Promovendum Autoverzekering677 ervaringen

A
15-08-2019

Schade aanname was goed en begripvol en goede informatie over verloop. Verder nog even afwachten hoe afhandeling verloopt.

Johan
15-08-2019

Wordt zowel per mail als telefonisch vriendelijk en snel geholpen!

Olga
13-08-2019

De (hagel)schade zeer snel en op een uitermate vriendelijke wijze afgehandeld. De reparatie zelf professioneel uitgevoerd. Het herstel bedrijf kwam de auto ophalen, een vervangende auto gebracht en bij het terugbrengen bij ons thuis kregen we zelfs een bloemetje!

Wim
12-08-2019

na eerste telefoontje volgde geen bevestigingNu welBedankt

Wil
12-08-2019

Vlot en duidelijk gereageerd op schademelding en vervolgregeling.

Jan Willem
09-08-2019

Wijzigingen makkelijk door te geven en de klantenservice is erg behulpzaam. Dank jullie wel!

08-08-2019

Chapeau, service op hoog niveau zo ook de afwikkeling.

Wa
08-08-2019

zeer snel geholpen .prima gerepareerd .ben dik tevreden

Jeroen
07-08-2019

Vandaag gaan wij onze nieuwe auto halen. Oversluiten van de verzekering van de oude naar de nieuwe, was met een telefoontje snel geregeld. Dank hiervoor. Ik heb zelfs de nieuwe groene kaart al binnen, super!!

06-08-2019

Helaas blijkt een maand na aanpassing van de auto verzekering ivm andere auto dat dit niet is doorgegeven aan de RDW.Brief ontvangen met daarin de mededeling dat de auto niet is verzekerd.

Merle
01-08-2019

Super snel en vriendelijk geholpen. Alles werd gelijk per mail opgestuurd met duidelijke instructies en ik werd gelijk gerust gesteld door beide medewerkers aan de telefoon ik gesproken had.

Arnold
26-07-2019

Afhandeling schade duurt erg lang en matige informatie verstrekking over voortgang

24-07-2019

echt nog nooit zó snel een schade afgewikkeld gezien, hulde!

Mark
23-07-2019

Bijzonder. Persoonlijk kontakt, rekening houdend met. En of een vervangende auto nodig is.Auto wed opgehaald en wordt thuis gebracht. Echt wat een service!!!Dank voor alles en overweeg overige verzekeringen over te zetten naar Promovendum. Van mij een 10!!

Ben
20-07-2019

Prima geregeld. Auto werd opgehaald en weer teruggebracht zoals afgesproken.Alles werd geregeld door Promovemdum en het schadebedrijf.Top service.

Rob
18-07-2019

Erg langdurig traject voor herstel simpele schade. Slechte communicatie van de zijde va. promovendum.

Caroline
18-07-2019

Alles netjes geregeld. Auto opgehaald en teruggebracht (van binnen ook uitgezogen), vervangende auto en als toegift nog een plant cadeau.

Pascal
16-07-2019

Keurig geholpen en snel afgehandeld.Ik blijf bij promovendum.

Tiny
12-07-2019

snelle keurige en to the point beantwoording en reactie!

F
11-07-2019

Hoefde nauwelijks te wachten en de aanpassing van de autoverzekering was echt (!) binnen een minuut geregeld!

Meer Promovendum reviews
Welk cijfer geef jij Promovendum?