Promovendum reviews

2.2

Peter ( pamm )
27-06-2020

De medewerker heeft mij zeer accuraat en snel van mijn ontstane ongerustheid afgeholpen door in een voor mij duidelijke vorm aan te geven hoe de verzekerde vork aan de steel zit !

Edward
26-06-2020

Pas een voorlopig oordeel. De schade moet nog hersteld worden en de afrekenin gnog plaatsvinden. Ik heb echter niet het gevoel dat dit verkeerd af gaat lopen. Mijn ervaring met Promovendum is prima.

Mary-Ann
25-06-2020

Fijn dat ik de hoogste verzekering heb gekozen en vervolgens alles zelf mag betalen! En dat om te voorkomen dat het erger wordt en ik kanker krijg. 0 sterren, maar dat kan niet, dus 1 maar is eigenlijk 0.

Pim
22-06-2020

Vanochtend auto aangetroffen met ingeslagen ruit en gestolen radio/navigatie. Balen.Rond het middaguur alles alweer opgelost: de schadeafhandeling en contact met de reparateurs. En alles geregeld door jullie. Zo was de dag toch weer goed!

Alberto
22-06-2020

Na 27 jaar schadevrije jaren, voor het eerst in aanraking gekomen met schade buiten mijn schuld. Duidelijk aangegeven hoe de schade wordt afgehandeld. Eerste en goede ervaring met Promovendum.

Freddy
19-06-2020

Goed geholpen met autoschade. Snel en adequaat advies .Tijdens schade proces vaak een update mbt schade herstel en schuldvraagErg prettig ervaren

Gijs
19-06-2020

Schadebedrijf wat door Promovendum geadviseerd werd, heeft prima werk afgeleverd. Leenauto gehad en goede service. Promovendum medewerkster heeft goed geïnformeerd wat het gevolg voor de schadevrije jaren was... gelukkig bleef de BM-korting op 75% staan.

Dirk
18-06-2020

Reactie op vraag komt snel, is duidelijk én inhoudelijk prima. Volgende polis wellicht opnieuw bij Promovendum.

Yousra
16-06-2020

Zeer slecht service!!! Moeilijk doen voor niets!! Werken echter niet mee aan de oplossingen.Declaraties worden niet optijd behandeld.

15-06-2020

Prima geholpen met de autoverzekering en een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik ben fan!

Matt
11-06-2020

* snel doorverbonden - verbinding* snel op de hoogte en de juiste documenten erbij* correcte en begripvol benadering* goede, geduldige uitleg en begrip voor de vraagstelling

11-06-2020

Goede informatie over voortgang en definitief antwoord.Snelheid had wellicht wat beter kunnen zijn, maar omdat het geen alledaagse vraag betrof kan ik me de reactiesnelheid wel voorstellen.

Niels
09-06-2020

Ik belde met een vraag over mijn schadevrije jaren i.v.m. het mogelijk aangaan van een private lease contract. Ik werd erg goed geholpen en ik kreeg een goede tip om zo gunstig mogelijk uit te zijn.

HM
09-06-2020

Uitstekende dienstverlening, snelle en deskundige hulp. Ik ben vollop tevreden, in dit geval in het bijzonder met de afdeling zorg buitenland.

08-06-2020

Mijn auto was door een onbekende bestuurder aangereden en had aardig wat schade. Ik dacht aan het waarborgfonds en iedereen was dat met mij eens. Totdat er een afwijzing van het waarborgfonds kwam en ik in de kou stond. Gelukkig heb ik de afwijzing zelf met het waarborgfonds kunnen regelen maar ik was wel flink teleurgesteld in hetgeen Promovendum voor mij kon betekenen.

Patricia
08-06-2020

Geweldig geholpen door promovendum! Door een fout van het ziekenhuis was er een recept naar de foute apotheek gestuurd waardoor ik als klant uiteindelijk een rekening moest betalen van meer dan 100 euro voor een medicijn wat ik niet ontvangen had. Na diverse telefoontjes werd ik van het kastje naar de muur gestuurd en uiteindelijk melding gemaakt bij zorgverzekering promovendum. Zij hebben het voor me opgelost.

Emma
06-06-2020

Helaas is mijn auto een paar weken terug gestolen. Nadat ik aangifte had gedaan bij de politie heb ik meteen de verzekering gebeld. Alles werd netjes geregeld, zo ook vervangend vervoer. Zelfs een taxi naar het verhuurbedrijf waar de vervangende auto klaar stond, stond in no time voor de deur. Wel zo fijn in zo'n situatie. Zeer tevreden over de afwikkeling.

Ed
04-06-2020

Bedankt voor de snelle bevestiging dat de wijziging is doorgevoerd.

Philip
02-06-2020

Goed, duidelijk en snel de autoverzekering af kunnen sluiten voor 2 autoâs!

Aad
29-05-2020

Prima geholpen. Medewerker was erg vriendelijk en wist de wijziging probleemloos door t e voeren.