Promovendum1.213 ervaringen

Aanbevolen1.092

Roland
18-02-2019

Wat is hier aan de hand?

Vijf jaar geleden klant geworden met all-risk autoverzekering. En dan ineens, plotsklaps, zonder ooit één schade gedeclareerd te hebben, gaat de premie met 35% omhoog! Als dank voor het jarenlang premie betalen zonder ooit te declareren denk ik?

Als ik er een vraag over stel krijg ik geen antwoord. Als ik bel hebben ze het te druk om me te woord te staan, en wordt beweerd dat er teruggebeld wordt. Hetgeen dan weer niet gebeurt.

Ik ben klaar met deze waardeloze club. Ze zijn inmiddels ook al lang niet meer 20% goedkoper, hetgeen ze beweren, maar 18% duurder.

Promovendum heeft Roland een privebericht gestuurd.
Siep
12-02-2019

Trage afhandeling, weinig contact en overgeslagen achterkant schadeformulier

Heb ongeveer 9 maanden geleden schade gehad aan de auto en de tegenpartij aansprakelijk gesteld. Deze gestelde aansprakelijkheid hadden ze gemist, want de achterkant van het schadeformulier was over het hoofd gezien en de het feit dat er een getuige was ingevuld is dus ook gemist. Hierdoor werd mij verteld dat ik de schade zelf moest betalen, want ik had niemand aansprakelijk gesteld. Na inleveren getuigenverklaring 6 maanden niets meer gehoord, moet zelf af en toe navragen wat de status van de zaak is. Tevens werd mij aangeraden de schade niet te repareren als het niet absoluut noodzakelijk was. Wat verwachten ze? Dat ik 9 maanden of langer met een beschadigde auto ga rondrijden totdat dit is afgehandeld? Erg onpersoonlijke en trage afhandeling van de zaak, om nog maar te zwijgen van het feit dat ze niet naar de achterkant van het schadeformulier hebben gekeken. Tevens is ondertussen mijn premie gestegen met 50% en kan ik niet overstappen totdat deze zaak is afgehandeld.

Promovendum heeft Siep een privebericht gestuurd.
Janneke
11-02-2019

Buitensporige premieverhoging 2 jaar na schade

Promovendum, het leek een mooie verzekering. De eerste jaren dat ik mijn autoverzekering had, was het allemaal prima. Helaas reed ik 2 jaar geleden schade met mijn auto. Eerder nooit schade gehad. Heel vervelend, maar daar heb je een verzekering voor. Het jaar daarop kreeg ik een premieverhoging, logisch want je hebt schade gereden allemaal prima. Echter nu kreeg ik dit jaar een premieverhoging van 65%, omdat ik 2 jaar daarvoor schade had gereden? Vervolgens direct mijn verzekering opgezegd, dit werd telefonisch bevestigd, dus alles prima. Krijg ik vervolgens toch weer een betalingsherinnering en blijken ze mijn opzegging niet verwerkt te hebben. Dus eerst willen ze je kwijt als klant (waarom doe je anders een premieverhoging van 65%?) en vervolgens kom ik er niet vanaf. Al met al nooit meer iets bij promovendum. Je mag daar alleen verzekerd zijn als je nooit gebruik maakt van de betreffende verzekering.

Promovendum heeft Janneke een privebericht gestuurd.
L.C.
08-02-2019

Heel snel en bijzonder plezierig de schade afgehandeld.

Louisa
07-02-2019

Ben dag tevoren ook goed te woord gestaan door medewerkster aan de telefoon voor iets anders en had me dit ook meegedeeld. Prima!

Mariska
06-02-2019

Een goede service!Verbeterpunten:> bij eenzijdig ongeval moet je toch een schadeformulier indienen> schadeformulier kan niet digitaal worden ingediend> hebt geen inzicht in je eigen dossier!!!

Karin
06-02-2019

Ik ben vriendelijk geholpen door de medewerker. Hij heeft me alle informatie gegeven die ik nodig had. Bedankt!

Bert
06-02-2019

Uitstekend, want uiterst duidelijk, snel en efficiënt

T
06-02-2019

Mijn ervaring met de manier waarop ik geholpen (geïnformeerd) ben geworden, stemt tot tevredenheid!

Frank
06-02-2019

Zeer goed, vriendelijk en snel geholpen per mail door de medewerkers. Vragen werden netjes beantwoord en werd duidelijk aangegeven wat we zouden kunnen doen met de verzekering.

Angelique
05-02-2019

Snelle, supersnelle en ook nog eens duidelijke reactie op mijn vraag, heel erg fijn.

Joop
04-02-2019

Mijn vraag is door de medewerker vriendelijk en duidelijk beantwoord, dankjewel!

Mieke
04-02-2019

1. Snelle vergoeding2. Jammer genoeg geen contract met de door mij genoemde instelling

Lisanne
01-02-2019

Erg fijn dat ik direct iemand aan de lijn kreeg (zonder keuzemenu's en wachten). Ik werd snel en goed geholpen!

Martin
01-02-2019

Zeer tevreden over de correcte en snelle afhandeling van de schade. Binnen een week na melding schade geregeld.

Valerie
31-01-2019

Uw verzekeringsadviseur is een bijzonder vriendelijke man!

John
31-01-2019

Jammer dat er bij afsluiten van zorgverzekering niet wordt gewezen op dat deze verzekering niet onder pakketkorting valt. Daar moet je zelf achterkomen

Fred
31-01-2019

Het heeft even geduurd, dat kwam door de 'koppigheid' van de tegenpartij, maar de zaak werd uiteindelijk na voller tevredenheid opgelost.

Anja
30-01-2019

Zeer goed geholpen door de medewerker. Duidelijke uitleg. Online meegekeken en direct alles kunnen wijzigen.

30-01-2019

Opzeg voorwaarde niet duidelijk

Je zit een jaar aan de verzekering vast dan is deze pas opzegbaar. Dit staat niet op de site maar in de bekende kleine lettertjes. Ze nemen pas contact op na 2 weken (de wettelijk verplichte bedenktijd) om meer gegevens zoals schadevrije jaren. Zo kun je er niet meer onderuit. 20% goedkoper is trouwens ook niet waar.

Promovendum heeft Hans een privebericht gestuurd.
Meer Promovendum reviews
Welk cijfer geef jij Promovendum?