HEMA reviews

Laatste 12 maanden202020192018

Recente HEMA reviews

Susanne
18-09-2021

Ik ben diep teleurgesteld in jullie ten eerst 50 cent voor die kür wc waar ik naar het restaurantje moet met jullie overstag katje den 2 de hebben jullie geschapen karton als wc papier ik wil niet veel naar mij komt is geen hou jij hoeft niet geschuurd groetjes en vriendelijk groet Susanne

08-09-2021

Ander ontbijtbeleid Hema Texel

Bij de Hema op Texel moet je verplicht 2 items nemen bij het ontbijtje en kost een warme drank naar keuze 1 euro, terwijl er op de Hema site duidelijk vermeld staat dat bij 1 item de warme drank naar keuze 0,75 cent kost. Oftewel de Hema op Texel voert een eigen verzonnen beleid!

Ton
26-08-2021

Product mag niet geruild worden

Met mijn moedertje van 87 een nieuwe matras hoes gekocht. Bij het afrekenen werd gezegd dat dit niet kon worden geruild als het uit de verpakking werd gehaald. Ik wees haar op het feit dat dit waarschijnlijk bij deze hoes al een keer gebeurd was omdat de verpakking met een plakbandje vast zat. Volgens haar was dit niet belangrijk. Bij thuiskomst kijk ik nog een keer goed op de verpakking en blijkt mijn moeder de maat van haar dekbed uitgezocht te hebben ipv de matrasmaat. Ik terug naar hema de bilt waar ik te horen kreeg dat het niet geruild kon worden. Zij kon aan het plakbandje zien dat het uit de verpakking was geweest. Absolute onzin natuurlijk. Waarom zou ik iets uit de verpakking halen als ik op de verpakking kan zien dat het de verkeerde maat is. Twee onvriendelijke verzuurde vrouwen die hun frustraties botvieren op hema klanten. In de bilt geld deze hema inmiddels als niet wenselijk met dit personeel. Jumbo, doe hier iets aan als je nog publiek in deze winkel wilt hebben. Kijk ff naar de omzet cijfers.

Jacqueline
Jacqueline
21-07-2021

Service gedaald naar het nulpunt

Een hempje gekocht bij de Hema, zat op een hanger met een L, bleek bij thuiskomst een S te zijn, bij het terugbrengen zei de medewerker dat de bon niet bij het hempje hoorde en ik mocht het niet omruilen. Op de cervelaat zat een sticker met €0,75 hier was €1.29 voor gerekend. Door dezelfde medewerker werd gezegd, dat ik voortaan eerst moest bellen, want zij kon niet zien of die sticker wel op deze verpakking had gezeten. Of ze dat wel kunnen zien, als ik bel. Toen kon ik ook m'n vouchers niet inleveren, want er was voor de zoveelste keer een storing.toen was ik er klaar mee. De medewerker was ronduit klantonvriendelijk en de service denderd omlaag

04-07-2021

Zeer teleurstellend

Ik denk dat ik al 14 jaar klant ben. Altijd op tijd betalen en geen enkele claim in al die jaren.

Nu heb ik ze een keer nodig bij stormschade en dan krijg ik een foutieve schadebepaling. Dus geen uitbetaling of hulp. Ik zou mooi wegblijven van deze verzekeraar.

03-07-2021

Misleiding

Op vrijdagavond rond 21.30 een bestelling gedaan in de webshop

staat duidelijk voor 22.00 uur besteld morgen in huis

de mail die ik als bevestiging kreeg vermeld ook,levering 03 juli.volgt een track en trace code.

echter deze niet ontvangen

en uiteraard geen bestelling geleverd

klantenservice gebeld

oh kan wel maandag of dinsdag worden dat het komt

Mila
02-07-2021

Niet te doen

Online een bestelling gedaan zodat ik het "even snel" in de winkel kan ophalen (moest er toch zijn). Meeste artikelen waren online in de sale en dus had ik voor veel artikelen de laatsten in mijn maat nog mee kunnen pakken. Netjes een mail gekregen dat mijn pakket was aangekomen in de winkel en dat ik hem kan komen ophalen, maar in de winkel waren ze mijn pakket kwijt. Nergens te vinden. Ik moest keer op keer mijn mail laten zien om te 'bewijzen' dat we echt naar die winkel verzonden was. Uiteindelijk met lege handen naar huis en een belofte voor een kortingscode. 10%, maar wel in combinatie met allerlei regels zodat zij er uiteindelijk meer profijt van hebben dan ik. Alle sale artikelen + artikelen die ik "nog mee had kunnen makken" natuurlijk weg. Heel vreemd.

Alex
21-06-2021

Misbruik Corona door prijsverhoging in restaurant ?.

Moest € 5,50 betalen voor een kleine cappuccino en een kleine koffie in een HEMA restaurant.

Hiervoor moet je ook nog in de rij gaan staan en krijg je 2 koppen zonder schoteltje de suiker en melk moet je ook nog zelf gaan halen.

Kijk eens bij een ander restaurant , daar betaalde ik voor 2 koffie € 5,00 met een schoteltje onder het kopje , een koekje en een likeurtje erbij.

En het werd ook nog eens keurig gebracht.

HEMA ga je schamen.

HM
13-06-2021

Een scheve fototaart bij hema

Ik heb een fototaart in hema den haag (Grote markt) bestel voor mijn zoon verjaardag. Maar de foto was met scheve afgedrukt en onzorgvuldig op de taart geplakt. Bij ontvangst wordt de afbeelding gescheiden van de taart. Zeer teleurgesteld en vervelend. Ze moeten veranderen als ze niet failliet weer willen gaan

Moniek
13-06-2021

Slechte foto service van HEMA!

Fotorolletje ingeleverd bij HEMA. Ik wist niet meer precies wat er op het rolletje stond, dus was heel benieuwd naar de foto's. Ik moest een paar euro betalen om ze te laten ontwikkelen.

Toen ik ze weer op kwam halen moest ik ook een bedrag betalen. Bij thuiskomst bleek dat er helemaal geen foto's op stonden. Ik heb dus een aardig bedrag betaald om een fotorolletje in stukken te laten knippen. Slechte foto service van HEMA!

Iris
24-05-2021

Verspilling broodjes restaurant

Vorige week Hema Beilen broodje zalm besteld want ik weet dat broodjes elke dag gemaakt worden, broodje zalm moest weggegooid worden want de tijdslimiet zelf ingesteld door de Hema was verlopen . Het broodje net als de resterende weg gegooide 3 broodjes waren nog geen halve dag oud! Schandalige vertoning als je je realiseert dat de Hema zelf in 2018 met een actie tegen onnodige verspilling begonnen is dit nu zelf doet met verse broodjes van ongeveer 4 uur oud.

22-05-2021

Punten verzilveren fiasco bij HEMA Zeist

Vandaag verliepen onze opgespaarde HEMA punten. Mijn vrouw en ik hadden voor een bezoek bij HEMA Zeist twee coupons aangeschaft voor een kopje koffie aldaar.

Bleek dat zij de koffiecorner niet geopend hadden.

De bedrijfsleidster gevraagd wat hier aan te doen en of wij de punten nog voor iets anders konden gebruiken.

Het klant-onvriendelijke antwoord was dat wij daar maar 20 km verder voor naar Amersfoort moesten rijden en dat het jammer was voor ons en dat zij daar verder niets voor in de plaats voor wilde doen.

Wij zijn frequent te vinden geweest voor aankopen aldaar, maar met zulke leidinggeven werknemers zal naar mijn mening de HEMA steeds verder afglijden en zal ik daar beslist niet meer komen,

Cecile
07-05-2021

Online bestellign

Pakket online besteld. Bericht ontvangen dat het wat gearriveerd, dit was niet zo. Voor niks naar de winkel gekomen, want ik kon het product ook niet uit de winkel halen voor dezelfde prijs. Zeer slechte service voor een trouwe HEMA klant.

Nadat ik een klacht ingediend had, geen bedankje of excuses.

JF
01-05-2021

Online bestelling

Na de aankondiging van verruiming winkels wilde ik niet in de rij voor de Hema staan. Heb ik online mijn bestelling gedaan met de mogelijkheid deze op te halen in de winkel.

Pakket opgehaald ben ik thuis ontbreekt de pot met glucosamine. Ik bel met desbetreffende Hema moet de klantenservice bellen. Na een flink keuze menu iemand aan de telefoon. Omdat ik mijn bestellen betaald heb in de winkel en zij niets na kunnen leveren ? moet ik terug naar de desbetreffende Hema om mijn geld terug te krijgen. Wil mijn geld niet terug wil een pot glucosamine, dat is niet mogelijk. Als ik mijn geld terug heb kan ik in de winkel een pot aanschaffen. Hoe omslachtig was mijn 1ste online bestelling tevens de laatste.

In deze tijd is dit een niet werkende webshop als je die naam al wil gebruiken.

Cora
30-04-2021

Goed sneller service

Ik had wat kleding besteld het kwam keurig op tijd aan

Anouk
28-04-2021

Goed en netjes

Fotoboek besteld hij is prachtig

I-one
02-04-2021

Geldklopperij

De Hema doet alles om je binnen te halen dmv een aantrekkelijke premie en eenvoudige voorwaarden. Het is te hopen dat er niets voorvalt want daarna proberen ze op alle manieren ervoor te zorgen dat ze niet hoeven uit te betalen. Ethiek kennen ze niet en het neigt eerder naar oplichting. Mijn advies is om geen verzekering hier af te sluiten!

Mark
31-03-2021

Bezorgkosten

Onbegrijpelijk dat hema in deze tijd geld rekent als je hun producten komt ophalen in de winkel!

Onder het argument van de medewerker:" het is speciaal opgestuurd.", wat een onzin! Hema koffiebonen! Speciaal opgestuurd?

Je kan ook gewoon de winkel bevoorraden en van daaruit je logistiek regelen.

Beetje jammer.

Mieke
23-03-2021

Verspilling

Ik heb 2 oogpotloodjes besteld en geleverd gekregen. Alleen de levering kwam in een doos groter als een schoenendoos om enig idee te krijgen. Dit is echt belachelijk dat had in een kleine enveloppe gekund gewoon door de brievenbus. Wat een verspilling, de verpakking een grote doos, daarin een grote papieren zak en als laatste moet hier een bestelauto van DPD het pakket afgeven. Hema wat schandalig zoveel verspilling!

14-03-2021

Bestel waardebonnen krijg niks

Bestel waarde bonnen en betaal ze en daarna krijg ik niks meer te horen.

Geld weg! En geen bonnen.

Heel erg vervelend! Op telefoontjes en

Mailtjes wordt niet gereageerd.

Echt een waardeloze zaak geworden!

Kocht jaren bij ze, maar mij zijn ze kwijt als klant!

Meer HEMA reviews