Bax-shop.nl reviews

6.9
Positief68%
Neutraal2%
Negatief30%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Lid
Rob
08-08-2023

Ik had twee effectpedalen besteld. Alle twee waren defect bij aankomst. Ik heb deze geretourneerd, maar wacht nog steeds op geldteruggave. Op mailopvolging wordt niet gereageerd en telefonisch onbereikbaar. 4 jaar geleden was het een winkel met uitstekende service, afgelopen jaar is de service en leverbetrouwbaarheid gekelderd. Ik was meer dan 8 jaar een trouwe klant maar ga nooit meer iets aanschaffen.

Marly
15-07-2023

In het verleden mijn gitaren, ukeleles en alle accessoires hiervoor bij Bax besteld. Afgelopen 13 mei setjes nieuwe snaren voor mijn ukeleles besteld, totaalwaarde incl. verzendkosten iets van 20 euro. Bij ontvangen van mijn pakketje zat er 1 vd 3 bestelde producten in. Netjes een mail naar de klantenservice gestuurd, ik zou een T&T ontvangen als ik mijn adres door gaf. Na lang wachten geen T&T en geen pakket ontvangen. Opnieuw contact opgenomen, er zou een onderzoek gestart worden. Daarna bleef het weer stil. Weer contact opgenomen. Er werd een 2e onderzoek gestart. Conclusie: ik moest een formulier van DHL invullen dat ik iets niet ontvangen had, maar ik had helemaal geen T&T nummer. Ik ben nu 2 maanden verder en ik heb mijn betaalde producten nog steeds niet ontvangen, ook geen geld terug. Reactie van de klantenservice blijft vaak uit. Desnoods een juridische procedure, maar ik heb als klant mijn rechten.

Carlo
29-06-2023

Zeeer slecht!

Snaren besteld en leverdatum vastgezet maar nog niet gekregen. Schijnt niet op voorraad te zijn.

Inmiddels 3 mails gestuurd maar geen reactie

Ik wil mijn geld terug maar of dat gaat lukken?

Oplichters zijn het

Nova
23-06-2023

Ik had een Dunlop electric pick variety pack besteld.

Het artikel stond op voorraad in hun winkel in Goes en in Rotterdam met een XL voorraad! Geen vuiltje aan de lucht dacht ik nog. Maar na vijf dagen had ik nog steeds geen bericht van verzending van het bestelde artikel.

Daarop heb ik contact gezocht. Daarop kreeg ik te horen dat dit artikel meer dan vijf weken op zich liet wachten daar het niet op voorraad bleek te zijn. Wat? Het is toch op voorraad in Goes en Rotterdam met een XL voorraad?! Staat op hun website! Niet dus.

Ik heb per direct de bestelling geannuleerd. Daarvoor heb ik dik een half uur aan de telefoon moeten wachten alvorens ik iemand van de klantenservice te pakken kon krijgen.

Dit is natuurlijk ronduit absurd. Binnen 7 dagen zou ik mijn geld terug krijgen gestort. Ik ben zeer benieuwd of dat ook gaat gebeuren. Zo niet, start ik een juridische procedure.

Michel
22-06-2023

Ik bestel al jaren bij bax shop en merk de laatste twee jaar een shift in service, levertijden van een dag worden NOOIT gehaald. Haal alsjeblieft “voor 23:00 besteld is de volgende dag geleverd” van jullie site af. Jullie kunnen het NOOIT NIET waarmaken. Kan je wijzen naar drukte in magazijn of vervoerder maar dit is structureel. Je liegt dus klanten voor omtrent levertijd ten voordele van jullie omzet. Klanten service slecht te bereiken en geen reactie op e mail. ik ben er klaar mee na de zoveelste keer langer wachten dan staat aangegeven om onverklaarbare reden, ik bestel voortaan alles bij Thomann. Bax jullie gaan bergafwaarts en ik hoor en lees het overal om mij heen van mensen die dan toch het gokje wagen om

te bestellen. Jullie raken klanten kwijt en 't schijnt jullie niets te schelen. Reageer niet met sorry dit dat en verwijs naar issues in het magazijn of vervoerder. Dit is een structureel probleem in jullie organisatie

Bert
19-06-2023

Bax-shop is een webshop die te snel groot is geworden en de focus heeft gehad op groei. Er ging bij mij, de laatste 5 bestellingen zoveel mis, dat ik mij afvraag waarom ik in hemelsnaam daar nog weer heb gekocht? oja, omdat ik korting kreeg omdat er zoveel mis ging. Nou, daar trap ik ook niet weer in. Ik wacht nu alweer 3 weken op mijn geld (meer dan € 2.000,- euro) en had vorige week 2x gebeld (en errug lang in de wacht moeten staan) en 2x te horen gekregen dat het die maandag dan eindelijk in gang was gezet en dat ik max 7 werkdagen moest wachten op mijn geld. Nog een mailtje eroverheen gestuurd en krijg ik vanmorgen een email dat het helaas niet goed was gegaan en dat ik binnen 8 werkdagen mijn geld zou krijgen. Nou. Nul vertrouwen daarin. En aangezien het om veel geld gaat levert dat dus behoorlijke stress op. Wat een k*tbedrijf.

Wim
06-06-2023

BIZAR slechte service! Voor een festival een geluid set besteld. Zou volgende dag (woensdag) geleverd worden. Op vrijdag was de set nog niet in huis. We zijn intussen diverse mailtjes en telefoongesprekken (lange wachttijden) verder. We moesten ons geen zorgen maken. Op vrijdag volgt reactie per e-mail na verbroken telefoongesprek: "als we de spullen vandaag willen dan kunnen we naar Goes rijden (vanuit Almere) om het op te halen. Moeten we wel eerst opnieuw betalen (1.064€). BAX-music liet ons simpelweg stikken!

Spullen kwamen week later binnen. Voor festival set moeten huren (€210).

Op mails, telefoon en aangetekende brief wordt niet gereageerd. We gaan nu juridische stappen zetten.

Dat een bedrijf als Bax überhaupt nog bestaansrecht heeft.

Hans
04-06-2023

Verhaal is te lang om op te schrijven. Communicatie super slecht.

Afhandeling super slecht . Levering super slecht. Bereikbaarheid super slecht.

Vivian
01-06-2023

Wij hebben buitengewone slechte ervaringen met Bax-Goes. Op 17 maart 2023 zijn vanuit locatie Apeldoorn de hihat-pedaal, die niet goed werkte, en de drummodule van het elektrisch drumstel van ons zoontje ter reparatie opgestuurd naar locatie Goes. Na vijf weken was de pedaal gerepareerd.

Maar na 2,5 maand hebben we nog steeds niets terug ontvangen. We hebben eindeloos gemaild en gebeld met de klantenservice in Goes en werden alsmaar aan het lijntje gehouden (als we al een reactie kregen). Uiteindelijk kregen we bericht dat de spullen kwijt waren. Na heel lang aandringen zijn vervangende spullen opgestuurd naar Apeldoorn. B-keus en zonder enige garantie. Daar bleken de ‘vervangende’ producten onze eigen producten te zijn. Én bleek de pedaal kapot. We zijn inmiddels 2,5 maand verder, hebben betaald voor de reparatie van een pedaal, die blijkbaar (nog steeds) kapot is. En het ergst: onze zoon is het plezier in drummen inmiddels compleet vergaan. Bedankt, Bax-Goes.

Erik
31-05-2023

Bax music als werkgever: op 7 april 2023 stuurde mijn zoon een sollicitatiebrief (motivatie en cv) naar bax music n.a.v. Een openstaande vacature. Hij heeft daar serieus tijd en energie in gestoken. Helaas bleef het stil dus op 3 mei 2023 heeft hij een herinnering gestuurd (en gecheckt of dat die aangekomen was). Maar wederom bleef het stil. Op 22 mei heb ik het hoofdkantoor gebeld in goes. De vriendelijke telefoniste wist mij te melden dat de financieel directeur (die gaat daar blijkbaar over de sollicitaties) even in gesprek was maar hij zou mij zo terugbellen . Het is nu 31 mei en inderdaad, nooit meer wat gehoord van bax music. Dat zegt allemaal wat over het werkgeverschap bij bax music. Uitermate kwalijk! daar wil je dus echt niet werken. En die lijn zal ongetwijfeld ook voelbaar zijn in de kwaliteit en service m.b.t. Hun producten. Wees dus gewaarschuwd. Ik heb ervan geleerd. Voor mij nooit meer producten van bax music.

Liesbeth
30-05-2023

Wat een ongelofelijk amateuristisch bedrijf is dit zeg. Zou willen dat ik de reviews eerder had gelezen. Voor 1000 een digitale piano gekocht, die overigens nu een week later 100 euro goedkoper is bij hetzelfde bedrijf, met een onderstel. Alleen zit er geen enkele schroef bij het onderstel en het is te ingewikkeld voor ze om een setje schroeven op te sturen. Ik mag de schroeven zelf los bestellen met een levertijd van 6 weken. En idd was er beloofd, tegen extra verzendkosten, de piano dezelfde dag nog te leveren. Dit werd 7 dagen later. Zelden zo’n ballentent gezien.

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Dretd
18-05-2023

Ik heb is wat in mn winkelwagen gestopt, een b- stock product,ik zag dat er veel verschil tussen diverse b- stock producten zijn, en heb dit is 2 weken " laten staan" in mn winkelwagen. Tot mijn grote verbazing zie ik dat op donderdag het product, b- stock in 1 x 20€ duurder was geworden.tot na het weekend, op dinsdag was het product 15€ goedkoper, en je raad het al de donderdag erna was het product weer gestegen in prijs.

Bax, kunnen jullie niet beter iets op de beurs gaan doen?daar horen fluctuaties thuis en toch nietbij jullie. wat een flauwekul om b' stock producten ook te laten stijgen en dalen in prijs.ik ga natuurlijk nu niet meer zomaar iets aanschaffen,het is veel te duur,de zgn " goedkope" B- stock producten.

Jammer.weer een goeie klant minder.

Hebben andere webshops het toch beter voor elkaar. .

Marco
17-05-2023

Wat een k. bedrijf voor 23.00 besteld de volgende dag in huis is ze nog nooit gelukt😡 voorraad blijkt plot niet op voorraad wel innen maar niet leveren. Zelden zoon slechte online koop ervaring gehad. 3 x wat besteld ( er kan natuurlijk altijd wel een een keer iets fout gaan) dus reken een bedrijf niet af op 1 ervaring. Maar 3 x er een puinhoop van maken dan is er toch echt structureel iets mis met dit bedrijf. Mijn advies is niets kopen dan heb je ook geen teleurstellingen.

Marco
08-05-2023

Uitgebreid assortiment tegen concurrerende prijzen, maar de klantenservice is zeer slecht. Sommige dames zijn ronduit beledigend naar de klant. Dit heb ik nooit eerder zo slecht ervaren. En eenmaal gekocht duurt het eeuwig wanneer het gaat om een reactie bij garantie. Nooit weer.

Martijn
01-05-2023

Mijn bestelling is beschadigd geleverd, ik ben al tijden bezig om mijn geld te krijgen.

In plaats van mijn geld terug te sturen, krijg ik nu tot 3 keer toe een vervangend product. Nu al 4x Bax moeten bellen, dat betekend minimaal 15 naar een muziekje luisteren want de bereikbaarheid is bedroevend. Zal terug gebeld worden, maar je raad het al, dit is nooit gebeurd.

Wat een waardeloos bedrijf!

Nico
19-04-2023

Eerste keer dat ik hier bestel. Op de site staat: Online voorraadstatus: Op voorraad. Bestel voor 23:00 = morgen in huis

NOT! Ik krijg een email dat het NIET op voorraad is en dat ze er alles aan doen om het zo snel mogelijk toe te sturen! Er wordt dud gewoon gelogen op de website. Eerste en laatste keer. Jammer dat ik de reviews hier niet gelezen had

Timon
14-04-2023

Een te late levering, het verkeerde product in een te grote doos (iets met verspilling?), en een enorme heisa om het te retourneren. Weer een klant kwijt.

Kn
14-04-2023

Dit is niet de bax-shop van vroeger!

Klantendienst bellen. de wachttijd bedraagt 20 minuten.

Bericht of mail sturen. 7 dagen later nog geen antwoord.

Goed bezig!

Laatste 3 leveringen vertraagd terwijl duidelijk op de site staat dat het artikel in voorraad is en 's anderdaags geleverd zou worden.

Klantendienst steekt het op een nieuw sorteersysteem in het magazijn dat nog niet op punt staat. Geen uitvlucht aangezien de website aanpassen 5 minuten werk is zodat de klant weet dat alle pakketten mogelijks niet op tijd geleverd zullen worden, je hebt dan als klant ook de optie om ergens anders te kijken waar wel next-day-delivery mogelijk is. Soms heb je een pakket namelijk de volgende dag (of het aankomende weekend) nodig!

Hooper
14-04-2023

Voor de zoveelste keer liegen ze over iets op voorraad hebben. Er staat binnen 24 geleverd, maar een dag later krijg je bericht dat het niet gelukt is op tijd in te pakken. Vervolgens na een aantal dagen wordt er aangegeven dat er een probleem is bij de leverancier.

Zelfs een keer meer dan een jaar gewacht op een artikel. Helpdesk is niet te bereiken.

Wat een verschil met thoman. Nooit maar dan ook nooit meer iets bestellen bij Bax.

Enrique
29-03-2023

Ik zou hier niets kope. ga naar Thomman. Bax doet er echt alles aan om geen klanten binding, alles wat iedereen heir schrijft is het me ook gebeurd. Wordt nergens op gereageerd, komen afspraken niet na, wordt niet geleverd enz enz enz.

Ik verbaasd me over hoe Bax die jaren geleden een hele goede Internet Winkel was zo slechte is imn 2023. Moet toch iemand daar romd lopen die zegt jongens dit kan beter! Als je zo omgaat met klanten zijn we simpel we niet meer jou klanten. De duitsers doen het beter!