Vicedeal.com reviews

7.9
PeriodeLaatste 12 maanden20232022
26-10-2023

Het bestelde artikel werd binnen de aangegeven tijd bezorgd.

Ik werd ook goed op de hoogte gehouden.

Wout
26-10-2023

Keurige communicatie., op tijd geleverd

Een onderdeel wat hier niet te koop was wij zijn er blij mee

Steven
26-10-2023

Mijn aankoop via Vicedeal is goed verlopen. Ik had mijn aankoop zonder track & trace gedaan omdat dit een gratis verzendig is. De levering zou hierdoor weliswaar langer duren (tussen 25-30 dagen), echter kwam deze tot grote verbazing al na een week mooi toe.

Alex
26-10-2023

Snelle levering en goede service

26-10-2023

Bieden kosten effective onderdelen/oplossingen. Actuele levertijd was veel sneller dan de verwachting, super service

Diane
26-10-2023

Goed product, zeer scherp geprijsd, duidelijke beschrijving en vlotte levering.

Davy

Vlotte levering. Top kwaliteit

Rhune

Snel en goed

18-10-2023

Je bestelt, je betaalt een schappelijke prijs en enige tijd later wordt je bestelling keurig netjes en goed verpakt geleverd. En dan blijkt dat het ook met de kwaliteit goed zit. Dus.

graag tot een volgende keer

Oscar
18-10-2023

Snelle levering en gunstige prijs

Ineke
17-10-2023

Ik heb hiervoor gekozen : Verzekerde verzending met track en trace (€1.99)

Je ontvangt je bestelling binnen maximaal 15-25 werkdagen en dit is eenvoudig te volgen via track en trace.*

Flauwe kul, er was absoluut geen track en trace, maar ik heb dit genomen omdat de gratis verzending zonder track en trace zou zijn opgezonden (en dan krijg je het, vermoed ik, misschien niet .).

4 kleine plaatjes zink, aangekondigd : 2 mm maar veel dunner, slecht verpakt en helemaal verkreukeld aangekomen (ik heb er een foto van).

Niet aan te raden die site!

Liesbeth
17-10-2023

Goede communicatie over de voortgang van de levering en prima bezorging.

Ed
17-10-2023

Vlotte service en een nog vlottere communicatie: ik kreeg vrij snel een antwoord op mijn vragen

Jam
17-10-2023

Beste de foto’s zijn niet duidelijk

Mykola
17-10-2023

Kwaliteitsproduct en snelle levering.

Prima goede ervering

François
17-10-2023

Dit is m’n eerste bestelling bij dit bedrijf en de eerste indruk is zeer positief.

De bestelling was goed verpakt en ook snel binnen.

Nelly
17-10-2023

Na het plaatsen van de bestelling werd ik steeds geïnformeerd over de stappen die gezet werden tot aflevering.

Heel klantvriendelijk!

AdG
14-10-2023

Let op! Oplichters! Leveren bestelde goederen niet!

Nico
17-09-2023

Daarstraks besteld voor 45 e selfiestick.

Berno mk 10. Emailbevestiging dat ik niet kon annuleren en dat de wachttijd wel tot 25 dagen kon duren.

Dom van me om niet te kijken naar reviews en prijzen bij aliexpress en bol.com

Blijkt nu dat ik voor 15 e als besteld had bij bol.com en 30 e de boot ben ingegaan als ik besteld had bij aliecpress.

Zijn dus mensen die eerst bestellen of niets bestellen in china en grote verschil in hun zak stoppen.

We moeten werk maken van deze vorm van zaken doen.

Wat gaan we doen?