Bax-shop.nl reviews

6.9
Positief68%
Neutraal2%
Negatief30%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Martijn
29-09-2021

Vorig jaar een gitaar gekocht en die bleek beschadigd te zijn. Heb de gitaar 3 dagen geroutineerd en het geld zou overgemaakt worden. Dat duurde bijna 2 maanden! Het contact met Bax is ongelofelijk slecht.Je kan alleen maar een bericht achterlaten en je wordt terug gebeld.not. Het is een langdurig en frustrerend proces. Nooit koop ik bij Bax.

Een tip: Bax mag in principe er max 2 weken over doen om het geld terug te storten. Omdat ze dat iedere keer niet doen kan je hen schriftelijk in gebreke stellen. En als het echt te gek wordt zet je er vervolgens een incassobureau op.

Kimbo
27-09-2021

De bestelling verliep goed.

Netjes op tijd geleverd.

Tot ik een probleem met het product kreeg.

Ik heb Bax gebeld en moest lang wachten.

Tot er gewoon werd opgehangen en er zou worden terug gebeld.

Dat was op maandag.

Zaterdag ochtend om 9 uur werd ik wakker gebeld door Bax.

Dat waren dan 5 dagen die ze nodig hadden om mijn terug te bellen.

Ik had ondertussen de importeur maar gebeld die mijn wel gelijk geholpen had.

Dit gaat nu al 7 jaar zo en steeds hebben ze het zelfde excuus ivm de drukte.

Kort om bestel je was bij Bax verwacht dan niet dat je geholpen gaat worden als je met vragen zit.

Arjan
24-09-2021

WAARDELOOS BEDRIJF - ik kocht een B-Stock rookmachine bij ze. Pagina en reviews oogden goed ook stond erbij dat de rookmachine alleen uit de doos was geweest maar in nieuwe conditie was. Na een paar dagen ontvingen ik een rookmachine zonder snoeren, afstandsbediening en ophangbeugel. Dit had gewoon geleverd moeten worden. Daarnaast was de rookmachine heel slecht ingepakt. Direct een melding gemaakt per telefoon en per mail. Nou dat is tegen dovemansoren. Als je belt kom je NOOIT verder dan Lisa de digitale gastvrouw. Ze belooft dat de medewerker(s) je binnen 48 uur terug bellen wat niet gebeurd. Op de mail wordt al helemaal niet gereageerd. Uiteindelijk belden ze me een keer maar omdat ik op dat moment in gesprek met mijn huisarts zat, kon ik niet opnemen. Vervolgens heb ik ze meer dan 20 x gebeld zonder resultaat. Het gevoel dat je opgelucht wordt bedruipt me hier.

Jasper
23-09-2021

Ze zijn niet helemaal eerlijk over de verwachte levertijd. Ik heb nu al 2 keer gehad dat de levertijd op 7 dagen stond en na betaling kreeg ik een mail dat het 3 maanden ging duren. Als ik het dan te lang vond duren “mocht ik wel iets anders voor dat geld uitzoeken hoor, laat maar weten!” Ze zijn dus niet helemaal eerlijk over hun aanbod.

Geert
23-09-2021

Bax stuurt herinneringsmail van zaken die je in je winkelwagen hebt laten liggen.

Zodoende heb ik perongeluk 2x betaald voor een product wat ik nét besteld had. De herinnering leek erop alsof mijn betaling niet geslaagd was. Het was echter een soort herinnering aan iets wat al lang niet meer in de winkelwagen lag. Slechte IT. Wel mij vergissing maar een begrijpelijke.

Klantenservice totaal onbereikbaar. Zeker per telefoon niet. Neemt geen verantwoordelijkheid, terugbetalen gaat minstens een week duren! Wat een onzin.

Altijd met plezier bij Bax gekocht. Maar dat is nu voorbij. Hallo Thomann!

Marvin
10-09-2021

Klantenservice onbereikbaar

De klantenservice is bijna nooit te bereiken.

Alex
17-08-2021

Zeer slechte service

Na bestelling te hebben geplaatst een beschadigd en incompleet product ontvangen a 1500euro. Product was nieuw zeggen ze. Nouja lijkt mij stug als deze met schilder tape dicht geplakt is en Engelse stekkers aan het product gemaakt zijn. Oplichting noem ik dat. Deze geretourneerd. 50 dagen op mijn geld terug kunnen wachten! Pas terug betaald na tussenkomst van paypal. Hierop direct mijn resterende producten ook geretourneerd, dat ze ze maar als nieuw verkopen.

Harry
11-08-2021

Funshopping

De beste retailer van muziekinstrumenten in Nederland.

breed assortiment / goede produkt presentaties / voldoende testruimtes / klantvriendelijke verkopers / marktconforme “pricing” / lekkere koffie / prima bereikbaarheid en ruime parkeergelegenheid

Ik ben een tevreden klant.

Jo
09-08-2021

Gitaar met productiefout

Bax heeft mij een Takamine gitaar met een overduidelijk productiefout geleverd. Men weigert die terug te nemen omdat de retourtermijn verstreken is.

Ik was ervoor gewaarschuwd maar heb die waarschuwingen helaas genegeerd. Betaal liever een paar cent meer en koop bij een leverancier die eerste klas producten levert.

Rene
02-08-2021

Waardeloos

Waardeloos. Wacht al weken op terugbetaling van een geretourneerd product. Tientallen keren over gebeld en gemaild maar word van kastje naar muur gestuurd. Telkens een ander antwoord en valse beloftes. Voor mij nooit geen baxshop meer, stelletje onbetrouwbare prutsers!

Tom
31-07-2021

Medewerker probeerde mij te guilt trippen

Komt de prijs niet overeen met goedkopere winkels, dan is de kans groot dat je het elders goedkoper kunt vinden.

Werknemer probeerde me ook te guilt trippen in kopen van een microfoon die ik al had gekocht.

Zeer cringe, ik raad deze winkel niet aan.

Zexy Zaft
31-07-2021

Product besteld, niet ontvangen, geen reactie van bax-shop.nl

Product besteld op 06/07 betaald op 07/07, tot op heden jammer genoeg mijn product niet ontvangen. Reeds meerdere mensen aan de lijn gehad wat geen makkelijke opgave is want je spreekt tegen een geautomatiseerde robot die je verteld dat je teruggebeld word maar dat gebeurd jammer genoeg nooit en op de laatste 10 emails die verstuurd werden naar (e-mailadres verwijderd) word gewoonweg niet gereageerd. Na telefonisch contact nieuw bestelnr. gekregen met de bevestiging dat alles in orde was nu en mijn product (software activatiecode) mij per mail zou worden toegestuurd. Nog niets ontvangen.

An
30-07-2021

Geen contact mee te krijgen

Contact formulier slecht te vinden!

Chatten lukt ook niet.

En dat alleen om een factuur op te vragen.

Mijn nieuwe vriendjes zijn Thomann altijd bereikbaar of Key Music. Bedrijven die wel voor de klantenservice gaan.

Johan
27-07-2021

Verkoop prima, aftersales bagger

Eerste indruk was een prachtig professioneel bedrijf en had in januari o.a. een Yamaha P45 piano en een Innox INA double standaard gekocht. Helaas klapte deze na enige tijd spontaan in en viel de piano op de grond, waarbij de koptelefoon ook werd beschadigd. Ik had de draaiknop stevig aangedraaid, maar achter af blijkt als je maar een beetje op de standaard drukt, wijken de twee schijven met tandwielen uit elkaar en dan klappen de poten in.

Mail gestuurd naar BAX die aangaf dat de belastbaarheid van 40 kilo terug ging naar 10 kilo als je deze op zit hoogte had ingesteld. Stond nu wel op de site, niet in januari toen ik deze kocht. Mijn piano is 15 kilo.

Advies: koop andere en dan ruil je deze weer in. We kijken wat we met de koptelefoon nog kunnen doen, anders krijg je een nieuwe.

Nieuwe besteld en oude in zelfde doos met defecte hoofdtelefoon terug. Tijd niets gehoord dan maar gebeld. Ze zijn telefonisch amper bereikbaar.Pakketje (1,5 x 0,6 m) was zoek, wel afgegeven aan DHL niet bij hen terug te vinden.

Weer radio stilte.telefonisch niet te bereiken, je kunt wel een nummer achter laten zodat ze je terug zullen bellen, wat ze dus niet doen.

Juli: boze brief gestuurd: ik wil mijn geld terug. Na twee weken reactie: we hebben contact gezocht met retour afdeling en gaan kijken wat we kunnen doen.Nu 27 juli.nog steeds geen bericht/ geld overgemaakt en telefonisch niet bereikbaar. Nu maar laatste brief met dreiging incasso bureau in te schakelen.

Heel jammer dan zo'n mooi bedrijf de after sales zo verprutst dat ik iedereen afraad daar ooit iets te kopen.

Roy
28-06-2021

Gewoon schandalig!

Heb zojuist een erg slechte ervaring gehad met dit bedrijf!

Heb al enkele maanden geleden een bestelling geplaatst bij hun, van rond de 500€.

Ik kreeg een mail dat 3 producten op voorraad waren, maar 1 product(gitaar) was een wachttijd op.

Dit werd 4x verschoven naar een latere datum, eerst week 12.dan week 19.daarna week 25.

Ik had hier nog begrip voor, aangezien alles moeilijk verloopt met corona.

Maar we zijn dus week 25, en ik dacht.ik stuur ze even een mail, zodat ze mij een update kunnen geven.

Krijg ik zomaar te horen dat mijn bestelling geannuleerd is, omdat ik ze niet was gaan ophalen! Het staat zwart op wit dat dit geleverd zou worden!

En daarbij, ik heb nooit een bericht gehad dat ik mijn bestelling kon gaan ophalen, anders was ik ze graag gaan ophalen aangezien ik al een hele tijd aant uitkijken was naar mijn nieuwe spullen!

Nu krijg ik juist een medewerker aan de lijn(had hierop aangedrongen), en die verteld me gewoon alsof er niets aan de hand is."ja ik kan de bestelling opnieuw voor je indienen, en dan heb je het achter 14 weken".

Ik vraag aan haar, kunnen jullie dan iets voor me doen? Het is toch een grote fout langs jullie kant? Nee hoor, dit doen ze absoluut niet!

Had daarvoor ook al eens bij bax besteld, ook een bedrag van ong.500€. Maar ik bestel daar NOOIT meer iets.

Het is echt schandalig hoe ze werken, en hoe ze met klanten omgaan.ze interesseren het gewoon geen bal.!

Mvg Roy

Gewoon
22-06-2021

Slecht

Onbereikbaar, website werkt niet, eindelijk medewerker aan de telefoon, niet klantvriendelijk, lekker ergens anders bestellen! Doei Bax

John
15-06-2021

Bax van prima bedrijf naar heel slecht!

Slechte communicatie, zit al een tijdje te wachten op mijn geld. Retourzending van 22 mei 2021 en een retourzending van 01-06-2021. Vele malen gebeld en word afgedaan dat ze druk zijn. Gisteren 09-06-2021 gebeld. Ik zou binnen een uur teruggebeld worden voor de oplossing. Daarna staat s avonds om 17:49 uur dat ze mij hebben gebeld in mijn telefoon. Nou mijn telefoon ligt altijd in de buurt. En het valt mij op dat dit niet de eerste keer is dat ze terugbelde, volgens mijn gevoel laten ze hem 1 keer overgaan, zodat je denkt dat je met goede bedoelingen bent teruggebeld. Ik was een goede klant, in het verleden nooit problemen gehad. Bij een retourzending altijd binnen 7 dagen mijn geld teruggekregen. Laten we het maar niet hebben over de spullen die ik retour heb gezonden, dat was ook niet voor niks. Jammer dat ik dit door frustratie op social media moest zetten. Want ik ben er helemaal klaar mee. Ik hoop z.s.m. mijn € 430,00 terug te ontvangen!

Rudy
10-06-2021

Klantenservice volledig onbereikbaar

Ik heb in het verleden wel spullen bij Bax gekocht, en die leveringen gingen prima. Het "schuiven van dozen", dat kan Bax wel. Totdat er iets mis gaat.

De klantenservice van Bax is . ik weet niet of ze 't uberhaupt hebben, of dat ze een dozijn medewerkers te kort komen. Maar het lijkt alsof ze permanent met vakantie zijn gestuurd.

Op e-mails van Bax komt geen reactie. Ook niet na een week, ook niet na 2. Je kunt Bax niet bellen. Je krijgt dan een robot/computer die je niet verder kan helpen.

In mijn geval heeft Bax een zending niet op tijd weten te leveren, ondanks dat ik een expliciete leverdatum heb opgegeven. Dit is niet de schuld van de transporteur door bijvoorbeeld drukte. Nee, Bax heeft mijn bestelling pas op de dag van levering meegegeven aan de transporteur waardoor die levering dus nooit op de dag van levering bij mij had kunnen zijn. Dit ondanks dat ik expliciet een leverdatum heb opgegeven die ruim na de besteldatum was.

Ik heb de producten ondertussen gekocht bij een koele blauwe winkel waar ik ze binnen 12 uur kon afhalen in de winkel. De spullen van Bax hoef ik dus niet meer. maar ja.

Ik heb een retour zending aangevraagd (voor producten die ik niet heb ontvangen), maar je kunt nergens opgeven dat je de zending nooit hebt ontvangen. Op mail reageren ze niet, bellen kan niet.

Waardeloos

Bianca
01-06-2021

Klanten "service" ver te zoeken

Al jaren bestel ik producten bij Bax. Vooral afgelopen jaar veel gekocht. Helaas zijn er 2 producten die al vrij snel stuk waren (na 1 x gebruik). Na contact met de klantenservice kreeg ik het advies om het product opnieuw te kopen omdat het duurder zou zijn om een onderdeel te vervangen. Uiteraard was ik het er niet mee eens en heb dat geantwoord. Ook aangegeven dat er mijns inziens gewoon een garantieperiode is op de producten. Helaas zijn we nu 2 weken verder en ik heb niets meer vernomen. Ook niet nadat ik de mail nogmaals heb verzonden. Afgelopen jaren dus mazzel gehad dat er nooit iets met de producten aan de hand was, maar nu weer een ervaring rijker over de service van BAX Shop. Die is BAGGER!

Nelelele
25-05-2021

Herhalend verprutste leveringen zonder oplossingen

Dit is de tweede levering (achter elkaar) van groot materiaal dat verprutst wordt. Ik betwijfel ten zeerste of ik nog uberhaupt ooit een bestelling hier ga plaatsen. Ten eerste bij deze tweede foutieve levering is er een vertraging van 4 dagen opgelopen door logistieke fouten. Daarna, heb ik tijd vrijgehouden en thuisgebleven om de levering te ontvangen, toen bleek er wederom een fout te zijn gemaakt waardoor hij opgesplitst werd in twee leveringen. Ik ga niet twee dagen thuisblijven om "wellicht" een pakket te ontvangen zoals eerder ook gebeurde bij de desbetreffende vertraging. Toen heb ik ook staan wachten, en enkel na pro-actief contact opnemen kwam ik er pas achter dat hij niet zou komen die dag. Als ik braaf wacht heb ik nu al 3 dagen thuis moeten zitten om deze levering te ontvangen, maar heb nog niks binnen. Ik denk dat ik bij de concurrent ga bestellen en deze order annuleren. Het is inmiddels ook wel een zure ervaring geworden, zeker nu het de tweede keer op rij is.

Daarnaast, kan je het bedrijf niet bellen. Je krijgt enkel een robot aan de lijn die ophangt. Echt heel naar, zeker als je wilt weten of je moet wachten die dag op een daadwerkelijke levering omdat je geen direct contact kan hebben met de bezorgingspartij.

Update: Inmiddels is 1 pakket ook aangemerkt als "manco", ik neem aan mankement of iets dergelijks. Daarnaast toch iemand aan de lijn kunnen krijgen. Helaas geen compassie, en geen oplossing. Wellicht een nieuw iemand maar goed.

Ik word verzocht opnieuw de bestelling te plaatsen desondanks het dan gaat om 13 dagen levertijd minimaal.

Nooit meer.