Moda Muchacha reviews

Periode20222021

Kimberly
02-05-2021

Super oplossing

In een moeilijke periode voor het bedrijf rondom de levering van hun voorraad ben ik zeer netjes op de hoogte gehouden rondom mijn bestelling! Maar vooral eerlijk, we weten niet wanneer we het binnen krijgen en of wij het überhaupt wel binnen gaan krijgen tot onze spijt!

De meiden kwamen met drie oplossingen:

1 geld terug

2 tegoed bon

3 iets anders uitkiezen dat direct leverbaar is

Ik koos voor optie 3!

Twee werkdagen later het pak in huis! Zat er nog een kadootje bij ook voor de gene waarvoor ik het besteld had en voor mezelf! voor het ongemak en zag zelfs dat ze de verzend kosten retour hadden verstuurd.

Ze bleven in contact met mij tot ze zeker wisten Kim heeft haar bestelling binnen.

Ondanks de omstandigheden niet leuk zijn voor beide partijen zorgde ze wel voor een goed en leuk eind met gepaste oplossingen!

Ik hoop dat ze meiden van het bedrijf zelf ook zo geholpen gaan worden rondom hun leveringen!

Kimberly

Janien
01-05-2021

Bedrijf denkt mee

Mijn huispak was helaas niet meer leverbaar in mijn maat. Ze hebben mijn aangeboden om een nieuwe uit te zoeken. Ander huispak is binnen gekomen van de week en erg blij mee. Dankjewel voor het meedenken en de oplossing. Groet

Kim
01-05-2021

Slechte ervaring met dit bedrijf

Bestelling gedaan bij dit bedrijf en nog steeds niet binnen nu al ruim 2 maanden verder. Elke keer kreeg ik een berichtje dat mijn pakket was verzonden. Ik heb daarna gemaild dat ik mijn geld terug wilde en wat denk je ze reageren gewoon nergens meer op!

Geen aanrader zou hier nooit meer wat bestellen

Aranka
30-04-2021

Klacht is eindelijk opgelost

Na heel lang contact te hebben gehad is de klacht dan toch opgelost. Mijn geld is retour gestort.

Bianca
05-05-2021

Na 2 maanden heb ik eindelijk mijn geld terug gekregen

Krijg niks binnen

Begin maart wat besteld zou binnen 1 week geleverd worden nou dus niet 16 maart geannuleerd en zou mijn geld terug krijgen

Nou mooi niet je wordt aan het lijntje gehouden door middel van mailtje's ik heb nog steeds geen geld terug

Heb al aangifte bij de politie

Mensen niks bestellen hier zijn

Oplichters!

Mandy
29-04-2021

Pakket nooit ontvangen, geen geld retour en valse beloftes

Ik raad iedereen aan om hier GEEN kleding te bestellen. In februari een huispak besteld wat niet meer op voorraad was. Tot op heden geen geld ontvangen. Ik heb hierover meerdere keren gemaild en telkens worden er beloftes gedaan. Eindstand heb ik me geld niet terug en denk ook niet dat ik dit terug ga krijgen.

Na een slechte review wordt er contact met je opgenomen op WhatsApp, ook hier beloftes die niet nagekomen worden.

kortom Oplichters! Bestel hier dus GEEN kleding!

Lincey
29-04-2021

Slechte

Ik zou een huispak krijgen, maar heb deze nog steeds niet. Ze reageren nauwelijks. Ze beloven van alles, maar ze komen deze afspraken niet na.

Marijke
28-04-2021

Goede service

Na het bestellen van een huispak anderhalve maand geleden en tot op heden nog niks ontvangen te hebben kreeg ik vandaag een mail.

Vervelend hoe het.was gelopen, kreeg.mijn aankoop bedrag net nog iets extra's als tegoed.

Super netjes dus we gaan weer neuzen naar iets

Manuela
28-04-2021

Slechte service. geen terug betaling. Alleen maar smoesjes

Op 13 februari bestel ik een leuk huispak op pre order.

Deze zou verstuurd worden op 27-02-2021.

Ik ontving geen pakketje dus verstuur een mail op 04-03-2021.

Ik krijg antwoord op mijn mail met dat het binnen 1 a 2 werkdagen binnen zou zijn.

Nog steeds niks ontvangen.

Dan krijg je een mail met smoes dat ze de orders ineens niet hebben ontvangen en als optie om te wachten of iets anders bestellen en dan met een code van mijn bedrag.

Hier ging ik niet in mee ik wouw wachten op dat pak want die wil ik en niks anders.

13-03-2021 krijg ik een mail dat een track en trace code zou krijgen nooit gekregen.

01-04-2021 krijg ik een mailtje dat ze vertraging hebben en dat ik een leverdatum per mail kreeg maar ook dit nooit gehad.

Dan krijg ik 20-04-2021 weer een mailtje met er zijn wat leveringen uit gebleven. dan geven ze er bij aam dat die pas per 3 mei geleverd kan worden of eventueel held terug. Dus ik kies voor geld terug en zou dan op 21-04-2021 een mail krijgen met bevestiging van terug betaling en zo niet moest ik mailen. Dus ik mail ze weer terug op 23-04-2021 dat ik geen mail of niks ontvangen heb en op deze mail krijg ik geen eens meet antwoord.

Super slechte winkel zou er nooit maar dan ook nooit meer bestellen.

Mijn volgers zijn hier ook van op de hoogte en vinden dit rond uit schandalig!

Dafne
26-04-2021

Geen reactie, geen spullen EN mijn geld niet terug.

Ik bestelde weken geleden een leuk pak.

Naast de standaard mails, vertraging etc, die zo te lezen iedereen gehad heeft, kreeg ik 2 opties.

1, nog langer wachten of 2, mijn geld terug.

Ik kies 2, want ik had al door dat het niks geworden.

Vervolgens krijg ik een tegoedbon! Hier heb ik nooit om gevraagd.

Want ik ben bij zulke bedrijven nog liever mijn geld kwijt dan er ooit nog iets te moeten bestellen.

Kelly
24-04-2021

Na 2 maanden nog niets ontvangen

14 februari 2x een huispak besteld. Elke keer status veranderd diverse mail contact gehad. Elke keer de belofte dat het onderweg is en dan weer geannuleerd. Tot heden geen pakken geen geld terug en geen contact meer of antwoord op mijn mails. Heel erg jammer dat dit zo moet gaan

Yentel
24-04-2021

Geen geld retour

Weken moeten wachten op een joggingspak die uiteindelijk niet geleverd kon worden. Mailcontact was daarover prima en werd snel beantwoord. Nu het op het terugboeken van het geld aan komt is er nauwelijks contact te krijgen. Steeds excuus mailtjes wat er fout is gegaan en dat het snel word opgelost maar nog steeds geen geld terug

(Bericht gekopieerd van andere klant! Ik heb precies zelfde ervaring!) super slecht ga nooit meer hier bestellen

Tessa
23-04-2021

Nog steeds geen geld retour

Sandra
23-04-2021

Niets ontvangen

Eind februari 2 huispakken besteld.

In april (dus weken! Later) mailtjes ontvangen dat het 10 april geleverd zou gaan worden.

Daarna mailtjes dat track en trace binnen 48 en 24 uur beschikbaar zou zijn.

Dit liep allemaal uit op niks. Ruim een week geleden wederom een mail dat de track en trace aan het einde van de dag om 00.00 beschikbaar zou zijn.

Geen link naar track en trace te vinden en nog steeds niets ontvangen!

Een reactie op mijn mail blijft ook weg.

Daarom geen telefoonnummer te vinden om jullie te kunnen bellen?

Evelien

Na 5 weken nog steeds niets binnen

Op 17 maart een broek hier besteld. Tot op heden niks ontvangen. Wel meerdere mails dat ik een track en trace zou ontvangen, maar ook daar niets van gehoord. Website is inmiddels leeggehaald en ook geen activiteit op facebook meer.

Dangéla

NOOIT MEER!

Ik heb nooit me geld terug gekregen van een retourtje. Tot op de dag van vandaag heb ik naar ongeveer 3 e-mails niks meer van hun vernomen. Bij het 4de e-mail hebben ze niet eens erop gereageerd. En maar beloven dat ze het bedrag wel hebben teruggestort op me rekening terwijl daar geen sprake van was. Dit bedrijf weet niet hoe ze met klanten om moeten gaan. Zeker niet een klant beloven dat je het bedrag over zal maken terwijl dat niet gebeurd is. Mijn eerste en laatste keer besteld!

Cindy
20-04-2021

Geen woorden voor

8 maart een bestelling gedaan, begin april toch maar eens contact opgenomen dat ik mijn bestelling nog altijd niet had ontvangen. Toen er geen reactie kwam heb ik een slechte review gepost en ineens werd er contact met mij opgenomen. Verder zoekende naar een passende oplossing heb ik een korting ontvangen en zou mijn pakketje om een vage reden nog niet naar mij zijn verstuurd. Ze verzekerde mij dat dit nu wel echt zou gebeuren. Helaas nu, weer 2 weken later. een whatsapp berichtje gekregen dat men hun assortiment offline gehaald heeft door verschillende reden mbt leveranciers. Mijn pakketje zou al verstuurd zijn. ik zou een track and trace code ontvangen. helaas niks van waar dus! Nu wacht ik op de rest van mijn geld en krijg ik ook geen reactie meer via whatsapp. Spijtig heel spijtig!

Joyce
19-04-2021

Slechte zaak

4 maart iets besteld, 9 maart kreeg ik een berichtje dat het bestelde artikel op is en dat het bedrag wordt omgezet in een tegoedbon.

Ze zeiden dat ze de week erop heel veel nieuwe huispakken binnen zouden krijgen, dus daar even op gewacht.

Dit was niet zo dus 17 maart laten weten dat ik mijn geld terug wil. Nu een maand en 8 mailtjes verder nog steeds geen geld ontvangen. Dan zeggen ze dat het wel is over gemaakt is, dan zijn ze weer mijn rekeningnummer kwijt, ik denk dat het gewoon oplichters zijn en ze je aan het lijntje proberen te houden. Ik ben er klaar mee!

Nicole

Klacht netjes opgelost

Drama!

Paar weken geleden iets besteld, en nog steeds niks ontvangen!

Als je een mailtje stuurd krijg je mail terug als andwoord binnen enkele uren ontvangt u track en tracé code! wacht er nu nog op.

Of ze reageren helemaal niet op je mail.

Diep teleurgesteld!

Yesim
19-04-2021

NOOIT MEER!

Nooit meer dat ik hier nog wat bestel, letterlijk weken terug heb ik besteld maar nogsteeds mijn pak niet binnen niks, nada noppes. Ik ga dr vanuit dat het uit China moet komen wat een schande als bedrijf. En ik ben de zoveelste zie ik ook. Man man man