Promovendum Zorgverzekering514 ervaringen

Frederik
26-06-2019

goede en snelle uitleg nav vraag inzake terhandstellingskosten van de apotheek

Andy
26-06-2019

Een topper! Denkt mee met oplossingen en is meegaan. Pestige ervaringen met deze club!

25-06-2019

Tja wat een giga verschil op de nota van de Franse tandarts stond rechts bovenin ( duplicata) en inmiddels weer naar de tandarts terug geweest voor een â origineleâ factuur!! Rechts boven in staat nu een nummer! Als het daarop afhangt of er wel of niet wordt betaald vraag ik mij af WAAROM??? De andete nota is alweer onderweg naar jullie. Ik hoop een bevestiging can ontvangst te ontvangenPeterÂ

Marian
24-06-2019

Prima geholpen, was telefonisch ook snel aan de beurt.

Aad
14-06-2019

Ondanks drukte aan de telefoon snel contact en DUIDELIJK:goed luisterend, heldere antwoorden, plezierig gesprek

Marjorie
13-06-2019

Goed geholpen door uw medewerker. Vriendelijke uitleg en duidelijke informatieverschaffing.

Christine
05-06-2019

Ik vond het fijn dat jullie telefonisch zeer goed bereikbaar zijn.Ook was ik zeer tevreden over de klantvriendelijkheid van de zorgconsulent en de zorgvuldige informatie die zij verstrekte.

Marijke
04-06-2019

De behandelingen van declaraties zijn snel en duidelijk

Alfred
31-05-2019

Inhoud bericht mbt betaalgegevens is helder.Dank!AlfredÂ

Sander
29-05-2019

Snel, vriendelijk en duidelijk het probleem opgelost

Geert
28-05-2019

Bureaucratische antwoorden die niet beantwoorden aan de vraag. Wijzigingen doorgevoerd zonder akkoord van gezaghebbend ouder. Uiterst storend en onprofessioneel.

J.L.G.
23-05-2019

Promovendum heeft ons op uiterst correcte wijze een schriftelijke toelichting verstrekt omtrent betalingen. Het was inhoudelijk direct duidelijk en grammaticaal uitstekend weergegeven.Bij andere bedrijven hebben we dit wel eens anders ondervonden.

Nel
21-05-2019

Voor het eerste jaar bij Promovendum. Uw medewerking is prima

Gerrit
17-05-2019

Bedankt voor uw reactie en de fijne manier van de Hulp die u ons aanbiedt.

Leo
17-05-2019

Bedankt voor de snelle reactie.De reden van de factuur is mij nu helemaal duidelijk.

F.J.A.
15-05-2019

Duidelijke gespecificeerd uiteenzetting van wat er onder het eigenrisico valt.Afschrijving van premie en eigen risico op correcte en op juiste datum. Vooraf aangekondigd.

Heidi
15-05-2019

Ik kan in mijn overzicht niet zien wat mijn aanvullende verzekering inhoudt. Dit wil ik makkelijk terug kunnen zien.

Marloes
14-05-2019

Vriendelijke medewerkster en duidelijke informatie.

Guy M.
14-05-2019

Snel en fantastisch goed geholpen met uitstel betaling zorgkosten

Frank
08-05-2019

Zo'n beetje alles gaat lekker bij Promovendum, maar het geven van een praktisch naam of nummer aan een bijlage (afrekening eigen risico of bijdrage) lukt nog steeds niet, die heten nog steeds hetzelfde. Onhandig!

Meer Promovendum reviews
Welk cijfer geef jij Promovendum?