Promovendum1.414 ervaringen

Aanbevolen1.257

Sebastiaan
14-06-2019

Fijn en snel geholpen door vriendelijke medewerker van jullie support afdeling.

Aad
14-06-2019

Ondanks drukte aan de telefoon snel contact en DUIDELIJK:goed luisterend, heldere antwoorden, plezierig gesprek

Marjorie
13-06-2019

Goed geholpen door uw medewerker. Vriendelijke uitleg en duidelijke informatieverschaffing.

Francois

Zeer slechte verzekering

Meerdere slechte aanvaringen met deze verzekering gehad.
Ik heb al mijn verzekeringen daar opgezegd, maar ook daar zijn ze zeeeer slecht mee. Een verzekering afsluiten gaat zeer snel, maar opzeggen dat moet heel lang duren.
1 x Promovendum, NOOIT meer Promovendum.

Mohammed
12-06-2019

Persoonlijk en empatisch! Promovendum weet wat klantenservice is!

Rogerio
12-06-2019

Issues resolved in a prompt and professional manner.

Jf
12-06-2019

mijn schade aan de auto is door jullie op een prima gergeld. hiervoor mijn complimenten

Jimmy
07-06-2019

Deze schade melding is snel opgepakt k hoop dat het ook verder goed gaat verlopen.

Yucel
07-06-2019

Hele fijne ontzorging! En goede terugkoppeling. Kortom tevreden klant!

Simon
07-06-2019

Duidelijke respons op claim. Snel en naar tevredenheid afgehandeld

Diesje
06-06-2019

Heb zeer goede ervaringen met Promovendum auto verzekering.Adequate,heldere uitleg van iedere stap die zo snel mogelijk door Promovendum werd gezet. Hulde

Ank
05-06-2019

Schadegeval keurig en snel afgehandeld

Christine
05-06-2019

Ik vond het fijn dat jullie telefonisch zeer goed bereikbaar zijn.Ook was ik zeer tevreden over de klantvriendelijkheid van de zorgconsulent en de zorgvuldige informatie die zij verstrekte.

Wim
05-06-2019

Heel vriendelijk maar zakelijk. De belofte waarmaken zoals dat hoort.

Marijke
04-06-2019

De behandelingen van declaraties zijn snel en duidelijk

Lukas
04-06-2019

Dit is netjes behandeld en goed ge comuniceerd met mij.Waar ik helemaal niet over te spreken ben is de exceptionele verhoging van de premie.Dat de jeugd zoveel schade veroorzaakt hoeft niet op mij verhaald te worden.

Robin
03-06-2019

Top service, ook tijdens onze schade werd alles netjes geregeld.

Sophie

Belabberde service

Een verzekerde van promovendum is op de parkeerplaats van mijn werk tegen mijn auto aangereden. Omdat ik beperkte casco verzekerd ben loopt de schade via zijn verzekeraar (promovendum). Tot op heden moet ik telkens zelf contact zoeken, van promovendum zelf hoor ik niets. De medewerkers regen nonchalant aan de telefoon en zijn ongeïnteresseerd. De service is naar de prijs, goedkoop en kwalitatief laag. Ik zou iedereen afraden om hier een verzekering af te sluiten.

Jeroen
31-05-2019

Na vraag te hebben ingediend, werd ik snel gebeld en werden de noodzakelijke documenten snel toegestuurd.

Vincent
31-05-2019

zeer snelle en correcte behandeling bij autoschade, schadeauto word opgehaald en tevens vervangend vervoer beschikbaar gesteld...Super !!!

Meer Promovendum reviews
Welk cijfer geef jij Promovendum?