Klaverblad Rechtsbijstandverzekering8 ervaringen

Adje
09-06-2017

Alles word bij rechtsbijstandverzekering afgewezen op polisvoorwaarden

Alles wat je hun voorlegt word afgewezen op basis van hun algemene voorwaarden. als een zaak te duur word of een juridisch conflict gaat te lang duren wijzen ze rechtshulp af op basis artikel 5 van hun algemene voorwaarden wat inhoud dat hun eigen afdeling denkt dat er een geringe kans is op succes en trekken zij zich 1 werkdag voor dat je moet hebben gereageerd terug en heb ik zelf 1 dag om een hoorzitting voor te bereiden.

A en J
04-08-2016

Klaverblad zegt op!

Zojuist krijg ik een brief dat Klaverblad mijn rechtsbijstand opzegt. Ondanks dat ik het wel begrijp, hoort men dit in de polisvoorwaarden te vermelden. Ik heb helaas moeten ondervinden hoe het is om een falende arts mee te maken en dus ernstige medische schade te moeten ondervinden die levenslang zal voort duren. Omdat Klaverblad alleen juristen in dienst heeft en geen echte advocaten, moest een schade letseladvocaat de zaak overnemen en moest de rekening worden voldaan door Klaverblad. Dit alles heeft hen €40.000,= gekost, geen kattepis doch ik heb niet gevraagd om deze ellende. Uiteraard ben ik een veel te dure klant en ben nu uit de verzekering gegooid. Helaas.

Riderlady
31-07-2016

Slechte rechtshulp

Verzoek tot rechtshulp wordt niet serieus genomen, de behandelaar was niet zakenkundig, vervolgens royement omdat er stukken waren verstuurd waarop Klaverblad gereageerd heeft, maar voet bij stuk houdt dat ze er niet zijn. Absolute afrader.

Walter
14-06-2016

Waardeloze verzekering!

Of het valt niet onder polisvoorwaarden, of je krijgt te horen dat je het zelf maar uit moet zoeken. Stelletje juristen die ook totaal geen juridische kennis hebben. Communicatie verloopt slechts. Ze willen niks uitbesteden aan een advocaat etc.etc. Weggegooid geld deze verzekering.

Marjolein775
13-03-2016

Geen rechtsbijstand bij non conformiteit schade

1 week na aankoop van onze auto bleken er ernstige gebreken aan te zijn. Eea was niet geconstateerd tijden de aankoopkeuring die wij hebben laten uitvoeren bij de dealer. Zo moesten de remmen incl klauwen rondom vervangen worden vanwege lekkage en vastzitten en bleek dat de chassis balken voor waren door gerot waardoor de kreukelzone zijn functie verliest. Zowel de verkoper als de dealer wilden ons niet tegemoet komen in de kosten van circa 2000. Na wat uitzoekwerk ontdekt dat er sprake is van non conformiteit en dat de verkoper volgens het nl recht deze schade moet vergoeden of de auto moet terugnemen. Toen onze rechtsbijstand klaverblad gebeld voor rechtshulp zij wilden ons niet van hulp voorzien omdat de auto zonder garantie bij een niet bovag dealer was gekocht ons werd medegedeeld dat we dat in de kleine letters hadden kunnen lezen. Wij vinden het erg slecht dat klaverblad haar klanten in deze situaties in de kou laat staan.

Edwin
24-05-2015

Oplichters

Ik heb nu al een paar keer helaas met Klaverblad te doen gehad AOV en rechts bijstand.
Ellende en nog eens ellende.

Bakker
03-06-2014

Slecht

Rechtsbijstand verzekering met module inkomen,advies bij dreigend ontslag is ; succes met solliciteren.....

Droefig
14-01-2014

voor een erg simpel schade gevalletje .geeft klaverblad steeds halve info ,n al meer dan 4 maanden verder en via telefoon erg onbeschofd te woord gestaan ,ik moest niet zeuren want dan had ik maar een allrisc verzekering moeten nemen dan was het een snelle afhandeling geweest ,een erg nare ervaring ,en nog eens behandeld worden als zeurpiet ,het enige wat ik vroeg hoe de zaak ervoor stond ,kreeg een hele preek van dit dat bla bla maar nog steeds geen antw ,als het me niet beviel moest ik maar overstappen naar een andere verzekerings maatschapij ze vond dat er genoeg was gedaan , en dat is dus niks .ja de premie ontvangen maar verders niets 0,0 zal het advies van de dame volgen en een andere verzekering zoeken ,waardeloos bedrijf

Welk cijfer geef jij Klaverblad Verzekeringen?