Nationalacademic.nl601 ervaringen

15-08-2019

Supersnelle afhandeling. Binnen een paar dagen stond het geclaimde bedrag al op mijn rekening.

C
13-08-2019

To the point! Herhalen wat we afgesproken hebben. Inhoudelijk goed geïnformeerd.Geen lange wachttijd. Prima zo!

J.B.
13-08-2019

Vriendelijke en serieuze behandeling van onze zaak.

Nannie
09-08-2019

Eindeloos veel werk om dingen op te zoeken en op te sturen die jullie allang weten, en wat alleen maar bedoeld is om ervoor te zorgen dat we het opgeven of niet alles meer kunnen terugvinden en jullie niet hoeven te betalen.

ALBERT
08-08-2019

Ongevraagd heel behulpzaam bij het afwerken van het stoppen van verzekering van mijn auto. Hartelijk dank hiervoor.Met vriendelijk groet,Albert Gossen

Albert
06-08-2019

vlot en correct geholpen. Vriendelijk en meelevend.

Paul
05-08-2019

Uitstekend door U geholpen! Duidelijk en vriendelijk!

Monique
04-08-2019

Ik ben ontzettend goed, snel en vriendelijk geholpen toen ik na een fietsongeluk belde met national academic. Boven verwachting goed geregeld!

Jaap
01-08-2019

persoonlijke telefonisch contact met de schadebehandelaar is door mij bijzonder op prijs gesteld in deze zaak

Angeline
31-07-2019

Ik ben super tevreden over de schadebehandelaar, ze zegt me nog: ik hoop dat het goed met u gaat. Persoonlijke aandacht in deze tijd, het zijn eigelijk maar een paar woorden, keurig van haar. Ik heb dat nog niet eerder meegemaakt.En binnen een dag al een fijne afhandeling van de schade, echt fantastisch!

Lara
29-07-2019

Ik ben zeer erkentelijk voor het meedenken voor een oplossing voor een unieke situatie. Waardeer ik zeer.LaraÂ

Rob
25-07-2019

Werd telefonisch goed te woord gestaan en er weren excuses aangeboden.De storing was al een tijd aan de gang, hoorde ik. Maar waarom dan niet gelijk op de website zetten en klanten in onzekerheid brengen?

Elise
24-07-2019

Snel geholpen met het verkrijgen van een Engelse verklaring voor een Russisch visum.

Ton
23-07-2019

Een zeer vriendelijke dame heeft mij te woord gestaan en direct voorzien van tekst en uitleg. Chapeau !!!

C
22-07-2019

Keurig, met empatie door de medewerkster te woord gestaan.Goede, klant- en servicegerichte afhandeling.Eerlijk gezegd....beter dan ik gewend was tot nu toe.

Marcel
19-07-2019

Na vraag om verklaring schadevrije jaren dezelfde dag nog een mail ontvangen van Specialist Klantvragen. Super! Dank voor de snelle reactie!

18-07-2019

Snel en accuraat antwoord op mijn vraag. Attente medewerkster.

15-07-2019

Alleen wat gedoe met de vervangende auto (ongeluk gebeurde dicht bij huis in Haarlem, voor de vervangende auto moesten we helemaal mee naar Leiden en die auto moest de volgende dag weer in Haarlem worden omgeruild voor een andere vervangende auto) ; voor de rest was het uitstekend.

Sibyl
11-07-2019

Snelle reactie op mijn vraag om een engelstalige bevestiging van mijn zorgverzekering voor vakantie in het buitenland.

Claire
09-07-2019

bizar dat dit ruim 1 jaar na het opdoen van het letsel wordt behandeld.

Meer Nationalacademic.nl reviews
Welk cijfer geef jij Nationalacademic.nl?