ZEKUR90 ervaringen

Cindy
05-06-2018

Communicatie ontbreekt

Bijna 2 maanden lang wachten op een schadeformulier.totaal geen reacties op mailtjes.bedelen voor een antwoord dat je eindelijk na maanden krijgt. Berekeningen worden gedaan zonder schadeclaims .dan moet je weer gaan mailen en maar wachten op uitleg.ging van 7 na 3 schadevrije jaren voor een kleine bumperschade die ik uiteindelijk niet eens geclaimt heb.weer weken wachten op uitleg.nee klantenservice is rond uit de slechtste van Nederland.goedkoop ja.zolang je geen schades claimt.dan begint de ellende

Samir
14-05-2018

Zekur is een ************* bedrijf. Slecht slecht slecht

Beste mensen,

Ik zie dat er vrij weinig klachten zijn wat mij zeer verbaast. ik heb al een langere tijd een probleem met zekur.

Het is begonnen bij de verhuizing naar het buitenland. na ik aangekondigd te hebben dat ik vanaf februari 2018 in het buitenland zit zouden zij mij een zogeheten s1 formulier opsturen. Dat is tot op heden na mailtjes en telefoontjes niet gebeurd. Na ingelogd te hebben op mijn zekur staat er op mijn status dat mijn dossier en of zaken in behandelingen zijn.

Intussen 3 maanden verder kán ik bij geen één huisarts of ziektekast zoals ze dat hier in belgië zeggen inschrijven. Nu heb ik een tijdje last gehad van zware ademhaling en is dat weer terug gekomen. Ik ben uit noodzaak naar de huisartsenpost in nl moeten gaan om me te laten nakijken. Kom ik erachter dat ik helemaal niet meer verzekerd ben. Medicatie waren € 120. en heb die niet kunnen verkrijgen waardoor ik me gewoon helemaal rot schaamde en heel boos was. En ik mijn gezondheid gewoon helemaal vergeten was dankzij zeker. nu heb ik ook facturen ontvangen van de opnames en telefoon advies. totaal € 350.ik heb daarnaast ook mijn drie kinderen van 2/4/8 onder mij verzekert. en het boeit hun gewoon niets.

Als je een mail verstuurd krijg je na 2 werkdagen mail terug wat al heel onduidelijk half je vragen beantwoord. wil je terug reageren moet je op de link "klik hier" kikken. En dan die ik dat vervolgens kom ik weer op de website waar je weer je vraag kan mailen. Zonder enige referentie op je vorige vraag.

Je krijgt daar mogolen aan de lijn die zeggen dat ze het direct zullen oplossen en dan na ophangen met hun vingers in hun reet zitten. doe even normaal.

Moon
13-05-2018

Geen communicatie + wijzigen onterecht premie

Autoverzekering afgesloten, dat gaat natuurlijk wel snel want dan valt er wat aan te verdienen. Kunnen ze schadevrije jaren niet vinden. Deze zou ik zelf in Roy data moeten zetten, via vorige verzekering. Dit was moeizaam, dus daarom mail vorige verzekeraar (waarin schadevrije jaren stonden) doorgestuurd. Toch moest het via Roy data. Waarna Zekur mijn premie onterecht heeft verhoogd met 40euro p/m! Uiteindelijk data in Roy data laten zetten. Dit gemaild, geen respons Zekur (3mnd geleden). 2 maanden proberen te wachten, waarbij eenmaal 10 en eenmaal 18 minuten in de wacht. Onduidelijk hoe lang dit duurt/ hoeveel wachtenden voor me. Uiteindelijk opgehangen en heb ik verzekering via mail opgezegd en te veel betaalde geld terug gevraagd. Wederom.geen gehoor en Zekur blijft proberen af te schrijven.

D.
04-05-2018

Verschrikkelijk

Heb helaas mijn scooter hier verzekerd, maar dit zal ik echt niemand aanraden. Als je belt sta je minimaal 10 minuten in de wacht. En als er dan eindelijk wordt opgenomen wordt je ook nog verschrikkelijk geholpen. Personeel is onvriendelijk en kan zich niet inleven in jouw situatie. Ik was aangereden en had behoorlijke scooter schade en helaas lichamelijk ook. Er is niet een keer gevraagd hoe het nu gaat of hulp geboden in hoe ik het nu verder moest afhandelen. Ik stap meteen over en zal iedereen in mijn omgeving deze verzekering op ieder gebied afraden. Heb helaas ook een zorgverzekering hier gehad. Was ook zeker niet best.

Fred
14-04-2018

Slecht en leugenachtig

Zekur is van Unive. Ze moeten zich bij Unive Doodschamen voor deze tak. Ze bieden geen juiste zorg ze rotzooien maar wat aan met rekeningen en liegen over betalingen die wel zijn gedaan maar die ze niet kunnen vinden. Ik heb hier al eens uit de doeken gedaan dar Zekur mijn leven vorig jaar in gevaar heeft gebracht door telefonisch te diagnosticeren dat ik geen bemiddeling nodig had voor een versnelde hartkatheterisatie en dat ik door toedoen van huisarts en cardioloog een versnelde spoedoperatie moest ondergaan, maar dat is kennelijk tegen het zere been want dat werd snel verwijderd. uiteindelijk hebben ze erkent dat ze er een zooitje van hadden gemaakt en als pleister op de wonden mocht ik blij zijn dat de premie van December werd kwijtgescholde. Tenminste dat hadden we afgesproken. maar ik werd in januari toen ik gelukkig bij een echte verzekeraar onder de pannen was toch nog verblijdt met de premie voor januari en zelfs tegen mijn juridisch adviseur werd volgehouden dat ik moest betalen terwijl de juridisch adviseur zelf Zekur hierover had aangeschreven. Nu is weer beloogd dat ik echt niet hoef te betalen. Er komt nog wel een incasso buro met een waarig verhaal over achterstallige betalingen maar daar reageren we niet op omdat we dat wel voor een rechter willen laten komen omdat we alles wat betaald moest worden betaald hebben. Nee mensen niet doen geef liever iets meer uit dan zit je Zekur goed.

07-04-2018

Lomperikken

Ik was verzekerd bij Zekur en nu hadden ze mij zonder mijn toestemming uitgeschreven. Dit betekend dat ik alle zorg die ik heb gehad zelf moet gaan betalen. Nou dat kan Zekur voor mij gaan doen. Ik leef momenteel van een uitkering omdat mijn vorige werkgever mij mishandeld heeft. Deze uitkering is niet toereikend genoeg voor mijn maandelijkse lasten te betalen. In ieder geval ben ik inmiddels weer verzekerd bij Zekur maar alleen omdat ze het goedkoopst zijn. Ze moeten de verantwoordelijkheid op zich nemen en mij schadeloos stellen. Ik ben inmiddels al een gerechtelijk procedure gestart.

08-03-2018

Jammer dat je geen 0 kan geven

Allerslechtste verzekering die ik ooit mee heb gemaakt Duurt maanden voor je überhaupt een reactie krijgt, overal zelf achter aan bellen en inderdaad nergens voor verzekerd

Joep
01-03-2018

1,5+ uur aan de telefoon in de wacht!

Bel de alarmcentrale over een medisch probleem in het buitenland. Anderhalf uur later (helaas, het is geen grap) maar opgehangen want ik was nog steeds de "eerstvolgende in de wacht". Superslecht.

Niek
28-02-2018

Superslechte verzekering. Goedkoop, maar dat is ook alles

Het is bijna maart en ik zit nog steeds te wachten op een reactie op mijn in december ingediende schade. Als je ze belt (eerst 30 min in de wacht) krijg je te horen: we lopen wat achter vanwege de stormschade. Absoluut waardeloos. Betaal een paar euro meer en bespaar je een hoop ellende.

Ankie
07-02-2018

Na drie weken nog geen reactie

Vanwege de storm van januari is de schutting omver geblazen, tegen een auto aan, heb dus een schade gemeld op dezelfde dag, foto´s erbij, tot op de dag van vandaag geen enkele reactie, ja, men krijgt een automatisch bericht dat het in goede orde ontvangen is, men hoopt binnen 10 werkdagen te reageren. Niet dus, heb gisteren weer een mail gestuurd, automatisch antwoord binnen vijf werkdagen. Ik ben inmiddels aardig opgefokt, hoe lang gaat dit duren.

André
22-01-2018

Lang wachten aan de telefoon

Ik heb een medewerker aan de telefoon gehad en een vraag over een bepaald onderwerp. Hij moest het uitzoeken en vroeg of ik even wilde wachten. Na 15 minuten heb ik maar opgehangen, de medewerker was nog steeds niet terug. Hij had me ook kunnen zeggen: Ik bel u terug na bijvoorbeeld 2 minuten, ik heb het nog niet uit kunnen zoeken. Ik vind dit gewoon een hele slechte service! Heb eigenlijk nu al spijt dat ik hier verzekerd ben als het ook zo rommelig met de rest gaat!

Thimo
Thimo
18-12-2017

Communicatie totaal afwezig

Ongeveer driekwartjaar geleden een Zekur woonverzekering afgesloten met alles erop en eraan a 33,50 per maand. Afgelopen augustus is mijn telefoon gestuiterd en heb ik een schadeformulier ingediend. Toen ik eind september niks had gehoord heb ik maar is gebeld en bleek dat zekur niks had ontvangen. Volgens klantenservice had ik een verkeerd mailadres ingevuld en mlest ik het maar opnieuw indienen. Dat heb ik gedaan en binnen 4 weken zou ik uitsluitsel krijgen. Eind oktober weer gebeld, wéér niks ontvangen. Moest het nog maar een keer indienen. Inmiddels is het half december, zijn we vier maanden verder en heb ik nog steeds niks ontvangen. Prima als iets niet wordt goedgekeurd, maar niks laten weten is zeer amateuristisch. Ik stap over, dit is zonde van mn geld!

Yone
11-12-2017

Tevreden klant

In tegenstelling tot de veelal negatieve ervaringen hieronder ben ik juist al jaren tevreden klant. Ik heb het extra zeker pakket waarmee de voor mij belangrijkste zaken altijd (en snel) worden vergoed. Declareren gaat makkelijk online en betaling wordt meestal al binnen 5 dagen uitbetaald. Ander pluspunt voor mij is de Pilexpress waardoor ik geen eigen bijdrage voor de pil hoef te betalen. Contact met zeker verloopt naar mijn mening ook soepel. Je kunt alles online regelen en bij een vraag zijn er meerdere mogelijkheden om contact met ze op te nemen. De keer dat ik via mail een vraag had gesteld kreeg ik dezelfde dag nog antwoord.

Unal
21-10-2017

Wat een slechte service!

Ik ben gewoon bijna 6 maanden bezig met een factuur, niet te lezen, niet binnengekomen, fout sorry,opgestuurd maar niks ontvangen, GEWOON BETALEN ZE NIET!

Shamana
03-10-2017

Slechtste zorg verzekering !

Hele slechte zorgverzekeraar! Heb een all- pakket betaal 120€ per maand. Toch word er meer afgeschreven!

Yasin
29-09-2017

Slechtste verzekering ooit

Nou sinds 1 januari 2016 zit ik al bij deze verzekering en sinds die dag elke keer dat ik naar de dokter of watdan ook ging er is nog NOOIT iets vergoed niet eens 1 cent dus ik snap heel de reden van deze verzekering maatschappij niet enige wat ik wil is dat iedereen die een slechte ervaring heeft gehad dien een klacht in of open een rechtzaak of watdan ook want ik vind het een schande dat hun nog bestaan beste verzekering voor jongeren/studenten zeggen ze maar enige wat ze doen is ons kaalplukken. Raad het NIEMAND aan om daar nog iets aftesluiten auto huis zorg verzekering niks.

Darko
16-09-2017

Buitenlandse kosten kniniek zorg

Onlangs spoedeisende zorg gekregen in het buitenland, zelf zijn we extra zekur verzekerd. Contact opgenomen met de alarmcentrale deze heeft ons verder niks verteld dat de nota;s in het engels moeten zijn. Vervolgens € 850,- kosten gemaakt en Unive Zekur vergoedt € 8,- van dit hele bedrag! Uiteraard even gebeld met Unive zekur en krijg te horen dat niks vergoed wordt en dat de notas in het engels moeten zijn en we met het ziekenhuiscontact moeten opnemen en dat zij de nota;s in het Engels moeten aanpassen. Kortom wij met 4 personen gaan ons per direct uitschrijven bij Unive zekur en raden dan ook niemand maar niemand aan om zich in te schrijven bij Unive Zekur zorg. Want in februri zijn er ook kosten gemaakt en toen was het eigen risico er nog niet doorheen ook de notas waren niet in het Engels en dat werd WEL vergoed. Uiteraard omdat het eigen risico niet was verbruikt hebben ze dit in mindering genomen van het eigen risico. Nu het eigen risico erdoorheen is in juli 2017 worden de notas niet vergoed? Dit gaat niet volgens de regels en staat ook niet vermeld in de algemene voorwaarden van UNIVE Zekur, dus mensen een sterke afrader Unive Zekur. Wees gewaarschuwd!

Joni
24-08-2017

Klantgericht

Alsnog een vergoeding gekregen van het eerder afbreken van mijn vakantie door overlijden van mijn oma. Dit terwijl ik de alarmcentrale niet had kunnen bereiken op dat moment omdat ik vanuit het buitenland geen keuzemenu kan doorlopen. Werd zeer vriendelijk te woord gestaan. Niet verwacht nog wat vergoed te krijgen maar dit wordt alsnog wel gedaan!

Enige minpuntje is dus dat je ze niet kunt bereiken vanuit het buitenland, omdat je vanuit het buitenland met je mobiel geen keuze menu kunt doorlopen. Ook het speciale buitenland nummer is een keuzemenu en dus niet te bereiken. Zodoende pas bij thuiskomst gebeld. Maar dit was geen probleem.

Betty
Betty
13-07-2017

Slechtste verzekering die ik ooit gehad heb

Op de mails die je stuurt krijg je gewoonweg geen antwoord,klachtenformulier ingevuld precies hetzelfde word niks mee gedaan.Voor mij nooit meer Zekur.

Brian
27-05-2017

Slechtste verzekering ooit

Slechtste verzekering ooit. Uit het niets een gecontracteerd ziekenhuis laten vallen. Daardoor flink in de kosten geduwd.

Meer ZEKUR reviews
Welk cijfer geef jij ZEKUR?