07-07-2017

Fotoservice

Deze week 20 polaroids besteld. Heb een ontzettend snelle levering ontvangen ondanks dat ik op een van de waddeneilanden woon. De kwaliteit van de foto had ik anders verwacht maar stelden mij niet teleur. Super leuk, goede prijs-kwaliteitverhouding!

04-07-2017

HEMA VERZEKERINGEN

Ik ben all risk verzekerd bij hema verzekeringen en idd wat er op deze website staat klopt precies ze doen er alles aan om onder de betaling uit te komen ze hebben gewoon 85 euro opeens op mijn rekening gestoord ongevraagd en nu heb ik weeeeer gemaild van her bedrag is ruim 305 euro schade ik heb ze netjes de oofficiele papieren gestuurd gebeld mensen laten bellen enz ze zeggen gewoon glashard ik weet niet waar u het over hebt whaaaaaaaaaaaaaaa

neeeeeem deze bedriegers absouut niet !

21-06-2017

Brommer verzekering

Een aanrijding gehad, hierbij niet mijn schuld dus ik zou schadeloos gesteld moeten worden. Volgens de regels van de Hema krijg ik alleen de dagwaarde van mijn brommer als ik hem aan hun afsta.

Heel vreemd dat dit de enige verzekeringsmaatschappij is die dit op deze vreemde manier regelt. Ik heb de verzekering per direct op gezegd helaas geen Hema meer voor mij!

09-06-2017

Hema : wel geld betalen, niks leveren

Al twee keer gebeurd : online treinkaartjes besteld op 2 verschillende emailadressen, en al 2 keer geen kaartje via de email gekregen, maar WEL geld afgeboekt. Toen ik daarover belde, werd mij verteld dat ik geen geld kon terugkrijgen want "dat kon niet volgens de voorwaarden". Ik overweeg serieus aangifte van oplichting te doen. Wat een waardeloos bedrijf!

05-06-2017

Tevreden

Na narigheid onze vakantie helaas moeten annuleren. HEMA handelde binnen korte tijd onze schade af en betaalde keurig uit. Pluim!

03-06-2017

Klantenpas is nep

Ik heb ooit zo'n HEMA klantenpas met een tegoed bij mijn kerstpakket gekregen. Het tegoed opmaken ging goed. Dingen werden vreemd toen ik recent een aankoop bij HEMA deed en die voor de punten op mijn pas wilde zetten - die ik op dat moment niet bij me had. Maar volgens de cassière was er een mooie "pasvergeten" regeling. Ik kreeg een speciale kassabon met een nummer dat ik op hun website moest invoeren. Toen ik daar eindelijk aan toe kwam werd ik eerst gedwongen een account aan te maken - waarvoor ze zelfs je telefoonnummer willen weten - en vervolgens niets meer. Na veel zoeken kwam ik ergens op die website tegen dat ik dit binnen 30 dagen na de aankoop had moeten doen - maar dat stond er niet bij op de bon.

07-05-2017

Goede producten bizar bestelsysteem!

Actie badhanddoeken 3+1 goedkoopste product gratis Praktijk bestel 4 badhanddoeken , 4 badlakens en 4 washandjes korting is 4 washandjes € 10 als je los besteld krijg je een badlaken 18 euro, badhanddoek 12 euro en een washandje 2,50 cadeau dus 32,50 korting praktijk moet dus online 3 bestellingen plaatsen voor de juiste korting! Waarom Hema geen 25 % korting op de gehele order ! Wil je verder winkelen op de site moet je elke keer via je winkelmandje klikken om verder te gaan. Hoe consumentonvriendelijk kan je zijn. Kortom Hema anno 2017 en om te overleven nog veel te verbeteren. Tip Huur een slimme ICT er in en binnen een dag heb je een goede toegankelijke site . Succes geschreven uit betrokkenheid! Ruud Brugmans

03-05-2017

Afgewezen voor de hondenverzekering

Onze pup is nu 4 maand, digitaal wilden we een hondenverzekering afsluiten , er kregen elke keer een foutmelding. Berichtje gestuurd met onze gegevens, kregen we vandaag bericht dat we de afgelopen 5 jaar teveel gebruik hadden gemaakt van andere verzekeringen ( auto ed) en schademeldingen dat we geen verzekering mogen afsluiten bij de Hema.afgelopen 6 jaar 1 keer met mijn auto een busje geraakt .wist niet dat we nu in de categorie "risicovol" vielen haha. Wat slecht !

01-05-2017

Het slechtste verzekering in hele Nederland

Geen contact service,geen telefoonnummer,je kan bijna nooit inloggen en als je problemen hebt met inloggen moet je weken lang op je gestuurde e-mail wachten en nog wachten en komt nooit een nuttige antwoord. Niet bij deze oplichterij je auto verzekeren.

31-03-2017

Tuig. Doet er alles aan om onder een vergoeding uit te komen.

Gooien bij een duidelijke poging tot diefstal alles op vandalisme waardoor ze niet hoeven uit te keren.

14-02-2017

Kadokaart

Ik kocht iets bij de hema met mijn nieuwe pas waar ik 5 euro korting op kreeg,helaas was het niet het goede artikel en moest ik het terugbrengen,en naar mijn 5 euro kon ik fluiten, jammer hoor hema,dit is belazeren, en ik heb mij al 10 keer afgemeld van de nieuwsbrief,maar ze blijven maar sturen,bedenk u twee keer voor u de nieuwsbrief accepteert,heel vervelend,

18-01-2017

Belazerd! BEGIN NOOIT AAN HEMA VERZEKRINGEN!

Ik had in goed vertrouwen alle verzekeringen bij Hema verzekeringen ondergebracht. woonhuis/inboedel/WA/reisverzekeringen en 2 scooterverzekeringen en de zorgverzekering. Om maar direct met de deur in huis te vallen, i.v.m. een lekkage in de badkamer, moest ik voor het eerst een schade melden. Om een lang verhaal kort te maken, ik had geen recht op hulp omdat ik niet verzekerd was voor de oorzaak en de gevolgschade en tevens noemde men het achterstallig onderhoud! Dit alles werd beoordeeld door een bedrijf dat samenwerkt met de Hema en heet: 123.klachten.nl en dit zijn een stel oplichters van eerste klasse! Ik zou 2 lekkages hebben, de douche was terecht, daar hoefde je geen expert voor te zijn! Maar ook onder het bad zou het lekken.nadat ik vandaag eindelijk voorzichtig de bad wand heb kunnen loskrijgen, blijkt hier helemaal niets van waar te zijn. De "specialist"heeft waarschijnlijk gewoon een filmpje afgedraaid van een ander bad met een lekkage, het afvoer zit er bij mij ook heel anders uit en is dus niet lek! Alle moeite voor niks.wat een schoften! Laat de Hema het maar gewoon bij rookworsten en gebak houden! Dus mensen begin niet aan Hema verzekeringen! Doe het niet!

06-01-2017

Let op uitsluitingen. ALLES is uiteindelijk uitgesloten! Nooit geen uitkering!

Lees de polis alsjeblieft goed door. Als er ook maar iets klein is gebeurt/mankeert aan je huisdier, wat helemaal niets te maken heeft met de klacht of kosten die je declareert, keert de Hema toch niks uit. Ze melden zelfs dat ze de verzekering niet eens accepteren. Maar ze innen wel maandelijks de premie, zonder je hier attent op te maken!

21-11-2016

De Hema zorg verzekering

Een goede verzekering, waarbij je prima geholpen wordt met vragen. Ook is het handig dat je met je pas korting krijgt bij de Hema. Hele handige actie!

29-10-2016

Zeer slechte ervaring met het schadeteam

Zeer slechte ervaring met schadeteam na annuleren van een reis ivm ernstige ziekte.

27-10-2016

Hema super slechte reis en annuleringsverzekering

Omdat ik mijn visum naar Australie niet op tijd binnen gekregen had moesten wij onze reis helaas annuleren. Mijn man en 2 kinderen hadden wel de visum meteen binnen. Hema verzekeringen wil de schade die mijn man heeft opgelopen niet vergoeden! Iedere keer komen ze met nieuwe onzin argumenten om er maar onderuit te komen. Moet je horen.

1. Je visum moest 4-6 weken van tevoren aangevraagd worden ( wij hebben de eVisitor op australische overheid en immigratie dienst rechtstreeks 4 weken voor ons vliegdatum aangevraagd, daar zeggen ze minstens 2 weken van tevoren). Normaal gesproken krijg je het onmiddelijk en automatich per email toegestuurd, ze geven aan binnen 1 werkdag. Ze beroepen zich op informatie van commerciele organisaties terwijl de website van de australische ambassade hebben! En dan durven ze nog te zeggen dat beter hadden moeten informeren. Hoe onbeschoft!

2. Uw man heeft wel een visum gekregen dus hij had wel kunnen gaan! Hahaha je boekt een reis met je gezin en ze zeggen dat mijn man gewoon alleen naar australie had moeten reizen!

3. De verzekering heb je alleen voor jezelf afgesloten dus jij hebt geen redenen om niet te reizen! Gelukkig ben ik met mijn kinderen bij een andere verzekering verzekerd, anders had ik mijn geld ook niet terug gekregen. Dus als 1 persoon van een gezin zijn been breekt of geopereerd moet worden dan kan de rest naar hun geld fluiten. Want dan zullen zeggen ja maar het is jouw been niet! Jij had de vakantie wel alleen kunnen maken!

Denk heel goed na voor je met hema verzekeringen een overeenkomst sluit! En lees vooral de vele slechte recensies. Dat hadden we nu juist wel moeten doen!

12-10-2016

Uitstekende verzekering met prima en snelle service!

Al ruim 10 jaar deze doorlopende reis en annuleringsverzekering. Helaas door omstandigheden kon de reis niet doorgaan, alles ingediend en een snelle reactie terug van de Hema. Wat andere mensen ook zeggen, ik vindt de Hema super, snelle afhandeling, ik blijf zeker verzekerd bij de Hema, prima verzekering tegen een prima prijs.

08-10-2016

Zeer slechte schade afhandeling

Mijn ervaring met (hema) Achmea is zeer slecht te noemen. De niet door mij veroorzaakte schade aan mijn auto, bleek volgens het schade team, in mijn perseptie, alleen op zeer slechte wijze afgehandeld te worden. Voorts werd mij voorgesteld de schade zelf af te handelen, hetgeen ronduit belachelijk is, waarvoor dient dan mijn uitgebreide verzekering? Neen, ik zou een ieder adviseren de hema en of Achmea autoverzekering te mijden.

R.T. Borst te Boskoop

06-10-2016

Goede afhandeling gestolen fiets

Na het stelen van mijn fiets, opgegeven bij de verzekering. Ik kreeg direct mail over de status en werd gebeld om door te nemen wat er was gebeurd en hoe de afhandeling verder zou verlopen. De afhandeling is daadwerkelijk verlopen zoals verteld en ik kreeg daarna direct mijn geld. Blij dat ik daarmee en deel van mijn nieuwe fiets kon financieren.

22-08-2016

Hema is beter met stinkende worsten

Vreselijk! Niet te bereiken en bij schade moet je een onmogelijk keuze menu doorlopen met standaard antwoorden. Vervolgens wordt je schade afgewezen omdat je niet de juiste informatie hebt kunnen geven.

Hema kan beter rookworsten verkopen en zich niet bezig houden met verzekeren.

Meer HEMA reviews
Welk cijfer geef jij HEMA?