Bax-shop.nl reviews

6.9
Positief68%
Neutraal2%
Negatief30%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Rubin
17-12-2022

Alles in de bestelling was inderdaad uitzonderlijk mis gegaan, maar nu wel lang en goed telefonisch contact. Goed opgelost.

Deze klacht is opgelost

Net als iedereen hieronder. Week geleden online besteld, geen enkele track and trace code in de correspondentie. Geen enkele mail van bezorgdienst. Afgesproken bezorgmoment in de aankoop: niets. Telefonisch vanaf 10:00 al een wachttijd van meer dan een half uur. Geen reactie op mail. Geen reactie op WhatsApp service, en de online web-bot (Baxie) (zogenaamd opgevolgd door een sessie met een Bax-expert) geeft nog net een geen advies hoe je een ei kunt bakken, maar dom en ergerlijk is het wel. Ik twijfelde nog over Thomann of Bax. Nooit meer kopen bij Bax. Domme fout. Het lijkt totale chaos daar.

Leo
14-12-2022

Ik ben inmiddels 14 dagen bezig om een retour geregeld te krijgen. Nog steeds geen zicht op een antwoord. Ligt BAX op z'n reet? Faillissement aanstaande? Het gaat in elk geval helemaal mis daar. En ik wacht op een concrete reactie en geld terug.

Mieke
08-12-2022

28 november 2 draadloze microfoons besteld en betaald. Zouden de volgende dag geleverd worden. Tot op heden niets ontvangen. Klantenservice wachttijd 25 minuten. Ook via livechat lange wachttijden. Wat een slechte service. Voor mij nooit meer.

Elco
06-12-2022

Basgitaar besteld en gelijk betaald. De volgende dag zou hij geleverd worden en ik ontving per mail een track & trace code van DHL.

Wat schetste mijn verbazing: die T&T code bleek bij DHL helemaal niet te bestaan en de basgitaar werd ook niet geleverd. De klantenservice heeft vooralsnog niet de moeite genomen om te reageren. Heel erg balen.

William
22-11-2022

‘Vanwege een achterstand op de mail, reageren wij later dan je van ons gewend bent’ krijg ik na heeel lang zeuren per mail. Maar dat klopt natuurlijk voor geen meter. Ik ben 1 maand bezig geweest om uiteindelijk mijn bestelling te mogen ontvangen. Een bestelling die binnen 24 uur geleverd zou worden. Ik kon nog wel bestellen, maar het product bleek toch niet meer leverbaar. Allerlei afspraken, beloftes etc. werden gemaakt maar niet nagekomen. En ook telefonisch klopt het niet daaro. Nadat ik een ½ uur in de wacht had gestaan werd de verbinding verbroken. Mails worden na dagen pas beantwoord met een standaard reactie waar je als klant niets mee opschiet.

Kortom, slechte service en daarom was dit de laatste keer dat ik iets bij Bax besteld hebt.

Pieter smits
18-11-2022

Zit al 6 weken op ons geld te wachten , telefonisch niet bereikbaar via chat geen optie , wachttijden van 5/6 uur , mailen en steeds het zelfde antwoord , het geld word gestort er is iets mis bij de finacieen, weet niet waar ze nee bezig zijn maar t is waardeloos

Ronald
17-11-2022

Helpdesk reageert niet, mooie korting door mijn neus geboord.erg slecht en niet klantvriendelijk.

Cor
09-11-2022

Product Roland FP60 BK als B-Stock gekocht. Bij openen doos geen voeding! Herhaaldelijk contact opgenomen zowel telefonisch als via mail en na anderhalve week nog geen reactie.

Persoonlijk contact gezocht bij Bax Goes met de vraag waar de voeding blijft. Gaan we uitzoeken kreeg ik te horen. De volgende dag een mailtje dat ik die zelf maar moest kopen want het betreft een B-Stock product!

Dit is zo iets als een auto kopen zonder sleutels. Stom, slecht voor je reputatie en incapabel personeel.

De Expansie perikelen van Bax heeft helaas een keerzijde. De service en het fatsoen is helaas dan ook ver te zoeken. Veel bij Bax gekocht ook voor anderen. Van mij hoef je klandizie meer te verwachten. Inmiddels een splinternieuw instrument gekocht bij joh.de Heer in Sliedrecht. Selecteer beter personeel en wellicht begint dat bij een betere beloning? 🤔

Hans
31-10-2022

Koop hier niet (meer)!

Twee XLR-kabels gekocht, slechts één geleverd, ondanks pakbon die twee stuks vermeldt.

Klantenservice telefonisch niet bereikbaar, geen reactie op e-mail.

Vroeger veel bij Bax gekocht, echter bij dit bedrijf zal ik nooit meer wat kopen. Er zijn inmiddels zat kleinere en betere bedrijven die vergelijkbare prijzen hanteren en prima bereikbaar zijn.

Jack
28-10-2022

Klantenservice onbereikbaar. Geld wordt bij retour niet teruggestord.Zeer slechte bedrijf

Bernard
25-10-2022

Of ze komen hun belofte niet na.

Of ze reageren niet of het duurt weken. maanden.

Antwoorden verschillen. Ligt er maar net aan wie reageert.

Ernst
19-10-2022

Klant contact is niet meer zoals vroeger, weken wachten op reactie is niet van deze tijd

Senne
14-10-2022
Deze klacht is opgelost

Al 1.5 week aan het wachten op een bestelling die "de volgende" dag zou binnenkomen.

Geert
06-10-2022

Niet kopen hier mensen. Komen afspraken niet na. Duurt veel langer om te leveren dan ze zeggen. Beter ergens anders bestellen. Zelfs AliExpress en Wish is het beter met leveren.

Petet
24-08-2022

Niet nakomen afspraak om spullen de volgende dag te leveren. In de ochtend in de winkel besteld, alles op voorraad en drie keer de bevestiging van verkoper dat de volgende dag geen probleem was. 2000 euro afgetikt en u raadt het al: de volgende dag helemaal niets geleverd. Zware teleurstelling omdat ik de spullen nodig had voor een uitvoering. Bax, kom je afspraken na!

William
09-08-2022

Na maanden lang sparen kon ik eindelijk mijn gitaar kopen,kreeg toen via baxshop een berichtje dat deze op voorraad was.

ik heb besteld en betaald en hij zou binnen een week worden bezorgt.

na een week niks en eventjes gebelt met de baxshop maar blijkbaar kunnen ze daar toveren want de door mijn bestelde gitaar was weg of stond nog in het magazijn,maar ik hoefde me geen zorgen te maken want hij wordt alsnog opgestuurd en wederom niks meer gehoord,en wederom weer gebelt en excuus na excuus,en blijkt de gitaar nooit in het magazijn geweest te zijn,dus direct mijn geld terug gevraagd en zelfs dat ging niet van harte,bij de kakshop bestel ik niks meer

Frans
30-07-2022

Het belang van een luisterend oor bij de wet van Murphy deel 3

Ondertussen ben ik dus wel 2 weken verder, heb vele telefoontjes met DHL en BAX service-medewerkers gepleegd, ben naar BAX Rotterdam, naar BAX Goes en naar BAX Amsterdam geweest.Medewerkers helpen me met veel geduld, een luisterend oor, begrijpen mijn ergernis en irritatie, dat helpt zeker. Twee tegoedbonnen van 10 euro en een USB-stick en 5% kortingsbon rijker ga ik een beschermhoes voor de ROADBUDDY kopen.

Hulde voor de BAX-medewerkers - wat een blamage voor DHL

Het enige wat jammer is dat door te weinig kennis/doorvragen wat ik precies nodig heb als rondfietsende poppenspeler er veel eenvoudiger oplossingen mogelijk waren geweest, dan op en neer rijden naar Goes om alles in een keer kort te sluiten. Dat was nogal tijdsintensief. 2 uur heen en 2 uur terug

Els
26-07-2022

Ik heb in juni voor de eerste keer online aangekocht bij Bax Music. Gezien ik normaal weerhoudend ben om dit te doen, heb ik mijn aankoop ervaren als 'zeer goed', want na 2 weken heb ik een tweede maal iets aangekocht bij Bax Music. Zowel bij het ruime aanbod, het doelgericht aangeven van het juiste product dat ik zocht (met correcte omschrijving), het administratieve, de betaling, als bij de levering (in stevige verpakking) en de gedetailleerde opvolging van mijn pakket, kan ik dit bedrijf gerust aanraden als 'correct' en 'stipt'.

Liam
08-07-2022

Erg slechte ervaring.

bezorgen duurt veel te lang, "voor 23:00 besteld morgen in huis" is complete onzin. Pakket komt ook in een kapotte en gescheurde doos aan. Vervolgens het pakket retouneren is ook onmogelijk.

Je krijgt geen updates van je pakket dus je hebt geen idee of het wel goed is aan gekomen, na een aantal weken krijg je eindelijk iets te horen en dan duurt het nog een HELE lange tijd voordat je je geld terug hebt en vervolgens krijg je een bedrag terug dat niet eens in de buurt kwam van wat ik betaald heb.

Honderden euro's verdwenen en Bax wil het niet terug betalen. Niks kopen hier, je wordt opgelicht.

Chiel
28-06-2022

Heel maar dan ook heel slecht bereikbaar.

gebeld over de hele dag en voortdurend grijp ik mis.

Ze doen ook al een week over het verwerken van mijn betaling (welke nog steeds niet is verwerkt).

Hier verlies je klanten mee!