Normaal tevreden over de zorgverzekering maar dan heb ik ook weinig van doen.
Nu had ik wat vragen en werd de chat gewoon afgesloten zonder mij een goed antwoord te geven. Blijkbaar een lastige vraag… niet de manier hoe je behandeld wil worden.
Het woord goed in goedkoop is veel te veel eer voor deze club oplichters.
Wij zijn een medisch bedrijf en zijn voor onze bedrijfsinboedel
verzekerd bij ZEKUR, door de grote waterschade sinds 27 januari
konden wij niet meer werken in onze praktijk, omdat de vloeren
en meubilair krom was getrokken enz, nu 3 maanden verder
nog steeds niets vernomen, als je belt u moet geduld hebben
wordt er dan gezegd of de schade expert moet nog uitzoeken,
maar helaas heeft de schade expert alles al doorgegeven, we
voelen ons bedonderd, ZEKUR is geen aanrader! NIETZEKUR
Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Goedkoop, maar daar krijg je dan ook de slechtste klantenservice ooit voor.
Opzeggen verzekering kan alleen per telefoon, normaal kan er niets per telefoon en moet alles digitaal. Ergste is dat mensen zo massaal opzeggen, dat de wachttijd bijna 40 minuten bedroeg, 40 minuten! Dat is toch echt niet meer normaal! Als je dit op hun facebookpagina zet gooien ze er direct weer af. Censuur dus ten top.
Wat een droeftoeters bij zekur. Ik zit al weken te wachten totdat ze eindelijk eens het schadebedrag aan mijn uitbetalen. Nasat de expert de schade heeft vast gesteld. Duurt het nu al langer da 3 weken voordat ze uitbetaleb. En als je bwlt krijg je te horen. Als wij het verwerkt hebben. Dan duurt het nog minimaal 10 werkdagen voordat ze uitbetalen. Wat een K@T bedrijf zeg.
Alleen maar gezeik met hun. Alles bedenken om je meer te laten betalen. Mailtje gestuurd om de verzekering stop te zetten. Zelfs na tientallen mailtjes heeft uiteindelijk 4 maanden geduurd voordat ze hem hebben stopgezet. Hele slechte verzekeraar en onbeschoft personeel! Zou hier niet verzekeren!
Zekur was een goede zorgverzekeraar maar nu helaas niet meer.goedkoop premies is duurkoop. Beter iets meer betalen met meer aanvulende dekking. Voor acupuntuur krijg slecht €25 euro vergoeding (€250 euro per jaar).volgende jaar zeker ik ga naar andere zorgverzekeraar!
Grootste fout nooit hier verzekeren! problemen worden nooit opgelost door zekur
Ik heb meerdere maanden dubbele premie betaald zekur betaald niks terug gaat niet in op bezwaarschriften, rekkening staat niet in waar het voor is dus je kunt nooit nagaan wat je betaald!
achterlijk stelletje criminelen zijn het!
Super slechte zorg verzekering. Niet eens 1 ster waard. Zou hier nooit heen gaan! Voor het eerst over gestapt naar zekur maar walgelijke mensen. Ze bestelen je gewoon. Ze zetten de laatste maand je zorg omlaag zodat je niks meer kan terug vorderen, en heel het jaar voor niks hoge premie heb betaald. Je krijgt ook geen kraam pakket bij hun extra plus verzekering. Dikke afrader onbeschofte klanten service!
Hier nooit intrappen mensen, beter een paar euro in de maand extra betalen en bij een fatsoenlijke verzekeraar gaan. Hier is echt goedkoop is duurkoop aan de orde.
Een en al ellende
Ik ben al jaren verzekerd bij Zekur. Was altijd tevreden, maar het laatste jaar wordt er toch een potje van gemaakt. Wat voorheen wel werd vergoed wordt nu ineens niet meer vergoed ondanks de bewijzen dat er medisch toch echt een noodzaak is voor een bepaalde behandeling. Ik heb een aanvullende verzekering maar als er een vergoeding van komt is het hooguit 4 euro- en dat is een luxe! Het is een dure verzekering die goedkoop wordt verkocht. Ik ga op zoek naar een ander.
Ik dacht een goedkope auto verzekering te afsluiten maar ze accepteren mijn schade vrije jaren niet.
Ik belde de klantenservice om mijn verzekering stop te zetten.
De contactpersoon was zeer bot en hing direct op zonder dat ik de kans had om nog een vraag te stellen.
Veel verzekering? Ik heb op meer dan 2 jaar tijd 2 schades doorgegeven en beide keren een heel gedoe om alles te regelen.
De eerste schade zeggen ze keihard dat ze geen stukken hebben ontvangen van mijn klant, welke tot 2 keer toe alles heeft doorgestuurd.
De 2e schade wordt afgewezen en na uitleg toegekend om vervolgens weer afgewezen te worden.
Ik ben er helemaal klaar mee!
Echt, de klantenservice is zo slecht. Zij weten zelf niet hoe alles in elkaar zit
Wil graag weten wat mijn maandelijkse premie is maar heb 0 schade vrije jaren dus doen ze niet en mijn postcode is geen geldige postcode, woon er al 8 jaar en nog nooit gehoord dat mijn post code niet geldig was wat een bullshit
In 2016 klant geworden voor mijn autoverzekering voor 13,12 euro. Destijds de goedkoopste.
Inmiddels naar enkele prijsverhoging en zonder schade te rijden (van 7 schade vrije jaren naar 12 schade vrije jaren) is de prijs in 4 jaar met 300% gestegen.
2016: 13,12 euro per maand
2018; 15,15 euro per maand
2019; 21,01 euro per maand
2020; 29,61 euro per maand
De reden die ze aangeven; de afgelopen jaren hebben we meer en fors hogere schades uitgekeerd. Dit komt vooral door een toename van het aantal aanrijdingen en letselschades in het verkeer. Daarom passen we
je autoverzekering aan.
Maar 300% in 4 jaar is gewoon crimineel te noemen. Inmiddels opgestapt naar een betaalbare en betrouwbare partij.
In 1 jaar tijd wordt 2x de premie verhoogd van de autoverzekering. De 2e keer werd op 20 maart een bericht gestuurd dat op 1 april de verkering van 24 euro pm naar 33 euro pm gaat. Is ongeveer een verhoging van 30%. Dan spoor je niet. Ik heb gelijk per 1 april opgezegd. Wat een idioten.