Promovendum1.313 ervaringen

Aanbevolen1.173

Herman
16-04-2019

Vlotte en correcte afhandeling bij annulering vakantie, al waren we natuurlijk liever op reis gegaan.Dat komt wellicht nog wel eens.Compliment!

Pieter
16-04-2019

Nog steeds ben ik erop tegen dat in het overzicht exliciet de medicatie wordt vermeld.Dit was bij mijn vorige verzekerings maatschappijen nooit het geval.Ik heb hierover de vorige keer ook al bij u hierover geklaagd en ik wens vanaf nu geen medicaties meer op het overzicht alleen het te betalen bedrag.

Robert
16-04-2019

Uitstekend geregeld. Prima te woord gestaan en snelle afwikkeling van de polis en groene kaart.

Marthy
15-04-2019

een heel goed gesprek gehad en niet lang in de wacht gestaanbij het telefooneren.m.vr.gr.Â

Kristel

Prima. Snelle reactie en direct doorgepakt. Heel fijn

Frank
15-04-2019

Zeer snelle afhandeling cq. hulp bij een zaak waar we gevolgschade hadden, altijd lastig.Professioneel opgelost.

Rick
15-04-2019

Binnen een minuut een wijziging doorgegeven en polis laten aanpassen. Top service!

Ashvin
14-04-2019

Zeer snelle dienstverlening en dat zelfs op een zondag!

Marjan
11-04-2019

Bijzonder vriendelijke en kundige medewerkers. Fantastisch geholpen! Keer op keer, dus mijn complimenten!!

Rochelle
11-04-2019

Heel erg vriendelijk te woord gestaan. Zoals ik verwacht van de klantenservice

Wilma
10-04-2019

Mijn auto is heel netjes weer afgeleverd. De schade is vakkundig hersteld. Mijn auto ziet er weer uit als een nieuwe. Dat geeft mij weer een blij gevoel. Bedankt.

Thom
10-04-2019

Snelle afhandeling. Reparatie naar tevredenheid uitgevoerd.

Hennie
10-04-2019

We wisten niet dat de schade viel onder de inboedelverzekering. Hierop maakte de firma die de schade oploste ons attent.Zonder problemen alles afgehandeld, echt een meevaller dus.

Guus
10-04-2019

Ik had een vraag betreffende een autoverzekering waarbij ik abusievelijk een verkeerde opgave had gedaan van het gereden aantal kilometers; dit was geen probleem en werd ter plekke opgelost.....prima!!!

Wies
09-04-2019

Niet tevreden. Heb liever dat de rekening van het gezondheidscentrum naar mij wordt verstuurd. Ik stuur de rekening dan door.

Ton
09-04-2019

uitstekende en vriendelijke beantwoording van mijn vraag

Gerardina F
08-04-2019

Ik ben helemaal tevreden met de gang van zaken. Alles is goed geregeld, tot een huurauto toe. Kan niet beter!!!

Marijke
08-04-2019

Ik ben supergoed geholpen van begin tot eind van de schade. heel erg tevreden over Promovendum autoverzekering!

06-04-2019

Er is veel moeite genomen door medewerkers van Promovendum om een zaak over een discutabele aanrijding tot een goed einde te brengen voor verzekeringsnemer. Helaas is de zaak niet in het voordeel van de verzekeringsnemer beslecht. Hierbij wel dank voor uw inzet!Vriendelijke groet,P.

Iris
05-04-2019

Na de tel aanvraag voor de woonverzekering kreeg ik een mail met dezelfde vragen die al tijdens het tel gesprek waren besproken. Nadat ik dit aangaf kreeg ik een kleinere selectie van deze vragen nog een keer terug om te beantwoorden. De antwoorden waren telefonisch niet compleet genoteerd en bij mijn weten wel besproken dus tip om dit direct te noteren of het gesprek terug te luisteren.

Meer Promovendum reviews
Welk cijfer geef jij Promovendum?