22-08-2016

Hema is beter met stinkende worsten

Vreselijk! Niet te bereiken en bij schade moet je een onmogelijk keuze menu doorlopen met standaard antwoorden. Vervolgens wordt je schade afgewezen omdat je niet de juiste informatie hebt kunnen geven.

Hema kan beter rookworsten verkopen en zich niet bezig houden met verzekeren.

02-08-2016

Autoverzekering waardeloos slechte communicatie

na de verzekering te hebben gekozen word de premie ineens 300% omhoog omdat volgens hun de schadevrije jaren per polis moeten worden opgebouwd? op mails word niet gereageerd binnen een normale termijn samenvatting ze lokken je binnen met een voordelige premie eenmaal binnen krijg je een herberekening ze hebben geen telefoon? als je geen ellende wil niet! doen!

12-07-2016

Totaal kansloos

Telefonisch niet bereikbaar. Op mail wordt structureel niet gereageerd. Gaat al 1,5 jaar zo. Eens stond Hema garant voor goede kwaliteit tegen een redelijke prijs. Die filosofie hebben ze helaas losgelaten. Nu maar hopen dat ik nog een uitkering krijg voordat de boel definitief ter ziele is.

07-06-2016

Snel geld

ik werd bij de stoplichten zo hard aangereden van achteren , dat mijn wagen ook voorruit schoot tegen mijn voorganger die ook gewoon stilstond .wat een klap was dat ...achterkant in elkaar en veel schade aan de voorkant...schadeformulier met de andere personen ingevuld op straat ..iedereen zuchten en steunen je kent het wel...Auto was een half wrak maar wou nog wel starten hiermee naar huis gereden . Dag later de verzekering van de Hema gebeld ..die maakten afspraak voor me met een schadeexpert ..die man besloot dat de auto economisch total los was ...(dat was ook zo...best wel oude auto en heel veel schade) Het heeft toen maar een paar weken geduurt voordat ik de dagwaarde van die auto gestort kreeg ...dat duurde niet lang ..en geen gezeik ofzo..of vragen ..kreeg snel het geld en heb hier een leuke 2e hands Ford Focus van gekocht .

25-04-2016

Verschrikkelijk !

Verschrikkelijke behandeling. Ze laten niks meer van zich horen . Ook vertellen ze je doodleuk dat ze je mail niet hebben ontvangen.

Marten Jr.
05-04-2016

Veel betalen (HET LIJKT GOEDKOOP) maar bij uitkeren niet thuis geven klanten service geeft Anne informatie dan in polisvoorwaarden staan. WAARDELOOS.

17-12-2015

Verzekeraar weigert schade in behandeling te nemen

Deze maand heeft iemand een schade aan mijn auto veroorzaakt. Is vervolgens helaas doorgereden . Kenteken was bij mij bekend . Dit gemeld bij de klantenservice van Hema verzekeringen en hen gevraagd of zij mijn aan de NAW gegevens van de tegen partij konden helpen . Dit doen wij niet was het antwoord . Na wat onderzoek heb ik zelf achter de NAW gegevens kunnen achterhalen . Schade formulier ingevuld in overleg met tegenpartij en alles ingediend . Tegenpartij geeft toe dat hij de schade heeft veroorzaakt. Nu weigert de HEMA deze VERHAAL schade aan te melden omdat deze lager is dan mijn eigen risico. WAT EEN ENORME AMATEURS DAAR BIJ DE HEMA . Wel elke maand netjes de premie incasseren , waar op het moment dat ze iets voor je moeten doen is men NIET thuis .

16-12-2015

Onbegrijpelijk slecht

Geen reactie bij een schadeafhandeling. Loopt al sinds maart 2015. Ik moet mijn eigen risico nog terug krijgen. Zijn alleen via mail te bereiken en reageren dan niet terug. Werkelijk ongelooflijk. Helaas een veelgehoorde klacht... Ik viel voor de lage premie destijds.

Premie betalen aan Hema van mijn kant loopt wel vlekkeloos. Dus de rekeningen versturen naar klanten wel op tijd!?

Absoluut een afrader. Je bent de sigaar als je met een schade te maken krijgt.

13-12-2015

Baggerbedrijf voor verzekeringen, nooit een nemen

Opzeggen is een drama, je komt er niet vanaf. Schandelijk bedrijf

02-12-2015

Oplichter

De premie van de Hema verzekering gaat elke jaar omhoog. Weer kreeg ik een e-mail met dit bericht Per 1 januari 2016 verhogen wij uw premie met 2%. Uw nieuwe maandbedrag vindt u terug op de factuur van januari. Alweer Hema! En ik heb nooit schade gemeld....... Ik ga snel opzeggen en naar andere verzekeringsmaatschappij.

05-11-2015

Onbeschofte, agressieve hufters

Kreeg uiteindelijk na een jaar een behandelaar van de schade, die nota bene op derde te verhalen is, aan de telefoon. Ik kwam bijna niet aan het woord en werd behandeld als een crimineel. De behandelaar wilde zijn achternaam niet zeggen en was zeer onbeschoft. Toen ik wilde weten met wie ik te maken had zei hij zijn achternaam niet met de mededeling dat ik hem dan zou kunnen bedreigen via Facebook. Ik heb het gesprek opgenomen want het begon echt hilarisch te worden. Wat een tuig bij de hema verrekeningen. Wij hadden er drie auto's in de verzekering maar die zijn gisteren allemaal naar centraal beheer Achmea waar je normaal kunt bellen en hele vriendelijke vrouwen aan de telefoon krijgt, dus een aanrader.
Ik zal nooit meer iets afsluiten bij de Hema en adviseer dat een ander ook niet te doen

25-08-2015

Zeer slecht

Ca 15 jaar lid van deze verzekering. Nooit aanspraak gemaakt behalve deze zomer op schade waar ik m.i. recht op had. Voorwaarde op internet stroken niet met recente voorwaarde, afijn allerlei slinkse grepen om onder betaling van schade uit te komen.

10-07-2015

Slechte communicatie wisselende premie

Ervaring van mij is dat de premie elke maand anders is , en als je erover belt dan zeggen ze , tja dat klopt niet we zoeken het uit en bellen u terug .... wanneer?

Gerard
08-07-2015

Als je een autoverzekering afsluit kies dan geen hema verzekering

ik ben door een ander van achter aangereden formellier ingevuld de tegen partij wilde niet tekenen ter plekke hema opgebeld met de vraag wat nu krijg te horen maakt niet uit ze zijn niet verplicht te tekenen wat ik vreemd vind .de politie 6 x gebeld die kwamen ook niet ,na 4 maanden heb de tegen partij een ander verhaal ik zou ahteruit hebben gereden nu na 5 maanden het verhaal gekregen van de hema ja wij kunnen niets meer voor betekenen .en daar sta je dan na menig telefoontjes gepleegd want de hema neemt geen contacy met je op . Dus mensen neem alsjeblieft geen hema auto verzekering ze zijn daar niet kundig in .GOEDKOOP IS DUURKOOP (Hahaha ik moet ster kiezen dan maar een bruine ster voor baggerverzkering )

14-04-2015

Geen klachten over de service, want die hebben ze niet

Meest beroerde verzekeringsmaatschappij, geen service, slechts beperkte uitbetaling bij schade, geen follow-up, ondoorzichtige premie berekening, enz, enz.

Bagger

07-04-2015

Slechter dan dit kan niet

Ondanks juiste gebruikersnaam/wachtwoord combinatie (zelfs beide opnieuw opgevraagd) lukt het niet om in mijn online polismap te geraken.
Telefonisch onbereikbaar, enkel contact te krijgen via email en twitter ... serieus, hoe slecht is dat?
Email duurt enkele dagen, twitter heb ik niet.
Een goede verzekeraar hoor je toch 24/7 te kunnen bereiken via telefoon?

Naast deze ellende is het zo dat je elk jaar voor dezelfde verzekering, zonder enige schademelding, steeds meer gaat betalen.
Ik begon met zo´n 26 euro, mijn laatste online factuur liet me weten dat er 37 euro werd afgeschreven.

Naast slechte service ook oplichterij.

Ik zou zeggen, stop die HEMA worst maar lekker in je **** !

31-03-2015

Waardeloze klantenservice; onbereikbaar en traag

Ik probeer bijna twee weken contact met ze te krijgen over mijn Hema-autoverzekering. Ze hebben geen telefoonnummer en over de mail gaat het heel traag allemaal, waardoor problemen niet opgelost kunnen worden. Wat een contrast met hun winkels; daar hebben ze een goede klantenservice, maar bij autoverzekeringen is het werkelijk waardeloos. Slechter kan gewoon niet. Hema als je niet de service behorend bij een product kunt bieden, houdt het dan bij rookworsten!
ADVIES AAN CONSUMENTEN: BEGIN ER NIET AAN

23-03-2015

Vreselijk

Ik kom niet eens bij onze polis! Geen telefonisch contact mogelijk! Van de ene loop in de andere. Echt frustrerend deze online verzekering. Ik raad een verzekering aan waarmee je kunt bellen (als bijvoorbeeld inloggen niet lukt)

01-03-2015

Aantal schade vrije jaren niet elk jaar omhoog

Vorig jaar heb ik contact gezocht met Hema omdat het aantal schadevrije jaren niet automatisch met 1 jaar omhoog ging. Ze verontschuldigde zich hiervoor. Nu zijn we een schadevrij jaar verder. Ik kreeg een geautomatiseerde mail van Hema dat de premie niet omhoog ging wegens schadevrij rijden maar ook dit jaar is het aantal schadevrije jaren niet omhoog gegaan als ik inlog op de site. Voor een verzekeringsmaatschappij geeft dit weinig vertrouwen.

09-02-2015

Schade vrije jaren plotseling verdwenen

Ik heb onlangs een autoverzekering van de Hema afgesloten en heb hierbij ook de schade vrije jaren (7 jaar) meegenomen .. en betaalde hier €23,62 voor een All risk dekking.. een prima premie denk je zo...maar wat schets mijn verbazing na 3 maanden word er ineens €43,52 van mijn rekening afgeschreven.
Nadat ik mijn polis online had gecheckt zie ik dat mijn schade vrije jaren ineens op 0 jaar staat en betaal ik bijna het dubbele! Ik heb geen enkele schade gemeld of gereden. Is toch bizar! Wat is dit voor administratie bij de Hema... echt waardeloos.

Meer HEMA reviews
Welk cijfer geef jij HEMA?