Bax-shop.nl reviews

6.9
18-04-2024

Prima, snel geleverd en product voldoet aan verwachting

Hank
18-04-2024

Bestelde supersnel afgeleverd! En we zijn dik tevreden

18-04-2024

Supersnelle levering tegen goede prijs en kwaliteit.

Anno Niem
17-04-2024

Goede omschrijving, vlot geleverd

17-04-2024

Snel geleverd en geleverd wat besteld is, top.

Giannina
16-04-2024

Ik vond het fijn dat jullie een kleumse hulp hebben op de website, waardoor ik een product gevonden heb die ik Nodig heb mijn bas bass past er precies in! Daarna was de levering snel en alles is heel nettjes binnen gekomen!

Barbara
16-04-2024

Prima service, snelle levering en heel good product! Helemaal top!

16-04-2024

Onduidelijke communicatie en onredelijke voorwaarden voor retour. Retourzending zonder doos leidt tot inhouding op credit nota van 15% (85,-). Meerdere e-mails over gestuurd, telkens niet beantwoord; na contact met klantenservice tot twee keer toe nader contact beloofd maar niet nagekomen. Klantenservice bovendien erg slecht bereikbaar.

Jelmer

Altijd goede info

Jo
15-04-2024

Goede service en netjes verpakt bezorgd!

Aj
14-04-2024

Ten eerste verpakken jullie de bestelling in veel te grote dozen. Mijn bestelling paste op zijn minst 50 keer in de verzenddoos die u er omheen had gedaan.

Ten tweede heb ik mijn beoordeling al eerder gedaan. Bent u echt zo gefocust op reviews?

14-04-2024

Zeer ruime keuze aan producten. Leveringen verliepen tot nu toe altijd snel en goed.

Freek

Snel verzonden. Compleet.

Mc

Doet het goed

14-04-2024

Prima website, veel keuze en toelichting. Eigenlijk vrijwel altijd goed en snel geleverd, als het artikel op voorraad natuurlijk :). En is het een keer toch niet naar wens, dan is een gemakkelijke oplossing altijd beschikbaar. Goed bezig!

Brigitte
13-04-2024

Prima , mooi op tijd en ben er blij mee

Ydur
13-04-2024

Zeer tevreden met mijn bestelling via Bax.

Hier toevallig gevonden waarnaar ik op zoek was.

Snel geleverd dus aanrader.

12-04-2024

Uitgebreid assortiment, snelle accurate levering, goede prijsstelling: kortom een prima webwinkel!

Ad
10-04-2024

Als volkomen leek op hoofdtelefoongebied heb ik veel informatie kunnen halen uit de link van Bax Music https://www.bax-shop.nl/keuzehulp/koptelefoons.

Duidelijker kan niet en kwam uit op deze koptelefoon Pioneer DJ HDJ-X5-S over-ear DJ-koptelefoon die ook nog eens meteen na bestelling de volgende dag geleverd werd.

Deze Pioneer koptelefoon gaat prima samen met mijn Yamaha PSR EW 425, zeer goed geluid en ook prima afgeschermd voor de omgeving.

Ondanks dat het snoer nogal kort lijkt is deze eenvoudig te verbinden door de stekker onder het keyboard door te verbinden met het keyboard zelf, blijft voldoende speling over.

Kortom, dik tevreden ( en mijn omgeving ook ) over Bax Music.

10-04-2024

K&M statief met tablethouder gekocht. Scherpe prijs en vlotte levering. Wel goed de specs lezen want er zijn vele uitvoering en niet altijd even helder beschreven. Met de site van de fabrikant er bij lukt het dan toch. Een zeer stabiel statief en een betrouwbare houder waar de tablet inclusief hoes gemakkelijk bevestigd wordt. Een aanrader.