ZEKUR reviews

Lid
Guy
16-04-2021

Zeer slecht geworden

Zekur was een goede zorgverzekeraar maar nu helaas niet meer.goedkoop premies is duurkoop. Beter iets meer betalen met meer aanvulende dekking. Voor acupuntuur krijg slecht €25 euro vergoeding (€250 euro per jaar).volgende jaar zeker ik ga naar andere zorgverzekeraar!

Gabi
07-04-2021

Gewoon niet doen

Grootste fout nooit hier verzekeren! problemen worden nooit opgelost door zekur

Ik heb meerdere maanden dubbele premie betaald zekur betaald niks terug gaat niet in op bezwaarschriften, rekkening staat niet in waar het voor is dus je kunt nooit nagaan wat je betaald!

achterlijk stelletje criminelen zijn het!

Kees
03-01-2021

Zeer trieste organisatie

Super slechte zorg verzekering. Niet eens 1 ster waard. Zou hier nooit heen gaan! Voor het eerst over gestapt naar zekur maar walgelijke mensen. Ze bestelen je gewoon. Ze zetten de laatste maand je zorg omlaag zodat je niks meer kan terug vorderen, en heel het jaar voor niks hoge premie heb betaald. Je krijgt ook geen kraam pakket bij hun extra plus verzekering. Dikke afrader onbeschofte klanten service!

Marco
12-12-2020

Slechtste verzekeraar op de markt.

Hier nooit intrappen mensen, beter een paar euro in de maand extra betalen en bij een fatsoenlijke verzekeraar gaan. Hier is echt goedkoop is duurkoop aan de orde.

Robery
03-12-2020

Een en al ellende

Een en al ellende

Merel
Merel
06-10-2020

Al jaren verzekerd bij ZEKUR.

Ik ben al jaren verzekerd bij Zekur. Was altijd tevreden, maar het laatste jaar wordt er toch een potje van gemaakt. Wat voorheen wel werd vergoed wordt nu ineens niet meer vergoed ondanks de bewijzen dat er medisch toch echt een noodzaak is voor een bepaalde behandeling. Ik heb een aanvullende verzekering maar als er een vergoeding van komt is het hooguit 4 euro- en dat is een luxe! Het is een dure verzekering die goedkoop wordt verkocht. Ik ga op zoek naar een ander.

Inanc
29-09-2020

Drama niet doen

Ik dacht een goedkope auto verzekering te afsluiten maar ze accepteren mijn schade vrije jaren niet.

Max
28-07-2020

Klantonvriendelijk

Ik belde de klantenservice om mijn verzekering stop te zetten.

De contactpersoon was zeer bot en hing direct op zonder dat ik de kans had om nog een vraag te stellen.

Kevin
15-07-2020

Beter niet verzekerd

Veel verzekering? Ik heb op meer dan 2 jaar tijd 2 schades doorgegeven en beide keren een heel gedoe om alles te regelen.

De eerste schade zeggen ze keihard dat ze geen stukken hebben ontvangen van mijn klant, welke tot 2 keer toe alles heeft doorgestuurd.

De 2e schade wordt afgewezen en na uitleg toegekend om vervolgens weer afgewezen te worden.

Ik ben er helemaal klaar mee!

Abdel
11-06-2020

Slechtste verzekering

Echt, de klantenservice is zo slecht. Zij weten zelf niet hoe alles in elkaar zit

Hannie
24-05-2020

Geen verzekering en post code klopt niet volgen hun

Wil graag weten wat mijn maandelijkse premie is maar heb 0 schade vrije jaren dus doen ze niet en mijn postcode is geen geldige postcode, woon er al 8 jaar en nog nooit gehoord dat mijn post code niet geldig was wat een bullshit

Mark
21-04-2020

Onrealistische prijsverhoging autoverzekering

In 2016 klant geworden voor mijn autoverzekering voor 13,12 euro. Destijds de goedkoopste.

Inmiddels naar enkele prijsverhoging en zonder schade te rijden (van 7 schade vrije jaren naar 12 schade vrije jaren) is de prijs in 4 jaar met 300% gestegen.

2016: 13,12 euro per maand

2018; 15,15 euro per maand

2019; 21,01 euro per maand

2020; 29,61 euro per maand

De reden die ze aangeven; de afgelopen jaren hebben we meer en fors hogere schades uitgekeerd. Dit komt vooral door een toename van het aantal aanrijdingen en letselschades in het verkeer. Daarom passen we

je autoverzekering aan.

Maar 300% in 4 jaar is gewoon crimineel te noemen. Inmiddels opgestapt naar een betaalbare en betrouwbare partij.

El
22-03-2020

Verhogen maandpremie met 30%

In 1 jaar tijd wordt 2x de premie verhoogd van de autoverzekering. De 2e keer werd op 20 maart een bericht gestuurd dat op 1 april de verkering van 24 euro pm naar 33 euro pm gaat. Is ongeveer een verhoging van 30%. Dan spoor je niet. Ik heb gelijk per 1 april opgezegd. Wat een idioten.

Ron
18-03-2020

DRAMA VERZEKERING

Gooien je meteen de hoorn erop wanneer het ze niet bevalt, dus, wat kan je dan verwachten in geval van schade? direct mijn andere auto ook overgeschreven naar een andere maatschappij.

Communicatie is zeer slecht, je komt echt in de problemen bij deze maatschappij, dus kies waar voor je geld en gooi het niet in de prullenbak.

Investeer in een goede vezekering

0 sterren beoordeling helaas niet mogelijk.

JJ
06-03-2020

Slechtste verzekeraar ooit!

Vandaag kreeg ik een email met daarin dat mijn autoverzekering word opgezegd ivm wanbetaling. Mijn premies zijn allemaal netjes betaald en zekur beweerd dat ik afgelopen maand te laat heb betaald. Ergste van alles is dat ze met terug werkende kracht de verzekering hebben opgezegd naar 1 februari 2020. Dat betekend dat ik en mijn gezin meer dan een maand onverzekerd heb rond gereden zonder dat wij hiervan op de hoogte zijn gebracht. En wat heb ik vandaag ontvangen? Een brief van de RDW met hierin dat mijn auto niet verzekerd is en dat ik binnenkort een acceptgiro ontvang van het CJIB van €400 boete. Wat het nog erger maakt is dat ik nu bijna nergens mijn auto kan verzekeren omdat er een verzekeraar (zekur dus) mijn verzekering heeft opgezegd. Dan word ik dus gezien als wanbetaler.

Schandalig en schaam jullie zekur.

Roy
05-03-2020

Een stornering en incassobureau

Na veel jaren eindelijk een regeling kunnen treffen over een onterechte premie betaling maar dit ter zijde word er omdat ik een betaling intrek omdat het een ander bedrag is. Er was afgesproken om de premie en de regeling op verschillende data af te schrijven. Bel je zeker willen ze je niet helpen. slecht bedrijf.

Evert
05-03-2020

Zekur niet weer!

De premie mag dan relatief laag zijn, de communicatie is belabberd. Er wordt niet of heel laat gereageerd op email en ze beweren glashard deze niet ontvangen te hebben. Meerdere keren meegemaakt. Beter wegblijven hier.

Polat
13-02-2020

Zwarte dag nachmerie in nacht ZEKUR

Wij hebben 18 decemeber een auto verzekering aangevraagd

Premie kosten 151 euro 18 december tot 1 februari

Daar zijn we akoord mee gegaan

Meteen daarna groene kaart ontvangen via email

Eind januari nog geen premie geincaseert van mijn rekening of een brief betaal verzoek ontvangen en geen email betalen,

30 januari zijn wij staande gehouden bij een politiecontrole en wat blijkt

We zijn wel inschreven en moeten de premie betalen die geld tot 1 februari

Maar zijn niet verzekerd

30 januari zelf een email geschreven naar zekur verzekeringen

Vandaag 13 februarie pas antwoord gekregen 257 euro direct betalen

Vanaf 18 december tot eind februari

Er staat na het betalen wordt uw verzekering weer actief gezet

Wanneer is mijn verzeking dan gestopt?

Waarom krijg ik daar over geen brief of email

Vandaag gebeld en dit allemaal uitgelegd

Vertellen mij dat ze 3 keer een email hebben gestuurd met betaal verzoek

Maar ik heb 4x me hele emailbox gezocht

Heb 1 email ontvangen en dat was de groene kaart met premie verzekerd tot 1 februarie

Ik wordt nu niet goed geholpen door de telefoon

Zit met een schuld van 257 euro

Waar ik alleen week voor verzekerd ben geweest

We hebben de verzekering 18 december aangevraagd en het is 27 december beindigd

Zonder ons op het hoogte te houden.

We horen vandaag dat de verzekring na 1 week na de aanvraag stop is gezet

Waarom loopt de premie dan nog steedst?

En waarom houden julie ons niet op de hoogte?

Dat wij niet meer verzekerd zijn?

Is dat niet levens gevaarlijk?

Wij dachten tot vandaag dat we verzekerd waren tot we bij de controle van een aardige politie agent kwamen.

Marcel
03-02-2020

(auto) Slecht bereikbaar en traag.

Zeer traag in het beantwoorden van e-mail. Je mag blij zijn als je na twee weken al een antwoord hebt. Prijsverhogingen worden tijdens de kerst gemaild, zodat de klanten niet gaan bellen.

Keetje
20-01-2020

Houden niet aan afspraken en slechte communicatie over brieven

Ik zit al een jaar vast aan deze zorgverzekeraar en ben echt niet tevreden. Helaas kan ik niet overstappen omdat ik een schuld heb. Deze schuld is ontstaan toen ik in een kliniek voor psychische problemen verbleef. Zorgverzekeraar heeft mij nooit op de hoogte gehouden en schuld is daarom doorgestuurd naar een incassobureau. Daar een betalingsregeling afgesproken Nu 2 jaar verder is de schuld blijkbaar weer terug naar de zorgverzekeraar. Hier vanuit hun geen bericht van gekregen, alleen van het incassobureau. Het bedrag staat nu gewoon ineens weer op mijn zorgverzekeraarsoverzicht. binnen 1 maand betalen, en weg betalingsregeling?! Moet er nog achteraan maar ben gewoon bang om de klantenservice te bellen. Slechte ervaringen mee, daar doen ze toezeggingen waar mee ze me geruststellen, en dan krijg ik weer een vage brief waardoor ik vervolgens weer moet bellen met een andere medewerker voor duidelijkheid. Wachtrijen zijn ellendig lang. Wat een gebrek aan professionaliteit hier. Ook al een aantal keer een terugbelverzoek geplaatst maar ben nooit teruggebeld. Dit is de slechste zorgverzekeraar ooit. Blij als ik eraf ben.

Meer ZEKUR reviews