Moda Muchacha reviews

Periode20222021

Desiree
14-06-2021

Teleurstellend bedrijf/mensen

17 mei zal dan eindelijk mijn geld op mijn rekening staan wat denk je niet dus🤬 weer een bericht gestuurd via de app kreeg ik weer de vraag of ik kleding wilde hebben nee ik wil mijn geld terug! oké 1 juni zou het er dan nu op staan zoals je wel kan raden niet dus. kreeg smotsend een app dat ik het na 21.00 op mijn rekening kon verwachten. En weer niet omdat de verwerking langer langer duurt.

Tot op heden nog steeds mijn geld niet terug wat een neppe mensen zijn dit bah 🤮

Woensdag en vandaag een bericht gestuurd en hier reageren ze niet meer op.

Ik ben het spuug zat!

Marjon
11-06-2021

Opgelost? Hoezo

Wat is dit nou weer?

Geef je een slechte recensie en hup zetten ze deze op opgelost? Hoezo opgelost?

Ik heb en m’n geld niet terug en niet het bestelde product!

Er wordt aangegeven dat ik een privé bericht van ze heb, maar dat is een blanco bericht!

Trap hier niet in mensen.

Oplichterij!

08-06-2021

TELEURSTELLEND BEDRIJF

Sinds 9 februari al aan het wachten op mijn bestelling of geld retour. Zoveel valse beloftes door Moda Muchacha. Jammer dat een bedrijf zoveel misbruik kan maken van mensen. Alsmaar zeggen dat alles zo spijtig is, maar wanneer het om terug betaling gaat is er geen contact meer te krijgen. Mensen trap hier niet in! Een slechte naam wil dit bedrijf niet hebben (hun woorden), maar ik heb hier geen goed woord meer voor over. Dit zijn oplichters die profiteren van andermans geld.

Kelly
08-06-2021

Mijn klant is goed opgelost

Nadat ik ook dezelfde problemen als die hier beschreven worden ervaarde. Wel besteld,betaald maar geen pakketje. Hebben ze het netjes opgelost en heb ik vandaag mijn geld terug gestort gekregen.

Ik ben blij met deze oplossing

Rianne
07-06-2021

Slecht slecht slecht

Bestelling geplaatst, niet op voorraad. na lang wachten.

Ander artikel bestellen dat er wel zou zijn.

Weer niks ontvangen, leveringsproblemen, corona excuses.

Geld terug was een optie. dus dat was/ is mijn voorkeur.

Nog steeds geen reactie.

Reageren niet meer op mail.

Nooit wat bestellen!

Komen beloftes niet na!

Chantal
06-06-2021

Netjes geld terug gehad

Ik had 2 huispakken besteld.

Helaas zouden ze later opgestuurd worden dan tijdens het bestellen.

Toen netjes mijn geld retour ontvangen + een cadeaubon t.w.v. €20,- voor een volgende bestelling.

Top service!

Jhw
05-06-2021

OP.LICHTERS

Niet bij bestellen!

Aangifte is al gedaan, door meerdere mensen in m'n omgeving. Trap er aub niet in!

Pien

Liegen

Ik wacht al weken op mijn geld.

Omdat de huispakken zogenaamd niet leverbaar waren. Ze kwamen met een mail aanzetten dat ik een bon kreeg, want daar koos iedereen voor. wat moet ik daar nou mee.

Ik gaf aan dat ik mijn geld terug wilde. Kreeg ik een bevestiging dat het 14 dagen later op mijn rekening zou staan. Nou niks. 5 mailtjes gestuurd. Eindelijk reactie.

“ Bedankt voor je berichtje. Allereerst onze excuses voor de late beantwoording van jouw bericht. Graag leggen wij even het e.a. uit.

We hebben afgelopen maanden een enorme run gehad op de welbekende huispakken. Een heel groot gedeelte hebben wij netjes kunnen uitleveren maar met een klein gedeelte hebben wij problemen gehad. Wij hebben deze pakken besteld + betaald bij onze leverancier echter is er een gedeelte niet aan ons uitgeleverd. Je kunt vast begrijpen dat deze situatie ons financiëel in een behoorlijk moeilijk pakket brengt. Momenteel zijn wij in conclaaf met onze leverancier hoe wij dit kunnen oplossen,maar dit verloopt niet soepel. Helaas brengt ons dit momenteel in zwaar weer.

Op het moment dat er word besteld maar niet word geleverd ontstaan er problemen. Klanten worden boos en willen hun geld retour. Daar bij komt kijken dat onze service door de drukte enorm naar beneden is gekelderd wat klanten momenteel nog bozer maakt, en wat wij als bedrijf zijnde ook volledig begrijpen. Geen pakket maar ook geen communicatie is gewoon niet acceptabel.

Desondanks schrikken we enorm van de reacties die wij online voorbij zien komen. Woorden als oplichters en dieven vliegen ons om de oren. We willen dan ook graag benadrukken dat wij niemand oplichten en hard werken aan een oplossing.

Na deze uitleg rest ons nog maar 1 ding en dat is de kwestie op te lossen. We willen benadrukken dat onderstaande oplossingen is wat wij momenteel kunnen bieden en geen enkele klant naar voren kunnen trekken. Ook zien wij na geboden oplossingen negatieve ervaringen op het internet voorbij komen in de hoop dat het sneller gaat, het spijt ons oprecht maar ook dit haalt momenteel niets uit.

Wij hebben 2 opties mogelijk gemaakt waar je uit kan kiezen.

1. De bestelling omruilen voor een nieuwe bestelling d.m.v. een tegoedbon.

Goed om te weten is dat wij nu alleen nog maar items aanbieden die direct uit te leveren zijn. Jouw verzending zal dan ook nooit langer duren dan 1-3 werkdagen. Het kan zijn dat er momenteel veel is uitverkocht maar vanaf volgende week zullen wij de collectie continu aanvullen! Tevens zetten we geen datum op het tegoed dus je kunt hem inleveren wanneer jij dat wilt.

2. De order annuleren en de betaling weer retour krijgen.

Iets nieuws uitzoeken is voor ons de beste oplossing,maar wij kunnen je dit niet verplichten. Gezien de situatie zullen wij jouw retour betaling niet per direct kunnen uitbetalen en zullen wij in dit geval een betaaldata met je af moeten spreken. Hou er rekening mee dat dit in deze situatie op kan lopen tot 8 weken.

Wij zijn er van op de hoogte dat dit wettelijk gezien niet mag. We hebben dan ook juridisch advies ingewonnen wat wij het beste kunnen doen in deze situatie. Dit is een civiele kwestie en ons is dan ook aangeraden om vooral open en eerlijk te communiceren over de situatie zodat de klant weet waar hij/zij aan toe is en alsnog samen tot oplossing te komen.

Dit is dan ook ons streven. Het spijt ons oprecht hoe het is verlopen,maar hopelijk komen we er samen uit.

We kijken uit naar je reactie.“

Alsof ik 8 weken op mijn geld ga wachten! Ik ga aangifte doen.

Nicole

Geen goed bedrijf

Dit zijn oplichters, heb een broek besteld en deze is NOOIT aangekomen. Heb heel veel mails gestuurd met de vraag of ik mijn geld terug kan krijgen en heb dit nog steeds NIET ontvangen. Graag online aangifte doen, dit zijn oplichters.

Lau

NOOIT HIER BESTELLEN!

Ze zijn niet te vertrouwen! Oplichters zijn het! Wacht al maaaaanden op mijn geld!

Sacha
02-06-2021

Ze zijn niet te vertrouwen! Niet bestellen hier, anders ben je het geld kwijt.

Ik zou ook zogenaamd mijn geld terug krijgen. 2x is dezelfde mail verstuurd. Sinds 7 maart heb ik besteld. Eerst zouden ze het in april terugstorten en opeens werd het vanaf 6 mei 14 dagen. Terwijl een overschrijving tegenwoordig gelijk gebeurd is en niet 2 weken lang duurt. Dit zijn idd oplichters, als je hier besteld ontvang je niks en op je geld moet zo te zien ook heel lang wachten. Iedereen werkt hard voor z’n geld en dit is gewoon abnormaal. Ik ga ook aangifte doen, als ik weer geen reactie ontvang of niet gelijk mijn geld terugkrijg.

Silvia
01-06-2021

Leveren na betaling niks en ook geen geld retour

Zoals alle deze klachten, bij mij exact hetzelfde gebeurd. In februari of maart bestelling gedaan. Steeds vertraging van levering. Na maanden een mail gehad dat ze het geld eventueel terug zouden storten. Ben op dat aanbod ingegaan , maar nog steeds nog geen geld retour en reageren niet meer op mailtjes.

Bestel hier nooit wat!

Mona
01-06-2021

Mijn klacht is opgelost eindelijk!

Mijn klacht is opgelost, heb inmiddels mijn geld ontvangen. Zoals afgesproken!

Anne-wil
31-05-2021

Tevreden met oplossing

Mijn ervaring was in principe teleurstellend. Ik had een pak besteld die niet leverbaar was,hiervoor kreeg ik een tegoedbon of mijn geld retour, die keuze werd me voorgelegd via de mail.

Ik heb nu een ander pak besteld en deze was wel volgens de aangeven levertijd binnen. Ik vind het jammer dat het eerste pak er niet was maar de oplossing is prima.

Clau
31-05-2021

Doe aangifte tegen dit bedrijf

Dit Moeten we allemaal doen samen staan we sterk

Charlotte
30-05-2021

Ik wacht al maanden op mijn geld terug

Ik wacht al maanden op mijn geld wat ik terug hoor te ontvangen. Helaas word er niet meer gereageerd op emails en lijkt het op oplichting. Ik heb twee kinderen te voeden waardoor dit bedrag mij heel dierbaar is! Helaas kan dat ze zelfs niet schelen blijkbaar!

Mel

Niet bestellen

Niet bestellen! OPLICHTERS Ben al maanden bezig om mijn geld terug te krijgen. Eerst zeggen dat de voorraad op is en dat het 3 weken duurt voor de volgende voorraad binnen is en uiteindelijk komt het nog niet binnen. Wacht nu al maanden op mijn geld. Heb opeens ook geen gehoor meer van ze.

Marike

Tevreden!

Na een bestelling geplaatst te hebben met de tegoed voor een niet leverbare bestelling van april heb ik een nieuwe bestelling geplaatst. Wel jammer dat ik de verzendkosten moest betalen. maar het pakketje is netjes aangekomen bij mij en ik ben tevreden met het nieuwe item.

Caroline

Is snel opgelost

Ze hebben met mij netjes opgelost, ben ik blij met de oplossing top👍dankjullie wel

Angelique
28-05-2021

Let op dit bedrijf is fake en besteelt klanten van geld zonder te leveren!

Maanden geleden een joggingpak besteld, na aantal weken nog geen pak binnen dus ze maar eens gemaild na een hoop vage mailtjes vanuit hun met smoezen dat deze door omstandigheden ineens niet meer leverbaar waren met excuus en dat ik mijn geld terug zou krijgen. Dit heeft zeker ook een maand geduurd na een aantal serieuze bedreigingen toch mijn geld terug gehad. Daarna nog een mail via fb chat nav een slechte recensie welke ik op fb en internet had geplaatst kreeg ik een excuus mail met een kortingcodee met extra korting. Daarna nog iets gratis mocht uitzoeken van de komende zomer collectie! Uiteindelijk gedaan en nog geen 5 euro verzendkosten moeten betalen( wat achteraf ook al niet klopt)

We zijn nu weken verder, nog eens gevraagd waar mijn 2e besteld item blijft via fb chat, hierop werd mijn bestelnr gevraagd en hierop werd er zonder antwoord ineens via mail bericht het item was verzonden zonder verdere tekst en uitleg en t&t code! Nu weken verder nog steeds niks binnen! En reageren uiteraard weer niet op mijn berichten! Ben helemaal klaar met deze kut oplichters! Ik ga aangifte doen en ben ze al op het spoor waar ze zitten aan mij hebben ze echt de verkeerde geloof me ze gaan mijn naam nooit meer vergeten! :'D

Ik kom persoonlijk mijn item bij jullie halen sukkels!