Bax-shop.nl reviews

6.9
Positief68%
Neutraal2%
Negatief30%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Lid
Daniel
13-01-2024

Laptop standaard besteld, was op voorraad. Bleek achteraf toch een levertijd van 3 weken te hebben. Een alternatief aangeboden gekregen dat 10x duurder was. Een ander alternatief aangegeven, bleek later ook niet op voorraad. Uiteindelijk heb ik alle bestellingen stop gezet ivm met de onverwachte lange levertijden en heb ik tot voor heen m’n geld nog niet terug. Is dit een één-mans-zaak ofzo? Deze webshop zou ik ten alle tijden vermijden als je van plan bent iets online te bestellen, erg onbetrouwbaar.

Joshua
12-01-2024

Bestelling niet compleet. Ze zouden het oplossen en na sturen wat niet is gebeurd. Ook zou ik hier een mail over ontvangen wat niet is gebeurt. 2 weken geleden besteld en ze laten sinds dat ze zeiden dat ze het zouden oplossen niks meer van zich horen. Schandalig.

Andy
11-01-2024

Netjes besteld en betaald vóór het gevraagde uur zodat de levering de volgende dag zou geleverd worden, niet dus. Klantenservice (robot) werkt voor geen meter en als ik vraag om een medewerker te spreken is er blijkbaar niemand beschikbaar.

Méér dan een dikke onvoldoende voor dit bedrijf.

Jos
11-01-2024

Bax was ooit snel en klantvriendelijk. Laatste tijd toch erg vaak (lang) moeten wachten op producten en ook de berijkbaarheid van de klantenservice laat soms te wensen over. Dit is niet wat mij het meeste stoort. Het meest vervelend vind ik de misleidende reviews. Alles is altijd maar geweldig. Ook producten die te wensen over laten.

Remco
10-01-2024

Mijn god, wat is Bax Shop een flutbedrijf geworden sinds de lockdowns!

Geen enkele (winkel of klantenservice) medewerker heeft verstand van de producten.

En "vandaag besteld, morgen in huis" betekent bij Bax tegenwoordig "Op maandag besteld, donderdag in huis".

Mijn product was gewoon op voorraad alles.

En als je Bax dan belt, met de vraag of je het product kan ophalen, of kan kiezen voor een spoedbestelling, zeggen ze "Nee dat is niet mogelijk, aangezien het product niet in de winkel ligt en de producten in ons magazijn gaan automatisch".

Ik ga hier nooit meer bestellen.

Jeroen
09-01-2024

Ik zal hier nooit meer bestellen. Compleet onbereikbaar, slechte informatie voorziening voor lopende orders. Wachttijden bij telefonische service desk meer dan 1 uur en dan nog opgehangen worden. Compleet waardeloos.

Jacqueline
27-12-2023

Piano besteld. Volgende dag konden we hem ophalen. We werden geholpen door een vriendelijke verkoper. Aanrader

Marco
17-12-2023

Na alle negatieve reviews gelezen te hebben is het bij mij gelukkig wel goed gegaan.Ik heb een b stock drum module en adapter gekocht en alles is netjes en op tijd geleverd en alles was goed verpakt.Het kan dus ook goed gaan gelukkig.Volgende bestelling de kabelsnake voor de module is besteld en onderweg.

Lee
07-12-2023

Ik raad iedereen af hier te bestellen, besteld product plotseling niet meer leverbaar( bij concurrentie wel) wel betaald maanden later nog steeds geen geld retour! ( kleine 1000€ )

Oplichters!

Ruud
06-12-2023

Wat een stelletje amateurs. Een boek besteld en het lukt maar niet om de ideal-link te gebruiken. Zelf het bedrag maar overgemaakt.

Geen bevestiging gekregen en ook geen datum van evt levering.

Wereldkampioen prutsers. Bah

Paul
03-11-2023

Hopeloze service, bestellingen worden niet verstuurd, klantenservice vrijwel onbereikbaar, 45mionuten in de wacht en dan weten ze niet waar ze het over hebben, geholpen wordt je niet meer. Dat was een paar jaar geleden toch een stuk beter geregeld.

Artikelen besteld die niet geleverd worden, wel op voorraad en netjes op tijd besteld en direct betaald!

Ook niet ingelicht dat de bestelde artikelen niet verstuurd zijn!

Dit gaat mij klanten en geld kosten.

Waardeloos!

Wacht ook al ruim 2 weken op een terugbetaling van een geretourneerd artikel.

Erwin
02-11-2023

Heb een vrij duur keyboard online besteld. Is niet aangekomen!. Bedrijf is niet te bereiken.

Denk aan aangifte via juridische stappen!

Nooit meer iets bestellen!. Niet te vertrouwen!

Maurice
28-10-2023

24 okt bestelling geplaatst, zou volgens de site de dag erna in huis kunnen zijn. Maar ik gehad van de optie gebruik gemaakt om een andere bezorgdatum te selecteren en heb voor de 28e gekozen. Verder niet te veel mee bezig geweest. Vandaag zou het geleverd worden, en bedacht me eens naar de track en tracé te kijken, die had ik dus blijkbaar nog niet ontvangen. na 24 min in de wacht met de klantenservice kreeg ik een vriendelijke medewerker aan de lijn die me wist te vertellen dat helaas door nog onbekende reden mij bestelling de 27e pas gelabeld was, en dus nog verstuurd moet worden. De track en tracé zou ik nu toegemaild krijgen, maar betekend uiteraard dat mijn bestelling vandaag niet komt en dus te laat binnen komt.

Dit was mijn eerste bestelling bij bax-shop, maar zeer waarschijnlijk ook de laatste. Nu kan ik vanmiddag nog naar een plaatselijke muziekshop, met minder groot aanbod een vervangend artikel halen, en zal dat van bax retouneren

John
06-10-2023

Wir War van bonnen bij bestellen leveren en terugzendingen. Onduidelijkheden bij facturatie per mail gereageerd geen antwoord terug ontvangen en vervolgens weer reminders sturen. Debiteurenafdeling stuurt standaard gegenereerde mails (drukte langere responstijd) en zijn telefonisch niet te bereiken. Dit moet wat mij betreft veel beter kunnen.

Mart
30-09-2023

Twee jaar geleden een Nord Piano gekocht. Diverse problemen mee gehad. Uiteindelijk na vier maanden in reparatie te zijn geweest niet meer repareerbaar en dus vervangen. Meerdere keren tevergeefs naar Bax in Amsterdam gereden omdat de piano of niet gerepareerd bleek, of omdat hij incompleet teruggeleverd werd. Uiteindelijk via rechtsbijstand een nieuwe piano afgedwongen, maar in het proces is de originele Nord beschermhoes zoekgeraakt. Niemand weet waarheen en een vervangende hoes heb ik ook nooit gekregen. Als gevolg van de indolentie van Bax en de relatief lage kosten (300 Euro) heeft mijn rechtsbijstandsverzekering deze onkosten vergoed (ergens anders een nieuwe hoes kunnen kopen). Het vervelendste is dat iedereen die er werkt ontzettend aardig is maar het totaal niet samenwerkt. Het is als een black hole, alles wat erin gaat verdwijnt en je hoort nooit iets terug. Schandalig dat zo een bedrijf in Nederland nog kan blijven bestaan! Ik koop dus echt NOOIT meer iets bij Bax.

Mike
28-09-2023

Zeer slecht bedrijf, maakt van hun probleem jouw probleem. 2x verkeerde materialen ontvangen, 4x een onderzoek af moeten wachten van 2 weken+. 6x telefonisch contact gezocht omdat ze verder niks laten horen. 6x 20min.+ in de wacht voordat je iemand aan de lijn hebt vervolgens 6x een half uur wachten op geen antwoord. voorlopig na 2 maanden nog steeds niet de juiste materialen, en geen zicht op wanneer het wel komt. Terwijl het gewoon op voorraad is, laten ze de klant hangen en wachten op hun interne onderzoeken. ondertussen 6x 1 uur kwijt aan klantenservice en back-up apparatuur moeten huren om mijn opdrachtgever niet kwijt te raken. Belachelijk! Bestel hier niks je krijgt er spijt van!

Arjen
28-09-2023

Voorheen super tevreden over Bax.

Nu heb ik laatste een Reverb Pendaal besteld.

Er ging iets mis met de bezorging en is DHL het pakketje kwijtgeraakt.

Er is een onderzoek gestart, alleen ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

Iedere keer wordt er gezegd “we houden u op de hoogte”

Ik hoor dan niks voor 2 a 3 weken en ik bel er dan zelf weer achteraan, waarna er wordt verteld dat mijn verklaring anders moet.

Inplaats van mij zelf te Bellen.

Bax, jullie zijn langzaam een klant aan het kwijtraken.

Turgut
18-09-2023

Ikbheb helaas in toenemende mate slechte ervaringen. De afgelopen 2 maanden 2 bestellingen gedaan die ronduit slecht verlopen zijn. De 1e betrof een apparaat van bijna 2k die totaal geruineerd bij mij werd afgeleverd. Vandaag ontving ik mijn 2e bestelling: een compleet lege doos.Ik vind de reactie van de klantenservice onder de maat: men neemt het in onderzoek.ik ben een klant die letterlijk al meer dan 30 jaar bij Bax en rechtsvoorgangers voor vele duizenden euro's instrumenten heeft aangeschaft. Dan verwacht ik meer inspanning als er iets fout gaat

Ron
31-08-2023

Ik heb enkele weken geleden de Duesenberg Alliance Johnny Depp signature gitaar besteld. Levertijd zou ca. 14 dagen zijn. We zijn inmiddels geruime tijd verder en ik heb diverse malen om een update gevraagd. Standaard voor Bax is dat ze niet reageren op je email! Dat doen ze pas na diverse herinneringen en dat voor een gitaar van bijna EUR 4000,00. Men kan niets zeggen over de levertijd van mijn reeds weken geleden betaalde gitaar en ik heb ook geen moment de indruk gehad dat ze hier enige moeite voor doen door met de leverancier in contact te treden. Ik moet maar gewoon wachten tot ik wat hoor. Ik besloot daarom mijn bestelling te annuleren. Wederom geen reactie. Ook na een reminder geen reactie. Mijn order is in hun online systeem nog steeds niet geannuleerd. Ik bestel nooit meer wat bij deze winkel want de klant staat hier duidelijk niet centraal! Wat een amateuristische ellende.

Jaap
30-08-2023

Geweldige winkel en webshop, mederwerkers in de winkel Super in advies, helaas een 100% waardeloze service/garantie afdeling.

Heb een totale cafe inventaris aangeschaft, licht en geluid,

gaat er na 2 jaar (dus binnen de 3 jaar garantie) iets kapot, moet ik eerst €12,95 retourstuur kosten betalen, vervolgens wordt de klacht afgewezen en moet ik €55,- betalen om het product terug te krijgen.

Aftersales houden het dossier niet fatsoenlijk bij, Jan en alleman mailen maar niemand lost iets op.

Ik ben helaas afgehaakt!