ZEKUR ervaringen

79 ervaringen
20-11-2017

Waarom wordt Zekur niet verboden?

Beste lezers. Gisteren heb ik hier mijn ernstige klacht gepost met de aanhef ``waarom wordt zeker niet verboden``. Binnen een korte tijd kreeg ig een e-mail met een ``hoera voor uw klacht`` aanhef. Hierin werd me gemeld dat ik kennelijk in een soort van loterij stemming moest verkeren want men wilde met mij in contact komen. Inmiddels ben ik aan het herstellen van de spoed operatie die ondanks de weigering van zekur te bemiddelen voor een versneld vooronderzoek is uitgevoerd. Ik blijf zo zitten met het slechte gevoel dat zekur met de misstap kan weg komen door een bloemetje te sturen dat de naam bloemetje niet kan dragen en een mondeling excuus hoe wel gemeend misschien ook, dat ik zekur bij een contact zal melden: Ik denk niet dat het verstandig is dat wij nog praten want ik ga dit verhaal voorleggen aan mijn juridisch adviseur. Ik weet niet wat ik precies wil maar wat ik wel zeker wil weten is of dit zomaar kon gebeuren zonder verdere gevolgen voor de verzekeraar. Inmiddels is mijn bericht met mijn ernstige klacht verwijderd.

21-10-2017

Wat een slechte service!

Ik ben gewoon bijna 6 maanden bezig met een factuur, niet te lezen, niet binnengekomen, fout sorry,opgestuurd maar niks ontvangen, GEWOON BETALEN ZE NIET!

03-10-2017

Slechtste zorg verzekering !

Hele slechte zorgverzekeraar! Heb een all- pakket betaal 120€ per maand. Toch word er meer afgeschreven!

29-09-2017

Slechtste verzekering ooit

Nou sinds 1 januari 2016 zit ik al bij deze verzekering en sinds die dag elke keer dat ik naar de dokter of watdan ook ging er is nog NOOIT iets vergoed niet eens 1 cent dus ik snap heel de reden van deze verzekering maatschappij niet enige wat ik wil is dat iedereen die een slechte ervaring heeft gehad dien een klacht in of open een rechtzaak of watdan ook want ik vind het een schande dat hun nog bestaan beste verzekering voor jongeren/studenten zeggen ze maar enige wat ze doen is ons kaalplukken. Raad het NIEMAND aan om daar nog iets aftesluiten auto huis zorg verzekering niks.

16-09-2017

Buitenlandse kosten kniniek zorg

Onlangs spoedeisende zorg gekregen in het buitenland, zelf zijn we extra zekur verzekerd. Contact opgenomen met de alarmcentrale deze heeft ons verder niks verteld dat de nota;s in het engels moeten zijn. Vervolgens € 850,- kosten gemaakt en Unive Zekur vergoedt € 8,- van dit hele bedrag! Uiteraard even gebeld met Unive zekur en krijg te horen dat niks vergoed wordt en dat de notas in het engels moeten zijn en we met het ziekenhuiscontact moeten opnemen en dat zij de nota;s in het Engels moeten aanpassen. Kortom wij met 4 personen gaan ons per direct uitschrijven bij Unive zekur en raden dan ook niemand maar niemand aan om zich in te schrijven bij Unive Zekur zorg. Want in februri zijn er ook kosten gemaakt en toen was het eigen risico er nog niet doorheen ook de notas waren niet in het Engels en dat werd WEL vergoed. Uiteraard omdat het eigen risico niet was verbruikt hebben ze dit in mindering genomen van het eigen risico. Nu het eigen risico erdoorheen is in juli 2017 worden de notas niet vergoed? Dit gaat niet volgens de regels en staat ook niet vermeld in de algemene voorwaarden van UNIVE Zekur, dus mensen een sterke afrader Unive Zekur. Wees gewaarschuwd!

24-08-2017

Klantgericht

Alsnog een vergoeding gekregen van het eerder afbreken van mijn vakantie door overlijden van mijn oma. Dit terwijl ik de alarmcentrale niet had kunnen bereiken op dat moment omdat ik vanuit het buitenland geen keuzemenu kan doorlopen. Werd zeer vriendelijk te woord gestaan. Niet verwacht nog wat vergoed te krijgen maar dit wordt alsnog wel gedaan!

Enige minpuntje is dus dat je ze niet kunt bereiken vanuit het buitenland, omdat je vanuit het buitenland met je mobiel geen keuze menu kunt doorlopen. Ook het speciale buitenland nummer is een keuzemenu en dus niet te bereiken. Zodoende pas bij thuiskomst gebeld. Maar dit was geen probleem.

Betty
13-07-2017

Slechtste verzekering die ik ooit gehad heb

Op de mails die je stuurt krijg je gewoonweg geen antwoord,klachtenformulier ingevuld precies hetzelfde word niks mee gedaan.Voor mij nooit meer Zekur.

27-05-2017

Slechtste verzekering ooit

Slechtste verzekering ooit. Uit het niets een gecontracteerd ziekenhuis laten vallen. Daardoor flink in de kosten geduwd.

20-05-2017

Slechte vergoedingen

Zekur is de slechtste zorgverzekering die ik in de laatste 6 jaar gehad heb. Slechte vergoedingen en zeer beperkt aanbod gecontracteerde zorgaanbieders. Ik kreeg zelfs nog geen kraampakket toegestuurd! Voor mij nooit meer!

11-04-2017

Noooooit meeeeer

Superslecht! Zogenaamde korting geven maar uiteindelijk kan het niet.

29-01-2017

Pas Op!

Zekur gaat dit jaar ineens zelf incassobureautje spelen. Ergens heeft iemand verzonnen dat de klanten nog meer uitgezogen moeten worden op het moment da je moeite met betalen hebt!

Constructieve oplossingen worden niet gezocht door de klantenservice, diverse afdelingen werken langs elkaar heen.

snel overstappen wanneer het kan!

09-12-2016

Dezelfde zorg, minder kosten!

Ik ben net overgestapt naar Zekur. Nadat ik de negatieve ervaringen van mensen hier heb gelezen, heb ik toch besloten om over te stappen naar Zekur. Al de negatieve reacties hier zijn eigen schuld. Zekur heeft alles duidelijk op de website staan. Mensen moeten gewoon meer lezen en dan zitten ze altijd goed.

Dingen wat je moet checken voordat je ooit naar een zorgverzekering overstapt: 1. Check gecontracteerde ziekenhuizen. 2. Check gecontracteerde apotheken. 2. Check gecontracteerde tandartsen.

Zolang je dit check, kan er helemaal niks fout gaan. Maar als je naar een non-gecontracteerd ziekenhuis gaat en dan wil je 100% vergoeding, nou dat is dan niet echt logisch.

Ik heb ook een vraag per e-mail gesteld, en twee dagen later (terwijl het op dit moment erg druk is) werd ik gebeld door een hele vriendelijke mevrouw om ervoor te zorgen dat mijn probleem verder opgelost was.

Betaal minder voor hetzelfde. Stap over naar Zekur. :)

29-11-2016

Zekur

Zeer goede zorgverzekering tegen een lage prijs!

11-11-2016

No claim

Ik had 7 schade vrije jaren totdat ik parkeerschade bij iemand had veroorzaakt. De rekening was 400,-. Tot mijn verbazing ging ik van 7 schadevrije jaren naar 2 het jaar erop. (waar ik er dus eigenlijk al 8 zou hebben). Dat betekend dus 6 schadejaren achteruit door 1 klein krasje. uiteindelijk betaal je dus de schade gewoon zelf

10-11-2016

Zeer slecht in vergoeden van schade!

Ik heb zeer slechte ervaring bij indienen van schadedeclaraties. Er wordt al 10 jaar lidmaatschap niks vergoed! heel vervelend als je al die jaren netjes premie betaald hebt!

21-09-2016

Slechte informatie over het niet hebben van contracten met ziekenhuizen

Tot onze verbazing moest ik 20% van de kosten van een foto zelf betalen. Na contact met zekur kregen we te horen dat de basispolis met enkele ziekenhuis een contract heeft en dat Zekur in mei, 5 maanden nadat je verzekering is afgesloten aangeeft dat je kan over stappen naar een duurdere polis om de kosten wel vergoed te krijgen. De bewuste brief hebben wij echter nooit ontvangen. zekur biedt dus een product aan en zodra je voor een jaar vast zit aan je contract komen ze met een tegen voorstel voor een duurdere polis om toch verzekert te zijn. Volgens mij valt dit onder misleiding van de consument. Voor 2017 let op met Zekur

07-07-2016

Te lage vergoedingen

Ik krijg standaard de bedragen van mijn declaraties excl btw uitbetaald. Moet hierdoor dus na elke declaratie nabellen zodat het juiste bedrag uitgekeerd wordt. Ik kan me niet voorstellen dat dit alleen bij mijn nota's gebeurd. Er werken daar dus echt super domme mensen die nota's moeten behandelen terwijl ze niet eens weten wat btw is of ze proberen op deze manier geld te besparen want veel mensen zullen het niet eens in de gaten hebben...

01-07-2016

Raad het niemand aan om hier te overstappen!

ik stap in DECEMBER snel over naar een ander

Suus
24-06-2016

In de hele noordkop geen gecontracteerd ziekenhuis

Na een telefoontje met zekur ,te woord gestaan door een onvriendelijke dame te horen gekregen dat de afspraak bij de internist in Amsterdam dient plaats te vinden (dit is meer dan 100 km bij ons vandaan.In de hele kop van noordholland geen enkel contract met een ziekenhuis.Naief genoeg was ik er vanuit gegaan dat ze toch in ieder geval met ieder algemeen ziekenhuis een contract zouden hebben.Zo kan ik ook een goedkope verzekering zijn,hopelijk lopen a.s. jaar hierdoor vele klanten weg.

03-06-2016

Gecontracteerd ziekenhuis wijzigt, geen melding va Zekur.nl

Overgestapt naar Zekur.nl. Ben op basis van 2 controles per jaar een zeer regelmatig ziekenhuisbezoeker. Was eerst onder behandeling bij ziekenhuis A, hier had Zekur.nl geen afspraken/contract mee en ben overgestapt naar ziekenhuis B waar wel een contract mee was. Af en toe een nieuwsberichtje gelezen waar alleen positieve dingen in staan. Zoals het aantal beschikbare (gecontracteerde) apotheken is uitgebreid, ook bij u in de buurt. Leuk, fijn om te weten. De online apotheek voldoet ondertussen redelijk voldoende, dus wijzigen? Liever niet. Omdat per half jaar een afspraak wordt gemaakt in het ziekenhuis (B) was dit aan de beurt. Gelukkig dat de financiële administratie van het ziekenhuis (MMC) mij een brief stuurt waarin zij mij vertellen dat er geen contract meer is met Zekur.nl. Dit zou voor kosten zorgen (20% die buiten het gewone eigen risico vallen). Gekeken op site van Zekur.nl en nu is ziekenhuis A weer onder contract. Het zal wel voordelig zijn om patiënten van A naar B en weer terug te laten gaan. Zo blijft het werk (dossieroverdracht, intake, vernieuwde kennismaking) in de wereld. Het meeste stoor ik mij eraan dat ondanks alle compertechnologie Zeker.nl niet in staat is om automatisch een berichtje te sturen als bestaande klanten een ander ziekenhuis moeten kiezen (of apotheek, of fysio, of whatever) omdat er afspraken/contracten zijn gewijzigd. Waarschijnlijk (ik weet het niet) is de wijziging ingegaan per jan. 2016. Wanneer komt de volgende wijziging? (2017? juli 2016? maandag hier, dinsdag daar?). Hoe vaak moet ik checken of een reeds gemaakte afspraak wel vergoed gaat worden?

Meer ZEKUR reviews
Welk cijfer geef jij ZEKUR?