ZEKUR reviews

PeriodeLaatste 12 maanden202220212020
Lid
Bas
29-06-2023

Vorig jaar op zoek naar een goedkope ziektekostenverzekering. Zoekmachine Independer ingeschakeld. Kwam uit op ZEKUR (en niet op ZEKUR Vrij, mevrouw de klantenservice!).
Gekeken of mijn ziekenhuis OLVG A’dam, geen fancy kliniek of zo, was aangesloten en 100 % vergoed werd. Was zo.
Nu helaas krijg ik de ene rekening na de andere want maar 80 % volgens ZEKUR. “Had ZEKUR Vrij moeten aanklikken en had ‘zeker’ de verkeerde gekozen”, kreeg ik te horen. Alsof ik één of andere demente bejaarde was, werd ik langs een hele andere aanvliegroute geleid door ‘t menu van 2023. Ik weet zeker wat ik in 2022 aanklikte en uitgezocht heb, maar ZEKUR onvermurwbaar en arrogant. Dit is je reinste misleiding. Nooit meer ZEKUR!

Brendy
24-04-2023

In 2018 betaalde ik 14 euro voor autoverzekering.

Kom er nu pas achter dat deze inmiddels 36 euro is . Geen schade of andere dingen gehad .

Absurd! Onmiddellijk overstappen en beter in de gaten houden . Bij andere verzekeraar betaal ik 16 euro pm.

Md
06-03-2023

Medewerkers kunnen de meest simpele vragen niet beantwoorden. Ze kletsen vooral om de inhoud heen en daar zijn ze gek genoeg dan wel weer heel goed in.

Roos
15-09-2022

Normaal tevreden over de zorgverzekering maar dan heb ik ook weinig van doen.

Nu had ik wat vragen en werd de chat gewoon afgesloten zonder mij een goed antwoord te geven. Blijkbaar een lastige vraag… niet de manier hoe je behandeld wil worden.

Fab
02-05-2022

Het woord goed in goedkoop is veel te veel eer voor deze club oplichters.

Linda
15-04-2022

Wij zijn een medisch bedrijf en zijn voor onze bedrijfsinboedel

verzekerd bij ZEKUR, door de grote waterschade sinds 27 januari

konden wij niet meer werken in onze praktijk, omdat de vloeren

en meubilair krom was getrokken enz, nu 3 maanden verder

nog steeds niets vernomen, als je belt u moet geduld hebben

wordt er dan gezegd of de schade expert moet nog uitzoeken,

maar helaas heeft de schade expert alles al doorgegeven, we

voelen ons bedonderd, ZEKUR is geen aanrader! NIETZEKUR

Thijs
02-02-2022

Goedkoop, maar daar krijg je dan ook de slechtste klantenservice ooit voor.

30-12-2021

Opzeggen verzekering kan alleen per telefoon, normaal kan er niets per telefoon en moet alles digitaal. Ergste is dat mensen zo massaal opzeggen, dat de wachttijd bijna 40 minuten bedroeg, 40 minuten! Dat is toch echt niet meer normaal! Als je dit op hun facebookpagina zet gooien ze er direct weer af. Censuur dus ten top.

Ed
04-12-2021

Wat een droeftoeters bij zekur. Ik zit al weken te wachten totdat ze eindelijk eens het schadebedrag aan mijn uitbetalen. Nasat de expert de schade heeft vast gesteld. Duurt het nu al langer da 3 weken voordat ze uitbetaleb. En als je bwlt krijg je te horen. Als wij het verwerkt hebben. Dan duurt het nog minimaal 10 werkdagen voordat ze uitbetalen. Wat een K@T bedrijf zeg.

Louise
22-10-2021

Alleen maar gezeik met hun. Alles bedenken om je meer te laten betalen. Mailtje gestuurd om de verzekering stop te zetten. Zelfs na tientallen mailtjes heeft uiteindelijk 4 maanden geduurd voordat ze hem hebben stopgezet. Hele slechte verzekeraar en onbeschoft personeel! Zou hier niet verzekeren!

Guy
16-04-2021

Zeer slecht geworden

Zekur was een goede zorgverzekeraar maar nu helaas niet meer.goedkoop premies is duurkoop. Beter iets meer betalen met meer aanvulende dekking. Voor acupuntuur krijg slecht €25 euro vergoeding (€250 euro per jaar).volgende jaar zeker ik ga naar andere zorgverzekeraar!

Gabi
07-04-2021

Gewoon niet doen

Grootste fout nooit hier verzekeren! problemen worden nooit opgelost door zekur

Ik heb meerdere maanden dubbele premie betaald zekur betaald niks terug gaat niet in op bezwaarschriften, rekkening staat niet in waar het voor is dus je kunt nooit nagaan wat je betaald!

achterlijk stelletje criminelen zijn het!

Kees
03-01-2021

Zeer trieste organisatie

Super slechte zorg verzekering. Niet eens 1 ster waard. Zou hier nooit heen gaan! Voor het eerst over gestapt naar zekur maar walgelijke mensen. Ze bestelen je gewoon. Ze zetten de laatste maand je zorg omlaag zodat je niks meer kan terug vorderen, en heel het jaar voor niks hoge premie heb betaald. Je krijgt ook geen kraam pakket bij hun extra plus verzekering. Dikke afrader onbeschofte klanten service!

Marco
12-12-2020

Slechtste verzekeraar op de markt.

Hier nooit intrappen mensen, beter een paar euro in de maand extra betalen en bij een fatsoenlijke verzekeraar gaan. Hier is echt goedkoop is duurkoop aan de orde.

Robery
03-12-2020

Een en al ellende

Een en al ellende

Merel
06-10-2020

Al jaren verzekerd bij ZEKUR.

Ik ben al jaren verzekerd bij Zekur. Was altijd tevreden, maar het laatste jaar wordt er toch een potje van gemaakt. Wat voorheen wel werd vergoed wordt nu ineens niet meer vergoed ondanks de bewijzen dat er medisch toch echt een noodzaak is voor een bepaalde behandeling. Ik heb een aanvullende verzekering maar als er een vergoeding van komt is het hooguit 4 euro- en dat is een luxe! Het is een dure verzekering die goedkoop wordt verkocht. Ik ga op zoek naar een ander.

Inanc
29-09-2020

Drama niet doen

Ik dacht een goedkope auto verzekering te afsluiten maar ze accepteren mijn schade vrije jaren niet.

Max
28-07-2020

Klantonvriendelijk

Ik belde de klantenservice om mijn verzekering stop te zetten.

De contactpersoon was zeer bot en hing direct op zonder dat ik de kans had om nog een vraag te stellen.

Kevin
15-07-2020

Beter niet verzekerd

Veel verzekering? Ik heb op meer dan 2 jaar tijd 2 schades doorgegeven en beide keren een heel gedoe om alles te regelen.

De eerste schade zeggen ze keihard dat ze geen stukken hebben ontvangen van mijn klant, welke tot 2 keer toe alles heeft doorgestuurd.

De 2e schade wordt afgewezen en na uitleg toegekend om vervolgens weer afgewezen te worden.

Ik ben er helemaal klaar mee!

Abdel
11-06-2020

Slechtste verzekering

Echt, de klantenservice is zo slecht. Zij weten zelf niet hoe alles in elkaar zit

Meer ZEKUR reviews