Bax-shop.nl reviews

6.9
Positief68%
Neutraal2%
Negatief30%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Robert
26-03-2023

Moet nu eerlijkheidshalve meedelen, dat de retourstorting na soepel verlopend whatsapp verkeer

eindelijk wel is geregeld. Baxteam reageerde op Trustpilot met geven van tel.nr. voor whatdapp. Dat gedaan hebbende verliep het contact netjes en vlot. Het probleem ligt volgens mij niet bij de

individuele medewerker, echter bij het bedrijf dat het betalingsverkeer regelt. Maar de hele ervaring is wel

frustrerend.

Robert.

Ista
07-04-2023

Klacht is opgelost helaas heeft dit veel voeten in de aarde gehad. Werd van het kastje naar de muur gestuurd. Na ruim 4 maanden en aangegeven te hebben dat ik juridische stappen had ondernomen kon het ineens opgelost worden. Slechte zaak en jammer dat dit zo heeft moeten lopen. Ben al jaren klant van Bax shop uit de tijd dat het nog feedback was. Maar door deze ervaring weet ik niet of ik nog klant blijf.

Deze klacht is opgelost

Artikel retour gestuurd zou mijn geld binnen 8 dagen terug krijgen. Na 8 dagen niet gehad over en weer gemaild wederom belooft door de medewerker dat ik het binnen 8 dagen terug zou krijgen. Nu ruim 3 maanden verder nog niets gehad. diverse keren gemaild krijg niks maar dan ook niks meer van baxshop te horen. Als ik mijn geld niet krijg dan is de Volgende stap is juridisch. Heb alle mails en app berichten doorgestuurd naar een jurist en maak een sterke zaak want dit is FRAUDE wat Baxshop aan het doen is. Was altijd een tevreden klant maar nu absoluut niet meer.

Frans
18-03-2023

Ga niet naar de winkel in GOES!

waardeloos personeel. en accepteer wat ze ook zeggen niks zonder originele verpakking.

koop daar niks meer. kan beter terecht bij Thoman Music Haus.

die hebben trouwens ook meer op voorraad.

Hannes
09-03-2023

Ik kocht hier en geluidsinstallatie op factuur als Belgisch bedrijf. Echter kreeg ik geen factuur met het Belgische BTW-nummer van Bax-shop maar het Nederlandse. Toch moest ik de BTW betalen maar kan deze niet terugvorderen door een fout van Bax waardoor ik +/- €250 kwijt ben. Na maanden bellen/mailen met Bax (want als ik ze niet contacteer hoor ik niets van hen) krijg ik te horen, 'jammer niets aan te doen, wij gaan dat niet voor u oplossen'.

Ik heb al voor duizenden euro's bij Bax gekocht en dan wordt ik zo behandeld.

Mijn geduld is op en FOD economie is de volgende stap.

Iets kopen bij Bax-Shop levert alleen maar problemen op, extra boekhoudingskosten en je verliest nog eens je BTW door fouten lang hun kant.

Wees verstandig, voorkom dit en koop elders.

Sjef
06-03-2023

Door omstandigheden kon ik mijn bestelling niet in de winkel ophalen. Daarom proberen te bellen om de levering alsnog naar mijn adres te laten versturen. Na 3*30 minuten bellen nam er nog niemand op. Daarna meerdere mails gestuurd naar de helpdeks om dit aan te passen. Na dagen pas een eerste reactie. Mijn bestelling was geannuleerd. Ik zou mijn geld terug ontvangen. Daarna volgt een 2e rekening voor een nieuwe bestelling die ik niet gedaan had. Kortom, na 14 mails waarop 5 verschillende BAX medewerkers reageerde, heb ik mijn geld terug en ben er helemaal klaar mee. Zo kun je niet serieus zaken doen met klanten.

Ma
01-02-2023

Echt onmogelijk om contact te krijgen. Niet aan beginnen!

Karel
01-02-2023

Beloven veel over snelle levering …

Een drama is het!

Nooit nooit nooit weer dat ik daar nog wat bestel .

Luuk
28-01-2023

Mijn eerste ervaring was in de winkel in Apeldoorn. Ik kwam enthousiast thuis. Een jongeman heeft me erg goed geholpen met mijn keuze voor een elektrisch drumstel. We hebben in de winkel samen de bestelling afgehandeld en ik heb er afgerekend. Door complicaties bij DHL duurde het enkele weken voordat ik mijn drumstel had. Hier kon Bax niets aan doen. Eenmaal binnen (november) bleek mijn product niet goed te zijn. Omdat ik al enkele weken bezig ben geweest met de levering had ik besloten dat ik er genoeg van had en hem ter afhaal retour heb gemeld. Het retour is binnen enkele minuten bevestigd. Ik heb geen gehoor gekregen mbt een datum. Na enkele keren bellen en mailen, op mails telkens minimaal 5 dagen moeten wachten op reactie, soms zelfs 3 weken. is er eindelijk een tijd afgesproken. Ik heb om 11.30 een mail gekregen dat dezelfde dag iemand tussen 12 en 15 het pakket zou komen halen. Dit was 17 januari, er is nog niemand geweest en ik krijg weer geen reactie. Erg slecht, ik wil mijn

Dave
26-01-2023

Wat erger ik me toch aan deze winkel.

bellen schiet niet op want je hangt meer als een uur aan de lijn voordat je iemand eraan krijgt.

daarnaast kunnen de mensen ook niet 123 helpen en moeten ze zelf wachten op hun bazen etc.

een cadeau bon gekregen ik die ingevoerd en toen bleef de site hangen.

toen weer opnieuw gedaan en toen was de code al gebruikt natuurlijk, maar geen aankoop ervan gedaan.

ondertussen 3 maanden verder en het is nog niet geregeld.

kortom.echt een klote winkel en klote service

Maarten
26-01-2023

Zeer slechte ervaring met de klanten service van Bax.

Stuur een keyboard op ter reparatie, het probleem word verholpen maar het keyboard komt beschadigd terug!

Belachelijk slecht personeel en totaal geen service.

Daarnaast zijn de mensen in winkel ook totaal niet kundig en kunnen soms vragen niet eens beantwoorden.

Slechte winkel! Slechte service!

Tom
25-01-2023

Ik raad iedereen af om hier te kopen.

Na vele telefoons, verschillende e-mails is ineens het product verdwenen.

4 maand bezig geweest met de juiste bestelling te krijgen, verschillende op en af het foute materiaal gestuurd (dat wel correct besteld werd) natuurlijk valt het ongelukkig in onze drukke periode en hebben wij intern net alle details genoteerd (toch ben ik van mening als je besteld, krijg je je product en het is klaar niet nog 4 maand vele telefoons vele e-mails om dat hopelijk het juiste artikel te krijgen)

Ma bon, het heeft mij al meer aan tijd gekost. Dus ik ga gewoon het product ergens anders komen en wss is dit gewoon verloren geld nog erger de verschillende events waar ik klanten heb moeten teleurstellen. Dankzij hun valse beloftes en laksheid dat ik meerdere klanten heb niet kunnen voldoen.

Nooit bestel ik nog en ik hoop zo nog andere mensen te helpen van dit duidelijk meermaals voorvalt.

JB
24-01-2023

Ik ben al 8 maanden aan het mailen en bellen met Bax en Riverty om een product wat allang retour is op telossen maar je krijgt weinig tot geen contact met Bax

Daardoor krijg nog steeds mails van Riverty dat er nog een bedrag open staat

Bax geeft zelf aan dat alles is afgesloten en er geen orders meer open staan.

Maar waarom geven jullie dat dan niet door aan RIVERTY?

Ik bestel er niets meer

Helaas

Zano
18-01-2023

Er moet een artikel worden geruild en het formulier om dat te regelen accepteert niet de juiste ingevoerde gegevens. Telefonisch en per mail, onbereikbaar! Als Bax het geld eenmaal binnen heeft zijn ze met de Noorderzon verdwenen.

Gert
13-01-2023

Grote aanbod betreft spullen, maar van service heeft dit bedrijf nog nooit gehoord! mensen er zijn meer aanbieders dan bax-shop, deze geven service en zijn blij met je als klant. Bax doet voorkomen dat je blij mag zijn om bij hun te mogen kopen, en bij je aankoop zit helaas geen service.

Jordy
16-01-2023

Opgelost maar daar was veel inzet voor nodig. Gevoel van machteloosheid na betaling maar geen levering en geen mogelijkheid tot communicatie wil ik nooit meer. Ik koop hier niets meer sinds deze ervaring.

Deze klacht is opgelost

Wow, alsof je geld gewoon gejat wordt. Gitaar besteld a 850 euro, levertijd ca. 3 weken. Vervolgens een mail na 2 weken dat de levertijd 26 weken is. 2 weken later weer een mail waarin doodleuk verteld wordt dat de levertijd 30 weken wordt. Op de website staat bij diezelfde gitaar nog steeds een levertijd van ca. 4 weken?

Bellen gaat niet, want technische storing, geld terug gevraagd per mail. 1x een reactie gehad dat ze de situatie omtrent de levertijd gaan uitzoeken. Huh, wilde graag mn geld terug.

Weet niet wat ik nu moet, kan wel langs de winkel in A'dam maar weet onlangs ook wel dat het personeel daar niet kundig genoeg voor is. De mail alweer 2 weken stil. Wtf! Kortom ik ben gewoon voor 850 euro keihard in de maling genomen, heb de gitaar inmiddels ergens anders gekocht.

Pure diefstal dit, aangifte volgt.

Ernst
10-01-2023

Halverwege 2022 een simpel dingetje besteld wat volgens de site op voorraad was. Vervolgens na een week de mededeling dat er pas eind 2022 geleverd kan worden. Tegen het eind van het jaar de mededeling dat het pas week 9 van 2023 wordt. Duurt me allemaal te lang, dus geef een vervangend artikel door via de mail, waar ik vervolgens niets op hoor. Twee vervolgmails gestuurd: geen reactie. Geprobeerd te bellen: wegens storing al dagen niet bereikbaar. Bestel voortaan alleen nog maar bij Thomann: uitstekende service en ook nog eens goedkoper.

Mark
10-01-2023

Mooie hoofdtelefoon besteld nadat ze eerst de prijs van het artikel weer hadden verhoogd. Maar goed, mail gestuurd en ze boden me ‘m mij netjes voor de oude prijs aan, inclusief de 5% code die ik had gevonden. Ook dezelfde dag verstuurd. Helemaal prima tot nu toe.

Door omstandigheden echter de hoofdtelefoon moeten retourneren. Met de kerstdagen duurt dat allemaal wat langer, dat snap ik ook wel, maar inmiddels ligt ie al een week daar, heb ik 7 mails verstuurd en krijg ik op 1 reactie na maar geen verdere reactie van me. Blijkbaar is het ook niet vanzelfsprekend dat je je geld automatisch teruggestort krijgt. Vreemde zaak. Dus verkoop is prima maar de aftersales is ronduit slecht; ik wil gewoon het geld terug dat ik momenteel dringender nodig heb voor andere dingen.

Tommy
05-01-2023

Bax-shop helpdesk is volstrekt onbereikbaar!

-Telefoon wordt niet opgenomen of 'er is een storing'.

-Op email wordt niet gereageerd, nooit.

-Terugbelverzoeken worden genegeerd.

-Chat is onbruikbaar (is geen mens, standaard antwoorden).

Heb 2 bestellingen geannuleerd wegens krankzinnige levertijden (25-30 weken), maar hoor er niets over en krijg mijn geld niet terug (meer dan 300 euro)! Overweeg nu aangifte bij de politie.

Jaren trouwe klant, en nu blijkt dit bedrijf opeens zeer slecht; "service is wat een bedrijf doet uitblinken", maar die ontbreekt bij Bax-shop geheel!

Koop niet bij Bax-shop!

Rinus
05-01-2023

Ik ben een week geleden 2 cadeaubonnen besteld en betaald. Ik zou deze in de winkel amsterdam ophalen. Na de helpdesk gebeld te hebben, zou amsterdam mij terugbellen. Nog steeds niet gebeurd ook geen mailtje ontvangen! zo ga je niet met klanten om

Ad
03-01-2023

Eind oktober een b-stock lenco platenspeler gekocht, wil zeggen met lichte gebruikssporen, maar verder prima werkend.

Betaling zou ik afhandelen via riverty. Apparaat begin november ontvangen, maar bleek niet goed te functioneren, dus volgens instructies retour gestuurd naar bax, daarbij aangegeven geld retour te willen, in dit geval dus afmelden bij riverty. Op 18 november een creditnota van bax gemaild gekregen. Heden, 3 januari heeft riverty intussen bax 3x gemaild, en heb bax zelf ook nog 2x gemaild, helaas geen enkele reactie van hun kant, en de bestelling staat bij riverty ook nog steeds open. Wat een gruwelijke aanfluiting is dit bedrijf, doe er absoluut geen zaken mee, want je bent de l. Als je iets retour stuurt.