HEMA reviews

3.0
PeriodeLaatste 12 maanden202220212020
Gobio
03-02-2023

Velours gordijnen, okergeel besteld via de site. Na bijna 3 maanden pas geleverd. De kleur blijkt terrabruin/cognacbruin te zijn! Ondanks meerdere getuigen waaronder 2 medewerkers van Hema kon ik ze niet ruilen en passen ze de informatie op de site niet aan!

Czarny
23-01-2023

Zonder te informeren over de noodzaak om het apparaat terug te sturen,Ik krijg een betaalopdracht €90 boete. Ik ga nooit meer naar deze provider terug.Ik raad het niet aan!

Maurice
02-01-2023

Verzekering wordt steeds duurder, dekking en voorwaarden slechter.

Ik ben begonnen met een eurootje of 17, vandaag kreeg ik een mail dat er binnenkort 33,61 euro wordt afgeschreven. De verzekering wordt steeds duurder, HEMA past steeds de voorwaarden en maandbedrag aan. i.p.v. 100% heb ik ook nog maar 80% vergoeding per ingediende rekening en je moet nog eens 45 euro eigen risico betalen.

Mijn advies, ga never nooit je huisdier verzekeren bij de HEMA, maar doe dit ergens anders of leg het geld zelf apart. Want dit zijn praktijken dit niet zouden mogen kunnen,

Rianne
19-12-2022

Online besteld in de winkel afgehaald. Heel erg slecht verpakt. In een papieren zak vormen in elkaar grote kras. Vervolgens contact gezocht krijg je te horen Ik mail even dan kan je foto's sturen, denk je dat je nog wat hoort uit eindelijk contact gehad. Vinden ze dat je prima kan bakken met een kapotte antiaanbaklaag, maar als tegemoetkoming een klein vergoeding. Kan je net een lolly van kopen ofzo. Zal nooit meer wat kopen bij Hema

Tij
07-12-2022

Twee dagen wachten, (nieuwe) auto van dealer, naar andere dealer, naar schadebedrijf gesleept, extra ‘diagnosekosten’, uren in de wacht (echt uren!), twee dagen geen vervangend vervoer, en dat heet dan ‘allrisk’ verzekerd, met 15 schadevrije jaren. Wat een afgang, wat een teleurstelling

Anoniem
04-12-2022

Tjeetje Hema, wat ga je doen met zulke slechte riveuws? Ik vind de Hema in Hoofddorp de gezelligste Hema van het land omdat de mensen die er werken warm en menselijk zijn en er daardoor een goede sfeer. uitstraalt. Ook heb ik een Hema zorgverzekering en bevalt prima maar ik maak er nauwelijkd gebruik van dus laat nooit iemand zeggen dat het "goedkoop" is want dat is alles behalve waar. Er wordt bakken met geld uitgegeven aan medische kosten die niet nodig zijn. Weet u hoe schandalig de medicatie verspilling (vernietigen)dagelijks is om wat te noemen .Miljoenen zou het jaarlijks schelen wanneer dit eens werd aangepakt. Ook het doorbehandelen van kwetsbare ouderen die veel beter af zouden zijn met goede palliatieve zorg kost onnodig veel.(lijden mag in dit land, dood gaan niet) Ik kom uit de medische wereled en weet waar ik over spreek.

Marlous
26-11-2022

Hema verzekering dier, wat een afzetters. Begonnen met €19,- per maand, 8 jaar later en een hond die nauwelijks wat heeft: €54 per maand. Daarnaast is het declareren een verschrikkelijke rotklus, krijg je standaard te horen dat er iets niet klopt en probeert Hema altijd onder de kosten uit te komen. Beter zet je 50€ per maand opzij en koop je elk jaar hopelijk iets moois voor je dier ipv deze misselijkmakende maatschappij rijk te maken.

John
03-11-2022

Ijdens de bungalowweken een voucher voor 219 euro gekocht voor een weekend in Center Parcs op grond van de beschikbaarheid zoals die op de site van de Hema werd aangegeven. Na de koop krijg je een code waar me op de site van CP geboekt kan worden. Dan blijkt de beschikbaarheid ineens heel anders en kan ik de voucher dus niet verzilveren. Bij telefonisch contact met de klantenservice van de Hema wordt gezegd dat je dan gewoon pech hebt. Dus een mail gestuurd dat ik recht heb op herroeping van de koop op afstand binnen 14 dagen. Nooit meer iets van de Hema gehoord. Eigen schuld eigenlijk want ik lees nu overal op forums veel klachten over de Hema dus had ik dat geweten had ik die voucher nooit gekocht. Zal hem proberen op Marktplaats te slijten.

Vincent
07-10-2022

Gisteren een moltonhoes gekocht. In de gauwigheid per ongeluk de bon weggegooid in plaats van het boodschappenbriefje. Vandaag wilde ik ruilen ivm de verkeerde maat. Kon niet want geen bon. Medewerkers kenden mij van de dag daarvoor maar ruilen onmogelijk want geen bon.

Gebeld met klantenservice, zelfde verhaal: Heb je geen bon dan heb je pech. Het is niet mogelijk om te ruilen.

Ronduit schandalig! En dan willen ze ook nog graag dat je de winkel bezoekt ipv online aankopen doet. Voor mij is het duidelijk: never nooit meer HEMA met waardeloze klantenservice!

Mari
27-09-2022

Vroeger was het makkelijk om een rekening van de dierenarts te claimen. Nu is het onmogelijk. Bellen kan niet en online om hulp vragen wordt genegeerd. Ik zit nu met een rekening van over de € 400,- en heb geen idee hoe ik dit kan declareren. Wat een onvriendelijk, onmenselijk gebeuren

MO
11-08-2022

Mijn koffer met daarin medische apparatuur en laptop en mobiele telefoon. is tijdens de terugreis van hotel gestolen tijdens bus transfer naar de luchthaven.

Nu heb ik bij hij HEMA deze schade gemeld en geven aan de ze de laptop en mobiele telefoon niet vergoeden er staat duidelijk bagage verloren of gestolen vergoedingen tot een bepaald bedrag maar hun zeggen nu elektrische apparaten waaronder laptop en mobiele niet worden vergoed.

Als kijk bij andere alle andere reisverzekeringen dat wel als vergoed word alleen HEMA niet wat stelletje oplichters zijn dit.

Mensen neem geen HEMA verzekering

Ik ga gelijk alle verzekeringen bij HEMA opzeggen.

Piet
11-07-2022

Regenpak gekocht na 1 regenbui kon ik mijn onderbroek uitwringen.zo lek als een zeef die regenbroeken.mvg p verschoor

Jennifer
02-04-2022

Ik heb als persoon iets heel schokkends meegemaakt! Ik was aan het shoppen, en een mevrouw was aan het kijken of het product goed was en kocht daarna netjes het product. Daarna werd ze op een brute wijze door een bewaker aangehouden, en werd zelfs de politie erbij gehaald. Mevrouw kreeg gelukkig gelijk want ze was onschuldig! Ze had niks gestolen of kapot gemaakt, en de bewaker had haar onterecht zo bruut gepakt. Ik zag haar namelijk netjes het product kopen, en ik schrok hoe de bewaker met haar om ging. Ik hoop dat gerechtigheid zal komen, want dit is onacceptabel!

Eddy
08-02-2022

Ik had een hoeslaken gekocht. Thuis aangekomen bleek deze te klein. Volgende dag terug naar de Hema en zo goed als ik kon deze weer ingepakt voor een grotere maat. Nou deze dame nam hoeslaken niet meer terug want ze kon deze niet meer verkopen. Weg €20. Was zo boos en hoeslaken daar achtergelaten in filiaal Waldenlaan 12 Amsterdam. Ik koop niets meer bij de Hema. Zeer slechte service en geef de punten aan mijn zus en daarna gaat de schaar in de Hema pas.

Robert
01-02-2022

Slechtste klantenservice die ik ooit meegemaakt heb. Kapot product gehad, kan gebeuren natuurlijk, maar dan geen enkele moeite doen om het te vervangen door een functionerend exemplaar kan echt niet. De winkel en het hoofdkantoor wijzen over en weer naar elkaar als schuldige en nemen beide geen verantwoordelijkheid. Het interesseert me niet wie van hun fout zit, zolang ik maar eindelijk na al die maanden krijg waar ik voor betaald heb. Daarna zoeken ze onderling maar uit wie fout zit. Eerst de klant helpen zou elk normaal bedrijf doen. Helaas Hema functioneert zo niet.

Corrie
10-01-2022

Fototaart verdwenen

Op 5-1 een fototaart voor 32 personen besteld, zou 10-1 klaarliggen. 10-1 s'morgens een mail gekregen dat de taart opgehaald kon worden. Kom ik na een lange werkdag om 16.45 in de winkel, geen taart te bekennen, personeel dacht dat iemand hem al opgehaald had. Zij konden niks voor mij doen, ik moest maar even het hoofdkantoor bellen. Hema gebeld en in de administratie stond dat de taart al was opgehaald. Nou, niet door mij in ieder geval. Het enige wat ze konden doen is mij mijn geld terug geven want het was 5 uur geweest dus dan zijn ze gesloten. Nu heb ik dus geen taart voor een feestje van 32 personen en zit iemand anders waarschijnlijk de taart met mijn foto op te eten.

Luuk
16-12-2021

Zeer slechte zorgverzekering. Slechte info over nieuwe zorgverzekering 2021 gehad in 2020. Heeft me minimaal 900 tot 1200 euro gekost. Slechte tot geen info over aanvullende verzekering 2. Zelfs na bemiddeling van ombudsman geen enkele reflectie. Nooit weer deze zorgverzekering

Wout
14-12-2021

Bij de HEMA in Veenendaal-West heb ik een best dure paraplu gekocht welke na een paar keer gebruiken kapot ging. Ik kon hem niet retourneren want blablabla. Het kwam erop neer dat het waarschijnlijk mijn eigen schuld was dat hij kapot was. Er werd totaal niet meegedacht met mij als klant en er werd alleen maar gezegd dat er niets mogelijk was. Pas toen ik boos de winkel uit liep kreeg ik 20% korting op een nieuwe. Niet gekocht natuurlijk.

Monique
29-11-2021

Hema in the Mall of the Netherlands .ik heb daar een poster van een foto besteld .Ik wist niet hoe nog nooit gedaan maar de jongedame van de hema heeft mij hier zeer goed bij geholpen . Door haar is mijn vroege kerstcadeau geslaagd. Oh en toch nog even dit niemand heeft zulke lekkere rookworsten als de hema .

Ans
21-11-2021

Restaurant

Ongezellige uitstraling maar zowel mijn koffie als de zgn warme chocolade melk lauw.bij klagen antwoord.

.hebben we al langer n probleem mee!

Meer HEMA reviews