Moda Muchacha reviews

Periode20222021

Danielle
03-08-2021

Nooit meer

In Maart 2021 een bestelling gedaan, eind april kreeg ik een mail dat het niet leverbaar was door teveel orders. Ik kreeg een optie om iets niets uit te kiezen, moest wel opnieuw verzend kosten betalen.

Er zat niets bij wat ik leuk vond dus wilde mijn geld terug, tot op heden geen geld geen reactie op mails.

Pure diefstal.

Demi
02-08-2021

Zeer ontevreden

In december afgelopen jaar een jurk besteld op deze website. Na vele mailtjes heen en weer gestuurd te hebben, bleek dat het niet meer mogelijk was om de jurk te leveren i.v.m. een productiefout. Ik mocht iets anders uitzoeken op hun website en kreeg 10,- tegoed als ‘tegemoetkoming’. Weer wat besteld en maar wachten… Wederom mailtjes gestuurd, waarna er duidelijk werd dat ik ook deze bestelling niet binnen zou krijgen. Er werd zelfs op een gegeven moment niet meer gereageerd op mijn mails. Vervolgens een ervaring op deze website gedeeld, met mijn slechte ‘ervaring’. Al vrij snel werd er gevraagd om mijn bestelnummer (terwijl er niet op mijn mails geantwoord kon worden?!) en werd ik niet veel later benaderd via whatsapp. Er werd verteld dat ze met hun handen in het haar zaten wegens vele annuleringen en dat ze probeerden zoveel mogelijk op te lossen. Ook nu werd er aangeboden om iets nieuws te bestellen op de website, maar ik wilde dit niet (niets in mijn smaak én ik was klaar met het vele gedoe rondom deze bestelling). Ohja, wél met de voorwaarde dat ik mijn klachten van het internet af zou halen. Er werd mij beloofd dat mijn geld teruggestort zou worden op een dag die hen goed zou uitkomen. Ik wacht hier nog steeds op. Inmiddels al vele malen berichten gestuurd, maar ook hier wordt niet meer op gereageerd. Bestel hier a.u.b. niets, want je wordt maandenlang aan het lijntje gehouden en krijgt uiteindelijk geen gehoor meer.

Ilse
26-07-2021

Opgelost

Ik had een klacht maar uiteindelijk via WhatsApp netjes opgepakt en opgelost. Ik wachtte al enige tijd op een huispak maar deze bleken niet uitgeleverd te zijn en toen is het een en ander misgelopen. Kreeg een goede uitleg en zal hierdoor zeker nog een keer bestellen in de toekomst. Succes! 💪

Janneke
25-07-2021

Geen levering, wel betaald

In feb 2021 een huispak besteld en deze is niet geleverd omdat er problemen zouden zijn met de leverancier.

Na de mail hierover te hebben ontvangen ook een voucher ontvangen incl 10 euro extra shopping tegoed om te besteden in de webshop. Na deze voucher verzilverd te hebben en een bijbetaling eind april een nieuwe bestelling geplaatst. Tot op heden geen levering ontvangen en 60 euro kwijt ( orderwaarde dus 70 euro). Tevens een paar keer via mail en Instagram contact gehad maar nog steeds niet geleverd gekregen en verder contact ontbreekt al vanaf eind mei.

Ik zou heel graag de spullen alsnog geleverd krijgen, of het geld terug, of andere items uitzoeken.

Echter vrees ik dat er geen oplossing komt en geen verder contact omdat reactie uitblijft. Ennio Instagram geen verdere posts na 23-04 en FB pagina intussen leeg is.

Er is geen telefoon nummer bekend dus telefonisch contact ook niet mogelijk.

Annelet
25-07-2021

Bestel hier nooit wat

Al vanaf januari bezig, maar nog steeds niks!

Ondertussen aangifte gedaan en gelukkig zijn er meerdere die dat gedaan hebben, waardoor er echt werk van gemaakt word.

Wendy
24-07-2021

Niet bestellen. 1 groot drama

Bestel hier nooit wat ze beloven je gouden bergen maar verzenden niets!

Renate
22-07-2021

En maar beloven !

Sinds februari al bezig met hun.

Bestelling gedaan maar telkens ging het mis , nu al maanden wachten op mijn geld, ze komen elke keer met nieuwe beloftes via whatsapp,

In mei bericht gehad dat het geld er binnen 30 dagen op zou staan. Nou niets ontvangen natuurljjk, weer geappt , toen kreeg ik te horen dat ze met de laatste verwerking bezig waren . Pffff .18 juni weer een whatsapp dat ze bezig waren met de verwerkingen,

5 juli weer een whatsapp dat ze bezig waren met de betalingen en binnen 24 uur moest het erop staan! Nou niet dus .en toen een bericht dat ze aan het verhuizen waren.en sinds dien zoveel whatsappies gedtuurd maar word niet meer op gereageerd! Zijn echt oplichters en maar beloven 😡

Michelle
15-07-2021

ZEER SLECHT. IK RAAD HET AF.

Vanaf maart al bezig met bestellingen binnen krijgen en of geld terug. Steeds het zelfde bericht ontvangen met keuzes en dat het allemaal moeilijk is. Een vriendin heeft dezelfde ervaring en wacht al sinds maart op iets van gehoor. Ze leveren niks, geven geen geld terug of na maanden pas en reageren amper ergens op. Nooit iets bestellen hier!

Elise
15-07-2021

Tevreden klant

Na een klacht via de mail heb ik uiteindelijk een goede oplossing gehad via WhatsApp. De dame stond mij vriendelijk te woord. Volgens afspraak de betaling retour gehad op de rekening.

Sharon
13-07-2021

Loze boftes!

Dit is mijn 2e klacht, zogenaamd telkensterug betalingen en valse beloftes.

Maar wel vragen of mijn klacht van deze site af kan daarna

No sorry! im not sorry

Belachelijk hoe er met mensen wordt omgegaan en toch telkens om begrip vragen, ik heb veel gedult maar wachten op iets wat vanaf januari al bezig is?!

Wendy
12-07-2021

Vervelende ervaring naar goede ervaring

Modamuchacha heeft alsnog na wat problemen met de levering mijn pakket opgestuurd, er zat een extra item bij die ik in overleg heb uitgezocht alles zat goed.

Uiteindelijk een goede ervaring en tevreden!

Suzy
12-07-2021

Nog steeds het geld niet terug

Ze beloven om terug te storten maar er komt maar niets

Ook via messenger een bericht gestuurd en dan zeggen ze stuur e mail met urgent

Maar daar ook helemaal geen antwoord op terug gekregen

Charissa
11-07-2021

Het is een 1 nog niet eens waard.

Wat een k.t bedrijf. Al maanden met ze bezig om geld terug te krijgen of een tegoedbon. Al weken worden er weer beloftes gemaakt dat er een pakketje m'n kant op komt en vervolgens wordt je keihard genegeerd

Hier niks kopen! Het zijn gewoon oplichters met hun loze beloftes. Wordt tijd dat ze helemaal stoppen met die zogenaamde toko van ze.

Joy
09-07-2021

Nog steeds geen geld terug!

Na zoooolveel beloftes nog steeds mijn geld niet terug. Maaaanden geleden wat besteld en meerde malen is er beloofd geld terug te storten. Elke keer weer excuses waarom het niet gelukt is. Wel elke keer netjee contact vis whatsapp maar helaas nog steeds géén geld! ik wil nu mijn geld terug!

Seda
07-07-2021

Beloftes

Ze maken heel veel beloftes maar komen ze niet na.

Na 24 uur moet het geld op mijn rekening staan.

Dit waren woorden van hun.

Zoals gewoonlijk valse beloftes, dus nog steeds GEEN geld terug.

Connie

Opgelost

Vandaag heb ik mijn geld ontvangen dus het is opgelost. duurde wel even maar dan heb je ook wat, hoop dat ze de verbetering die ze beloven waarmaken.

Monica
06-07-2021

Na veel beloftes nog steeds geen geld

Leugen na leugen vertellen ze en houden ze je aan het lijntje. Koop hier nooit iets. Want je krijgt je bestelling toch niet en je geld terug al helemaal niet.

Sam

Uiteindelijk goed opgelost!

Na veel gedoe uiteindelijk nieuwe kleren ontvangen en hele vriendelijke service via de app.

Sanne
04-07-2021

Nog steeds geen geld terug, koop hier niks!

Inmiddels mijn tweede recensie hier aangezien ik na ruim 5 maanden nog steeds mijn geld niet terug heb. Bij mijn vorige recensie staat dat de klacht is opgelost, maar dit is dus ZEKER niet het geval! Veel loze beloftes gehad die ze niet nakomen. Koop hier niks! Mijn geduld is inmiddels op en ik ga verdere stappen ondernemen.

Cindy
04-07-2021

Slecht bedrijf

Na maanden aan het lijntje gehouden te zijn met mails ,uiteindelijk app contact met Anna

Zij het verhaal uitgelegd ,ik begreep het en vond het sneu voor ze .dus afgesproken om wat anders te bestellen

Zo gezegd ,zo gedaan als ik de bestelling binnen had zou ik mijn commentaar van het internet afhalen .

Maar geen bestelling ontvangen natuurlijk .

Geen contact meer word nergens op gereageerd .

Wat een klote bedrijf ,ben er nu zo klaar mee .

Ga nu verdere stappen ondernemen