Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
7 weken geleden kleding bestelt, 3 weken geleden een mail gekregen over leveringsproblemen met de vraag: wachten op de bestelling of het geld terug? Ik gaf aan mijn geld terug te willen, toen kreeg ik van de week een mail met een ‘goede’ oplossing een code ter waarde van het bedrag waaraan ik besteld had. Nu is de code ongeldig. Je kan op geen mogelijkheid in contact met ze komen want ze beantwoorden je emails niet. Dus bestel niet.
Ik heb vandaag goed contact gehad met modamuchacha over een klacht en we hebben dit goed opgelost. Ik ben er blij mee
Zoon slecht bedrijf. 2 maanden geleden ook het tweedelige pak besteld, na een klacht te schrijven werd er contact opgenomen, zoveel beloftes gedaan maar er is er geen een nagekomen. NOOIT hier bestellen.
Ik moest er even op wachten maar mijn pakket is eindelijk binnen! Moda muchacha heeft me goed op de hoogte gehouden van de levering. Ik heb de vele update statussen in tegenstelling tot andere berichten dan ook niet als vervelend ervaren. Betrouwbaar bedrijf en bestel nogmaals met de kortingscode.
Jammer dat het zo moest lopen maar uiteindelijk is mijn klacht netjes opgelost, ik mocht iets anders uitzoeken met een extraatje en dat is uiteindelijk binnen 2 dagen geleverd. Bedankt voor de geboden oplossing en succes verder!
Zoals velen heb ik na ontzettend veel geduld besloten om toch mijn laaaaange verhaal hier te delen ter lering en (leed)vermaak. Dit omdat ik hier gek genoeg ook laaiend enthousiaste reacties zie en ik mensen wil behoeden voor een bestelling bij dit bedrijf. Er zijn 2 opties: 1. ze hebben gewoon geen idee hoe ze een webshop moeten runnen of hoe ze met klanten moeten communiceren en je hebt geluk als je toevallig je bestelling wel gewoon krijgt, of 2. het zijn oplichters die de positieve reviews zelf schrijven en mijn geld zie ik nooit meer terug. Naïef als ik ben hoop ik nog altijd op het eerste. In which case ik nog steeds iedereen zou afraden te bestellen. Let me tell you a story.
27 maart - ik bestelde een huispak. Goedkoop en zeer populair op Facebook dus ik verwachtte geen levering binnen enkele dagen. In het proces bleef er ook nog een leuk jurkje aan mijn handen plakken
29 maart - orderstatus gewijzigd: nalevering 10 april. Prima, geen haast hoor
9 april - Nieuwe status: Order in verwerking bij distributiecentrum
10 april - Nieuwe status: Order klaar voor verzending
12 april - Nieuwe status: TRACK&TRACE beschikbaar binnen 48 uur. Oeh yes now we're getting there
15 April - Nieuwe status: Vertraging - Track&trace beschikbaar binnen 24 uur. Onze excuses voor het ongemak!
16 april - Nieuwe status: Verzonden - track en trace uiterlijk einde dag na 00:00 beschikbaar
En toen. Radiostilte. Dus informeerde ik maar eens hoe het zat.
20 april - Bedankt voor je berichtje. Helaas is het e.a. niet heleaal goed verlopen bij ons. Er zijn wat leveringen uitgebleven en hierdoor komen wij in een lastig parket te zitten. Om te voorkomen dat het uit de hand loopt en onze klanten niet de juiste service krijgen hebben we besloten om onze collectie direct offline te halen en de verkoop tijdelijk even te stoppen.
Op deze manier kunnen wij per direct zaken op orde stellen. Wij verwachten binnen 14 dagen alles weer op orde te hebben. Wat betekend dit voor jou als klant zijnde?
Wacht je nog op een bestelling? Hierin kan je 2 keuzes maken.
1. Je wacht op de order, en de uiterlijke levering zal plaats vinden op maandag 3 mei.
2. Je annuleert de order en krijgt je betaling weer retour.
Ik koos optie 1. Geloofde ook echt dat ik het deze keer ging krijgen. De collectie op de website was inderdaad ook offline. Arme meiden, zeker de kracht van Facebook advertising onderschat met die huis pakken actie. Ze bedankten me nog voor mijn begrip en zouden me op de hoogte houden. How cute.
Je raadt het verder natuurlijk al: inmiddels is het 5 mei, heb ik niks meer vernomen en is er niet gereageerd op mijn vraag op 3 mei hoe het er voor stond. Er staat inmiddels wel weer een collectie op de webshop en er wordt vrolijk geadverteerd op Facebook. Daar zie ik steeds grote aantallen reacties en boze smileys. Wanneer ik op de reacties klik, zie ik echter bijna geen reacties. Wat suggereert dat negatieve reacties verwijderd worden. En wat ook suggereert dat hier helemaal geen schattige naïeve meiden zonder verstand van communicatie aan een uit de hand gelopen webshop zijn begonnen, maar dat ik gewoon met mijn domme kop voor 60 euro bezeikt ben. Ach. My bad. Maar kan nog altijd andere mensen behoeden van diezelfde fout.
De moraal van dit verhaal: bestel hier gewoon niet. Trust me. Het is de frustratie en gestegen bloeddruk niet waard.
En in het zeer onwaarschijnlijke geval dat het hier toch echt om een uit de hand gelopen webshop gaat hier een tip van een marketing-en communicatiespecialist: eerlijkheid duurt het langst. Geef je fouten toe en houd klanten nooit aan het lijntje met beloftes die je niet waar kunt maken. Dan krijg je dus dit. En minder nette varianten van dit.
Groetjes!
Na weken en een klacht hier te hebben geplaatst. eindelijk een reactie ontvangen.
Ik zou een tegoed krijgen met “extra” . het gekke is dat de tegoed in totaal 35 euro zou zijn (24,98 + extra’s) maar mijn bestelling was 45 euro!
Weer een mail gestuurd maar wederom (nog) geen reactie! Ik ben benieuwd of ik en vele anderen hun geld terug gaan krijgen of alsnog kleding naar waarde!. zo jammer dit.
Beste Moda Muchaha
Hierbij mijn ervaring zoals beloofd. Ik had helaas een klacht dat mijn huispak te lang duurde. Jullie hadden mij geïnformeerd maar dit was in de spam terecht gekomen. Ik heb een ander pak uit gezocht en voor een gedeelte voor een refund gekozen. Pakket is netjes geleverd evenals de betaling. Beide binnen 14 dagen.
Erg tevreden en blij met de gemaakte oplossing.
Items besteld bij de boetiek, super leuk jurkje en een hoed! Kwaliteit is goed vergeleken met de prijzen.
Kreeg een bericht of in mijn ervaring wou delen en kreeg een kortingscode voor de volgende bestelling die gaat er zeker komen!