Nationalacademic.nl642 ervaringen

Michel
04-12-2019

Door zeer vervelende omstandigheden een beroep moeten doen op onze annuleringsverzekering. Keurig te woord gestaan, geholpen en afgehandeld.Het was geweldig om een mooie bos bloemen te mogen ontvangen met sterkte wensen van National Academic. Bedankt!

Wendy
03-12-2019

Zeer netjes en begripvol geholpen. Goede uitleg over vervolg. Geen vervelende vragen die gevoel van wantrouwen geven. Ik voel me gehoord en heb vertrouwen in een goede afhandeling.

Albert
28-11-2019

Supersnel geholpen, zowel telefonisch als het sturen van de gevraagde informatie per mail. Dankuwel!!

25-11-2019

Bij een parkeerschade, waarbij de tegenpartij geen bericht achterliet, heb ik aanspraak gemaakt op het Waarborgfonds. Er waren getuigen, dus met een compleet dossier heb ik de claim ingediend. Na veel touwtrekken en doorzetten is uiteindelijk na 4 maanden de claim erkend. Mijn verwachting naar NA was en is, dat er meer persoonlijke aandacht zou zijn. Geen enkel telefoontje, slechts een email van tijd tot tijd.Ook was en is voor mij niet duidelijk in welke mate de medewerker van NA zich heeft ingezet. Het dossier was erg compleet aangeleverd, maar toch waren er herhaaldelijk nog vragen, die feitelijk al in het dossier waren beantwoord.

F.
24-11-2019

Zeer vriendelijk geholpen. Wijziging werd professioneel en correct verwerkt. Top!

Yannick
21-11-2019

Uw medewerkster van het serviceteam heeft mij prima vriendelijk te woord gestaan en geholpen mijn adres te wijzigen en mij de informatie gegeven die ik nodig had.

Reginald
11-11-2019

Top en vlot afgehandeld! Telefonisch ook zeer prettig geholpen door de schadebehandelaar.

C.
05-11-2019

Eerste telefonisch contact met National Academic prima. Dezelfde dag had ik benodigde papieren in huis. In het gesprek is gezegd dat als de benodigde papieren binnen zouden zijn, dat zij dan contact op zouden nemen met mij of de garage. Dat is niet gebeurd. Daar heb ik achteraan moeten bellen. Daarna is wel goed gereageerd door N.A. De schadeafhandeling is nog niet afgerond. Dus daar heb ik nog geen oordeel over.

Ludy
04-11-2019

Uitstekend te woord gestaan. Heldere antwoorden en snelle actie.Hulde.

Alexandra
01-11-2019

Geen wachttijd. Vriendelijke en behulpzame medewerker. Nam de tijd om al mijn vragen duidelijk en volledig te beantwoorden. Tip: de pieptoon tijdens jullie wachtstand klinkt alsof het is opgenomen terwijl er door een tunnel werd gereden en een krakende oude telefoon tegelijk. Wellicht dat die wat anders afgesteld kan worden. ;)

Chris
30-10-2019

Zeer vlotte reacties/ antwoorden op mijn vraag gekregen.Antwoorden waren uitvoerig , deskundig en correct.

Terry
30-10-2019

Ik wist niet meer wat overbleef van mijn tandards vergoeding voor 2019.De uitleg was heel duidelijk.

27-10-2019

Snel en vakkundig geholpen door medewerkster. Stelde de goeie vragen en kreeg per omgaande de juiste info en formulieren toegestuurd. Top.

Aad
16-10-2019

Helaas kreeg ik op de heenreis naar mijn vakantiebestemming motorpech. Via National Academic ben ik uitstekend geholpen. Ik kreeg snel vervangend vervoer zodat ik de reis kon voortzetten. Ook de verdere afwikkeling bij thuiskomst verloopt correct. Dank aan betrokkenen.

Frans
11-10-2019

Zowel mondeling als schriftelijk heb ik contact gehad met de medewerkster.De lopende zaken zijn tot nu toe vakkundig, correct en vlot afgehandeld!

B.m.
09-10-2019

Snel en goed te woord gestaan en geholpen. Duidelijke taal.Wachttijd klopt ook, binnen de wachttijd geholpen.

Anja
07-10-2019

De medewerkster heeft mij prima geholpen. Haar uitleg was heel duidelijk en to the point. Geen overbodige dingen. Duidelijke antwoorden op mijn vragen.

Jon
04-10-2019

Fantastisch geholpen, met name met raad en daad geadviseerd hoe te handelen.Zeer klantvriendelijk en deskundig e.e.e. Uitgelegd mbt de af te handelen schade!Â

Caroline
02-10-2019

Prettig contact snel en efficiënt.Er werd alleen een verkeerd formulier toegestuurd. De fout werd snel hersteld

30-09-2019

Overname autoverzekering ging niet van een leien dakje. Heb uiteindelijk zelf mijn oude verzekering moeten opzeggen. Compensatie dubbele premie en vernieuwde polis daarna wel goed geregeld.

Meer Nationalacademic.nl reviews
Welk cijfer geef jij Nationalacademic.nl?