Bax-shop.nl reviews

6.9
Cobie
25-03-2024

Snelle levering. Goed verpakt en niet duur

25-03-2024

Zowel het bestelproces als het leveren ging helemaal foutloos. Assortiment is erg uitgebreid en de prijzen zijn realistisch en niet te hoog. Al met al een uitstekende winkel voor al je muziek benodigdheden!

24-03-2024

Snelle levering, goede spullen voor muzikanten 👌

24-03-2024

Zonder enig probleem mijn bestelling gekregen.

Veronica
24-03-2024

Ik heb de witte piano kruk cadeau gegeven aan een kind.

Was er heel blij mee.Paste goed bij de witte piano.

De verzending was goed en snel gegaan.

Ritesh
24-03-2024

Goede service en wordt goed op de hoogte gehouden

Maarten
23-03-2024

Duidelijke info op de website. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

23-03-2024

Top zaak, mooi assortiment en snel geleverd!

Stan
22-03-2024

Jaren lang als verhuurbedrijf klant geweest van dit bedrijf en in totaal voor tienduizenden euro's afgenomen. Prima als dozenschuiver als alles goed gaat en klopt aan je bestelling. Totdat je een keer een bestelling hebt waar wat mis mee is. Dan is de klantenservice niet te bereiken en kun je vervolgens fluiten naar je spullen waar je wel voor hebt betaald! Bij ons misten er enkele microfoons bij een bestelling, vervolgens werden wij bijna afgeschilderd als oplichters en werd het probleem niet opgelost. Resumé: K*tbedrijf eerste klas!

21-03-2024

Ik heb de NUX Mighty plug besteld en ik was verrast door het geweldige geluid en de mogelijkheden. Ik heb het product in de 30 dagen regeling teruggestuurd om in te ruilen voor de NUX Mighty Pro met nog meer geluidseffecten.

Helaas werkt het verzenden met DHL slecht en wacht ik nu al een week tevergeefs op het artikel

20-03-2024

Keurig op tijd. Goeie kwaliteit.

Verpakking wel erg groot voor zo’n klein onderdeeltje, had beter door de brievenbus gekund.

Ryan
20-03-2024

Goed spul en optijd geleverd op een zaterdag!

Wietske
20-03-2024

Goed licht en blijft prima vastzitten op de lessenaar

Chanti
20-03-2024

Prima producten, maar erg slechte service. 7 weken met een defect geleverd product/retour gezeten en ze zijn erg slecht bereikbaar. Slechte klantenservice. Het lijkt wel of ze niks noteren en op mails geen reactie. Ze zeggen dingen die ze niet waar kunnen maken en komen afspraken niet na.

Francien
19-03-2024

Keurig verpakt, instrument ziet er mooi uit.

Kleinzoon van 5 is blij met zijn gitaar

Luk
19-03-2024

Pioneer XDJ-1000 besteld, was niet voorradig maar goed op de hoogte gehouden wanneer hij ongeveer geleverd zou worden. Uiteindelijk netjes geleverd en kan ik er nu mee aan de slag.

Ellen
15-02-2024

DJ Gear staat veel te dicht op de piano hoek. Wij wilden op het gemak een Digitale Piano komen uitzoeken en uitproberen. Vanwege het geluidsoverlast van iemand die heel luid de DJ aan het uithangen was, was dit niet mogelijk. Zelfs met koptelefoon op was het niet te doen. De "DJ "wilde geen rekening houden met ons en winkelmedewerker zei er ook niks van. We zijn teleurgesteld weggegaan en gaan ergens anders kijken.

Vincent
25-01-2024

Dit is nu de zoveelste keer dat mijn bestelling niet de volgende dag geleverd is. Terwijl het aan alle voorwaarden voldeed. Ruim vóór 23:00 besteld. 18 stuks op voorraad.

De helpdesk negeert mij ook. Als vaste klant sinds 2012 voel ik mij verwaarloosd door Bax. Erg teleurstellend. Geen vertrouwen meer in.

Kristof
16-01-2024

Gewoon verschrikkelijk, service is een dikke 0 opvolging nog slechter en een uur in wacht staan met de telefoon. ik zou hier helemaal niets kopen want ben al bijna een maand aan het wachten op een toestel wat 3x op stock zou zijn.

16-01-2024

Wat een ellende met Bax. Vrijdag een cowbell besteld welke ruim op voorraad dus volgens de website op zaterdag bezorging. Ik ben nu drie dagen verder en nog steeds niets ontvangen. Volgende keer bestellen bij een zaak die wel doet wat het belooft.