Zeer goede site parfumeur. Goedkoper dan de concurrentie en snelle levering, je kunt het zo gek niet bedenken.
Hoe leuk de winkels zijn hoe slecht de zorgverzekering. Ik betaal bijna 400€ premie per maand voor de uitgebreidste verzekering.
In het echt vergoeden zij minimaal en vaak ook helemaal niet. Dit is het eerste jaar voor mij, maar het heeft mij nu al 2000€ uit eigen zak gekost…….overstappen eind van het jaar en héél snel…….
Ronduit 1 woord: oplichters!
De offerte wordt goedgekeurd voor reparatie maar uiteindelijk wordt er zonder tekst en uitleg gewoon minder uitbetaald. En je raadt het al: niet bereikbaar en op emails wordt niet gereageerd. Nog nooit zo'n slechte verzekering gehad in de afgelopen 40 jaar.
Scooter staat al meer dan 2 maanden op expertise te wachten; HEMA pakt de schade-afhandeling niet op!
De schade-expert moet ons bellen om te vragen waar de scooter staat omdat de informatie onvolledig is aangeleverd de site van mijn-hema is niet bereikbaar, kortom; 1 GROOT DRAMA. Je betaalt de hoofdprijs aan premie maar de service is in- en in slecht, het tempo bizar laag.maar de PREMIE? Die is dan weer top.
ABSOLUTE AFRADER!
Wij hebben al jaren een annuleringsverzekering bij de Hema, omdat onze kleinzoon geopereerd moest worden 2 keer een mail naar de reisverzekering gestuurd met de vraag of wij aanspraak konden maken om onze reis te annuleren helaas geen antwoord. Deze verzekering meteen opgezegd.
Prima levertijd inderdaad wat langen
Het bestelde polijstpapier in goede staat ontvangen. Bestelling en betaling simpel verlopen.
Steeds correct in kwaliteit en service
Velours gordijnen, okergeel besteld via de site. Na bijna 3 maanden pas geleverd. De kleur blijkt terrabruin/cognacbruin te zijn! Ondanks meerdere getuigen waaronder 2 medewerkers van Hema kon ik ze niet ruilen en passen ze de informatie op de site niet aan!
Zonder te informeren over de noodzaak om het apparaat terug te sturen,Ik krijg een betaalopdracht €90 boete. Ik ga nooit meer naar deze provider terug.Ik raad het niet aan!
Verzekering wordt steeds duurder, dekking en voorwaarden slechter.
Ik ben begonnen met een eurootje of 17, vandaag kreeg ik een mail dat er binnenkort 33,61 euro wordt afgeschreven. De verzekering wordt steeds duurder, HEMA past steeds de voorwaarden en maandbedrag aan. i.p.v. 100% heb ik ook nog maar 80% vergoeding per ingediende rekening en je moet nog eens 45 euro eigen risico betalen.
Mijn advies, ga never nooit je huisdier verzekeren bij de HEMA, maar doe dit ergens anders of leg het geld zelf apart. Want dit zijn praktijken dit niet zouden mogen kunnen,
Online besteld in de winkel afgehaald. Heel erg slecht verpakt. In een papieren zak vormen in elkaar grote kras. Vervolgens contact gezocht krijg je te horen Ik mail even dan kan je foto's sturen, denk je dat je nog wat hoort uit eindelijk contact gehad. Vinden ze dat je prima kan bakken met een kapotte antiaanbaklaag, maar als tegemoetkoming een klein vergoeding. Kan je net een lolly van kopen ofzo. Zal nooit meer wat kopen bij Hema
Twee dagen wachten, (nieuwe) auto van dealer, naar andere dealer, naar schadebedrijf gesleept, extra ‘diagnosekosten’, uren in de wacht (echt uren!), twee dagen geen vervangend vervoer, en dat heet dan ‘allrisk’ verzekerd, met 15 schadevrije jaren. Wat een afgang, wat een teleurstelling
Tjeetje Hema, wat ga je doen met zulke slechte riveuws? Ik vind de Hema in Hoofddorp de gezelligste Hema van het land omdat de mensen die er werken warm en menselijk zijn en er daardoor een goede sfeer. uitstraalt. Ook heb ik een Hema zorgverzekering en bevalt prima maar ik maak er nauwelijkd gebruik van dus laat nooit iemand zeggen dat het "goedkoop" is want dat is alles behalve waar. Er wordt bakken met geld uitgegeven aan medische kosten die niet nodig zijn. Weet u hoe schandalig de medicatie verspilling (vernietigen)dagelijks is om wat te noemen .Miljoenen zou het jaarlijks schelen wanneer dit eens werd aangepakt. Ook het doorbehandelen van kwetsbare ouderen die veel beter af zouden zijn met goede palliatieve zorg kost onnodig veel.(lijden mag in dit land, dood gaan niet) Ik kom uit de medische wereled en weet waar ik over spreek.
Hema verzekering dier, wat een afzetters. Begonnen met €19,- per maand, 8 jaar later en een hond die nauwelijks wat heeft: €54 per maand. Daarnaast is het declareren een verschrikkelijke rotklus, krijg je standaard te horen dat er iets niet klopt en probeert Hema altijd onder de kosten uit te komen. Beter zet je 50€ per maand opzij en koop je elk jaar hopelijk iets moois voor je dier ipv deze misselijkmakende maatschappij rijk te maken.
Ijdens de bungalowweken een voucher voor 219 euro gekocht voor een weekend in Center Parcs op grond van de beschikbaarheid zoals die op de site van de Hema werd aangegeven. Na de koop krijg je een code waar me op de site van CP geboekt kan worden. Dan blijkt de beschikbaarheid ineens heel anders en kan ik de voucher dus niet verzilveren. Bij telefonisch contact met de klantenservice van de Hema wordt gezegd dat je dan gewoon pech hebt. Dus een mail gestuurd dat ik recht heb op herroeping van de koop op afstand binnen 14 dagen. Nooit meer iets van de Hema gehoord. Eigen schuld eigenlijk want ik lees nu overal op forums veel klachten over de Hema dus had ik dat geweten had ik die voucher nooit gekocht. Zal hem proberen op Marktplaats te slijten.
Gisteren een moltonhoes gekocht. In de gauwigheid per ongeluk de bon weggegooid in plaats van het boodschappenbriefje. Vandaag wilde ik ruilen ivm de verkeerde maat. Kon niet want geen bon. Medewerkers kenden mij van de dag daarvoor maar ruilen onmogelijk want geen bon.
Gebeld met klantenservice, zelfde verhaal: Heb je geen bon dan heb je pech. Het is niet mogelijk om te ruilen.
Ronduit schandalig! En dan willen ze ook nog graag dat je de winkel bezoekt ipv online aankopen doet. Voor mij is het duidelijk: never nooit meer HEMA met waardeloze klantenservice!
Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Vroeger was het makkelijk om een rekening van de dierenarts te claimen. Nu is het onmogelijk. Bellen kan niet en online om hulp vragen wordt genegeerd. Ik zit nu met een rekening van over de € 400,- en heb geen idee hoe ik dit kan declareren. Wat een onvriendelijk, onmenselijk gebeuren
Mijn koffer met daarin medische apparatuur en laptop en mobiele telefoon. is tijdens de terugreis van hotel gestolen tijdens bus transfer naar de luchthaven.
Nu heb ik bij hij HEMA deze schade gemeld en geven aan de ze de laptop en mobiele telefoon niet vergoeden er staat duidelijk bagage verloren of gestolen vergoedingen tot een bepaald bedrag maar hun zeggen nu elektrische apparaten waaronder laptop en mobiele niet worden vergoed.
Als kijk bij andere alle andere reisverzekeringen dat wel als vergoed word alleen HEMA niet wat stelletje oplichters zijn dit.
Mensen neem geen HEMA verzekering
Ik ga gelijk alle verzekeringen bij HEMA opzeggen.
Regenpak gekocht na 1 regenbui kon ik mijn onderbroek uitwringen.zo lek als een zeef die regenbroeken.mvg p verschoor