Promovendum1.490 ervaringen

Aanbevolen1.315

A
15-08-2019

Schade aanname was goed en begripvol en goede informatie over verloop. Verder nog even afwachten hoe afhandeling verloopt.

Mathijn Reinier
15-08-2019

De medewerkster van het serviceteam was super behulpzaam aan de telefoon. Alles binnen vijf minuten geregeld. Ze dacht verder dan alleen de vraag die ik stelde waardoor ik met een gerust gevoel op vakantie ga!

Johan
15-08-2019

Wordt zowel per mail als telefonisch vriendelijk en snel geholpen!

Anne
14-08-2019

Heel fijn geholpen met mijn vragen rondom een lekkage en binnen een paar minuten een mail met wat ik verder nog moet doen. Daarnaast werd ik fijn geholpen met de vragen die ik nog had over wat er bijvoorbeeld wel of niet gedekt is.

Sander
14-08-2019

Declareren werkt zeer gemakkelijk. Snelle afhandeling en een duidelijk overzicht wordt toegezonden wanneer de declaratie is afgehandeld.

GJ
13-08-2019

Ik krijg geld terug. Prima. Maar de specificatie is niet te volgen.

Olga
13-08-2019

De (hagel)schade zeer snel en op een uitermate vriendelijke wijze afgehandeld. De reparatie zelf professioneel uitgevoerd. Het herstel bedrijf kwam de auto ophalen, een vervangende auto gebracht en bij het terugbrengen bij ons thuis kregen we zelfs een bloemetje!

Wim
12-08-2019

na eerste telefoontje volgde geen bevestigingNu welBedankt

Linda
12-08-2019

Een miscommunicatie, is goed opgepakt.En verder prima.Alles is weer in orde.

Wil
12-08-2019

Vlot en duidelijk gereageerd op schademelding en vervolgregeling.

Jan Willem
09-08-2019

Wijzigingen makkelijk door te geven en de klantenservice is erg behulpzaam. Dank jullie wel!

08-08-2019

Chapeau, service op hoog niveau zo ook de afwikkeling.

E
08-08-2019

Zeer prettig telefoon gesprek gehad.Hopelijk is het vervolg net zo prettig.

Wa

zeer snel geholpen .prima gerepareerd .ben dik tevreden

Jeroen
07-08-2019

Vandaag gaan wij onze nieuwe auto halen. Oversluiten van de verzekering van de oude naar de nieuwe, was met een telefoontje snel geregeld. Dank hiervoor. Ik heb zelfs de nieuwe groene kaart al binnen, super!!

Gertjan
06-08-2019

Zeer snelle reactie na de schademelding. Schadeofferte binnen enkele dagen goedgekeurd en financieel direct daarop afgehandeld. Klasse!

06-08-2019

Helaas blijkt een maand na aanpassing van de auto verzekering ivm andere auto dat dit niet is doorgegeven aan de RDW.Brief ontvangen met daarin de mededeling dat de auto niet is verzekerd.

Alex
05-08-2019

Voor vakantie Cuba-verklaring nodig.Binnen 10 minuten ontvangen via mail.Prima geholpen

Jacques
02-08-2019

Wat hebben jullie een bureaucratische en omslachtige manier van declareren als je zorgkosten in het buitenland maakt. Bijzonder klantonvriendelijk.

Merle
01-08-2019

Super snel en vriendelijk geholpen. Alles werd gelijk per mail opgestuurd met duidelijke instructies en ik werd gelijk gerust gesteld door beide medewerkers aan de telefoon ik gesproken had.

Meer Promovendum reviews
Welk cijfer geef jij Promovendum?