Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
In een moeilijke periode voor het bedrijf rondom de levering van hun voorraad ben ik zeer netjes op de hoogte gehouden rondom mijn bestelling! Maar vooral eerlijk, we weten niet wanneer we het binnen krijgen en of wij het überhaupt wel binnen gaan krijgen tot onze spijt!
De meiden kwamen met drie oplossingen:
1 geld terug
2 tegoed bon
3 iets anders uitkiezen dat direct leverbaar is
Ik koos voor optie 3!
Twee werkdagen later het pak in huis! Zat er nog een kadootje bij ook voor de gene waarvoor ik het besteld had en voor mezelf! voor het ongemak en zag zelfs dat ze de verzend kosten retour hadden verstuurd.
Ze bleven in contact met mij tot ze zeker wisten Kim heeft haar bestelling binnen.
Ondanks de omstandigheden niet leuk zijn voor beide partijen zorgde ze wel voor een goed en leuk eind met gepaste oplossingen!
Ik hoop dat ze meiden van het bedrijf zelf ook zo geholpen gaan worden rondom hun leveringen!
Kimberly
Mijn huispak was helaas niet meer leverbaar in mijn maat. Ze hebben mijn aangeboden om een nieuwe uit te zoeken. Ander huispak is binnen gekomen van de week en erg blij mee. Dankjewel voor het meedenken en de oplossing. Groet
Na heel lang contact te hebben gehad is de klacht dan toch opgelost. Mijn geld is retour gestort.
Begin maart wat besteld zou binnen 1 week geleverd worden nou dus niet 16 maart geannuleerd en zou mijn geld terug krijgen
Nou mooi niet je wordt aan het lijntje gehouden door middel van mailtje's ik heb nog steeds geen geld terug
Heb al aangifte bij de politie
Mensen niks bestellen hier zijn
Oplichters!
Na het bestellen van een huispak anderhalve maand geleden en tot op heden nog niks ontvangen te hebben kreeg ik vandaag een mail.
Vervelend hoe het.was gelopen, kreeg.mijn aankoop bedrag net nog iets extra's als tegoed.
Super netjes dus we gaan weer neuzen naar iets
Op 13 februari bestel ik een leuk huispak op pre order.
Deze zou verstuurd worden op 27-02-2021.
Ik ontving geen pakketje dus verstuur een mail op 04-03-2021.
Ik krijg antwoord op mijn mail met dat het binnen 1 a 2 werkdagen binnen zou zijn.
Nog steeds niks ontvangen.
Dan krijg je een mail met smoes dat ze de orders ineens niet hebben ontvangen en als optie om te wachten of iets anders bestellen en dan met een code van mijn bedrag.
Hier ging ik niet in mee ik wouw wachten op dat pak want die wil ik en niks anders.
13-03-2021 krijg ik een mail dat een track en trace code zou krijgen nooit gekregen.
01-04-2021 krijg ik een mailtje dat ze vertraging hebben en dat ik een leverdatum per mail kreeg maar ook dit nooit gehad.
Dan krijg ik 20-04-2021 weer een mailtje met er zijn wat leveringen uit gebleven. dan geven ze er bij aam dat die pas per 3 mei geleverd kan worden of eventueel held terug. Dus ik kies voor geld terug en zou dan op 21-04-2021 een mail krijgen met bevestiging van terug betaling en zo niet moest ik mailen. Dus ik mail ze weer terug op 23-04-2021 dat ik geen mail of niks ontvangen heb en op deze mail krijg ik geen eens meet antwoord.
Super slechte winkel zou er nooit maar dan ook nooit meer bestellen.
Mijn volgers zijn hier ook van op de hoogte en vinden dit rond uit schandalig!
14 februari 2x een huispak besteld. Elke keer status veranderd diverse mail contact gehad. Elke keer de belofte dat het onderweg is en dan weer geannuleerd. Tot heden geen pakken geen geld terug en geen contact meer of antwoord op mijn mails. Heel erg jammer dat dit zo moet gaan
Weken moeten wachten op een joggingspak die uiteindelijk niet geleverd kon worden. Mailcontact was daarover prima en werd snel beantwoord. Nu het op het terugboeken van het geld aan komt is er nauwelijks contact te krijgen. Steeds excuus mailtjes wat er fout is gegaan en dat het snel word opgelost maar nog steeds geen geld terug
(Bericht gekopieerd van andere klant! Ik heb precies zelfde ervaring!) super slecht ga nooit meer hier bestellen
Weken moeten wachten op een joggingspak die uiteindelijk niet geleverd kon worden. Mailcontact was daarover prima en werd snel beantwoord. Nu het op het terugboeken van het geld aan komt is er nauwelijks contact te krijgen. Steeds excuus mailtjes wat er fout is gegaan en dat het snel word opgelost maar nog steeds geen geld terug
8 maart een bestelling gedaan, begin april toch maar eens contact opgenomen dat ik mijn bestelling nog altijd niet had ontvangen. Toen er geen reactie kwam heb ik een slechte review gepost en ineens werd er contact met mij opgenomen. Verder zoekende naar een passende oplossing heb ik een korting ontvangen en zou mijn pakketje om een vage reden nog niet naar mij zijn verstuurd. Ze verzekerde mij dat dit nu wel echt zou gebeuren. Helaas nu, weer 2 weken later. een whatsapp berichtje gekregen dat men hun assortiment offline gehaald heeft door verschillende reden mbt leveranciers. Mijn pakketje zou al verstuurd zijn. ik zou een track and trace code ontvangen. helaas niks van waar dus! Nu wacht ik op de rest van mijn geld en krijg ik ook geen reactie meer via whatsapp. Spijtig heel spijtig!
4 maart iets besteld, 9 maart kreeg ik een berichtje dat het bestelde artikel op is en dat het bedrag wordt omgezet in een tegoedbon.
Ze zeiden dat ze de week erop heel veel nieuwe huispakken binnen zouden krijgen, dus daar even op gewacht.
Dit was niet zo dus 17 maart laten weten dat ik mijn geld terug wil. Nu een maand en 8 mailtjes verder nog steeds geen geld ontvangen. Dan zeggen ze dat het wel is over gemaakt is, dan zijn ze weer mijn rekeningnummer kwijt, ik denk dat het gewoon oplichters zijn en ze je aan het lijntje proberen te houden. Ik ben er klaar mee!
Paar weken geleden iets besteld, en nog steeds niks ontvangen!
Als je een mailtje stuurd krijg je mail terug als andwoord binnen enkele uren ontvangt u track en tracé code! wacht er nu nog op.
Of ze reageren helemaal niet op je mail.
Diep teleurgesteld!