Nationalacademic.nl711 ervaringen

Wim
10-11-2020

Tevreden met de diensten. Wij zouden het eigen risico per maand willen betalen maar dat is (nog) niet mogelijk. Misschien iets om over na te denken

Agatha
29-10-2020

Prima geholpen. Alleen het zoeken in zorgzoeker om te kijken of mijn fysiotherapeut gecontracteerd is, vergde wat creativiteit, maar ik heb het gevonden.

Marieke
20-10-2020

vlot en goed geholpen!vriendelijk aan de telefoon en in emails. Bedrag snel uitgekeerd op mijn bank.

Raymond
15-10-2020

duidelijke antwoorden op mijn vragen, to the point.

Pieter ha
09-10-2020

Ik werd zeer welwillend, snel en accuraat geholpen!

Rob
01-10-2020

Prima afgehandeld, vlot en snel.Ik ben zeer tevreden.

Ellen
29-09-2020

Mijn declaratie werd zonder opgaaf van redenen afgewezen, terwijl ik wel recht had op een vergoeding en er alleen meer onderbouwing gewenst was. Dit vind ik niet erg klantgericht.

Roy
22-09-2020

Duidelijk en correct geholpen. Vriendelijk en behulpzaam

Dick
14-09-2020

Prettig afgehandeld, redelijk goede taxatie, maar taxateur ging akkoord.Minpuntje: afhandeling duurde wel wat lang (29 sept '19 naar nu is een jaar later).mvg.,

08-09-2020

Mijn vraag over de 'groene kaart' werd snel, adequaat en naar tevredenheid behandeld.

Gert Jan
20-08-2020

Duidelijk.Informatie gevraagd over schade zelf betalen of via de verzekering.Ik kreeg direct een duidelijk antwoord en ook die info via de mail.

Renzo
11-08-2020

Ik had schade aan de auto. Na melding werd ik gebeld door het herstel bedrijf voor een afspraak. Leenauto werd gebracht en mijn auto werd opgehaald. Na reparatie werd de auto, zelfs gewassen, weer gebracht. Trots liet de man het resultaat van de reparatie zien. Het was ook perfect gerepareerd.

Kaj
06-08-2020

Goed geholpen, snel alle papieren in huis, na deze opgestuurd te hebben duurde het iets langer dan normaal i.v.m. de corona drukte tot we inderdaad ons geld terugkregen.

Bert
04-08-2020

Lieve e-mail,Maar de tijd die het kost om de e-mail te schrijven had ook gebruikt kunnen worden om mijn adres om te zetten. Hoeveel moeite is dat nou? Ik ben al jaren klant bij jullie met AL mijn verzekeringen en dan dit.Bovendien was me vorige aan de telefoon (door een gestresste dame) al beloofd dat het omgezet was.Ik bergrijp dat jullie druk zijn, maar meer dan twee weken achterstand bij het aanpassen van een adres van een inboedel lijkt voelt raar. Ik heb geen flauw idee of nu verzekerd ben, of niet, want daar maakt de e-mail geen melding van.

Dave
03-08-2020

Ik ben keurig te woord gestaan door mevrouw en ben ook prima door haar geholpen. Het gesprek verliep op een rustige en ontspannen manier waarbij ik het gevoel kreeg dat ik als klant werd begrepen en ook dat er alle tijd aan mij werd geboden. Al met al was het een prettige ervaring met jullie klantenservice.

Jolande
22-07-2020

Prima!Vriendelijke medewerker aan de telefoon.Snelle verwerking van de gegevens.

Martin
26-06-2020

Toppers.Bij wijziging van mijn autoverzekering omdat ik een andere heb gekocht, hebben ze me gelijk geattendeerd op de pechhulp.Ook gelijk aangepastVriendelijke medewerkster.Geen woorden....Martin

Ingrid
26-06-2020

Nadat TCN (infomedics) de nota naar mij had gestuurd ipv naar National Academic, ben ik telefonisch en via een mail goed door jullie geholpen. De nota heb ik, na overleg met TCN, naar jullie gestuurd via het e-mailadres van mijn man.

Hilde
22-06-2020

Fijne hulp, maar adres of naamswijziging moeten een paar keer doorgegeven worden, alsook een kind dat uitgeschreven moet worden, i.v.m bereiken 18 jaar.National Academic is heeeel snel met versturen van aanmaningen.

Marjan
19-06-2020

Via telefoon correct geholpenLeenauto procedure verliep primaIk ben erg tevreden over de afwikkeling

Meer Nationalacademic.nl reviews
Welk cijfer geef jij Nationalacademic.nl?