Promovendum reviews

2.2

Inge
17-06-2021

Slechte verzekering

Ze zijn bureaucratisch, allemaal kleine lettertjes en keren niks uit. Heel veel spijt dat ik mijn zorgverzekering bij ze heb afgesloten!

Fred
15-04-2021

Maken alleen onbetrouwbare reclame voor goedkope autoverzekeringen

Na diverse telefoontjes en mailtjes mijnerzijds geeft Promovendum niet thuis.

Absolute afrader!

Rianne Tineke
15-02-2021

Declaraties worden afgewezen

Ook ik betaal al jaren iedere maand premie bij promovendum. Maar als het op uitbetalen aankomt, dan wordt het een stuk lastiger. Betaal nu 175 euro per maand premie (per persoon) maar nu ik een paar podologische zooltjes declareer van 70 euro, wordt dit niet uitbetaald want bij een podoloog mag niet, dit moet een podotherapeut zijn. Als je een nieuwe verzekering zoekt vergelijk je bijv ook voetzorg. IN de grote lijnen komt Promovendum dan beter uit de bus, maar als je komt declareren blijkt uit de kleine lettertjes dat je niet in aanmerking komt voor vergoeding. En dingen uit coulance (bijv 70% vergoeden) doen ze al helemaal niet aan. Jammer dit.

Kelly
10-02-2021

Super slecht

Alles leek goed te gaan, ik had veel schadevrije jaren opgebouwd dus per maand betaalde ik een goede prijs. Tot het een keer mis ging, ik was in een aanrijding waar het mijn schuld was, ok prima, ik neem mijn verantwoordelijkheid en wil wel de schade van de tegenpartij betalen. Van te voren promovendum gewaarschuwd dat de auto een andere schade had die niet veroorzaakt was door mij, foto's opgestuurd en alles, tegenpartij was het ook eens dat de deuk geen onderdeel was van onze aanrijding, alleen de krasjes. Vervolgens claimt de tegenpartij juist de deuk schade ook erbij en heeft promovendum hem gelijk schadeloos gesteld waardoor ik dus voor die extra schade moet gaan betalen. Na vele keren mailen willen ze niks er aan doen. Ik ben nu met advocaat bezig om dit goed te krijgen. Deze mensen zijn dus niet te vertrouwen als het een keer mis gaat.

Shir
10-02-2021

Niet betrouwbaar

Ik raad mensen af om bij Promovendum een verzekering af te sluiten. Op internet lokken ze mensen met lage kortingen maar puntje bij paaltje verplichten ze jou een jaar daar te blijven, dan heb ik het voor autoverzekering, terwijl bij andere verzekering maar een een maand opzegtermijn maar hanteren.

Het zijn echte boeven. Ze kunnen mensen helemaal kaal plunderen alsof het geld op je rug groeit. Ik zou nooit en niemand deze verzekering aanraden, wil niet eens hierover praten met iemand, daar zou ik zelf diep voor schamen. Mensen ik raad jullie dit z ten zeerste af, kijk bij Hema verzekeringen of bij andere maatschappijen die 100 procent betrouwbaarder zijn dan Promovendum.

22-01-2021

Lage premie, lage service

De klantenservice is een drama. Geen reactie, lange wachttijden, niet beloven wat ze zeggen. Kortom: het serviceniveau is diep bedroevend.

Hein
19-01-2021

Verzekering voor hoger opgeleiden

Probeerde een verzekering te krijgen voor mijn Audi A6. Dat was niet mogelijk omdat hij te duur was. Bizar als je er aan denkt dat waarschijnlijk hoger opgeleiden meer geld hebben om in een duurdere auto te rijden. Weer zo'n typische nonsense reclame

Annemieke
23-12-2020

Zeer onbetrouwbaar

Nooit je verzekering bij Promovendum afsluiten!

Zeer slechte communicatie!

Ze lokken je met lage premies , maar puntje bij paaltje krijg je na maanden een mail dat je autoverzekering niet geaccepteerd wordt en binnen twee weken wordt beëindigd vanwege negatieve schadevrije jaren!

Daarbij geven ze ook aan dat je niet bij een andere verzekering terecht kan vanwege deze negatieve schadevrije jaren!

24-11-2020

Promovendum betaalt niet uit

Ik heb jaren iedere maand premie betaald.promovedum is erg goed in innen.

Als het op uitbetalen aankomt, dan wordt het een stuk lastiger. Het blijkt dat ik mijn tandarts zelf mag kiezen, maar als die tandarts mij vervolgens naar de zeer gerespecteerde kaakchirurg stuurt, dan moet je blijkbaar tevoren checken of promovendum die kaakchirurg ziet zitten. Zo niet, dan krijg je een groot deel van de kosten niet vergoed. Ik heb door de jaren heen zeer veel premie betaald en nauwelijks gedeclareerd. Declareren kost tijd en leidt niet tot het gewenste resultaat. Ik ben diep teleurgesteld. Ik raadde iedereen promovendum altijd aan, maar ga nu het tegenovergestelde doen

Yvonne
19-11-2020

Geen vergoeding

Ik had druppels, antibiotica, en zalf voorgeschreven gekregen van mijn oogarts. Ik zat in het buitenland en had daar de medicatie opgehaald. Alleen had de apotheek i.p.v. de druppels en de zalf 2 keer zalf op de rekening gezet. Wel als afzonderlijk omschreven als 1 tube zalf en 1 tube zalf i.p.v. 1 tube zalf en oogdruppels. Ondanks dat de oogarts had doorgegeven dat ze dit wel had voorgeschreven kreeg ik niets vergoed. Het was toch € 75,00 die ik zelf kon betalen omdat de zalf niet vergoed werd. En de druppels wel maar die stonden niet op de rekening.

Erg dat je zo achterdochtig bent en je ondanks alle bewijzen je niets vergoed krijgt. En er waren meer zaken die niet werden vergoed bij hen maar wel bij andere zorgverzekeraars.

Dus een dikke onvoldoende.

16-10-2020

Misleid tijdens het afsluiten van een reis- en annuleringsverzekering

Op de website van Promovendum heb ik 'binnen 1 minuut' een reis- en annuleringsverzekering afgesloten. Later bleek dat in de algemene voorwaarden stond dat deze verzekeringen een looptijd hebben van minimaal 1 jaar. Dit werd niet vermeld tijdens het 'supersnelle' afsluiten van de verzekering. In mijn beleving ben ik hier behoorlijk misleid.

Joe
15-10-2020

Onbetrouwbaar

Zeer onprofessioneel bedrijf. Lokt klanten met aantrekkelijke aanbiedingen binnen, en annuleert vervolgens per mail een aantal van je verzekeringen zonder enig overleg. Na telefonisch contact wordt er ook totaal geen begrip getoond of enkele vorm van service. Excuses worden niet gemaakt, dit lijkt eerder hun standaard werkwijze. Ons advies is niet binden met deze onbetrouwbare organisatie.

Harro
28-08-2020

1. geen wachttijden! 2. vriendelijk en to the point geholpen. 3. vrijwel direct een mail met instructies ontvangen.Zo hoort het!

Miny
26-08-2020

Keurig wordt de niet terechte berekening van een consult, wat geen consult was, door u afgehandeld. Mijn dank is groot.Vriendelijke groet MinyÂ

Djaikishan
20-08-2020

Ik heb voor mijn tweede hobby auto oldtimer, ook de kortingen gekregen,Top

René
18-08-2020

Zoals een verzekeraar hoort te zijnsnel, vriendelijk, duidelijk, overzichtelijk, behulpzaam en nog heel veel meer

Niklas
11-08-2020

In 1e instantie begreep ik de afhandeling vd schade niet. Dit heb ik promovendum gemotiveerd aangegeven en vervolgens heeft promovendum telefonisch contact met me gezocht en hebben ze mijn kant van het verhaal goed vertaald en is de schade naar tevredenheid afgehandeld. Dank voor de menselijke maat!

11-08-2020

dat je betaald voor een duurder pakket vindt ik oke. Alleen jammer dat de sterilisatie niet geheel vergoed wordt. Raar ook dat een dordtse verzekering niet met een dordts ziekenhuis een afspraak kan maken. Raar ook dat je voor aanvullend pakket afspraken maakt met ziekenhuizen. Wat je dus hoort als je de rekening krijgt. Zal ergens in de kleine lettertjes staan.....Een niet geheel tevreden klant

10-08-2020

Direct na de melding werd er contact met ons opgenomen.Het benodigde schadeformulier werd toegezonden met een duidelijke omschrijving welke stukken allemaal aangeleverd diende te worden.Het eerste contact verliep zeer snel en professioneel.Nu afwachten hoe de schade afhandeling verder opgepakt wordt.Er is beloofd om binnen vijf werkdagen met een reactie te komen.

Dick
09-08-2020

Sinds 2 weken overgestapt naar Promovendum.Voorheen nooit schade gehad en nu, buiten mijn schuld om, een zwaar ongeluk moeten melden.Was geen probleem en werd alles duidelijk uitgelegd hoe te werk te gaan en ook een letselschade specialist geadviseerd, welke Promovendum ook kon regelen.Goed gevoel bij het in behandeling nemen van de schademelding.Verdere afloop en afwikkeling nog niet te voorspellen, maar in ieder geval een goede start en begeleiding.