Promovendum Autoverzekering614 ervaringen

Denise
17-05-2019

Na schademelding, binnen 24 uur bericht ontvangen over de verdere stappen. Goede uitleg en service. Top!!Ben inmiddels al 5 jaar verzekerd bij Promovendum en dat bevalt mij heel goed.

16-05-2019

Snelle en correcte afhandeling. Schademelding had geen invloed op mijn no-claim en geen eigen risico. Dikke pluim voor Promovendum en dat ondanks de lage premie.

J.E.
16-05-2019

Schade aan auto uitstekend afgehandeld. Zowel schadehersteller als verzekeraar hebben meegedacht om de eenzijdige, aanzienlijke schade toch te verhelpen, zodat ik mijn prachtige rode C4 weer terug heb :)Snelle en sympathieke service.

Menno
15-05-2019

Schade aan auto snel verholpen, alles is keurig en vlot afgehandeld. Prima!

Jos
12-05-2019

Slechte zaak dat omzetten verzekering niet tijdig wordt opgepakt, Daar moet ik zelf weer aan herinneren met een maand hoge premie als gevolg

Janet
10-05-2019

Fijn contact, snel en goed geholpen. Actief meegedacht en geregeld wat nodig was. Dus goede ervaring gehad.

10-05-2019

Medewerkster van het serviceteam was heel behulpzaam om mij de groene kaarten van auto en caravan digitaal op te sturen.Nogmaals bedankt medewerkster van het serviceteam.

Piet
09-05-2019

Bijzonder vlotte en accurate afhandeling van een kleine autoschade!

Gert
08-05-2019

Zeer correcte benadering. Het hele traject van doorgeven van gegevens verliep moeiteloos en prettig.

W.J.J.M.
08-05-2019

Snel en accuraat nieuwe polis en groene kaart verstrektna aankoop andere auto.

Erwin
07-05-2019

Uitstekende afhandeling van een schade geval zonder persoonlijke aansprakelijkheid. Spoedige procedure en helder contact met de medewerkers.

Herbert
07-05-2019

Ik werd vriendelijk en vakkundig geholpen. Enige puntje van kritiek was een onjuist vermelde kilometerstand van het nieuwe voertuig; dit is inmiddels echter naar tevredenheid opgelost.

Bert
07-05-2019

Bij het melden van de schade aan eigen auto en tegenpartij ben ik netjes te woord gestaan. Atent dat er wordt gevraagd of het met de betrokkenen goed gaat. De mail die volgde op het telefoongesprek was helder.

Roger
04-05-2019

Zeer positief over vlotte en prettige afhandeling van schade. Uitstekend schadeherstel van de auto

03-05-2019

Snel, goed, efficiënt en vriendelijk geholpen.Top!

Mohamed
03-05-2019

Het is uitsteking geholpen aan de telefoon tijdens een autoverzekering wijzeging en heel snel reactie per email.

Danielle
03-05-2019

Ik ben goed en snel geholpen, ze was vriendelijk, klantgericht en behulpzaam. Zeer tevreden, dank!

Gert
02-05-2019

Prima en goedkope verzekering met goede en snelle service

Conny
01-05-2019

Duidelijk communicatie, redelijk snelle response op mijn vragen. Verder gewoon goede service!

Harry.J.
30-04-2019

Vriendelijke medewerker(s) die verstand van zaken hebben en bij een schade e.e.a. goed begeleiden en afhandelen

Meer Promovendum reviews
Welk cijfer geef jij Promovendum?