk geattendeerd op de pechhulp.Ook gelijk aangepastVriendelijke medewerkster.Geen woorden....Martin

Ingrid
26-06-2020

Nadat TCN (infomedics) de nota naar mij had gestuurd ipv naar National Academic, ben ik telefonisch en via een mail goed door jullie geholpen. De nota heb ik, na overleg met TCN, naar jullie gestuurd via het e-mailadres van mijn man.

Hilde
22-06-2020

Fijne hulp, maar adres of naamswijziging moeten een paar keer doorgegeven worden, alsook een kind dat uitgeschreven moet worden, i.v.m bereiken 18 jaar.National Academic is heeeel snel met versturen van aanmaningen.

Marjan
19-06-2020

Via telefoon correct geholpenLeenauto procedure verliep primaIk ben erg tevreden over de afwikkeling

Barbara
17-06-2020

De vergoedingsoverzicht klopt niet. Het gaat hier niet om lenzen maar om een computerbril om schadelijke effecten van het beeldscherm op de ogen te voorkomen. Graag nog een keer beoordelen. Alvast bedankt!

P
12-06-2020

De manier waarop het gesprek door uw medewerker werd gevoerd, was prima. De inhoud min of meer teleurstellend, maar daar kan zij niets aan doen.

COR
07-06-2020

Bijzonder snelle telefonische reactie op onze schademelding.Plezierig gesprek, mevrouw toonde veel begrip vooronze situatie en gaf precies aan hoe verder te handelen.De service tot nu toe kan niet beter wat mij betreft.

Cees
04-06-2020

Op vriendelijke, snelle en adekwate wijze werd mij informatie verstrekt en de benodigde formulieren toegezonden.

Frauke
28-05-2020

Uiters aardige dame die me goed heeft geholpen, ik heb geen enkel advies. Dus alleen een compliment.

Rob
18-05-2020

Uitstekend. Snel. IK werd dezelfde dag gebeld door het schade bedrijf en ben gelijk langs gegaan voor het opnemen van de schade. Enige verschil met de beloofde service is dat ik gevraagd ben om de auto bij de garage te brengen en te halen.

Wim
12-05-2020

vlotte en correcte afhandeling van de geleden schade. Alles is naar tevredenheidverholpen.vr. gr .J.W.Â

Laura
07-05-2020

Soepel en vlot afgehandeld. Mails goed geformuleerd zowel zakelijk maar toch persoonlijk

Liesbeth
01-05-2020

Vlotte reactie, behulpzame medewerkers die verstand van zaken hebben. Vriendelijke benadering en klantgericht contact.

Dick
23-04-2020

Uitstekend geholpen, erg vriendelijk en klantgericht

16-04-2020

Schade in Frankrijk werd door NA prima afgehandeld.Complimenten daarvoor!

10-04-2020

Het betreft een geleden autoschade. Ik ben prima geholpen; kon met een toe gezonden digitaal schadeformulier de gehele zaak prima afhandelen. Ik kreeg keurig netjes via de email de stand van zaken toegezonden en kon zo de gehele autoschade afhandelen. Mijn hartelijke dank voor de prima afhandeling.met vriendelijke groet, Peter

Max
03-04-2020

Direct goed geholpen. Vriendelijke dame die me te woord stond en ook aandacht had voor wat ik haar vroeg. Ze hielp me daar vervolgens uitstekend bij.

02-04-2020

In verband met corona moesten we 3 dagen langer blijven in Havanna (Cuba). Wij zijn zeer tevreden over de afhandeling door medewerkster van National Academic.

Els
24-03-2020

De schade is door het schadebedrijf prima hersteld.De auto werd opgehaald en geruild met het vervangend voertuig.Na een kleine week werd hij ook weer netjes teruggebracht en ging het vervangend vervoer weer mee.Klasse!

Nando
20-03-2020

Zeer goede en snelle service, vriendelijk en begripvol!

Meer Nationalacademic.nl reviews
Welk cijfer geef jij Nationalacademic.nl?