Esther
09-03-2014

Enorm hoge premies, slechte afhandeling

Wegens collectief zou ik 15% korting krijgen, achteraf bleek het eerder een toeslag van 15%.

Let op mensen, de noclaim-korting is nl erg laag waar anderen maatschappijen veel meer korting geven.

Tevens bij opzegging van autoverzekering heeft FBTO verzuimd om dit administratief in RoyData in te voeren.

Hierdoor heb ik een gigantische naheffing gekregen van mijn nieuwe verzekeraar wegens het ontbreken van het aantal schadevrije jaren. Deze naheffing moet later weer geannuleerd worden, als de FBTO wakker is geworden.

Jullie worden bedankt FBTO!

Doe je werk, daar heb ik jaren rijkelijke premie voor betaald en als dank nu in de problemen.

04-03-2014

Dik tevreden!

Onlangs een kapotte voorruit opgelopen na een flinke storm. FBTO gebeld. Twee dagen later kwam een gespecialiseerd bedrijf de ruit bij mij thuis vervangen en klaar was kees. Geen eigen risico of papieren rompslomp dus dik tevreden.

11-06-2013

Waardeloze maatschappij

Ik dacht zoek even ervaringen op van FBTO, want zit met het zelfde probleem. Echt waardeloze maatschappij.

Ik had gebeld dat ik elke maand netjes mijn rekeningen over had gemaakt en dat ze maar een mailadres moesten geven waarin ik dat netjes kon laten zien.

maar die meneer weigerde me dat te geven. Hij zei gewoon je moet betalen waarop ik antwoorde ik ga niet iets betalen wat ik al betaald heb.

na een hoop gezeur aan de telefoon heb ik maar opgehangen en ze een mail gestuurd met de afschriften waarop ik een mail terug krijg dat ik alsnog de betalingen moet voldoen.

Dus heb maar weer een mail erachter aan gestuurd van lees onderstaande mail daar staan de afschriften en hierbij laat ik zien dat ik mijn betalingen elke maand netjes heb voldaan.

Nu maar weer wachten op reactie....... moe word je ervan

06-01-2013

Recentelijk heb ik een behoorlijke schade aan mijn auto gehad waardoor ik ook niet meer verder kon rijden. Contact gehad met de alarmcentrale die een bergingsbedrijf regelde. Bij thuiskomst online een schadeformulier ingevuld. Ik vind het erg prettig dat je bij FBTO alles online kan regelen en dus niet aan kantoortijden gebonden bent. Ik heb dan ook mijn zorg- en woonverzekeringen hier ondergebracht. Persoonlijk ben ik erg tevreden over de geleverde service en ook de prijs hiervan is erg concurrerend.

29-03-2012

Mijn ervaring met de FBTO autoverzekering is goed. Al jaren ben ik bij de FBTO verzekerd met meerdere verzekeringen waaronder dus ook de autoverzekering. Nooit eerder moest ik een claim in dienen maar helaas was het laatst wel zover. Er was in onze auto ingebroken. De airbag, radio en tomtom waren gestolen. En een zijraam was ingetikt. De morgen waarop ik zag dat er was ingebroken heb ik direct aangifte gedaan. En die aangifte samen met de nodige formulieren verzonden naar FBTO. Op voorhand had ik al het vermoeden dat de tomtom niet verzekerd was omdat die gewoon los in het dashboardkastje lag en deze niet standaard bij de FBTO autoverzekering zijn meeverzekerd. Na bericht van de FBTO bleek dit inderdaad zo te zijn. Wel jammer maar helaas. De rest werd wel gewoon vergoed. De afhandeling ging ook redelijk vlot en inmiddels is mijn auto weer gemaakt. Mijn FBTo autoverzekering ervaring beoordeel ik met een 9. Dit om de vlotte afhandeling waarbij FBTO duidelijk zowel schriftelijk als telefonisch communiceerde en geen moment moeilijk deed.

08-07-2011

Voor mij de laagste premie

ik ben al jaren verzekerd bij de fbto. ik heb al tal van jaren geen schade gehad dus mijn premie is ook lekker laag. toen ik zojuist ging kijken of mijn autoverzekering goedkoper kon kwam ik erachter dat fbto voor mij de laagste premie heeft. de andere goedkoopste was alsnog 5 euro duurder dan fbto. niet overgestapt dus.

13-11-2010

Omdat de zorgverzekering volgend jaar een stuk duurder wordt besloot ik mijn verzekeringen door te spitten en te kijken of deze nog steeds actueel waren qua prijs. Al mijn verzekeringen waren wel zo'n beetje goed alleen mijn autoverzekering bij Interpolis was aan de dure kant. Toen heb ik wat rond gevraagd bij collega's vrienden ect. en die rade mij vooral centraal beheer en fbto aan.

Vanuit die adviezen heb ik mijn premie berekend bij de FBTO en kwam erachter dat ik veels te veel betaal! Want de premie bij fbto was 30euro per maand goedkoper! DUs sinds vorige week loopt mijn verzkeering bij de fbto omdat deze veel goedkoper is dan mijn huidige verzekering en ik hier meer positieven beoordelingen over vond op het internet ten op zichte van interpolis.

Ik had trouwens al een paar jaar een woonverzekering bij de fbto en nog nooit problemen gehad, dat speelde ook mee, ik heb vertrouwen in de fbto!

13-08-2010

Ik las recentelijk bij de consumentenbond dat de autoverzekering van de FBTO als beste eruit kwam. Dat bracht me tot nadenken over mijn autoverzekering waar ik eigenlijk nooit naar omkijk. Dus besloot ik mijn premie online te berekenen bij de FBTO en een paar andere verzekeraars.

Voordelen van FBTO: De premie die bij de FBTO eruit rolde was stukken lager dan mijn huidige autoverzekering. Ook was de premie lager dan de meeste andere verzekeraars. Omdat de consumentenbond de FBTO aanprijsde lijkt me dit wel een correcte verzekeringsmaatschappij. Daarom heb ik direct mijn oude autoverzekering opgezegt en heb mijn nieuwe verzekering online bij de FBTO afgesloten wat mij nog extra korting opleverde. Mijn ervaring met het afsluiten van een autoverzekering bij de FBTO is prima verlopen.