PhoneMarket.nl reviews

6.2

25-12-2017

Super levering

Voor een ruim assortiment, overzichtelijke website, snelle levering en scherpe prijs, kijk je op PhoneMarket.nl . Ik was een paar tientjes goedkoper uit dan elders en de levering was prima en supersnel. Altijd even vergelijken dus!

René
19-09-2017

Fijne site

Telefoon 's middags besteld meteen een bevestigingsmail ontvangen met het verdere verloop. De mail met track&trace code niet ontvangen maar na telefonisch contact bleek het om een storing te gaan en konden ze me vertellen dat de telefoon donderdagmiddag geleverd zou worden, dat klopte Op vrijdag nog een telefoontje met de vraag of alles in orde was. prima service toch!

Coby
18-09-2017

Goed product voor een mooie prijs

Op deze site terecht gekomen doordat ik een telefoon zocht voor een goede prijs en een snelle levering. 'S middags besteld en de volgende ochtend geleverd. Naderhand werd ik gebeld of alles naar wens was geleverd.

Rogier
17-09-2017

Vergelijk je keuze voor een nieuwe telefoon altijd even op PhoneMarklet.nl

Robbie
17-09-2017

Snelle service en erg goedkoop

Snelle en goede service. Na de bestelling kreeg ik nog een telefoontje of alles naar behoren was. Prima service en lekker goedkoop.

Egbert

Prima levering!

Vorige week een nieuwe Galaxy S7 besteld bij deze shop en de volgende dag al in huis. Prima levering en duidelijke communicatie. Een aanrader dus!

Suzanne
16-09-2017

Goede service en snelle levering

Voor de aanschaf van een nieuwe mobiele telefoon ben ik terecht gekomen bij Phonemarket, de mobiel was scherp geprijsd. De website is gebruiksvriendelijk. Na de bestelling direct de bevestigingsmail ontvangen en vrij snel daarna de track and track code. De mobiel heb ik opgehaald bij een post.nl punt en was goed verpakt. Volgende dag ben ik gebeld of ik tevreden was, goede service!

Adrie

Snelle levering

Snelle levering en het artikel was zorgvuldig verpakt. Ik ga hier zeker nog vaker iets bestellen. Een aanrader.

Gijs
15-09-2017

Snelle en zorgvuldige levering

Zeer goede prijs van mobiele telefoon Motorola G5. Informatie en bestellen via site ging voorspoedig en de volgende dag werd de mobiel al bezorgd,

Ali
13-09-2017

IPhone SE

Ook al heb ik pas een dag mijn toestel, nu al wil ik niet meer zonder, mooi stukje techniek.

Esmee
13-09-2017

Alles in orde. Snelle levering

Had mijn bestelling om kwart voor zeven geplaatst en volgende dag al in huis. Geen verzendkosten. Word goed op de hoogte gesteld van het bestelproces via de mail en via track en trace nummer van post NL.

09-09-2017

Uitstekende webwinel !

Al surfend op het internet viel mijn oog op de goed verzorgde website van Phonemarkt.nl, waar bleek dat de nieuwe Huawei P10lite 10 % goedkoper werd aangeboden dan overal elders. 's middags besteld, de volgende ochtend al keurig verpakt in huis !

03-09-2017

Veilig shoppen bij Phonemarket.nl

Ten eerste de beste prijs en geweldige service. Als je de klantenservice belt krijg je direct via de mail een bevestiging van de afspraak en die wordt ook razendsnel uitgevoerd. Betrouwbaar en veilig shoppen bij Phonemarket.nl

Owen
17-07-2017

Prima Service

Scherpgeprijsd, direct volgende dag geleverd , netjes verpakt, gratis bezorging. Aan de telefoon word je netjes te woord gestaan door vriendelijke mensen.

R.
14-07-2017

Bestellen maar niet leveren

Op 28 juni 2017 iPhone oortjes besteld via Bol.com bij dit bedrijf. Tot op heden niets ontvangen. Op mailtjes reageren ze niet. Nu heb ik het via Bol.com opgelost, zij hebben tot 2x toe contact opgenomen met dit bedrijf. De eerste keer zeiden ze dat ze de oortjes wel verstuurd hebben, ik heb echter niets ontvangen. Ze zouden een nieuwe verzending doen. Ook deze niet ontvangen. De oplossing van Bol.com is dat ze mijn bestelling annuleren en mij het geld retour geven. Echter Phonemarket krijgt ook gewoon de oortjes vergoed omdat zij aangeven ze wel verstuurt te hebben. Rare manier van zaken doen. Je kunt zo de boel toch aardig belazeren.

Olaf
13-07-2017

Ook goed voor reparatie

Via internet besteld en de volgende dag opgehaald in de winkel (Hoogstraat,Rotterdam) Ook goed voor reparatie want terwijl ik wacht scherm van mijn oude telefoon is ook vervangen voor een mooi bedrag.Super tevreden.Hele aardige mensen.Leuke prijs en een top service! Mijn complimenten voor phonemarket.nl.

03-12-2016

Tab besteld en betaald en nou is die weg

Samsung galaxy tab 10 besteld en betaald, en nou is die verdwenen, ergens bij de post nl, niemand weet waar dat ding is omdat hij niet gescand zou zijn. dus ligt ie ergens in de sloot? niemand weet iets. grgrgrgrgr