Malik
14-10-2021

De afspraken die zijn gemaakt worden niet nagekomen. Na 2 weken proberen eindelijk contact gehad en de vraag kunnen stellen. Er zou terugkoppeling komen na 10 werkdagen. Nu wederom geen gehoor en niet bereikbaar ter verantwoording.

Onmogelijk contact dus.

Nu weer ellendig lang bezig om iemand te spreken. Niet een "terugbelverzoek" maar gewoon iemand die daadwerkelijk iets kan betekenen.

Bespaar jezelf de hoofdpijn en sluit je verzekering elders af.

Tenzij je natuurlijk de tijd hebt en het leuk vind om voor elk contact een dagje vrij te plannen.

Miny
26-08-2020

Keurig wordt de niet terechte berekening van een consult, wat geen consult was, door u afgehandeld. Mijn dank is groot.Vriendelijke groet MinyÂ

11-08-2020

dat je betaald voor een duurder pakket vindt ik oke. Alleen jammer dat de sterilisatie niet geheel vergoed wordt. Raar ook dat een dordtse verzekering niet met een dordts ziekenhuis een afspraak kan maken. Raar ook dat je voor aanvullend pakket afspraken maakt met ziekenhuizen. Wat je dus hoort als je de rekening krijgt. Zal ergens in de kleine lettertjes staan.....Een niet geheel tevreden klant

Rene
03-08-2020

Afhandeling en informatie verstrekking van Promovendum is prima.Vraag me alleen af waarom de apotheek bij aflevering van 1 tablet ( a â0.24 ) een begeleidend gesprek rekent van â 13,93 !Gesprek heb ik niet gehad, doosje werd neergelegd. Op het etiket stond dat het voor oraal gebruik was.Geen wonder dat de zorgkosten gierend uit de klauwen lopen!

Andreas
01-07-2020

Via een buitengewoon prettig gesprek is mij alles duidelijk gemaakt.De verrekening van het eigen risico was mij even niet duidelijk.De ziekenhuis nota's zijn anders dan ik vroeger gewend was.Dat heb je wel meer met zaken van "vroeger".Hartelijk dank voor je hulp.

Mary-Ann
25-06-2020

Fijn dat ik de hoogste verzekering heb gekozen en vervolgens alles zelf mag betalen! En dat om te voorkomen dat het erger wordt en ik kanker krijg. 0 sterren, maar dat kan niet, dus 1 maar is eigenlijk 0.

Yousra
16-06-2020

Zeer slecht service!!! Moeilijk doen voor niets!! Werken echter niet mee aan de oplossingen.Declaraties worden niet optijd behandeld.

Matt
11-06-2020

* snel doorverbonden - verbinding* snel op de hoogte en de juiste documenten erbij* correcte en begripvol benadering* goede, geduldige uitleg en begrip voor de vraagstelling

HM
09-06-2020

Uitstekende dienstverlening, snelle en deskundige hulp. Ik ben vollop tevreden, in dit geval in het bijzonder met de afdeling zorg buitenland.

Patricia
08-06-2020

Geweldig geholpen door promovendum! Door een fout van het ziekenhuis was er een recept naar de foute apotheek gestuurd waardoor ik als klant uiteindelijk een rekening moest betalen van meer dan 100 euro voor een medicijn wat ik niet ontvangen had. Na diverse telefoontjes werd ik van het kastje naar de muur gestuurd en uiteindelijk melding gemaakt bij zorgverzekering promovendum. Zij hebben het voor me opgelost.

Sandra
22-05-2020

Heel fijn en snel antwoord gekregen op een vraag via de mail.

Gerrit
14-05-2020

Ik heb per email snel en duidelijk antwoord gekregen op mijn vraag of een bepaalde zorgverlener door Promovendum gecontracteerd is. Mijn welgemeende dank.

07-04-2020

Het is bijzonder om te ervaren hoe betrokken en snel er is gereageerd op mijn verzoek waarbij het om maatwerk ging, mevrouw heeft een uitstekende indruk op mij gemaakt!

Herman
23-03-2020

Op de vraag die ik stelde, kreeg ik geen antwoord. De vraag was of de apotheker voor 1 voorschrift 3x een terhandstelling in rekening mag brengen als hij het medicijn in 3 verpakkingen levert. De NZA vertelt dat er per voorschrift maar 1 x terhandstelling gerekend mag worden. Die vraag wilde ik beantwoord krijgen. En geen algemeen antwoord over het waarom van een terhandstelling.

09-03-2020

Prima beantwoording ontvangen op basis van mijn vraagstelling.Ik constateer wel dat deze berichtgeving van het serviceteam als Spam bericht bij ons binnenkomt en dat is vervelend. Dat is vaker voorgekomen.

Ilse
27-02-2020

Werd netjes te woord gestaan en er werd met zorg gekeken wat er aan de hand was. Zelfs nog overleg gepleegd( op de achtergrond) met een leidinggevende waarna het probleem is opgelost.

18-02-2020

De oplossing die me aangeboden wordt grijp ik met beide handen aan zeer nette regeling zo op deze manier bedankt.

27-01-2020

Snelle en correcte afhandeling voor het wijzigen van bank nummer voor incasso.

24-01-2020

Al enkele jaren contact met mijn adviseur en ik kan u zeggen, dat dit niet meer is in onze huidige tijd waar niemand meer bereikbaar is. HIj is altijd bereikbaar en is buitengewoon behulpzaam bij al mijn vragen c.q. probleempjes. Wees zuinig op deze kracht, want ze zijn nogmaals heel zeldzaam.

Nanda
21-01-2020

De meneer die ik aan de lijn had heeft werkelijk alle moeite gedaan voor mij en had zeer veel begrip voor mijn situatie. Uitleg was duidelijk en helder. Het is fijn om te weten dat er mensen met empathie bij u werken, deze meneer die ik aan de telefoon had verdiend een 10!