PhoneMarket.nl reviews

6.2

01-03-2020

Super en betrouwbaar

Besteld, de dag erna geleverd gekregen. Ik verwacht niet meer en dat is ook gebeurd. Nadat ik de klantenservice mailde had ik vrij snel een reactie. Fijn verlopen.

Annette
26-02-2020

U vraagt, wij sturen.

Maandagmiddag jl. besteld en nu reeds in huis. Wat een snelle service! Met dank en met groet! ann@.

Agaath
26-02-2020

Prima prijs en service

Nieuwste Galaxy a51 voor een prima prijs.

Door het weekend is dinsdag de levering, maar dat werd goed gecommuniceerd.

Kris
25-02-2020

Goede service

Snel geleverd, binnen 24u

24-02-2020

Snelle levering en goede prijs

De bestelde mobiel werd binnen 24 uren al geleverd en tegen de goedkoopste bekendstaande prijs.

Davy
24-02-2020

IPhone X S

Vrijdag middag besteld . Juist 24u later geleverd in België op Zaterdag . Echt vlot en niks van problemen . Super volgende bestelling zal ook via hier gebeuren .

Simone
22-02-2020

Vlot geleverd

Donderdagmiddag mijn nieuwe telefoon online besteld, vrijdagochtend keurig afgeleverd! Top!

Marina
22-02-2020

IPhone aangekocht

Donderdagnamiddag rond 15u besteld vanuit België en betaald en deze werd op vrijdagnamiddag rond 17u aan mijn voordeur afgeleverd in België!

Snel en vlot besteld via duidelijke instructies en heel vlot en correct geleverd!

In één woord, topservice!

07-02-2020

Bestel hier nooit wat! Je kan fluiten naar je geld!

Telefoon besteld wat na beloofde levertijd niet werd geleverd, hierover gemaild en na twee weken toch een bericht gekregen dat het niet leverbaar is. Bestelling heb ik geannuleerd en reactie gekregen dat terugbetaling binnen 10 werkdagen is. tot heden nog steeds geen terugbetaling en ws zie ik mijn geld nooit weer! Koop hier nooit wat!

Marianne
20-01-2020

Service verdiend een 0

Toestel besteld. Dit zou binnen 24 uur geleverd worden. Vier dagen later ontving ik een mail dat ik even moest bevestigen dat we telefonisch contact gehad hadden en dat ik akkoord ging met een goudkleurig toestel (terwijl ik een zwart toestel besteld had). Ik had helemaal niemand telefonisch gesproken. 8 dagen later eindelijk toestel ontvangen. Helaas lukte het overzetten van de data me niet.

Telefonisch contact opnemen met dit bedrijf is een drama en als je ze dan eindelijk aan de lijn hebt, krijg je de opmerking dat je een mail moet sturen naar de klantenservice, omdat je niet tevreden bent. Reactie duurt dan weer een dag en antwoord is zinloos.

Terugsturen van het toestel kan niet, tenminste. er wordt dan minimaal 20, maar kan ook 50% waardevermindering toegepast worden.

Uiteindelijk naar VTU gegaan. Supergoed geholpen. Zij hebben de problemen waarmee PhoneMarket me niet wilde helpen, voor me opgelost. Dit terwijl ik het toestel daar niet eens gekocht had.

VTU, echt een aanrader ;)

Arina
13-01-2020

Slechte Sevice

In december een mobiele telefoon gekocht via de website ,duurde wat langer voor dat deze afgeleverd werd. Maar dat kon ik nog begrijpen ivm kerstdrukte bij de post.

Maar daarna begon de ellende.

Het toestel was niet wat ik ervan verwachte, in eerste instantie naar de fysieke winkel in Rotterdam gegaan om het toestel te ruilen, maar dat is niet mogelijk.

Dus weer via de post, wel aangetekend en op eigen kosten natuurlijk, retour gestuurd.

Vervolgens storten ze niet het aankoopbedrag terug. Als je telefonisch contact met ze wil krijg je standaard een bandje te horen dat er 2 wachtende voor je zijn, dit houden meer dan een uur vol, toen maar opgehangen.Het lijkt er sterk op dat dit bedrijf niet van plan is na je bestelling nog maar enige service te verlenen. En het wordt maar afwachten of ze je geld gaan terug storten.

Je moet wel altijd vooruit betalen.

Ik koop in iedergeval niet meer via dit bedrijf en zou ze ook niet aan iemand aanraden.

Brent
08-01-2020

Leugens

Bestelling na 9 dagen ipv volgende dag.

Slechte communicatie

Anne-Marie
26-09-2019

Zeer tevreden klant

Dinsdag een bestelling geplaatst en had deze de volgende dag al in huis. Bedankt voor de goede en snelle service!

31-08-2019

Earpods en radio

Na aankoop earpods bleken deze een storing te geven bij gebruik radio. Klantenservice (reageert alleen per email) denkt aan defect en ik moet ze terugsturen voor onderzoek (portokosten 4,95). Na 2 weken krijg ik een reactie: geen defect gevonden, werken goed, na betaling van 4,95 kunt u ze terugkrijgen anders volgt vernietiging. Op het feit dat ik ze niet kan gebruiken voor radio wordt niet ingegaan. er wordt geen alternatief geboden, geen cadeaubon, geen terugname/ontbinding overeenkomst alleen betalen van extra porto of anders vernietiging earpods.

Kortom, zeer slechte service, geen klantvriendelijkheid dan wel inlevingsvermogen in klant. Bovendien is klantencontact langzaam en weinig betrokken.

Mike
02-07-2019

WAARSCHUWING! BESTEL HIER NIET!

Begin juni heb ik hier een telefoon besteld. Deze is tot op heden (begin juli) nog steeds niet geleverd via de door hun aangewezen vervoerder, PostNL. Constant krijg je te horen dat je, in afwachting van het onderzoek van PostNL, nog even geduld moet hebben. Het feit dat er vanuit jou direct betaald is en jij je geld kwijt bent, wordt uiteraard niet meegenomen.

Wanneer je PhoneMarket met jou bij hun bekende telefoonnummer, gekoppeld aan je bestelling, probeert te bereiken, nemen ze bewust niet op of hangen ze direct op. Ook een formele vordering tot nakoming van de overeenkomst en een ingebrekestelling hebben geen enkel effect; het Burgerlijk Wetboek wordt ogenschijnlijk eenzijdig niet van toepassing verklaart. Inmiddels rest dus maar 1 middel en dat is een rechtszaak.

Kortom, absoluut geen aanrader. Bespaar je de moeite en betaal alstublieft 1 of 2 euro meer bij een andere aanbieder; dit bespaart je een hoop tijd en juridische kosten!

Marije
28-06-2019

Zorg ervoor dat je aankoop geen kuren gaat vertonen.

Alle positieve reviews zijn van mensen die iets gekocht hebben en het snel geleverd kregen. Dat was ook bij mij het geval. Dat was fijn. Maar.binnen de garantie ging mijn toestel kuren vertonen en sindsdien kan ik fluiten naar een goed werkend toestel. Letterlijk en figuurlijk want ze zijn mijn toestel na twee reparaties (eigen verzendkosten) kwijtgeraakt en een half jaar later heb ik hem nog niet terug. Weg toestel, jammer dan.

Ze liegen over alles. Iedereen is schuldig behalve zij. Er valt niet met ze te overleggen, ze houden je niet op de hoogte en uiteindelijk moet je het zelf maar uitzoeken.

Ik ben er echt zo boos over hoe ze je als klant afpoeieren. Van een ding kan je wel op aan, je hebt geen poot om op te staan en daar maken ze lachend gebruik van.

07-06-2019

Geen betrouwbare leveringstermijnen

Absoluut af te raden deze website te gebruiken. Ik bestelde de Samsung Galaxy A50 128GB Zwart, op de website op het moment van de bestelling in stock. Ik ontvang een bevestigingsmail en alles lijkt inorde.

Vervolgens gebeurt er niets, ik krijg ook geen melding van Phonemarket. Bel ze op, na enige tijd wachten krijg ik een medewerker aan de lijn. Deze verzekert me dat de telefoon kortelings geleverd zal worden. Een week later nog altijd niets, ook geen email. Ik bel ze opnieuw op en nu krijg ik te horen dat er een stock out van minstens nog 2 weken is. In totaal dus meer dan een maand levertijd. Heb mijn bestelling dus geannuleerd. Bovendien zeer gebrekkige communicatie van de call center medewerker.

Ilse
21-05-2019

NIET BETROUWBAAR

Samsung Smartphone besteld. Levering beloofd binnen 2 tot 4 dagen.

Na 3,5 weken nog steeds geen verzendbevestiging gekregen en bestelling eenzijdig geannuleerd door PhoneMarket omdat ze niet konden leveren. Na herhaaldelijke aanmaningen per mail (telefonische klantendienst is amper bereikbaar) pas 10 dagen na annulering geld teruggekregen. Geen verontschuldigingen, geen compensatie enkel de vraag om geen mails meer te sturen en geduld te hebben.

Pittig detail: Alhoewel ze wisten dat ze deze smartphone niet konden leveren, stond deze op de dag van de annulering van mijn bestelling nog steeds op hun website in promotie en met een levertijd van 2 tot 4 dagen.

Maar als ik sommige andere reviews lees, mag ik blij zijn dat ik mijn geld terug heb en mijn smartphone nu elders heb gekocht bij een meer betrouwbare firma.

Mies
05-05-2019

Misleidende reclame

Erg slechte service en onbeschofte behandeling,tevens geen enkele zelfkritiek!

Annette
04-03-2019

Schoften

Iphone SE gekocht in juli 2017 met twee jaar garantie.

In februari 2019 ging plotseling, zonder dat het apparaat is gevallen of waterschade had, de simkaart stuk. Nieuwe simkaart er in en weer stuk.

Contact met Phonemarket. Moest het apparaat opsturen naar Dynafix. Verzendkosten voor eigen rekening. Na enkele dagen kreeg ik te horen dat de klacht niet onder de garantie viel, zonder opgaaf van reden. Ze konden de Iphone niet repareren, maar omruilen voor €381,- of ongerepareerd terugsturen nadat ik €50 betaald had. Ik koos voor het laatste.

Ik heb dus in totaal € 56,50 betaald en nog steeds een kapotte Iphone waar twee jaar garantie op zit.

Ronduit schofterig!