Vicedeal.com reviews

7.9
PeriodeLaatste 12 maanden20232022
21-08-2023

Nooit meer VICEDEAL bij ons! Pakje/order verdwenen (ICT materiaal) , track en trace (waarvoor je trouwens nog moet bijbetalen) in technische storing (klant is nooit verwittigd) , diverse contacten met steeds vervelende a.i. zinnetjes , maw. Dus niemand weet van iets (contactcentrum), laat staan dat men weet waar het pak nu uberhaupt is .

En nu .? immigreren naar China en we gaan wel betalen. Of moeten we ze allemaal terugsturen.

Wouter
21-08-2023

Het zijn oplichters. Shimano ultegra fiets pedalen besteld, bij ontvangst blijkt het een namaak versie te zijn. Niet bestellen via vicedeal!

Arthur
05-08-2023

Oplichters. Pas als je besteld en betaald hebt, krijg je een mail met uitleg over lange levertijden en dat bestemming niet teruggedraaid kan worden. Uiteindelijk komt (althans, ik hoop dat het nog komt) uit China. Het dubbele betaald dan bij AliExpress, in de hoop sneller in huis te hebben. Niet dus. Sla Vicedeal snel over, je wordt besodemieterd!

26-04-2023

Ik heb niets ontvangen en ze doen niets het is een oplichter aan het werk die moeten van google al en wel nu! Mensen koop niets bij viecdeal wand je bent uw duur verdient geld kwijt aan krapul dat te lui is om te gaan werken en heerlijk hun geld krijgen scammers 100%

24-04-2023

Echt pure oplichterij is het! Het product dat je op de site ziet, lijkt helemaal niet op wat je hebt besteld. Goedkope chinese rommel die 7! Weken onderweg is. En wil je retour, krijg je een voorstel van 40% terugbetaling of 7,50€ retourkosten. Dit is duidelijk een firma waar je niets bij moet bestellen!

21-03-2023

Kreeg bijna direct na bestellen een mail dat pakketje niet verzonden was. Vond dat wel een beetje vreemd.

Na twee weken gewoon onverwacht en zonder melding mijn pakketje gewoon gekregen.

Cheyenne
02-03-2023

Grootste oplichters ooit, bestel hier nooit wat, op de foto ziet t heel mooi uit , krijg je n stuk touw wat n baby van n jaar in elkaar kent knopen n daar €18 voor vragen n ook de retourkosten zelf moeten betalen flikkers

Kjeld
04-09-2022

Ben erin gestonken heb 2 led lampen gekocht dacht goede deal te sluiten 30 dagen wachten dus uit china waarschijnlijk geld weg en misschien niks ontvangen volgens resenties

Paola
08-08-2022

2 maanden geleden bestelling gedaan, volgens track en trace bestelling volgen is deze afgeleverd, nooit wat gezien. Via Klantenservice word ik afgewimpeld, weggegooid geld dus, triest!

Jannie
27-06-2022

Begin mei een slush cup voor mijn kleindochter besteld, half mei pas ontvangen. Pas als je betaald hebt kom je erachter dat het wel een poos kan duren,maar dan kun je niet meer terug.

Verpakking helemaal stuk! Nooit weer!

Orhan
14-06-2022

Ze zijn echt oplichters, ik koopt 5 x makreel haken voor 11.50 en ik krijg 1x haakjes. Deze product duurste 1.70 € overal. Ik wilde retour sturen en kosten 7.50 euro. Ze zijn oplichters 100%

31-05-2022

Heb mijn product nog niet binnen . Duurt al bijna 2 weken . Volgende product bestel ik wel ergens anders . Dit duurt en duurt .

21-05-2022

Let op dit is oplichting van daar dat ze Pay.nl doen en via Nederlandse tussenpersoon werken! En zeggen dat ze er niets aan kunnen doen want hun zijn niet de eigenaar.

Heb een carkit besteld en krijgt alleen een plastic randje opgestuurd? Wil je het terug sturen kost dit hetzelfde als het product! Dus Chinese zooi voor te veel geld . Dus nu bij NL firma besteld en alleen dubbele kosten ….doe nooit zaken met deze ook al is het .nl

Jacco
25-03-2022

Bestelling nooit binnen gekregen. Eerst mail werd wel beantwoord door ene lina van grandado daarna nooit meer wat gehoord. Oplichters zijn het van vicedeal

26-10-2020

Bestelling niet ontvangen en bedrijf is onbereikbaar!

Bestelling niet ontvangen en bedrijf is onbereikbaar!

Coby
14-07-2020

Complimenten voor klantenservice!

Helaas werd er maar één van de twee bestelde fotoboekjes geleverd. Na een e-mail aan de klantenservice, kwam er bericht dat deze bestelling helaas waarschijnlijk kwijt was geraakt en dat Vicedeal het op zou lossen. De bestelling werd opnieuw (kosteloos!) in behandeling genomen, maar gelukkig werd net daarvoor het ontbrekende fotoboekje toch geleverd. Prima levering dus (kan gebeuren met wat tijd ertussen) en ook complimenten voor de klantenservice. Door drukte wat later bericht, maar een goede afhandeling. Bovendien waren de fotoboekjes erg goedkoop en van prima kwaliteit. Wij bestellen hier zeker nog een keer. Vergeet nog te melden dat we als excuses voor de late(re) levering nog een code voor korting hebben gekregen op de volgende bestelling!

Dimf
09-06-2020

Opgelicht

Het zijn oplichters, op geen enkele manier te bereiken . Misschien kunnen we de ervaringen bundelen en dit bv via t programma opgelicht of idd mensen kunnen waarschuwen voor deze praktijken .

Tommy
14-05-2020

Mensen let op NIET bij bestellen, dit zijn bedriegers

Let op dit zijn oplichters, nu zijn niet bereikbaar vanwege het corona virus echter in november 2019 warden ze ook niet bereikbaar als je al de ervaringen leest. Mensen NIET bestellen want je bent je geld KWIJT! Eerst komen ze met de melding dat je pakket is zoekgeraakt en dan laten ze niets meer horen. Ze sturen mailtjes waarop je moet reageren als je bestelling na 30 dagen nog niet geleverd is en daar moet je op reageren, doe je dat via het (e-mailadres verwijderd) e-mailadres dan krijg je een reply dat je dat e-mail niet kunt gebruiken voor het sturen van mailtjes.