Moda Muchacha reviews

3.2
Periode20222021

Inger
28-05-2021

Allemaal loze beloftes, begint op oplichting te lijken!

In februari een bestelling gedaan bij Moda Muchacha nu 4 maanden geleden maar nog steeds mijn bestelling niet ontvangen of mijn geld terug ontvangen. Allemaal mailtjes met loze beloftes en de laatste maand reageren ze helemaal niet meer op mijn mailtjes, ik ben het helemaal zat met dit "bedrijf" en ga dan ook aangifte doen bij de politie van oplichting. Bestel hier nooit wat!

Iris
27-05-2021

Stelletje dieven

Zelfde verhaal als de anderen hieronder, ze reageren niet en bieden loze beloftes. Geld terug? Laat me niet lachen. Verschrikkelijk bedrijf.

Dieuwke
22-06-2021

Het heeft echt wel even geduurd, maar ondanks dat hebben ze steeds uitleg gegeven en het

Niet leverbaar en krijg geen geld terug

Besteld, bleek niet leverbaar. Kreeg een tegoedbon. Weer besteld en iets bijbetaald. Weer niet leverbaar. Ik wil mijn geld terug. Al weken aan het mailen met ze, ze beloven elke keer binnen 2 weken krijg je je geld. Maar niet dus!

Marije

Loze beloftes

Eerder een negatieve ervaring hier geschreven. Over het niet leveren van de bestelling.

Er is toen contact met me opgenomen via de app. Leek allemaal veelbelovend. Ik mocht iets anders uitzoeken, met extra tegoed.

Helaas ook hier weer een leugen. Pakket is wederom niet aangekomen. En er wordt niet meer gereageerd op berichten!

Bestel hier nooit, je bent je geld kwijt en er wordt niks geleverd.

Patricia

Bestel hier niet!

Oplichters! komen met smoesjes om je 'tevreden' te houden. Daarna hoor je niks meer en kun je fluiten naar je geld. Als iemand het juiste adres van hun weet te achterhalen hoor ik het graag! zie veel meer klachten over hun. Smerige ratten zijn het, ze spelen het heel slim. Tip voor iedereen: maak melding bij kvk. Dat nummer staat op hun site. De goede recensies hier zijn hartstikke nep. Bestel hier niet!

Adreana

Zwaar kut bedrijf

Ben al MAANDEN met deze lui bezig. Krijg geld terug van ze. Elke keer nieuwe smoes, nieuw excuses. Maar nog geen geld gezien! Aangifte is de deur uit, hoop dat er meerdere volgen.

Wat een achterlijke tering lui dit.

Babet

BESTEL HIER NIET!

Op 11 maart een bestelling geplaats en sindsdien meerdere mails gekregen dat het verstuurd zou worden. Hierna werd het gegooid op een leveringsprobleem en zou ik mijn geld terug gestort krijgen. Dit is na verschillende mailtjes van mij nog steeds niet gedaan. Bestel hier aub niet!

Nel
24-05-2021

Zeeeeer lange levertijd

17 februari een bestelling geplaatst. Nog steeds niet geleverd. Is niet meer leverbaar, krijg ik als reactie.

Om een lang verhaal kort te maken. Bij mij verloopt het net zoals bij meerdere reviews. Veel belovende mailtjes en/of geen reacties op de mails.

Aangegeven mijn geld terug.

Helaas, ik krijg maar geen reacite.

Mensen bestel hier niets. Het zijn oplichters.

Anouk
24-05-2021

Belachelijk

Ongeveer 2 maanden geleden een bestelling geplaatst. Na de verstreken levertijd een mail ontvangen dat de artikelen niet op voorraad waren en ik kreeg een kortingscode. Opnieuw artikelen besteld. Later weer een mail dat er problemen waren binnen het bedrijf met de levering. Ik heb terug gemaild dat ik mijn geld terug wilde. Tot op heden niks ontvangen. Zojuist weer een mail gestuurd. Ik bestel hier nooit meer, niet aan te raden.

Emma
22-05-2021

Geen geld terug

Maanden geleden wat besteld. Na veel mail contact en app contact geen kleding ontvangen en nog steeds geen geld terug. Wordt steeds beloofd eerst binnen 14 dagen. En niks. Weer een flauwe smoes dat het nog 30 dagen gaat duren. Vreselijk bedrijf! Komen niks na! Bestel hier niks het zijn oplichters!

Merel
08-06-2021

Het heeft even geduurd maar ze hebben het netjes opgelost, ik heb mijn volledige bedrag terug gestort gekregen!

Komen hun beloftes niet na!

Maanden geleden al een pak besteld helaas was dit niet leverbaar na verschillende mailtjes, oke dat kan gebeuren daarna had ik een tegoed bon gekregen en zag ik dat ze het pak weer op de website hadden staan dus ik gaf ze het voordeel van de twijfel en heb dat pak nog een keer besteld ik moest wel weer de verzendkosten betalen. Maar goed ik heb nu weer dat pak niet geleverd gekregen en ze reageren echt nergens op! Dus ik ben mijn geld kwijt en heb niks gekregen!

Linda
20-05-2021

Tweemaal iets besteld, tweemaal niets ontvangen. Geen contact meer gehad

Beste medewerker,

Ik heb voor het eerst een bestelling geplaatst op 24 februari voor een huispak. Hier hoorde ik niets van terug. Na navraag vanuit mij bleek dat er iets niet goed was gegaan met orders en bleek het niet meer leverbaar. Ik heb toen een vergoeding gekregen, en na plaatsen van nieuwe pakken wederom een bestelling gedaan. Dit is inmiddels ook alweer een maand geleden, en ik heb nog geen bestelling ontvangen, maar ook geen reactie op mijn vraag hoe het met de bestelling staat.

Betreffende pak is inmiddels ook alweer van de website af.

Ik heb tweemaal iets besteld, waarbij wordt beloofd dat er binnen 1 tot 9 werkdagen wordt uitgeleverd.

Ik ben ondertussen al 3 maanden bezig en heb nog niets ontvangen.

Ik heb zojuist weer gemaild, maar vraag me af of hier reactie op komt. Ik wil graag dat mijn bestelling geleverd wordt en anders wil ik mijn geld terug en geen refund

Update van 16/06/2021:
Ik heb inmiddels aangifte gedaan van oplichting.

Update van 16/06/2021:
De aangifte is gedaan nadat in mei is beloofd dat er op 1 juni betaald zou worden, op 1 en 2 juni allerlei apps met verhalen dat er helaas niet genoeg geld is. Daarna geen berichten meer en ook geen geld ontvangen. Ik ben er klaar mee en geloof de mooie verhalen niet meer. Ik heb iets besteld, tweemaal maar nooit iets geleverd. Als je dan niet levert en ook niet terug betaalt dan ben je een oplichter.

Eva
20-05-2021

Niet bestellen bij dit bedrijf!

In februari een bestelling geplaatst waarnaar ik in maart een mailtje kreeg dat de bestelling niet op voorraad is en of ik wilde wachten op mijn order. Dit heb ik gedaan, eind april heb ik nogmaals mail contact gezocht omdat ik nog steeds niks had ontvangen vervolgens kreeg ik weer een kortingscode aangeboden met een extra tegemoetkoming van €10,-. Uiteindelijk besloten om begin mei toch maar iets anders met de kortingscode te bestellen, nu halverwege mei nog steeds niks ontvangen en ik krijg geen reactie meer op mij mails. Kortom niks bestellen bij dit bedrijf want je word gewoon opgelicht.

Jill

Nog steeds geen geld.

Eerder schreef ik een ervaring over de slechte service en dat ik binnen 14 dagen mijn geld terug zou krijgen. Inmiddels bijna een maand verder en nog steeds geen geld terug gehad. Oplichters zijn het!

Laura
19-05-2021

Mensen bestel hier niet, goede recensies zijn nep!

1. Alles komt van Aliexpress. Hoeft niet slecht te zijn maar ze hebben gewoon de foto’s gekopieerd. Ze hebben zelf geen producten

2. Zogenaamd nadat je bestelling 10 dagen later komt, krijg je een mail, track en trace binnen 24 uur, waarna mail met sorry we hebben het eigenlijk niet op voorraad blablabla.

3. Ze blijven maar mailtjes sturen dat ze problemen hebben in de webshop.

4. Mensen dit is gewoon allemaal nep. Ze innen enkel geld en leveren niks.

5. De reviews zijn nep! Dit zijn zij zelf! Er wordt niks uitgeleverd.

6. Geen facebook account, want daar kan je reageren, dat willen ze natuurlijk niet.

7. Wel instagram maar de reacties staan uit!

Wat een verschrikkelijke mensen zitten hierachter! Hoop dat jullie zware corona krijgen . ps geef mn geld terug!

Mon
19-05-2021

Reageren nergens meer op

Komen hun afspraken niet na. Vertellen alleen maar leugens. En vervolgens reageren ze nergens meer op.

Samira
18-05-2021

Ik wil mijn geld terug

Begin februari een bestelling geplaatst. Toen ik eind februari nog niks had ontvangen heb ik gemaild. Kreeg een mail terug dat de pakken niet leverbaar waren. Uiteindelijk een tegoedbon gekregen met extra shoptegoed. Aangegeven dat ik niets anders wil bestellen en de order geannuleerd. Op 15 april een bevestiging hiervan ontvangen en de toezegging dat het geld binnen 14 dagen op mijn rekening staat. We zijn inmiddels ruim een maand verder en ik heb geen geld ontvangen en op mijn mails wordt niet gereageerd. Hele slechte service dit.

Remco
16-05-2021

Geen geld terug cadeau bon

Iets besteld op de site, bleek achteraf niet leverbaar te zijn.

Nu hebben ze diverse klanten hun mening gevraagd echter mij niet en bleek dat het merendeel toch voor een cadeaubon koos + extra tegoed.

Ik wil gewoon mijn geld terug want voor de rest staat er niets op die site wat ik wil.

Inmiddels ook wel achtergekomen, levertijd 5-15 werkdagen.

Ga je de foto op Ali express uploaden, krijg je dezelfde foto’s en jurkjes te zien.

Dus mensen pas op!

Jur
21-05-2021

Dit had nooit zo ver hoeven komen, als gemaakte afspraken nagekomen zouden worden.

Beloven veel, doen weinig.

Maanden geleden bestelde mijn vriendin wat spullen, helaas werd het bestelde nooit verstuurd. Na diverse mailtjes die kant op, werd er beloofd het geld terug te storen. Je raad het al, dit gebeurde niet. Er werd een tegoedbon aangeboden. hier zat mijn vriendin niet op te wachten. Na nog meer mails - waar wederom nimmer op werd gereageerd - uiteindelijk telefonisch contact gehad. Dit is inmiddels alweer anderhalve maand terug, en wederom werd terugstorting van het geld beloofd. Tot op heden nog geen cent gezien. Ondertussen staat haar klacht wel op "opgelost" op deze site, maar hier is dus absoluut nog géén sprake van.

Dit "bedrijf" is kapot; ze harken hun centen binnen zonder goederen uit te leveren. Niets bestellen is mijn advies.

Ashley
15-05-2021

Waardeloze winkel en Service

Op 24 maart heb ik drie 2-delige huispakken besteld.

Elke keer kreeg ik weer een nieuwe e-mail met beloftes wegens het niet kunnen leveren van de drie huispakken.

Eerste instantie netjes een e-mail gekregen of ik wilde wachten op een nieuwe levering of dat ik mijn geld terug wilde hebben.

Hier heb ik toen op geantwoord met dat ik mijn geld terug wilde hebben.

Dit zou netjes geregeld worden en het geld zou binnen 14 dagen op mijn rekening staan.

Een dag voor deze 14 dagen kreeg ik weer een nieuwe e-mail waarin stond dat er bij jullie het een ander niet helemaal lekker liep. En kreeg ineens een waardebon aangeboden, terwijl ik al eerder had aangegeven mijn geld retour te willen hebben. En wat zelfs al geregeld zou moeten zijn binnen deze tijd. Uiteindelijk maar weer een boze e-mail terug gestuurd met dat ik mijn geld terug wilde hebben en dat dit ook zo afgesproken was.

Inmiddels tien dagen later nog geen reactie op mijn e-mail noch het geld retour.

Dus bestel hier nooit wat! Je krijgt je bestelling niet geleverd en kunt uiteindelijk fluiten naar je geld!