Promovendum1.546 ervaringen

Aanbevolen1.360

John
12-10-2019

Goedkoop is duurkoop

Ik heb diverse verzekeringen bij Promovendum. Telkens als ik aanspraak wil maken op een verzekering wordt ik geconfronteerd met een hoog eigen risico of terugval in de B/M-trede (in geval van autoschade). De premies zijn gemiddeld laag bij deze maatschappijmaar er wordt dan ook matig vergoedt wanneer dit nodig is. De voorwaarden zijn dus niet zo gunstig als de premies waardoor je eigenlijk duurder uit bent wanneer je met enige regelmaat (jaarlijks?) schade hebt.
Daarnaast is dit bedrijf heel erg slecht in hun communicatie; geen reacties op e-mail of weken later. Men geeft zichzelf een 9.2 maar op basis van mijn ervaringen de laatste jaren zou ik dat omdraaien: 2.9.

Remco
11-10-2019

Schade is prima hersteld door aangesloten schadehersteller en door Promovendum uitstekend op de hoogte gehouden van de verhaalsprocedure.

Hugo
10-10-2019

Aanpassing binnen de autoverzekering (verhoging jaarlijkse km's) binnen 10min geregeld en zonder extra (maandelijks/tarief) kosten!

Jacco
09-10-2019

Prima en alleen jammer dat er niet wat meer vergoed wordt. Maar das eigen keuze kan je overal wel voor verzekeren

Eddy
08-10-2019

Zeer vriendelijke behulpzame medewerkster. Ze weet waar ze over praat en is behulpzaam bij een juiste keuze.

Rob
08-10-2019

Deskundige en snelle schadeafhandeling met korte lijntjes.Het schadeherstelbedrijf waar mijn auto is hersteld, Lotte in Purmerend verdient ook een pluim.

Roelof
02-10-2019

Wederom zeer prettig contact met professionele mensen die zich optimaal inspannen voor de klant: zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. En dat levert wederom een zeer tevreden klant op!

02-10-2019

Op tijd contact opgenomen en duidelijke instructies aan mij gegeven over hoe verder te handelen.

L.
02-10-2019

Voortreffelijk geholpen, kort, deskundig en uiterst vriendelijk!

Botte
30-09-2019

Die is tot heden goed Laat het voor het nieuwe jaar betaalbaar blijven .Dan word onze beoordeling voor het volgend jaar uitstekend.

Jenny
30-09-2019

Prima gesprek, goed geholpen, snel afgehandeld, de nieuwe papieren reeds in bezit.

Caroline
30-09-2019

Wat ik wilde was snel geregeld. Achteraf mis ik de informatie over de consequentie van het wijzigen van de kilometer afstand. Is dit goedkoper dan de 30.000 per jaar waarop de Astra stond? Of ....Verder prettige manier van communiceren.

Theo
30-09-2019

U doet wat u doen moet en niets meer. Ik ervaar geen bijzonder positieve zaken

Charlotte
28-09-2019

Wat een fijne ervaring ondanks onze autopech op vakantie.Fijn geholpen, formulieren ingevuld en snelle reactie van Promovendum collega's, dank medewerkster!

Trees
26-09-2019

N.a.v. de groene kaart voor onze auto, gelezen dat wij ook een groene kaart nodig hebben voor onze caravan. Gemaild, bevestigd gekregen dat het opgestuurd zou worden en zojuist gekregen. Kortom wederom ervaring met Promovendum.

Mike
26-09-2019

Een terug bel verzoek is ver te zoeken. Als ik in de ochtend bel ben ik eind van de middag nog niet terug gebeld. Iemand spreken is niet mogelijk en ik moet terug gebeld worden. Tevens krijg ik te horen dat de verzekering omhoog gaat zonder dit eerst met mij te overleggen, dit omdat de auto onderdelen "duurder"worden. Dan geef ik aan dan een zo kaal mogelijke WA verzekering te willen(over de mail) te willen. Die eind van de dag beantwoord wordt met is goed.Dan denk je nu ben ik er vanaf... Nee, het verhoogde bedrag van de WA+ wordt dood leuk eind van de maand van mijn rekening gehaald.

Douwe
25-09-2019

Snel en adequaat de schade aangenomen en ook direct te acties opgestart. En wat echt prettig is persoonlijk contact!

Willem
25-09-2019

De schade was snel geregeld en de auto is weer als nieuw. Bedankt.

Lyon
24-09-2019

Er wordt zonder toestemming de eigen bijdrage afgeschreven. Het is wenselijk om dit in overleg te doen met de klant, om te voorkomen dat mensen in financiële problemen komen.

Ruud
23-09-2019

Prima behandeling en begeleiding. Promovendum goed bereikbaar en vriendelijke benadering. Dank voor de bemiddeling richting Waarborgfonds.

Meer Promovendum reviews
Welk cijfer geef jij Promovendum?