Moda Muchacha reviews

3.2
Periode20222021

Denise
15-05-2021

Ik wacht nog op mijn geld

2 joggingpakken besteld. Deze waren na een paar weken nog niet geleverd. Uiteindelijk bericht ontvangen dat er leveringsproblemen waren en mijn bestelling niet meer zou komen. In het bericht stond dat ik een waardebon kreeg. Ik heb direct gereageerd dat ik graag mijn geld terug wil. Na een aantal dagen niets gehoord te hebben, heb ik nogmaals een bericht gestuurd met een verzoek om een reactie. Dat is inmiddels ook alweer een week geleden.

Charity
14-05-2021

Slechte service !

Ik heb op 8 februari een huispak besteld , die zou 27 februari verstuurd worden . 8 maart heb ik te horen gekregen dat ze te weinig pakken geleverd hebben gekregen en mocht ik wat anders uit kiezen of langer wachten op de volgende levering . Ik heb aangegeven dat ik liever mijn geld terug wil en die zouden ze terug storten . 10 maart kreeg ik een mail dat het er binnen 14 dagen op zou staan . Nou niet dus. 30 maart weer een berichtje gestuurd met weer hetzelfde antwoord. Nu heb ik alweer contact via Facebook en via de mail gezocht maar hoor ik weer niks . Ik ben het echt spuugzat dat ik als klant 3 maand achter mijn bestelling aan moet gaan . Ik bestel hier nooit meer wat!

Leanne
13-05-2021

Nog steeds geen oplossing

Ondanks dat ze het zouden gaan oplossen volgens ervaringen.nl nog steeds geen geld retour gekregen van Moda Muchacha.

Ben bang dat ik kan fluiten naar mijn geld 😔.

Cinnetje
13-05-2021

Geen bestelling ontvangen én mijn geld nog niet terug!

Rond ongeveer feb/mrt een bestelling gedaan bij Moda Muchacha, echter tot 2x toe werd gemeld dat de bestelling vertraagd was. Prima, dacht we geven het een kans. Totdat ze weer een mail stuurde, bestelling is helemáál niet meer leverbaar en ik kreeg dan een tegoed voor mijn aankoop! Toen ik dit las, brak mijn klomp. Tegoed, ik dacht het niet? Er gaat iets fout aan jullie kant en ik wil gewoon z.s.m. mijn geld terug. Dit ook in een mail aan ze verstuurd, echter nog steeds géén bericht terug gehad. Denk dat ik een hardere aanpak moet hanteren als ik ze binnenkort wéér een mail stuur.

Jolinde

Bestel hier niet!

Medio maart een bestelling geplaatst, zoals velen als ik hier mag lezen, betreft een tweedelig pak en een geribde jurk. Bestelling zou 10 april geleverd worden. Geen levering, daarna zou het 3 mei geleverd worden. Weer niet geleverd. Nu blijkt, na zelf te moeten mailen, dat de hele bestelling niet leverbaar is. Niet alleen het tweedelig pak is niet leverbaar maar ook nog eens de jurk. Nu wil ik mijn geld terug want ik hoef echt niet nog een keer bij hun te bestellen, wordt er ineens niet meer gereageerd op de mail. Belachelijk! Ga jullie schamen want volgens mij is dit gewoon een zaakje van oplichters. Zeker geen zuivere koffie dit. bestel hier dus NIET!

Sophie

NOOIT bestellen.

7 weken geleden kleding bestelt, 3 weken geleden een mail gekregen over leveringsproblemen met de vraag: wachten op de bestelling of het geld terug? Ik gaf aan mijn geld terug te willen, toen kreeg ik van de week een mail met een ‘goede’ oplossing een code ter waarde van het bedrag waaraan ik besteld had. Nu is de code ongeldig. Je kan op geen mogelijkheid in contact met ze komen want ze beantwoorden je emails niet. Dus bestel niet.

Michelle

Niet leverbaar

Ik wacht nog steeds op mijn geld terug.

Elke keer zeggen binnen 5 dagen staat het geld terug op uw rekening. Nog steeds geen geld!

Vivian

Goed opgelost

Ik heb vandaag goed contact gehad met modamuchacha over een klacht en we hebben dit goed opgelost. Ik ben er blij mee

Tamaya

BESTEL HIER NIKS!

Niks bestellen bij Modemachacha, je krijgt je bestelling en je geld niet. Zijn vieze oplichters.

Sophie
06-05-2021

DRAMATISCH

Zoon slecht bedrijf. 2 maanden geleden ook het tweedelige pak besteld, na een klacht te schrijven werd er contact opgenomen, zoveel beloftes gedaan maar er is er geen een nagekomen. NOOIT hier bestellen.

Charelle
06-05-2021

Pakket binnen

Ik moest er even op wachten maar mijn pakket is eindelijk binnen! Moda muchacha heeft me goed op de hoogte gehouden van de levering. Ik heb de vele update statussen in tegenstelling tot andere berichten dan ook niet als vervelend ervaren. Betrouwbaar bedrijf en bestel nogmaals met de kortingscode.

Jackie
07-05-2021

Jammer dat het zo moest lopen maar uiteindelijk is mijn klacht netjes opgelost, ik mocht iets anders uitzoeken met een extraatje en dat is uiteindelijk binnen 2 dagen geleverd. Bedankt voor de geboden oplossing en succes verder!

Dramatisch ondernemerschap of gewoon slimme praktijken?

Zoals velen heb ik na ontzettend veel geduld besloten om toch mijn laaaaange verhaal hier te delen ter lering en (leed)vermaak. Dit omdat ik hier gek genoeg ook laaiend enthousiaste reacties zie en ik mensen wil behoeden voor een bestelling bij dit bedrijf. Er zijn 2 opties: 1. ze hebben gewoon geen idee hoe ze een webshop moeten runnen of hoe ze met klanten moeten communiceren en je hebt geluk als je toevallig je bestelling wel gewoon krijgt, of 2. het zijn oplichters die de positieve reviews zelf schrijven en mijn geld zie ik nooit meer terug. Naïef als ik ben hoop ik nog altijd op het eerste. In which case ik nog steeds iedereen zou afraden te bestellen. Let me tell you a story.

27 maart - ik bestelde een huispak. Goedkoop en zeer populair op Facebook dus ik verwachtte geen levering binnen enkele dagen. In het proces bleef er ook nog een leuk jurkje aan mijn handen plakken

29 maart - orderstatus gewijzigd: nalevering 10 april. Prima, geen haast hoor

9 april - Nieuwe status: Order in verwerking bij distributiecentrum

10 april - Nieuwe status: Order klaar voor verzending

12 april - Nieuwe status: TRACK&TRACE beschikbaar binnen 48 uur. Oeh yes now we're getting there

15 April - Nieuwe status: Vertraging - Track&trace beschikbaar binnen 24 uur. Onze excuses voor het ongemak!

16 april - Nieuwe status: Verzonden - track en trace uiterlijk einde dag na 00:00 beschikbaar

En toen. Radiostilte. Dus informeerde ik maar eens hoe het zat.

20 april - Bedankt voor je berichtje. Helaas is het e.a. niet heleaal goed verlopen bij ons. Er zijn wat leveringen uitgebleven en hierdoor komen wij in een lastig parket te zitten. Om te voorkomen dat het uit de hand loopt en onze klanten niet de juiste service krijgen hebben we besloten om onze collectie direct offline te halen en de verkoop tijdelijk even te stoppen.

Op deze manier kunnen wij per direct zaken op orde stellen. Wij verwachten binnen 14 dagen alles weer op orde te hebben. Wat betekend dit voor jou als klant zijnde?

Wacht je nog op een bestelling? Hierin kan je 2 keuzes maken.

1. Je wacht op de order, en de uiterlijke levering zal plaats vinden op maandag 3 mei.

2. Je annuleert de order en krijgt je betaling weer retour.

Ik koos optie 1. Geloofde ook echt dat ik het deze keer ging krijgen. De collectie op de website was inderdaad ook offline. Arme meiden, zeker de kracht van Facebook advertising onderschat met die huis pakken actie. Ze bedankten me nog voor mijn begrip en zouden me op de hoogte houden. How cute.

Je raadt het verder natuurlijk al: inmiddels is het 5 mei, heb ik niks meer vernomen en is er niet gereageerd op mijn vraag op 3 mei hoe het er voor stond. Er staat inmiddels wel weer een collectie op de webshop en er wordt vrolijk geadverteerd op Facebook. Daar zie ik steeds grote aantallen reacties en boze smileys. Wanneer ik op de reacties klik, zie ik echter bijna geen reacties. Wat suggereert dat negatieve reacties verwijderd worden. En wat ook suggereert dat hier helemaal geen schattige naïeve meiden zonder verstand van communicatie aan een uit de hand gelopen webshop zijn begonnen, maar dat ik gewoon met mijn domme kop voor 60 euro bezeikt ben. Ach. My bad. Maar kan nog altijd andere mensen behoeden van diezelfde fout.

De moraal van dit verhaal: bestel hier gewoon niet. Trust me. Het is de frustratie en gestegen bloeddruk niet waard.

En in het zeer onwaarschijnlijke geval dat het hier toch echt om een uit de hand gelopen webshop gaat hier een tip van een marketing-en communicatiespecialist: eerlijkheid duurt het langst. Geef je fouten toe en houd klanten nooit aan het lijntje met beloftes die je niet waar kunt maken. Dan krijg je dus dit. En minder nette varianten van dit.

Groetjes!

Bianca
05-05-2021

Nooit wat kopen

In Maart een bestelling gedaan , na 2 weken niks ontvangen en een mail gestuurd , geen antwoord. na 2 mails kreeg ik te horen dat mijn leverdatum gewijzigd is naar 10 Mei maar 14 mei nog steeds niks ontvangen en niks gehoord , vervolgens weet mailen , want telefonisch kun je ze niet bereiken , na weer een aantal mails , kreeg ik een mail dat ik een track en trace code voor 00:00 die nacht kon verwachten maar je raad het al geen code . weer mailen uiteindelijk kreeg ik een mail dat er problemen waren en dat ik kon kiezen of iets anders of me geld terug , uiteraard wilde ik me geld terug , binnen 14 dagen zou ik het terug verwachten , maar je raad het al geen geld terug na 14 dagen , en dan durven ze om je begrip te vragen . mijn begrip vraag je , nou dat is voor dit bedrijf ver te zoeken , volgens mij hebben ze nooit begrepen hoe het hoort

Zoë
05-05-2021

December 2020

Ik heb in begin december 2020 een jurkje besteld. Na een tijd niks gekregen te hebben en een mail te sturen met de vraag waar het blijft blijkt deze jurk niet meer leverbaar te zijn. Toen mocht ik een andere uitzoeken. Sinds dien nogsteeds niks ontvangen. Ik heb talloze mails gestuurd en elke keer maar weer excuses waarom ik mijn bestelling nog niet heb. Inmiddels nogsteeds niks ontvangen.

Paula
04-05-2021

Eindelijk een reactie Geen geld terug maar tegoedbon

Na weken en een klacht hier te hebben geplaatst. eindelijk een reactie ontvangen.

Ik zou een tegoed krijgen met “extra” . het gekke is dat de tegoed in totaal 35 euro zou zijn (24,98 + extra’s) maar mijn bestelling was 45 euro!

Weer een mail gestuurd maar wederom (nog) geen reactie! Ik ben benieuwd of ik en vele anderen hun geld terug gaan krijgen of alsnog kleding naar waarde!. zo jammer dit.

Miriam

Verzending op loting

Na 6 keer tussendoor een nieuwe levering datum te krijgen, is na 2,5 maand het product ineens niet leverbaar. Ik lees dat sommige de producten alsnog wel krijgen, ik denk dat je ingelood moet worden om je betaalde bestelling te ontvangen. Voor mij helaas pech. Ook na een verzoek om mijn geld teruggestort te willen hebben, verrassend geen antwoord.

Ik bestel nooit meer iets.

Jarah

Goed opgelost

Beste Moda Muchaha

Hierbij mijn ervaring zoals beloofd. Ik had helaas een klacht dat mijn huispak te lang duurde. Jullie hadden mij geïnformeerd maar dit was in de spam terecht gekomen. Ik heb een ander pak uit gezocht en voor een gedeelte voor een refund gekozen. Pakket is netjes geleverd evenals de betaling. Beide binnen 14 dagen.

Erg tevreden en blij met de gemaakte oplossing.

Nathalie
04-05-2021

Loze beloftes na 2 maand wachten (bestelling 4 maart!)

Na eerder hier een slechte recensie te hebben geplaatst over het niet leveren van mijn bestelling en het niet reageren via de mail, kreeg ik op mijn recensie dan wel contact.

Ze boden me aan te wachten tot 3 mei, dat zou de uiterste leveringsdatum zijn, een tegoedbon voor de nieuwe collectie, of mijn geld terug.

Ik koos voor het eerste.

Helaas nog niets ontvangen.

Toen kreeg ik gisteravond een appje, dat ze mijn bestelling aan het inpakken waren.

Vanmiddag maar eens een appje gestuurd of ze een t&t code hebben. Oei. dat ging ze/hij navragen.

Na een uur weer een appje er achter aan.

Geen reactie.

Nu net een appje ontvangen dat ze door grote drukte een storing hebben?

SERIEUS?! ???

Het lijkt wel een slechte film.

een opeenstapeling van loze beloftes. en mijn bestelling van ruim €80,- .

Ik heb geantwoord dat wanneer ik donderdag geen pakket is bezorgd bij mijn adres, ik aangifte ga doen.

En die aangifte komt er dan echt, zo klaar mee!

Noa
03-05-2021

Gisteren besteld vanmiddag geleverd

Items besteld bij de boetiek, super leuk jurkje en een hoed! Kwaliteit is goed vergeleken met de prijzen.

Kreeg een bericht of in mijn ervaring wou delen en kreeg een kortingscode voor de volgende bestelling die gaat er zeker komen!

Bianca
02-05-2021

Niks bestellen! Je ontvang niks en je ben je geld kwijt

In het begin vriendelijk met beloftes

En standaard verhalen en dan op eens geen reactie meer en word je geblokeerd