Moda Muchacha reviews

3.2
Periode20222021

Suzanne
03-07-2021

Geld nog steeds niet terug!

Ik heb februari een bestelling geplaatst. Deze was helaas niet leverbaar dus mocht ik mijn geld terug krijgen. Ik heb elke maand contact met ze gehad en elke keer werden er loze beloftes gedaan. Tot nu toe heb ik nog steeds mijn geld niet terug en word er niet meer gereageerd op mijn mailtjes. Ik raad iedereen aan om hier NIKS te bestellen. En ik ga hier ook zeker aangifte voor doen bij de politie.

Lieke

Bestel hier nooit iets!

Al een keer eerder een ervaring gescheven, daar kreeg ik reactie op met allemaal beloftes die ze niet na zijn gekomen, heb al vaker app contact gehad met ze maar ze komen hun beloftes nooit na! Ook al lijkt het via de app dat ze eindelijk hun afspraken na gaan komen. Niks ik minder waar! Bestel hier nooit iets want je bent je geld gewoon kwijt en krijgt geen reactie meer! Wat een oplichterij!

Michelle

EINDELIJK MIJN GELD TERUG

Ik heb op 2/3 een bestelling geplaatst welke achteraf niet meer leverbaar was. Waarschijnlijk net zo als iedereen hier een zielig berichtje gekregen over in wat voor zwaar weer ze zitten door de leverancier.

Heel veel gemaild, geen reacties. Toen ik hier begin juni een recensie schreef kreeg ik meteen een berichtje via whatsapp met daarin nieuwe afspraken en beloftes welke niet werden na gekomen. Ik heb toen opnieuw hier een bericht geplaatst en aangifte gedaan op politie.nl. Hierna meteen reactie. Anne (zo noemt zij zich via whatsapp) heeft toen meteen een terugboeking gedaan via mollie. En ja, na lang zeuren en klagen heb ik op 30/6 eindelijk mijn geld terug ontvangen.

Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben en ik hoop voor Anne dat de zaken snel weer op orde zijn.

Voor mij geen bestellingen meer op moda muchacha.

Robin
01-07-2021

Levert niet en geen geld

Oplichters. Bestelling geplaatst, was niet op voorraad en kreeg een tegoed. Opnieuw besteld, weer niet leverbaar. Toen was het radio stilte. Klacht geplaatst en kreeg opeens contact! Zou worden opgelost als ik mijn klacht zou verwijderen, ik had er vertrouwen in dus dat heb ik gedaan. Nu is het nummer afgesloten en is er geen contact meer te krijgen met dit bedrijf. Geld weg, geen pakken. Waardeloos.

Roxanne
06-07-2021

Uiteindelijk na gezamenlijk overleg en contact netjes mijn geld terug gekregen! het heeft even geduurd maar desondanks ben ik wel blij met deze

Bestel hier niks! het zijn dieven!

Bestel niks bij hun! meer dan 5 maanden aan het lijntje gehouden met valse beloftes. nooit iets ontvangen of mijn geld terug gekregen!

ik laat het er niet bij zitten!

Miré
29-06-2021

Bestel hier nooit iets!

Hier nooit iets bestellen! Het zijn oplichters en proberen het vervolgend goed te praten. Je mag inderdaad wat nieuws uitzoeken maar ook dat is nooit binnen gekomen. Nu reageren ze niet meer als je contact zoekt

Esther
28-06-2021

Weer blij met een dooie mus!

Ik heb hier op 5 juni 2021 een klacht geschreven. Ik kreeg na een paar dagen al een appje van mode muchacha. Ik heb een datum met ze afgesproken voor wanneer ik mijn geld alsnog terug zou krijgen, dit was 18 juni. Maar je raad het al, niks terug gekregen. Ik probeer ze nu al een week terug te bereiken, maar ze reageren niet meer. Ik ben hier zo klaar mee! En dan wel mijn vorige klacht op opgelost zetten, waardeloos!

Janine
23-06-2021

LOZE BELOFTES

Na een slechte ervaring geschreven te hebben waar ik al vanaf 20-02 mee bezig ben om of wat geleverd te krijgen of mijn geld terug, zou het op 28-05 opnieuw opgelost worden.

Er is app contact gezocht door hun en na een zielig verhaal over dat ze een soort van in de shit zitten door vele boze mensen die niks geleverd krijgen en geen geld terug boden ze de oplossing om wat nieuws uit te zoeken.

Ik heb gezegd dat het goed was dat ik wat nieuws uit zocht en vroeg wanneer ik dit geleverd zou krijgen, binnen 10 werkdagen zou ik mijn blouse krijgen. Vandaag is het 23 Juni en na 3x wat nieuws te hebben moeten uitzoeken zonder resultaat kon ik dit ook weer verwachten NIKS GELEVERD!

Ik heb weer app contact gezocht waarom ik niks geleverd heb gekregen en ik zou dit weekend een reactie krijgen over een oplossing wederom, ik weet niet hoelang het weekend bij hun duurt maar vandaag is het woensdag en nog niks gehoord.

Nooit wat bestellen! Je kan je geld beter in de sloot gooien want dan heb je ook precies NIKS.

Sabrina
22-06-2021

Hoe een vervelende ervaring een super ervaring werdt!

In eerste instantie was mijn ervaring niet helemaal top, 3x een bestelling geplaatst maar telkens was het item niet meer leverbaar. Na heel wat mailen kreeg ik vandaag een appje van Anne, wat een super tof wijffie is dat! Ze had gezien dat het niet helemaal goed was verlopen en na wat over en weer appen heeft ze een item voor mij in bestelling geplaatst en kan ik het binnen een paar dagen verwachten! Ook in de kosten zijn we elkaar tegemoet gekomen ( en Anne meer dan ik )! Heel even kreeg ik mijn twijfels over deze site, maar zo’n service als deze kunnen nog veel anders sites van leren! Dank je wel Anne!

Joyce
21-06-2021

Loze beloftes

Nog steeds op mn geld wachten! Zou vorige week gestort worden! Wat een oplichters. En wel vragen of ik de review eraf wil halen. Wat een zooitje daar!

Ine
21-06-2021

Loze beloftes

100x een app dat ik echt die dag antwoord hoor wanneer ik uitbetaald krijg na belofte dat ik 1 juni mijn geld terug zou krijgen. Maar allemaal loze beloftes. Vorige review op opgelost gezet. Guest what. Niet dus! Stelletje oplichters. Diegene die goede reviews schrijven zijn gewoon mensen van daar, want geloof er werkelijk niets van dat iemand zijn geld terug gekregen heeft

Valery
19-06-2021

Fijne oplossing

Eerst me vertrouwen wat verloren bij moda muchacha. Door leveringsproblemen lang op mijn artikelen moeten wachten. Uiteindelijk samen tot een goede oplossing gekomen. Heb veel meer extra’s gekregen als waar ik voor betaald had.

Super fijn dat het zo opgelost kon worden.

Nathalie
18-06-2021

Geen kleding geen geld

Een pak besteld in maart (nu halverwege juni) nog steeds niets ontvangen! Eerst krijg je een zielige mail dat ze problemen hebben hebben met de leverancier. Toen gingen ze het geld binnen 2 weken terug sturen.

Later een mail dat ze het binnen zeg weken gingen doen.

Inmiddels allemaal verstreken. Geen geld, geen kleding. Ze reageren niet op mails niets.

Echte oplichters en dieven! Nooit bestellen

Mandy
18-06-2021

Oplossing per email goed verlopen

Ik heb 2 bestellingen geplaatst. Beide waren helaas niet leverbaar, hier heb ik in goed overleg tegoedbon voor gehad.

1 order wou ik toch graag mijn betaling voor retour, jullie hebben met mij een betaaldata afgesproken en die zijn jullie ook nagekomen.

Voor de andere heb ik iets besteld. Een jumpsuit en rokje met extra tegoed. Ook dit pakket is binnen gekomen volgens de afgesproken leverdatum.

Het duurde even maar ondanks dat tevreden met jullie oplossing.

Brammie
17-06-2021

Vanaf 1 februari

Zelfs toegegeven dat ze weten dat dit juridisch niet mag. En maar beloftes maken en niks na komen. Andere ervaringen van mij staan hier onder ‘opgelost’ nou dat is het dus niet.

Ik wacht ondertussen al vanaf februari op mijn geld.

Manon
16-06-2021

Geld terug

In februari een setje besteld. Was niet leverbaar. Kon een tegoedbon krijgen met daar bovenop 10 euro extra. Ik wenste liever mijn geld terug, zou binnen 14 dagen terug gestort worden. Niks ontvangen. Weer gemaild. Ze zouden wr naar kijken en binnen 7 dagen zou het erop staan. Weer niks. Aantal mailtjes gestuurd. Geen reactie. Mail via een advocaat, aangetekende brief gestuurd. Geen reactie. Paar weken later standaard mail met excuses enz. Weer een mail via de advocaat gestuurd en nu niks meer gehoord en nog steeds niks ontvangen. Pure oplichterij en ga aangifte doen bij de politie.

Yoëlle

Niks gekregen

In maart een pak besteld, na vele mailtjes zonder antwoord werd duidelijk dat het pak niet leverbaar was en heb ik een tegoedbon gekregen. Ik heb meteen nieuwe artikelen besteld, maar ook daar hoor ik niks meer van. Het is nu 1,5 maand verder en ik ben bang dat ik nooit meer iets ga horen…

Tessa

Niet normaal dit!

Ik wacht nu al vanaf 1 juni op mij geld!

Debby

Oplichting

In februari een bestelling gedaan maar nooit ontvangen. Wel verschillende appjes gehad dat ik mn geld terug gestort zou krijgen maar tot op heden heb ik niets terug gestort gekregen. Ze houden je enkel aan het lijntje met loze beloftes. Ik heb ontzettend veel geduld en begrip gehad maar nu is het echt klaar. Ik ben gewoon keihard opgelicht door ze.

Danielle
14-06-2021

Goede oplossing

Na lang wachten heb ik helaas geen bestelling gehad. Mijn huispak bleek niet meer te leveren. Toen heb ik in overleg 2 andere items uitgezocht. De webshop gaf aan dat deze artikelen direct verzonden konden worden. Dit is iedereen waar en zij hebben woord gehouden. Ik ben erg tevreden met de nieuwe items en de oplossing.