Nationalacademic.nl659 ervaringen

Eliza
15-01-2020

Net en vlot geregeld. Het ophalen en brengen van de gerepareerde auto gebeurde correct. De reparatie duurde wel lang (ivm kerst/nieuwjaar), maar we hadden een prima leenauto.

Edwin
13-01-2020

Zeer netjes en doelgericht mijn vraag behandeld. Zeer te spreken over de manier waarop er naar de klant wordt geluisterd en er de tijd wordt genomen om de vraag duidelijk en in de klant zijn voordeel op te lossen

An
09-01-2020

Dit keer alles duidelijk.Prima! Dank U wel.

W.
07-01-2020

We hadden schade aan onze auto, buiten onze schuld, alles is netjes afgehandeld, mooie leenauto gehad. Wat ook enorm fijn was is dat we de auto volledig schoon (van binnen en buiten) terug kregen, wat een verrassing.

Matie
06-01-2020

heb geen negatieve ervaring.Als ik bel word ik goed ge holpen.Mijn premie loopt omhoog.Maar het is haast allemaal niet meerte volgen.Toen was geluk nog heel gewoon.Ik houd het voorlopig bij Academic.

Michel
02-01-2020

De overstap was snel geregeld. Goede overzichtelijke site en met een paar keer klikken wisten we direct waar we aan toe waren. National Academic is niet de goedkoopste aanbieder als het gaat om een kaal basis pakket, maar als je net als ons voor de extra dekkingen gaat krijg je zeker de beste voorwaarde en meest uitgebreide dekking. Je gaat tenslotte voor de zekerheid van een goede zorg polis zodat je later niet voor verrassingen komt te staan die je misschien nu nog niet kan overzien.

Henny
30-12-2019

Tot nu toe duidelijk, echter wordt ik stelselmatig aangesproken met beste heer terwijl ik al diverse malen heb aangegeven dat het om MEVROUW gaat. Dat vind ik persoonlijk erg stuitend en niet respectvol.

30-12-2019

De medewerkster van het infoteamwas zakelijk duidelijk en VriendelijkDus een vriendelijk gesprek .Met vr. gr. Hans

Claudia
27-12-2019

5 sterren (en meer!) voor de attentheid en de geleverde persoonlijke service door uw specialist klantvragen.(ik weet niet waar deze beoordeling komt te staan en of het dan juist wel of niet netjes is om haar hele naam te vermelden).

Mo
27-12-2019

Ik heb het gesprek als zeer prettig ervaren. Uw medewerkster van het serviceteam was vriendelijk en begripvol en heeft mij heel goed geholpen! Dank daarvoor en alvast een fijne jaarwisseling!

Wendy
24-12-2019

zwaar onbevredigend antwoord, wat ook niet klopt met eerdere toezeggingen in de chat. worden van het kastje naar de muur gestuurd, te gek voor woorden dit!!!! al jaren lang heel tevreden, maar nu dus echt niet.

Eunice
23-12-2019

Per abuis dubbele declaratie zorgkosten ingediend.Heel snel gereageerd op mijn bericht aan jullie, waardoor ik meteen gerust gesteld was.

Sanne
20-12-2019

Ieder jaar maak ik (grotendeels) mijn eigen risico op. National academic is altijd bereid om een realistische betalingsregeling met mij te treffen. Het is snel en duidelijk geregeld, erg prettig!

Gert-Jan
18-12-2019

Er wordt door NA onnodig om een verwijsbrief gevraagd terwijl ik die al had opgestuurd.De datum van de behandeling was voor die waarop de verwijsbrief was aangemaakt..alsof dat wat uitmaakt? De huisarts was van mening dat hij mij moest verwijzen lijkt mij?Ik denk voor het eerst sinds jaren aan veranderen van zorgaanbieder.

Marie-Laure
13-12-2019

Beste verzekering ooit !!!! Jammer dat de nieuwe auto niet bij jullie verzekerd kon zijn maar we komen terug. En een andere auto is er nog.Super sympathieke dames of heren aan de lijn - zeer hulpzaam - goedkope premie. Super tevreden klant !

11-12-2019

De fout m.b.t. de onvrijwillige opzegging van de doorlopende reisverzekering werd door NA correct hersteld

Margo
09-12-2019

ik heb prima informatie gekregen en weet nu waar ik aan toe ben. Werd meteen verbonden met een medewerker zonder wachttijd. Dat vond ik bijzonder voor deze tijd van het jaar ( december) . Ik bel zonder schroom nog een keertje als iets me niet duidelijk is.

Michel
04-12-2019

Door zeer vervelende omstandigheden een beroep moeten doen op onze annuleringsverzekering. Keurig te woord gestaan, geholpen en afgehandeld.Het was geweldig om een mooie bos bloemen te mogen ontvangen met sterkte wensen van National Academic. Bedankt!

Wendy
03-12-2019

Zeer netjes en begripvol geholpen. Goede uitleg over vervolg. Geen vervelende vragen die gevoel van wantrouwen geven. Ik voel me gehoord en heb vertrouwen in een goede afhandeling.

Albert
28-11-2019

Supersnel geholpen, zowel telefonisch als het sturen van de gevraagde informatie per mail. Dankuwel!!

Meer Nationalacademic.nl reviews
Welk cijfer geef jij Nationalacademic.nl?