Promovendum reviews

2.2

08-08-2020

Na annulering van de vakantie door ziekenhuisopname, binnen 10 dagen de reissom ontvangen op onze bankrekening.Zeer tevreden over deze afhandeling en de gevoerde correspondentie per mail.

Madelon
07-08-2020

Prettig, vriendelijk en vlot telefonisch geholpen bij het melden van mijn schade. Kort daarop ook een duidelijke mail ontvangen met de benodigde informatie en verzoeken voor het vervolg. Ik heb nu alles gemaild en ben in afwachting van de uitkomst. Door het prettige en heldere contact heb ik veel vertrouwen in een positief antwoord.

Stijn
06-08-2020

Prima telefonische hulp gekregen.Duidelijk - Gericht - Vriendelijk!Waarvoor dank!

06-08-2020

Ik had nagenoeg geen ervaring met autoschade. Ik vind de info die U geeft over de afhandeling en de melding van o.a. wat de schade bij de tegenpartij is toch bijzonder en heel correct. Mijn dank.Vriendelijke groet.

Rene
03-08-2020

Afhandeling en informatie verstrekking van Promovendum is prima.Vraag me alleen af waarom de apotheek bij aflevering van 1 tablet ( a â0.24 ) een begeleidend gesprek rekent van â 13,93 !Gesprek heb ik niet gehad, doosje werd neergelegd. Op het etiket stond dat het voor oraal gebruik was.Geen wonder dat de zorgkosten gierend uit de klauwen lopen!

Serve
31-07-2020

Dank voor je snelle en vriendelijke reactie zoals ik had gevraagd. Ik ben er blij mee. Mijn zoon, overigens hoger opgeleid en dus potentiele klant, was er ook blij mee.Supergoed.

30-07-2020

De insteek, professionaliteit en bovenal het meedenken in wat redelijk is, is van een niveau dat je niet standaard is voor een verzekeringsmaatschappij. Verzekeringen betalen is al niet zo'n bevredigende actie voor de persoon die nooit wat claimed, maar hier krijg je in vedergeval het gevoel: they got my back!

29-07-2020

Keurig en snel afgehandeldGeruststellend voor mij want ik heb al mijn verzekeringen bij Promovendum afgesloten

Maurice
27-07-2020

Telefonisch verzekering auto over gesloten, goed en duidelijke informatie en tegen wederom een lage prijs t o.v. andere verzekeraars

Arie
27-07-2020

Autoverzekering

Promovendum maakt reclame voor hun autoverzekering , maar ze vertellen in hun advertentie niet dat ze je alleen maar accepteren als je de laatste 5 jaar geen schade hebt gehad. Als je daarover contact met ze opneemt wordt er gezegd: dat staat in onze voorwaarden, maar nergens in hun voorwaarden staat daar iets over geschreven. Ik heb dat goed nagelezen en iedereen kan dat controleren, want ze hebben hun voorwaarden op hun website staan.

Zó wil ik ook wel verzekeraar spelen: ik wil alleen mensen verzekeren die geen schadeverleden hebben, en hebben ze dat wél, dan gaan ze maar naar een andere maatschappij.

23-07-2020

Goed behandeld. Voorkomend en vriendelijk. Ik voelde me beslist geen nummer. Doorlooptijden soms wel lang, maar eind goed al goed.

Ernst
22-07-2020

"Acceptatie" autoverzekering

Op 30 juni krijg ik een prachtig aanbod van een medewerker van Promovendum om 2 auto's vanaf 12 juli te verzekeren op 1 naam en als service wordt mijn huidige verzekering voor 2 auto's opgezegd. Ik krijg nog een mail om persoonlijke gegevens door te spelen naar Promovendum; direct alle polissen, betaalgegevens en andere privacy gevoelige informatie verstuurd naar afdeling "Acceptatie"; tot 12 juli hoor ik niets meer. Ik heb meerdere brieven gestuurd voor een bevestiging met steeds een reply "u krijgt binnen 5 dagen een reactie van ons. Op 20 juli heb ik gebeld om te vragen of ik nog wel verzekerd ben. Ze hadden nog niks kunnen doen. alle medewerkers zijn te druk geweest vanwege de reclamecampagne "25% korting op je premie". Tijdens het telefoongesprek word ik doorgeschakeld naar afdeling Acceptatie om nu wel snel de zaak af te handelen; Nadat ik 2x 15 minuten in de wacht had gestaan voor een "spoedbehandeling" kreeg ik te horen nog eens een 1/2 uur te wachten op een mail met het verlossende antwoord of wij u "accepteren". Na 2 uur krijg ik een mail met de zinsnede: "Aan de hand van uw toelichting op de schademeldingen is besloten uw aanvraag voor beide autoverzekeringen niet te accepteren". Ik heb de volgende dag nagevraagd wat bedoeld wordt met mijn "toelichting". Een vriendelijk vrouw geeft aan, dat ik niks verkeerd gezegd heb: bij het invoeren van de gegevens zegt de computer: "no". Nog gevraagd of er 1 verzekering mogelijk is: wat blijkt de computer zegt wederom "no".

Rene
15-07-2020

Prima afwikkeling. Schademelding snel opgepakt. Auto thuis opgehaald. Direct leenauto ter beschikking gekregen. Binnen enkele dagen gerepareerd. Niets meer van de schade te zien.

Oscar
14-07-2020

Super service vanuit Promovendum, en de samenwerking met schadeherstelbedrijf is top. Schade perfect verholpen.Erg tevreden!

04-07-2020

Heel prettig telefoongesprek. Ze hielp en denkt mee, met wat er nodig is. Ook prettig om een naam te hebben, met wie ik nog even kan sparren.Groet

Denise
01-07-2020

Zonder geldige reden omlaag gezet op bonus malus

Op 30 juni heb ik telefonisch contact gehad met de klantenservice over mijn bonus malus tredes en heb ik tevens naar aanleiding hiervan nog een e-mail gestuurd. Ik zit op dit moment op trede 16 met 75% korting. Ik heb nu al ruim 2 jaar een all-risk autoverzekering bij Promovendum lopen. Op de website wordt aangegeven dat ik beloond word voor mijn opgebouwde schadevrije jaren. Wat mij echter opviel is dat ik zelf erop moest letten dat mijn premie niet te hoog werd. De eerste keer, 2 jaar geleden, verschilde het premiebedrag bijna 110 euro. Ik heb toen via een herberekening opnieuw mijn autoverzekering bij Promovendum afgesloten tegen een lagere premie, zonder veranderingen. Ik had tenslotte geen schades gereden. Dit jaar hetzelfde. Mijn premie kon bijna 80 euro goedkoper, dus dit heb ik telefonisch geregeld. Nu zie ik ineens dat mijn bonus malustrede gezakt is naar 14, terwijl mijn schadevrije jaren gewoon omhoog gegaan zijn, ik heb tenslotte (gelukkig) nog steeds geen schade gereden. Na contact met de klantenservice vandaag, blijkt dat dit normaal is bij een herberekening sinds 2020 (en er werd ook terloops benoemd dat Promovendum een herberekening aanmoedigen, wat ik niet heb gehad). Dus ik ben vorige week op goed vertrouwen akkoord gegaan met de herberekening, om vervolgens 'afgestraft' te worden door slechter op de bonus malus ladder gezet te worden. Hier is mij niets over verteld. Vervolgens wordt mij gezegd dat ik wel weer naar trede 16 terug kan, door mijn oude premie door te laten lopen, maar dat kost mij dus 80 euro per jaar meer. Dit voelt niet als het 'beloond' worden zoals de website zegt dat Promovendum doet bij het opbouwen van schadevrije jaren. Want hoe dan ook ga ik er op achteruit. Hetzij in hogere premiekosten, hetzij in afzakkende bonus malus treden. Promovendum moedigt mensen aan om een herberekening te laten doen, terwijl die bestaande klanten daardoor zonder weten bonus malus tredes gaan zakken. Ik wil graag beloond worden voor mijn lange tijd schade vrij rijden, zoals de website beloofd. En ik wil graag openheid van zaken als ik telefonisch iets bij Promovendum afsluit, want dit is ook niet het geval. Ik ben altijd tevreden geweest over Promovendum, maar ik ben door deze gang van zaken echt ontdaan. Overigens vertelde de medewerker mij telefonisch dat er niets aan te doen was en dat als ik het hier niet mee eens was, ik maar een andere autoverzekering moest gaan zoeken. Uiteindelijk nog een reactie hierop gekregen en ik ben later terug gebeld met het bericht dat ze met mij mee gaan kijken om wat te regelen: het komt er uiteindelijk op neer dat er absoluut niets te regelen is. Kortom: u wordt als klant aangemoedigd om een herberekening uit te laten voeren en zo goedkoper op je premie uit te komen, echter zeggen ze er niet bij dat omdat je als bestaande klant een 'nieuw contract' afsluit, je ook stiekem zakt op de bonus malus tredes! Trap er dus niet in! Je wordt je een oor aangenaaid waar je bij staat en Promovendum lacht erom!

Andreas
01-07-2020

Via een buitengewoon prettig gesprek is mij alles duidelijk gemaakt.De verrekening van het eigen risico was mij even niet duidelijk.De ziekenhuis nota's zijn anders dan ik vroeger gewend was.Dat heb je wel meer met zaken van "vroeger".Hartelijk dank voor je hulp.

Niels
30-06-2020

De adviseur heeft me heel professioneel en goed geholpen. Ook heeft ze me een hele mooie aanbieding gedaan!

Milan
29-06-2020

Prima geholpen! Ik had via de website gevraagd of Promovendum mij wilde bellen en 10 seconde later ging de telefoon al. Duidelijke uitleg zowel telefonisch als later via de mail.. en nu â13 goedkoper uit voor m'n autoverzekering door de 25% korting actie, top!

Tine
28-06-2020

De Promovendum medewerkster hebben beiden enorm goed hun best gedaan. Het was een grote vraag waarbij iets meer dan gemiddeld uitgezocht moest worden. De dame en de heer hadden beiden meer dan voldoende kennis van zaken en name alle tijd om ons te helpen. Geweldig.Ga zo door!Bedankt.