CZ reviews

5.3

Patricia

Altijd netjes.

Een goed te bereiken klantenservice en een overzichtelijke site, snelle uitbetaling bij vergoedingen.

Els

Goed geholpen

Dit jaar twee operaties ondergaan waarvan ik van de tweede zes weken plat moest. Drie dagen voor de operatie zei iemand dat mijn zorgverzekeraar misschien wel een bed voor thuis kon regelen. Heb ze gebeld en alles is goed gekomen toen ik uit het ziekenhuis kwam stond mijn bedje gespreid op me te wachten.

CZ voor betere zorg

Totaal geen rompslomp met rekeningen of declaraties

Mijn zorg

Ik had heel dikke boven en onder ooglid.

Ik kon amper zien.

Maar mijn zorgverzekering CZ heeft na in sturing van een foto groen licht gegeven voor de operatie.

En daar ben ik ze zeer dankbaar voor.

CZ mijn zorgverzekering.

mvrgroet

Monika
15-12-2015

Cz, de juiste partij voor mij

Nooit klachten, alles wordt altijd keurig afgehandeld

Epc

Duur

De maandelijkse kosten van CZ zijn heel hoog en daar staat dan nog tegenover dat bijna alle behandelingen en medicatie zelf moet betaald worden. Echt te triest voor woorden, maar ja, de leiding moet dik betaald worden zeker...

Henri
12-12-2015

Het goedkoopste is nooit het beste vandaar cz

Elke vraag en rekening wordt goed en zorgvuldig afgehandeld toppie gaat zo door

Emile
12-12-2015

Zorgd ook financieel voor je

een uitmuntende maatschappij

Ria

Altijd bij de tijd

ik was op vakantie in Canada en had medische hulp nodig.

Gelukkig ben ik er voor verzekerd en heb dan ook daar alles betaald en rekeningen gevraagd.

Nadat ik weer in Heerlen aan kwam ben ik de volgende dag naar het kantoor van de CZ gegaan en alles afgegeven.

In no time was alles perfect geregeld

Miranda

Goede verzekering

ik heb altijd deze verzekering gehad veel is duidelijk te vinden op de site en anders bel ik op en wordt altijd goed geholpen

Cokkie

Behulpzaam

Na acute ziekenhuisopname in buitenland goed geholpen .

Anja

Net zo duur

helaas niet goedkoper dan anderen, maar door dat het via de gemeente gaat en collectief is wordt er best veel vergoed

Ilona

Uitstekende verzekering.

Ben al jaren verzekerd bij CZ. Tot op heden geen klachten, ben de laatste paar jaar ziek. Heel veel onderzoeken, verschillende ziekenhuizen bezocht, en heel veel medicijnen. Alles word altijd keurig vergoed.

Remy

Cz dat is zekerheid

ik kan het niet mooier maken dat het is maar cz heef je alles te bieden wat je maar nodig heb,staan altijd klaar voor de client en heeft een heeeeel gunstig premie.ik zou het iedereen aanraden.

Christel

Mijn CZ

Ik ben best wel tevreden over CZ ook al zouden ze wel wat meer hun best moeten doen om de rekeningen eerder te sturen dan een half of heel jaar later, je rekent er dan niet meer op en denkt dat alles betaald is wat dan niet waar is. Gelukkig helpen ze je dan om een regeling te treffen.Verder ben ik wel tevreden

11-12-2015

Altijd behulpzaam, diverse extra zorg b.v. diabetes

ze doen nooit moeilijk, extra zorgtoeslag gespreide betaling mogelijk. second opinion, wachttijdverkorting zit allemaal in het basispakket.

ruime mogelijkheid tot kiezen van hulpverlener/arts.

is niet de goedkoopste, maar belange na niet de duurste.

(standaard basisverz. 104,95.

alle jaren tevreden en heb daarom ook geen enkele behoefte om naar een goedkopere te gaan.

Petronella

CZ in beweging

Ik heb al heel veel jaartjes het CZ, eigenlijk van thuis uit al, heb nooit iets anders gehad, ben nu bijna 72 dat wil best wel iets zeggen lijkt mij zo.

Ben uiterst tevreden over mijn zorgverlener heb er nog nooit problemen gehad, dat is ook meteen de reden waarom ik niet verander naar een andere maatschappij.

Kan niet anders dan mijn waardering uitspreken naar het CZ , ga zo door zou ik zeggen.

Een zorgverzekering die werkt

Ik ben al heel veel jaar verzekerd bij CZ en alles is altijd soepel verlopen . Het is niet de goedkoopste , maar de communicatie is goed en ik heb nooit problemen gehad met uitbetalingen . Nu ik een dagje ouder wordt en dus wat meer zorg nodig krijg is het fijn om een betrouwbare zorgverzekering te hebben

Corrie
11-12-2015

Wij hebben het vakbondspakket ; uitgebreide dekking met korting

snelle reacties op een vraag. duidelijke site, online declareren, geod te zien wat je zorgkosten, je declaraties en je E.R. is

Coby

Goede zorgverzekering

Goede zorgverzekering, diverse polissen beschikbaar,handelt zaken keurig af, geen lange telefoonwachttijden..