HEMA reviews

Laatste 12 maanden202120202019

Recente HEMA ervaringen

Jennifer
02-04-2022

Ik heb als persoon iets heel schokkends meegemaakt! Ik was aan het shoppen, en een mevrouw was aan het kijken of het product goed was en kocht daarna netjes het product. Daarna werd ze op een brute wijze door een bewaker aangehouden, en werd zelfs de politie erbij gehaald. Mevrouw kreeg gelukkig gelijk want ze was onschuldig! Ze had niks gestolen of kapot gemaakt, en de bewaker had haar onterecht zo bruut gepakt. Ik zag haar namelijk netjes het product kopen, en ik schrok hoe de bewaker met haar om ging. Ik hoop dat gerechtigheid zal komen, want dit is onacceptabel!

Eddy
08-02-2022

Ik had een hoeslaken gekocht. Thuis aangekomen bleek deze te klein. Volgende dag terug naar de Hema en zo goed als ik kon deze weer ingepakt voor een grotere maat. Nou deze dame nam hoeslaken niet meer terug want ze kon deze niet meer verkopen. Weg €20. Was zo boos en hoeslaken daar achtergelaten in filiaal Waldenlaan 12 Amsterdam. Ik koop niets meer bij de Hema. Zeer slechte service en geef de punten aan mijn zus en daarna gaat de schaar in de Hema pas.

Robert
01-02-2022

Slechtste klantenservice die ik ooit meegemaakt heb. Kapot product gehad, kan gebeuren natuurlijk, maar dan geen enkele moeite doen om het te vervangen door een functionerend exemplaar kan echt niet. De winkel en het hoofdkantoor wijzen over en weer naar elkaar als schuldige en nemen beide geen verantwoordelijkheid. Het interesseert me niet wie van hun fout zit, zolang ik maar eindelijk na al die maanden krijg waar ik voor betaald heb. Daarna zoeken ze onderling maar uit wie fout zit. Eerst de klant helpen zou elk normaal bedrijf doen. Helaas Hema functioneert zo niet.

Corrie
10-01-2022

Fototaart verdwenen

Op 5-1 een fototaart voor 32 personen besteld, zou 10-1 klaarliggen. 10-1 s'morgens een mail gekregen dat de taart opgehaald kon worden. Kom ik na een lange werkdag om 16.45 in de winkel, geen taart te bekennen, personeel dacht dat iemand hem al opgehaald had. Zij konden niks voor mij doen, ik moest maar even het hoofdkantoor bellen. Hema gebeld en in de administratie stond dat de taart al was opgehaald. Nou, niet door mij in ieder geval. Het enige wat ze konden doen is mij mijn geld terug geven want het was 5 uur geweest dus dan zijn ze gesloten. Nu heb ik dus geen taart voor een feestje van 32 personen en zit iemand anders waarschijnlijk de taart met mijn foto op te eten.

Luuk
16-12-2021

Zeer slechte zorgverzekering. Slechte info over nieuwe zorgverzekering 2021 gehad in 2020. Heeft me minimaal 900 tot 1200 euro gekost. Slechte tot geen info over aanvullende verzekering 2. Zelfs na bemiddeling van ombudsman geen enkele reflectie. Nooit weer deze zorgverzekering

Wout
14-12-2021

Bij de HEMA in Veenendaal-West heb ik een best dure paraplu gekocht welke na een paar keer gebruiken kapot ging. Ik kon hem niet retourneren want blablabla. Het kwam erop neer dat het waarschijnlijk mijn eigen schuld was dat hij kapot was. Er werd totaal niet meegedacht met mij als klant en er werd alleen maar gezegd dat er niets mogelijk was. Pas toen ik boos de winkel uit liep kreeg ik 20% korting op een nieuwe. Niet gekocht natuurlijk.

Monique
29-11-2021

Hema in the Mall of the Netherlands .ik heb daar een poster van een foto besteld .Ik wist niet hoe nog nooit gedaan maar de jongedame van de hema heeft mij hier zeer goed bij geholpen . Door haar is mijn vroege kerstcadeau geslaagd. Oh en toch nog even dit niemand heeft zulke lekkere rookworsten als de hema .

Ans
21-11-2021

Restaurant

Ongezellige uitstraling maar zowel mijn koffie als de zgn warme chocolade melk lauw.bij klagen antwoord.

.hebben we al langer n probleem mee!

Yos
Yos
19-11-2021

Heb helaas inkt cartridge gekocht ,voor de canon printer het was hema eigen merk en ze garanderen je dat die hetzelfde werkt . het word echter niet geaccepteerd door mijn printer het is een groot bedrog van dit louche bedrijf ,heb de kassabon niet meer dus ga niet eens meer er achter aan. het enigste wat ik hier mee wil bereiken dat mensen die nep inkt van hema nooit meer moeten kopen het is gewoon bedrog wat ze uithalen. het is dan ook zonde dat ze vorig jaar niet failliet zijn gegaan .maar hopen dat dit snel alsnog gebeurt.

Amber
09-11-2021

Ik kocht per ongeluk 4 producten online! met de actie 2+1 gratis. Toen ik er eentje wilde retourneren kreeg ik het bedrag -min de korting terug. Ik dacht dat als ik 1 product retourneer, ik nog steeds 3 producten heb en dus die 2+1 korting. In de winkel gaven ze aan dat ik naar de klantenservice kon bellen en zo het gehele bedrag terug kreeg.

Bij de klantenservice belde ik met Nienke, die na een paar minuten al begon te zuchten.

Ik herhaalde wat ze zei, omdat ik niet zeker wist of we elkaar wel goed begrepen. Ik ben altijd erg rustig en ik heb nog nooit een klacht naar een bedrijf gestuurd, maar zuchten naar een klant die vanuit de winkel naar de klantenservice is gestuurd, met het bericht dat dit wel kon, vind ik echt niet oke.

Het gaat hier om een klein bedrag en dat had ik niet erg gevonden als deze Nienke mij op een aardige en rustige manier had toegesproken. Ik had dit niet verwacht van Hema.

Janette
27-10-2021

Zeer slechte service. Artikelen gekocht maar maat blijkt niet goed helaas ben ik de bon kwijt maarja ik heb gepind geen probleem zou je denken. Helaas bij de Hema wel. En dan ook nog worden afgesnauwd en beschuldigd worden van fraude. Ik zet nooit meer 1 stap binnen in de Hema

Susanne
18-09-2021

Ik ben diep teleurgesteld in jullie ten eerst 50 cent voor die kür wc waar ik naar het restaurantje moet met jullie overstag katje den 2 de hebben jullie geschapen karton als wc papier ik wil niet veel naar mij komt is geen hou jij hoeft niet geschuurd groetjes en vriendelijk groet Susanne

08-09-2021

Ander ontbijtbeleid Hema Texel

Bij de Hema op Texel moet je verplicht 2 items nemen bij het ontbijtje en kost een warme drank naar keuze 1 euro, terwijl er op de Hema site duidelijk vermeld staat dat bij 1 item de warme drank naar keuze 0,75 cent kost. Oftewel de Hema op Texel voert een eigen verzonnen beleid!

Ton
26-08-2021

Product mag niet geruild worden

Met mijn moedertje van 87 een nieuwe matras hoes gekocht. Bij het afrekenen werd gezegd dat dit niet kon worden geruild als het uit de verpakking werd gehaald. Ik wees haar op het feit dat dit waarschijnlijk bij deze hoes al een keer gebeurd was omdat de verpakking met een plakbandje vast zat. Volgens haar was dit niet belangrijk. Bij thuiskomst kijk ik nog een keer goed op de verpakking en blijkt mijn moeder de maat van haar dekbed uitgezocht te hebben ipv de matrasmaat. Ik terug naar hema de bilt waar ik te horen kreeg dat het niet geruild kon worden. Zij kon aan het plakbandje zien dat het uit de verpakking was geweest. Absolute onzin natuurlijk. Waarom zou ik iets uit de verpakking halen als ik op de verpakking kan zien dat het de verkeerde maat is. Twee onvriendelijke verzuurde vrouwen die hun frustraties botvieren op hema klanten. In de bilt geld deze hema inmiddels als niet wenselijk met dit personeel. Jumbo, doe hier iets aan als je nog publiek in deze winkel wilt hebben. Kijk ff naar de omzet cijfers.

Jacqueline
Jacqueline
21-07-2021

Service gedaald naar het nulpunt

Een hempje gekocht bij de Hema, zat op een hanger met een L, bleek bij thuiskomst een S te zijn, bij het terugbrengen zei de medewerker dat de bon niet bij het hempje hoorde en ik mocht het niet omruilen. Op de cervelaat zat een sticker met €0,75 hier was €1.29 voor gerekend. Door dezelfde medewerker werd gezegd, dat ik voortaan eerst moest bellen, want zij kon niet zien of die sticker wel op deze verpakking had gezeten. Of ze dat wel kunnen zien, als ik bel. Toen kon ik ook m'n vouchers niet inleveren, want er was voor de zoveelste keer een storing.toen was ik er klaar mee. De medewerker was ronduit klantonvriendelijk en de service denderd omlaag

04-07-2021

Zeer teleurstellend

Ik denk dat ik al 14 jaar klant ben. Altijd op tijd betalen en geen enkele claim in al die jaren.

Nu heb ik ze een keer nodig bij stormschade en dan krijg ik een foutieve schadebepaling. Dus geen uitbetaling of hulp. Ik zou mooi wegblijven van deze verzekeraar.

03-07-2021

Misleiding

Op vrijdagavond rond 21.30 een bestelling gedaan in de webshop

staat duidelijk voor 22.00 uur besteld morgen in huis

de mail die ik als bevestiging kreeg vermeld ook,levering 03 juli.volgt een track en trace code.

echter deze niet ontvangen

en uiteraard geen bestelling geleverd

klantenservice gebeld

oh kan wel maandag of dinsdag worden dat het komt

Mila
02-07-2021

Niet te doen

Online een bestelling gedaan zodat ik het "even snel" in de winkel kan ophalen (moest er toch zijn). Meeste artikelen waren online in de sale en dus had ik voor veel artikelen de laatsten in mijn maat nog mee kunnen pakken. Netjes een mail gekregen dat mijn pakket was aangekomen in de winkel en dat ik hem kan komen ophalen, maar in de winkel waren ze mijn pakket kwijt. Nergens te vinden. Ik moest keer op keer mijn mail laten zien om te 'bewijzen' dat we echt naar die winkel verzonden was. Uiteindelijk met lege handen naar huis en een belofte voor een kortingscode. 10%, maar wel in combinatie met allerlei regels zodat zij er uiteindelijk meer profijt van hebben dan ik. Alle sale artikelen + artikelen die ik "nog mee had kunnen makken" natuurlijk weg. Heel vreemd.

Alex
21-06-2021

Misbruik Corona door prijsverhoging in restaurant ?.

Moest € 5,50 betalen voor een kleine cappuccino en een kleine koffie in een HEMA restaurant.

Hiervoor moet je ook nog in de rij gaan staan en krijg je 2 koppen zonder schoteltje de suiker en melk moet je ook nog zelf gaan halen.

Kijk eens bij een ander restaurant , daar betaalde ik voor 2 koffie € 5,00 met een schoteltje onder het kopje , een koekje en een likeurtje erbij.

En het werd ook nog eens keurig gebracht.

HEMA ga je schamen.

HM
13-06-2021

Een scheve fototaart bij hema

Ik heb een fototaart in hema den haag (Grote markt) bestel voor mijn zoon verjaardag. Maar de foto was met scheve afgedrukt en onzorgvuldig op de taart geplakt. Bij ontvangst wordt de afbeelding gescheiden van de taart. Zeer teleurgesteld en vervelend. Ze moeten veranderen als ze niet failliet weer willen gaan

Meer HEMA reviews