PhoneMarket.nl reviews

6.2

José RM
04-03-2019

Zeer betreurenswaardig hoe de aftersales service is geregeld

De aankoop (iPhone) was prima verlopen, goede prijzen en een correcte levering. Toen na 1 jaar echter softwarematige problemen optraden en de iPhone reparatie behoefte, ging de service zeer snel achteruit. Na weken wachten en allerlei verzinsels om onder de garantie uit te komen, waarbij de iPhone uiteindelijk niet is gerepareerd door Phonemarket, was de stap naar de rechter de enige oplossing. Zeer betreurenswaardig hoe de aftersales service is geregeld.

Am
03-03-2019

Phonemarket verkoopt alleen, maar houdt zich niet aan de wet

Een dure Samsung Watch gekocht bij Phonemarket voor de verjaardag van mijn vrouw. Die bleek bij het passen te groot voor haar pols.

Daarop het verzoek ingediend om het horloge om te ruilen voor een kleiner exemplaar van Samsung (bijna even duur), maar dat werd geweigerd met de reden dat het om een hygienisch product gaat en dat dat in de algemene voorwaarden staat.

Ten 1e mag dat wettelijk niet ivm zichttermijn van 2 weken bij een koop op afstand (in het verleden gehad met een bedrijf waarbij een scheerapparaat zelfs mocht worden geretourneerd volgens de Geschillencommissie). Dat zou volgens Phonemarket erop neer komen dat ik wanneer ik bij hen in de winkel een horloge om mijn pols zou uitproberen ik gelijk aan de koop van het horloge vast zou zitten.

Daarnaast zijn zulke voorwaarden onredelijk bezwarend en mogen die volgens de wet opzij worden gezet omdat die de rechten van consumenten beperken waar dit eigenlijk niet is toegestaan (grijze of zwarte lijst).

Daar bovenop is er niets met het horloge gedaan dan voorzichtig uit de verpakking halen (onbeschadigd) en alle folie erop laten zitten en alleen het horloge eruit halen (Accessoires zitten op originele plaats) om te passen.

Guy
01-02-2019

Top Service

Top Service. Samsung S9 en hoesje netjes afgeleverd binnen de beloofde 24 uur. Toestel is perfect in orde en werkt als een tierelier. Ik heb een aantal negatieve reviews gelezen waarin ik me niet kon herkennen. Ook bv. dat er geen live tracking is van je pakje. Maar wat wil je, als phonemarket tegen de laagste prijzen levert dienen ze zoveel mogelijk bijkomende kosten te vermijden. Goed gedaan phonemarket. Van mij krijgen jullie alvast een dikke 10.

Lotte
10-01-2019

KIJK UIT! BEDRIJF IS ZO ONBETROUWBAAR, LEES HELE REVIEW!

Tja,

Ik begrijp wel waarom dit bedrijf in haar winkel € 10,- korting geeft.de grens is ook wel een beetje in zicht he phonemarket?!

Als je immers €324,- wegsteelt van eerlijke klant kunnen daar wel weer een paar tientjes vanaf .

Blijft genoeg over voor de grote criminele zak van phonemarket!

Plaats je reviews over phonemarket met echte feiten en reele wettelijke overtredingen? hoe meer hoe meer phonemarket zich stil houdt.

Schandalig om te lezen hoeveel slachtoffers over 2018 dit bedrijf alleen al heeft kunnen maken. Op truspilot alleen al zoveel gedupeerden van telefoons, oordopjes etc door aankopen te doen die ze later alleen maar heel erg spijt van hebben.

Enige fatsoenlijke vorm van excuses. Welnee phonemarket snauwt en bekt klanten af als ze überhaupt aandurven om gerechtvaardigde kritiek te geven. Waar reviews voor zijn snapt dit bedrijf echt niet.

Voor je erin tuint door een lullig tientje korting, kijk hiernaar

Https://nl.trustpilot.com/review/phonemarket.nl?languages=nl&stars=1

En.helaas leert dit bedrijf niet van haar fouten en blijft het fijn mensen oplichten. Verdient immers goed toch. Ipadje ad 324,- verkopen terug laten sturen zonder enige kosten of reactie van t bedrijf daarna. Let wel: aangetekende zending ad&€8,95 kosten klant. En wat heerlijk phonemarket heeft en het geld en haar apparaat weer terug. Ben benieuwd welke klant daar nu weer mee belazerd en bestolen gaat worden!

Verzending

Leveren van defecte apparatuur is het enige wat dit bedrijf goed kan. Als hrthun maar veel onrechtmatig geld oplevert!

Klantenservice

Botte onbeschofte service brutaal personeel. Diefstal door klant aangetekend haar dure gloednieuwe ipad op te laten sturen ondanks keurig gevolgde retourprocedure op instructies bedrijf.

Waar blijft het retourdrag ad €324,-?;! tja het lot van al die talloze slachtoffers van phonemarket. Het geld belandt nl in de zakken vam dit grote graaibedrijf met haar criminele verdienmodel!

Jason
04-01-2019

Goede ervarig

Goede service ,goedkoop, snelle verzending

Saskia
04-01-2019

Goede prijs kwaliteit

Ik heb zaterdagavond een Samsung Galaxy S9 plus besteld en maandag opgehaald in de winkel op Rotterdam Blaak. Je loopt er zo naartoe vanaf het station. Werd direct geholpen en na 10 min stond ik weer buiten met mijn nieuwe telefoon. Je krijgt €10, korting als je het in de winkel ophaalt.

Sajad
03-01-2019

Leugenaars

Ze logen tegen me en stolen mijn geld

Meryam
30-12-2018

Zeer tevreden !

Ik heb deze maand een iPhone 8 plus met hoesje en een beschermglas (werd er meteen opgeplakt) gekocht. Het kwam een stuk goedkoper uit dan andere winkels en er is veel keuze! Ook ben ik goed geholpen door het personeel. Als ik een telefoon of accessoires nodig heb zal ik zeker terug komen. Dit was niet de eerste keer dat ik iets heb aangeschaft en zeker ook niet de laatste. Voorheen al een MacBook air aangeschaft en nog steeds te vreden mee!

Jezz
19-11-2018

Service is niet bestaand

Binnen een maand problemen met een usb connector van een telefoon. eerst afgepoeierd met het verhaal dat het de lader is die problemen geeft en dat ze me daarmee niet kunnen helpen, dan geven ze aan dat ik de kabel er te hard ingeduwd moet hebben, en in de laatste mail geven ze aan dat ik hem dan maar naar samsung moet opsturen ter reparatie.

Externe reparateur geeft aan dat dit een vaker voorkomend probleem is, bij de productie kan de connector ietwat scheef zijn geplaatst wat dus bij gebruik snel problemen geeft. Geen zin om het naar Dynafix op te sturen en had verwacht bij een defect binnen een maand betere service te krijgen.

Ik zal hier niets meer aanschaffen, had nog 2 nieuwe telefoons voor mijn andere kinderen nodig maar die zal ik zeker ergens anders gaan bestellen.

30-10-2018

Absolute afrader

Nieuwe telefoon binnen 2 weken stuk. Ter reparatie aangeboden, NOOIT meer wat gehoord.

Cynthia
16-10-2018

Slechte service en communicatie

Eind 2016 een HTC 10 gekocht. Was lekker snel en kon hem gelijk ophalen. Iets meer dan een jaar later is mijn batterij zo slecht dat ik contact opneem voor garantie. Ze sturen me gelijk door naar Dynafix (mag eigenlijk niet, hoort via hun te gaan). Dynafix constateert waterschade enbdus vervalt de garantie. Ik ben naar een lokale reparateur gegaan (toch geen garantie meer) maar die kon mij helaas niet helpen. Wel kon hij vertellen dat er geen waterschade zichtbaar was. Dus een officiële aanvraag (in juni 2018) gedaan bij Phonemarket voor een second opinion. Tot op heden geen reactie van hen gehad. Dan maar via het webshop keurmerk. Zij hadden gelijk contact met phonemarket gehad en verzekerde dat ze contact op zouden nemen. Na 2 keer nog een keer contact te hebben gehad met het keurmerk eindelijk een mail terug van 1 zin, dat ze bij standpunt van Dynafix blijven.

Uitermate slechte service en communicatie, als er een klacht ligt!

Dianne
03-09-2018

Telefoon defect, geen terugbetaling

Op 27 juli heb ik Phonemarket per email laten weten mijn mobiele telefoon terug te sturen omdat deze defect is. Tot op de dag van vandaag heb ik mijn geld nog niet teruggekregen terwijl ik wel aan alle voorwaarden heb voldaan bij de retournering. Er worden wel beloftes gedaan, die vervolgens niet worden nagekomen.

Cecile
30-08-2018

Malafide firma

Leveren niet en betalen gestort bedrag niet terug,zelfs niet na klacht bij politie met burgerlijke partijstelling. Na tussenkomst van parket,beloven ze per mail terug te betalen,maar na drie weken wacht ik nog steeds op de terugbetaling.

Robin
03-07-2018

Perfect

De telefoon vrijdags besteld, zaterdagochtend al in huis keurig verpakt voor een goede prijs!

M.ASDF
17-05-2018

Slechtste service ooit en word nog onbeschoft behandeld

Bij de bestelling van een telefoon kon ik bij het invullen van de gegevens geen BTW nummer invoeren. (in bijlagen beeld van in te vullen gegevens) Dus na het bestellen heb ik binnen 30min een mail gestuurd op de orderbevestiging om op het factuur btw nummer te vermelden. Na twee dagen ontving ik weer een orderbevestiging, en hierbij heb ik weer een mail gestuurd over het vermelden van btw nummer. En dat ik nog steeds geen antwoord heb gekregen op mijn vraag. Na 4 dagen van de eerste orderbevestiging (2 dagen na tweede bevestiging) krijg ik een email met antwoord dat het niet meer mogelijk is om mijn factuur te wijzigen. Als ik bel en hierover klaag word ik na een gesprek onbeschoft genoemd, dat ik niet beter dan zij en dat zij bij het bedrijf werkt en ik dus niet. Daarna word ik opgehangen!

Kreeg de dag erna een email terug nadat ik heb gemaild: Met de volgende reactie: ================================================================== Geachte klant,

Omdat u nogal last bent, zullen wij kijken of we een nieuwe factuur aan kunnen maken, die wij direct weer crediteren.

Voor de duidelijkheid!

Zodra u een bestelling plaatst staat de factuur al vast, ongeacht u later betaald.

U dient bij de invulvelden direct uw BTW nummer te vermelden, omdat wij dit NIET MEER kunnen aanpassen.

Wij verwachten dan ook dat het bij deze opgelost is en u de klacht bij klachtencompas intrekt, alvorens wij u verder helpen.

Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet, ==================================================================

ONBESCHOFT! en voor de duidelijkheid! zoals in screenshot boven kan ik NERGENS BTW nummer invoeren! en ook lig het fout aan mij omdat ik het niet kan vinden. Horen een verkoper tenminste eerst na te kijken als de koper een vraag stelt voordat je alles verwerkt en zeggen dat niet meer mogelijk is. Zoals ik telefonisch had gezegd als ik het geweten had dan had ik de bestelling ook eerst kunnen annuleren en dan opnieuw bestellen. Maar nee de fout word alleen maar door geschoven naar de koper!

José
02-05-2018

Erg tevreden over PhoneMarket.nl

De bestelling is snel, netjes en correct afgehandeld. Voor ons de beste deal.

Emt
23-04-2018

Snel en betrouwbaar

Samsung note 8 gekocht. Snel en goed geleverd. Fijne seervice.

Jan Cornelis
20-04-2018

Goede deal gedaan

Alles liep zoals verwacht werd. Goed te volgen op track en treace. Goede verpakking.

Wat wens je nog meer

Sandra
20-04-2018

Snel geleverd

Mijn pakket was op tijd geleverd en de service was goed. Alles was onbeschadigd aan gekomen, echt een aanrader

16-01-2018

Snelle levering van het juiste produkt

S Morgens besteld en s avonds afgeleverd.