HEMA reviews

3.1
Ergisa
09-03-2024

Jullie zijn gewoon slecht het is duidelijk

03-01-2024

Bestel een theepot van €16. Hema laat hem op een verkeerd adres bezorgen. Of ik maar even 72 km wil gaan rijden om te kijken of het op het verkeerde adres kan krijgen. Dat het een fout is van de Hema en dat ze in gebreke zijn, wil niet zeggen dat ze het op gaan lossen. Echt HEMA? Voor mij nooit meer en ik begrijp waarom die tent elke keer in de problemen komt.

Francis
28-12-2023

De online webshop is een groot fiasco.

Als artikelen niet meer online te krijgen zijn heb je de mogelijkheid om de winkelvoorraad te checken.

De winkelvoorraad klopt dan vervolgens van geen kanten—— er staat bijvoorbeeld beperkte voorraad bij vier, vijf filialen in jouw buurt en als je dan belt voor het artikel is het niet voorradig—- bij alle vijf de filialen dus niet.

Wat een zootje!

Janet
16-10-2023

Ik ben begonnen met 12 euro per maand voor mijn huisdieren verzekering, inmiddels is het 32 euro pm, ik moet voor het eerst in 13 jaar iets declareren, ik kan telefonisch geen vragen stellen, alle gegevens staan mijn account maar alsnog moet je een declaratieformulier invullen waar je toch weer allerlei gegevens (chipnummer, polisnr) invullen (polisnummer kan ik tot nu toe niet vinden) en daar moet je dan 45 euro voor betalen!

Dan kan via een chatbot vragen stellen en dat lukt ook niet goed.

Helemaal niet tevreden, totaal niet klantvriendelijk, geen aanrader!

Oleksandr
31-08-2023

Zeer goede site parfumeur. Goedkoper dan de concurrentie en snelle levering, je kunt het zo gek niet bedenken.

Angelique
29-08-2023

Hoe leuk de winkels zijn hoe slecht de zorgverzekering. Ik betaal bijna 400€ premie per maand voor de uitgebreidste verzekering.

In het echt vergoeden zij minimaal en vaak ook helemaal niet. Dit is het eerste jaar voor mij, maar het heeft mij nu al 2000€ uit eigen zak gekost…….overstappen eind van het jaar en héél snel…….

Mien
04-08-2023

Ronduit 1 woord: oplichters!

De offerte wordt goedgekeurd voor reparatie maar uiteindelijk wordt er zonder tekst en uitleg gewoon minder uitbetaald. En je raadt het al: niet bereikbaar en op emails wordt niet gereageerd. Nog nooit zo'n slechte verzekering gehad in de afgelopen 40 jaar.

Annie
25-07-2023

Scooter staat al meer dan 2 maanden op expertise te wachten; HEMA pakt de schade-afhandeling niet op!

De schade-expert moet ons bellen om te vragen waar de scooter staat omdat de informatie onvolledig is aangeleverd de site van mijn-hema is niet bereikbaar, kortom; 1 GROOT DRAMA. Je betaalt de hoofdprijs aan premie maar de service is in- en in slecht, het tempo bizar laag.maar de PREMIE? Die is dan weer top.

ABSOLUTE AFRADER!

Greet
11-06-2023

Wij hebben al jaren een annuleringsverzekering bij de Hema, omdat onze kleinzoon geopereerd moest worden 2 keer een mail naar de reisverzekering gestuurd met de vraag of wij aanspraak konden maken om onze reis te annuleren helaas geen antwoord. Deze verzekering meteen opgezegd.

Ad
24-04-2023

Prima levertijd inderdaad wat langen

An
24-04-2023

Het bestelde polijstpapier in goede staat ontvangen. Bestelling en betaling simpel verlopen.

Renaat
29-03-2023

Steeds correct in kwaliteit en service

Gobio
03-02-2023

Velours gordijnen, okergeel besteld via de site. Na bijna 3 maanden pas geleverd. De kleur blijkt terrabruin/cognacbruin te zijn! Ondanks meerdere getuigen waaronder 2 medewerkers van Hema kon ik ze niet ruilen en passen ze de informatie op de site niet aan!

Czarny
23-01-2023

Zonder te informeren over de noodzaak om het apparaat terug te sturen,Ik krijg een betaalopdracht €90 boete. Ik ga nooit meer naar deze provider terug.Ik raad het niet aan!

Maurice
02-01-2023

Verzekering wordt steeds duurder, dekking en voorwaarden slechter.

Ik ben begonnen met een eurootje of 17, vandaag kreeg ik een mail dat er binnenkort 33,61 euro wordt afgeschreven. De verzekering wordt steeds duurder, HEMA past steeds de voorwaarden en maandbedrag aan. i.p.v. 100% heb ik ook nog maar 80% vergoeding per ingediende rekening en je moet nog eens 45 euro eigen risico betalen.

Mijn advies, ga never nooit je huisdier verzekeren bij de HEMA, maar doe dit ergens anders of leg het geld zelf apart. Want dit zijn praktijken dit niet zouden mogen kunnen,

Rianne
19-12-2022

Online besteld in de winkel afgehaald. Heel erg slecht verpakt. In een papieren zak vormen in elkaar grote kras. Vervolgens contact gezocht krijg je te horen Ik mail even dan kan je foto's sturen, denk je dat je nog wat hoort uit eindelijk contact gehad. Vinden ze dat je prima kan bakken met een kapotte antiaanbaklaag, maar als tegemoetkoming een klein vergoeding. Kan je net een lolly van kopen ofzo. Zal nooit meer wat kopen bij Hema

Tij
07-12-2022

Twee dagen wachten, (nieuwe) auto van dealer, naar andere dealer, naar schadebedrijf gesleept, extra ‘diagnosekosten’, uren in de wacht (echt uren!), twee dagen geen vervangend vervoer, en dat heet dan ‘allrisk’ verzekerd, met 15 schadevrije jaren. Wat een afgang, wat een teleurstelling

04-12-2022

Tjeetje Hema, wat ga je doen met zulke slechte riveuws? Ik vind de Hema in Hoofddorp de gezelligste Hema van het land omdat de mensen die er werken warm en menselijk zijn en er daardoor een goede sfeer. uitstraalt. Ook heb ik een Hema zorgverzekering en bevalt prima maar ik maak er nauwelijkd gebruik van dus laat nooit iemand zeggen dat het "goedkoop" is want dat is alles behalve waar. Er wordt bakken met geld uitgegeven aan medische kosten die niet nodig zijn. Weet u hoe schandalig de medicatie verspilling (vernietigen)dagelijks is om wat te noemen .Miljoenen zou het jaarlijks schelen wanneer dit eens werd aangepakt. Ook het doorbehandelen van kwetsbare ouderen die veel beter af zouden zijn met goede palliatieve zorg kost onnodig veel.(lijden mag in dit land, dood gaan niet) Ik kom uit de medische wereled en weet waar ik over spreek.

Marlous
26-11-2022

Hema verzekering dier, wat een afzetters. Begonnen met €19,- per maand, 8 jaar later en een hond die nauwelijks wat heeft: €54 per maand. Daarnaast is het declareren een verschrikkelijke rotklus, krijg je standaard te horen dat er iets niet klopt en probeert Hema altijd onder de kosten uit te komen. Beter zet je 50€ per maand opzij en koop je elk jaar hopelijk iets moois voor je dier ipv deze misselijkmakende maatschappij rijk te maken.

03-11-2022

Ijdens de bungalowweken een voucher voor 219 euro gekocht voor een weekend in Center Parcs op grond van de beschikbaarheid zoals die op de site van de Hema werd aangegeven. Na de koop krijg je een code waar me op de site van CP geboekt kan worden. Dan blijkt de beschikbaarheid ineens heel anders en kan ik de voucher dus niet verzilveren. Bij telefonisch contact met de klantenservice van de Hema wordt gezegd dat je dan gewoon pech hebt. Dus een mail gestuurd dat ik recht heb op herroeping van de koop op afstand binnen 14 dagen. Nooit meer iets van de Hema gehoord. Eigen schuld eigenlijk want ik lees nu overal op forums veel klachten over de Hema dus had ik dat geweten had ik die voucher nooit gekocht. Zal hem proberen op Marktplaats te slijten.

Meer HEMA reviews