Bax-shop.nl reviews

6.9
Lennart
10-04-2024

Ik ben zeer tevreden over de gekochte basgitaar (B-stock Ibanez EHB 1505MS).

De reden dat ik geen 9 of 10 heb gegeven is dat ik er thuis achter moest komen wat de schade van de basgitaar was waarom deze als B-stock werd verkocht. De foto's op de site lieten de gitaar zien, en daar viel me niks op, eenmaal in mijn bezit zag ik dat er deukjes zitten in het uiteinde/bovenkant van de nek. Het zijn er niet veel en vallen niet erg op, maar ik zou verwachten dat er minstens 1 foto van de schade te zien is.

Verder was de gitaar goed verpakt.

Volgende keer als ik weer wat nodig heb, zal ik een bestelling plaatsen

Rien
09-04-2024

Top. snel en degelijk geleverd

Claudia
09-04-2024

Goede adviezen, klantvriendelijk. Ben super blij met m'n basgtaar!

Danielle
08-04-2024

Ik wacht nog steeds op een nieuwe pinspot die nooit mijn huis bereikt heeft en die wel betaald is.

Joanne
06-04-2024

Zeer tevreden over de elektrische piano die ik binnenkreeg van jullie. Is netjes aangekomen en voldoet aan de verwachtingen.

Jan willem

Top product

Goede service

Stevige handvaten

Snelgeleverd 👍🏻

Rudi
05-04-2024

Mooi product, goede prijs, snelle service. Wat wil.je nog meer?!

Bill
05-04-2024

Product een dag later aangekomen, maar geen probleem.

Maar geen opvulling in doos zodat 2 producten vrij konden stuiteren. Kan beter dus.

Duco
04-04-2024

Prima en op tijd

Nic
04-04-2024

Snelle maar onvolledige levering. heb contact opgenomen voor de ontbrekende DVS vinyl platen, maar heb er nog geen ontvangen. Ok, ze staan niet expliciet vermeld op de inhoudslijst van de webshop, maar wel op de pioneerdj website en ook expliciet bij de concurrende webshops, die hetzelfde product aanbieden voor een nagenoeg identieke prijs met vinyl platen. Heb er ondertussen apart besteld. Een DVS pakket zonder vinyl?! Fout van pioneer?

Tijmen
03-04-2024

Niks ontvangen. Ook niet na herhaaldelij vragen. Dhl beweert geleverd te hebben, maar wij weten van niks.

Rosina
03-04-2024

Snelle levering van prima microfoons

Jean
02-04-2024

Prima prijs/kwaliteit en vlugge levering!

Klz
02-04-2024

Dure microfoons gekocht, eerst een verkeerde zending ontvangen, vervolgens een kapotte mic. De tweede mic ging na een half jaar kapot, moet ik nog voor de retourzending betalen ook, terwijl mij inmiddels wel duidelijk is dat Bax onzorgvuldig omgaat met de producten. Het duurt lang voordat de mic onderzocht is en het nieuwe exemplaar opgestuurd, ondertussen liggen mijn opnamen stil. Daarbij is het terugzoeken van een factuurnummer een crime, omdat je twaalf mails krijgt met 36 verschillende referentienummers erin. Een grote chaos was het, nooit meer.

Fred
02-04-2024

2 kleindochters komen vaak op bezoek, zijn net als opa gek op muziek en willen altijd op het keyboard van opa spelen.

Ik heb beide beloofd dat ze op hun verjaardag een keyboard kregen in de kleur die zij graag wilden. ik heb nu 1 roze keyboard op de kop kunnen tikken voor de oudste die over een week jarig is, zij dolgelukkig en opa blij. Nu op zoek naar een tweede roze keyboard.

Ik hoop dat jullie me hierbij ook kunnen helpen?

Groet,

Fred

Dick
02-04-2024

Zeer vriendelijk geholpen. Bestelling snel afgehandeld en kon in de winkel afgehaald en gechecked worden.

Carol

Snel en prima prijs

Ramon
01-04-2024

Om te beginnen bestel ik een microfoon arm met daarbij een shock mount, deze word verkeerd geleverd, de kabel in de arm zit verkeerd. Ik zou niet weten sinds wanneer we een USB kabel in een microfoon stoppen? Vervolgens retouneer ik beide producten en krijg ik maar 10 euro terug van de 47. Ik mail naar bax music en ik heb na 10 dagen nogsteeds geen reactie, 5 dagen geleden gebeld en ze gingen een onderzoek instellen, Nogsteeds geen geld terug of iets. Zeer slecht!Waar gaat dit heen?

Werner
01-04-2024

Perfekte levering en uitstekende service.

Produkt van zeer goede kwaliteit.