Promovendum Zorgverzekering542 ervaringen

Dennis
25-10-2019

Alles loopt op wieltjes. Ook telefonisch keurig bijgestaan.

Monique
24-10-2019

Zeer vriendelijke medewerkster aan de telefoon gehadZe was zeer geduldig ondanks mijn vele vragen

Willemijn
24-10-2019

De telefonische verbinding was niet goed. Ik heb gevraagd of ik teruggebeld kon worden. Dat is snel en netjes gebeurd. Ik heb mijn vraag kunnen stellen en die is naar tevredenheid beantwoord.

Feline
14-10-2019

De betaling die ik moet doen wordt een paar weken uitgesteld omdat het op dit moment niet uitkwam om het te betalen voor mij. Dat stel ik zeer op prijs!

Jacco
09-10-2019

Prima en alleen jammer dat er niet wat meer vergoed wordt. Maar das eigen keuze kan je overal wel voor verzekeren

Botte
30-09-2019

Die is tot heden goed Laat het voor het nieuwe jaar betaalbaar blijven .Dan word onze beoordeling voor het volgend jaar uitstekend.

Theo
30-09-2019

U doet wat u doen moet en niets meer. Ik ervaar geen bijzonder positieve zaken

Lyon
24-09-2019

Er wordt zonder toestemming de eigen bijdrage afgeschreven. Het is wenselijk om dit in overleg te doen met de klant, om te voorkomen dat mensen in financiële problemen komen.

Carlo
13-09-2019

Zeer vriendelijk, en uitermate goed behandeld door de medewerkster.Heeft zich 100% voor ons ingezet grote pluim.

Joke
10-09-2019

Ik vraag om praktisch meedenken wat niet tot extra kosten leidt voor de zorgverzekering m.i. maar voor ons wel een stuk praktische isHelaas...ik krijg een standaard antwoord waarvan ik al op de hoogte ben. Bureaucratie ten top...meedenken ho maar...

Tim
05-09-2019

Perfecte service en gesproken met een hele leuke en lieve vrouw. Bedankt!

Herman
29-08-2019

Het is allemaal goed geregeld en duidelijk omschreven.

Egidius
26-08-2019

Dank voor uw begrip. Jammer dat dit niet door de administratie van de tandarts wordt gedaan. Zoals vroeger in mijn praktijk.Prettige dag en week.

Maaike
21-08-2019

Prima diensten, alleen niet heel erg klantgericht. Wanneer er contact is via mail, wordt er alleen maar geknipt en geplakt van standaard formats, in plaats van de klant persoonlijk aan te schrijven. Eerder aan de telefoon ook alleen maar een antwoord gekregen van "Kijk op de website". Uiteindelijk is alles goed afgehandeld, maar het mag wel iets klantvriendelijker.

Abhishek
16-08-2019

Jullie medewerkster is een topper ze heeft me uitstekende dienst aangeboden het is echter aan haar teamleider mijn verzoek wordt afgehandeld. maar ik weet zeker dat als het aan haar lag dan was het nu al geregel ik wil je graag bedanken:-)

Mathijn Reinier
15-08-2019

De medewerkster van het serviceteam was super behulpzaam aan de telefoon. Alles binnen vijf minuten geregeld. Ze dacht verder dan alleen de vraag die ik stelde waardoor ik met een gerust gevoel op vakantie ga!

Sander
14-08-2019

Declareren werkt zeer gemakkelijk. Snelle afhandeling en een duidelijk overzicht wordt toegezonden wanneer de declaratie is afgehandeld.

GJ
13-08-2019

Ik krijg geld terug. Prima. Maar de specificatie is niet te volgen.

Linda
12-08-2019

Een miscommunicatie, is goed opgepakt.En verder prima.Alles is weer in orde.

E
08-08-2019

Zeer prettig telefoon gesprek gehad.Hopelijk is het vervolg net zo prettig.

Meer Promovendum reviews
Welk cijfer geef jij Promovendum?