17-09-2023

Zeer slechte ervaringen met klaverblad rechtsbijstand.ze doen er alles aan om je zaak maar niet in behandeling te hoeven nemen.

40 jaar premie betaald, nu eindelijk heb je ze nodig over een garantie conflict geven ze niet thuis terwijl ik aan alle kanten in het gelijk gesteld wordt door mensen die er verstand van hebben.

Zelfs mijn verzekerings adviseur zegt dat het er sterk op lijkt dat ze in dienst zijn van de tegenpartij.

En als je dan die tekst van hun reclame van ze mag geloven denk ik , wat een stelletje oplichters.

Nu na het lezen van de vele negatieve reviews gelijk maar opgezegd.

Alleen de reviews van hun eigen site zijn positief.rara hoe kan dat.

Wil je genaaid worden ga dan met klaverblad in zee.

Toine
20-02-2022

Mijn ervaring gaat over de rechtsbijstandsverzekering van Klaverblad. Op het gebied van dienstverlening, bejegening en klantvriendelijkheid is dit een absolute afrader. Op basis van de polisvoorwaarden denk je goed verzekerd te zijn. Maar zodra je een beroep doet op juridische bijstand begint het spel van de juristen en kom je snel tot de conclusie dat Klaverblad gebakken lucht verkoopt. De juristen zijn getraind om ieder beroep op juridische bijstand zo uit te leggen dat er volgens de polisvoorwaarden geen dekking is. Ook al zou iedereen die begrijpend kan lezen heeft tot een andere conclusie zou komen. Als je vervolgens een een klacht of bezwaar maakt tegen dit besluit begint de betreffende jurist zich vijandig tegen je op te stellen en worden er allerlei trucjes ingezet en worden er ongefundeerde aannames gedaan om je monddood te maken. Bij Klaverblad draait het om geld en zeker niet om mensen. Mijn advies is om geen klant te worden bij deze verzekeraar.

Steven
05-02-2022

Waardeloze verzekering.

Super slecht bereikbaar en als je ze te pakken krijgt doen ze hun best om je niet te hoeven helpen. Sluit a.u.b geen rechtsbijstandsverzekering bij hun af.

Ata
18-12-2021

Betalen voor rechtsbijstandsverzekering en niks krijgen …

Al heel lang betaal ik hier voor mijn rechtsbijstandsverzekering. Tot 5 verschillende zaken gemeld en keer op keer is het geweigerd door klaverblad. Ze zoeken elke keer een reden om mij niet te helpen. Ze innen alleen maar premies en geven je geen service voor terug. De juristen zijn ook niet eens afgestudeerd en sommigen spreken gebrekkig nederlands. Als je in nood zit en hulp wilt dan kan je deze rechtsbijstandsverzekering beter links laten liggen. Je hebt er geen f aan!. Een keer zeggen ze je zaak is te goedkoop dus we kunnen geen zaak van maken. Andere keer zeggen ze je zaak is te duur zie algemene voorwaarden. Weer een andere keer zeggen dit valt niet in je verzekering. Zo kan ik maar doorgaan met hun drogredenen. Eigenlijk staat in hun algemene voorwaarde: betaal premie en je krijg niks voor terug omdat wij lekker gratis geld willen verdienen

Adje
09-06-2017

Alles word bij rechtsbijstandverzekering afgewezen op polisvoorwaarden

Alles wat je hun voorlegt word afgewezen op basis van hun algemene voorwaarden. als een zaak te duur word of een juridisch conflict gaat te lang duren wijzen ze rechtshulp af op basis artikel 5 van hun algemene voorwaarden wat inhoud dat hun eigen afdeling denkt dat er een geringe kans is op succes en trekken zij zich 1 werkdag voor dat je moet hebben gereageerd terug en heb ik zelf 1 dag om een hoorzitting voor te bereiden.

A en J
04-08-2016

Klaverblad zegt op!

Zojuist krijg ik een brief dat Klaverblad mijn rechtsbijstand opzegt. Ondanks dat ik het wel begrijp, hoort men dit in de polisvoorwaarden te vermelden. Ik heb helaas moeten ondervinden hoe het is om een falende arts mee te maken en dus ernstige medische schade te moeten ondervinden die levenslang zal voort duren. Omdat Klaverblad alleen juristen in dienst heeft en geen echte advocaten, moest een schade letseladvocaat de zaak overnemen en moest de rekening worden voldaan door Klaverblad. Dit alles heeft hen €40.000,= gekost, geen kattepis doch ik heb niet gevraagd om deze ellende. Uiteraard ben ik een veel te dure klant en ben nu uit de verzekering gegooid. Helaas.

Riderlady
31-07-2016

Slechte rechtshulp

Verzoek tot rechtshulp wordt niet serieus genomen, de behandelaar was niet zakenkundig, vervolgens royement omdat er stukken waren verstuurd waarop Klaverblad gereageerd heeft, maar voet bij stuk houdt dat ze er niet zijn. Absolute afrader.

Walter
14-06-2016

Waardeloze verzekering!

Of het valt niet onder polisvoorwaarden, of je krijgt te horen dat je het zelf maar uit moet zoeken. Stelletje juristen die ook totaal geen juridische kennis hebben. Communicatie verloopt slechts. Ze willen niks uitbesteden aan een advocaat etc.etc. Weggegooid geld deze verzekering.

Marjolein775
13-03-2016

Geen rechtsbijstand bij non conformiteit schade

1 week na aankoop van onze auto bleken er ernstige gebreken aan te zijn. Eea was niet geconstateerd tijden de aankoopkeuring die wij hebben laten uitvoeren bij de dealer. Zo moesten de remmen incl klauwen rondom vervangen worden vanwege lekkage en vastzitten en bleek dat de chassis balken voor waren door gerot waardoor de kreukelzone zijn functie verliest. Zowel de verkoper als de dealer wilden ons niet tegemoet komen in de kosten van circa 2000. Na wat uitzoekwerk ontdekt dat er sprake is van non conformiteit en dat de verkoper volgens het nl recht deze schade moet vergoeden of de auto moet terugnemen. Toen onze rechtsbijstand klaverblad gebeld voor rechtshulp zij wilden ons niet van hulp voorzien omdat de auto zonder garantie bij een niet bovag dealer was gekocht ons werd medegedeeld dat we dat in de kleine letters hadden kunnen lezen. Wij vinden het erg slecht dat klaverblad haar klanten in deze situaties in de kou laat staan.

Edwin
24-05-2015

Oplichters

Ik heb nu al een paar keer helaas met Klaverblad te doen gehad AOV en rechts bijstand.

Ellende en nog eens ellende.

Bakker
03-06-2014

Rechtsbijstand verzekering met module inkomen,advies bij dreigend ontslag is ; succes met solliciteren.....

Droefig
14-01-2014

voor een erg simpel schade gevalletje .geeft klaverblad steeds halve info ,n al meer dan 4 maanden verder en via telefoon erg onbeschofd te woord gestaan ,ik moest niet zeuren want dan had ik maar een allrisc verzekering moeten nemen dan was het een snelle afhandeling geweest ,een erg nare ervaring ,en nog eens behandeld worden als zeurpiet ,het enige wat ik vroeg hoe de zaak ervoor stond ,kreeg een hele preek van dit dat bla bla maar nog steeds geen antw ,als het me niet beviel moest ik maar overstappen naar een andere verzekerings maatschapij ze vond dat er genoeg was gedaan , en dat is dus niks .ja de premie ontvangen maar verders niets 0,0 zal het advies van de dame volgen en een andere verzekering zoeken ,waardeloos bedrijf