Odido Mobiel reviews

1.5
31-01-2024

Wat een slecht bedrijf is dit. We konden altijd 3 voicemail Welkomst boodschappen in spreken, maar nee hoor, nu nog maar 1, Gewoon waardeloos als je vaak in het buitenland zit.

23-01-2024

Mijn heeft een sim only. Ze is 82 jaar en dementerende.

Meermaals heeft een verkoper van odido gebeld naar mijn moeder , voor een contract af te sluiten. Meermaals gezegd dat ze dat niet moeten doen omdat ze dementerende is .

Nu hebben ze wederom gebeld toen ik er niet was . En volgens odido is ze akkoord gegaan met een 2 jarig contract. Nooit geen brief over gehad . Omdat mijn moeder niet meer kan praten dacht ik , ik zeg de sim only op . Daar word mij verteld dat er een contract op zit en dat deze moet worden afgekocht.

Geen stok tussen te krijgen.

Advies aan iedereen stop je contract bij dit bedrijf.

ODIDO Ga je schamen.

Koos
19-01-2024

Gewoon een vreselijk bedrijf nóóit meer

Bianca
19-01-2024

Slechte ervaring met Odido Vanaf oktober 2023 problemen met mijn netwerkverbinding . er zijn inmiddels zes cases aangemaakt maar niemand die er verder iets mee doet of kan . vriendelijke medewerkers die echt hun best doen maar geen bevoegdheden hebben.

Dominique
18-01-2024

Ik ben ook overgenomen door odido en door een fout van hun een rek van 290 al 4 mensen gesproken die zouden het oplossen dsn wordt der bij onze andere abbonment 75 afgehaald en dan moet ik in ene 105 betalen dan bel je gaan ze het weer oplossen en dan wordt weer een ander bedrag maar betaal iedere maand 38 euro waarom nu 298 oh ze dreigen ook als ik niet betaal mee aan te melden al in totaal 5 mensen gesproken niemand snapt het en zeggen dat ze gaan oplossen en dan kijk ik in mijn overzicht is het nog meer een zooitje blij als ik kan overstappen nooooooit geen odidio meer noooooit meer en 50 min in de wacht om iemand te kunnen spreken is voor hun normaal

17-01-2024

Niet alleen de naam is wazig geworden.

Blijkt dat er iemand met mijn telefoonnummer belt, terwijl de simkaart hier in de kast ligt. De behulpzame mevrouw van de klantenservice zakelijk zei alleen maar: Dat kan niet. Vertikte te luisteren, bleef herhalen en weigerde hier iets aan te doen.

Lekker zo'n bedrijf.

Femke
10-01-2024

Wanneer ik bel val ik heel vaak weg. De ander hoor ik nog wel. Maar zij mij niet. Hebben hier meer last van?

Joost
08-01-2024

Wat een waardeloos bedrijf!

Sinds aanschaf van mijn nieuwe telefoon ervaar ik alleen maar Wifi problemen.

Hiervoor is de telefoon nu al 3 keer opgestuurd ter reparatie maar helaas nog steeds geen werkende telefoon.

Ondertussen zegt Odido nu dat zij niks meer kunnen betekenen vanwege een barst in het scherm terwijl de telefoon nog in de garantie van en al vanaf dag 1 problemen met de telefoon ervaar.

Ik word van de klantenservice naar de winkel gestuurd en die sturen mij weer naar de klantenservice. Echt top!

Na meer dan anderhalf uur aan de telefoon te hangen voor de zoveelste keer word er gezegd stuur maar een E-mail.

Toen het nog T-mobile was heb ik geen enkel gedoe gehad. nu het Odido is geworden alleen maar gezeik en gedoe.

een oplossing creeren ho maar, maar factureren kunnen jullie als de besten

Danny
08-01-2024

Geen verbinding. Geen bereik. Klacht ligt er al maanden, doen er niks mee, vragen steeds voorbeelden. Vervolgens krijg je te horen dat je voorbeelden niks voorstellen of al te oud zijn. Bespaar jezelf de moeite en geen zaken met odido doen. Wanneer contract voorbij is stoppen wij per direct bij odido.

Willemijn
06-01-2024

Zeer slechte service. Ik heb een abonnement van €16. Deze keer een rekening van €90,00 daarvoor €87,00 . En dan de smoesjes waarom het zo duur is, WAARDELOOS. Slechter kan niet!

05-01-2024

Op reis in Portugal deed mijn telefoon niets meer, de simkaart weigerde contact te maken met een portugees netwerk. Het duurde welliswaar drie telefoontjes met de klantenservice maar bij de derde keer werd mijn probleem heel serieus genomen en hoog op de prioriteitenlijst geplaatst mede omdat ik gehandicapt ben en zelfs geen noodnummers kon bellen als dat nodig zou zijn. Binnen een paar uur deed mijn telefoon (simkaart) het weer! Waarvoor mijn hartelijjke dank! Een dikke 10!

Samir
28-12-2023

Gewoon slecht, erger kan niet

Ingrid
27-12-2023

Ik moet zeggen dat ik het bereik en internet op mijn mobiel bij Tmobile velen malen beter vond, zodra het contract afloopt, stap ik over. Al jaren klant van Tmobile. Super veel (nogal domme) reclames, stop het geld liever in een veter product, houd je tenminste jouw klanten.

Diana
22-12-2023

Al jaren telefoon van t mobile naar volle tevredenheid.

Toen het Odido werd begonnen de problemen na ongeveer een week. Ik kon niet bellen of gebeld worden. Geen internet op mijn telefoon. Na een week ging het beter maar nu alweer 5 dagen onbereikbaar. Als een telefoontje al lukt wordt de verbinding steeds verbroken.

Zodra mijn jaarcontract afloopt ben ik weg.

Onbegrijpelijk hoe zo'n sterke merknaam zo snel kan worden afgebroken. Als ik al die vernietigde reviews zie heb ik medelijden met iedereen, en met mezelf.

Ik zeg wegwezen.

Anna
19-12-2023

Zonder met mij te overleggen is mijn opzegdatum verschoven. Ongelooflijk triest! Hoe verdien je dan aan je klanten. De adviseur Ronald was erg onbekwaam en zette mij in de wacht die eeuwigheid duurde ( terwijl ik een vrij simpele vraag had), totdat ik uiteindelijk op moest hangen.

Inge
18-12-2023

Dames en heren mocht u zich ooit eens machteloos, voorgelogen, en geridiculiseerd willen voelen moet u vooral klant worden van odido. Zelf kruip ik nog liever door de schijt dan ooit nog iets te maken te hebben met dit bedrijf. Lang verhaal kort: mijn telefoon was gestolen en er waren €300 aan kosten op mijn rekening gemaakt. De klantenservice was onbereikbaar en zodoende kon ik mijn simkaart niet blokkeren. Odido heeft die kosten pas na meerdere telefoontjes over dit incident gemeld, heel fijn dat zij zo goed op fraude letten. Na drie lange maanden aan bellen, mailen, en loze beloftes (lees: leugens) kreeg ik prompt te horen: “maar mevrouw, uw simkaart is uw eigen verantwoordelijkheid, wij kunnen niets voor u doen”. Uiteraard hoeft odido zelf geen verantwoordelijkheid te nemen voor het überhaupt proberen te helpen van hun klanten…. Uiteindelijk weer een belofte gekregen dat ik deels vergoed zou worden, uiteraard heb ik dat geld nooit ontvangen. Fijne kerst allemaal.

Nanny
15-12-2023

Na weken ellende door geen gebruik te kunnen maken van bellen sms'en WhatsApp waarvoor ik geen compensatie heb gehad,krijg ik zojuist m'n maandelijkse factuur voor mobiele telefoon t.w. is en blijft €18,66 nu plotseling €23,85.zonder enige uitleg. Dacht ik vd stress af te zijn doordat eindelijk alles weer werkt,schiet ik weer in de stress.wat een schandalig onbetrouwbaar bedrijf.Ook ik ga stappen ondernemen. Allemaal naar radar mensen, want dit moet stoppen. Ik ga m'n abonnement hierna onmiddellijk stopzetten! Weg met die stress.

Alicia
15-12-2023

Nieuwe mobiel besteld in september, krijgen we bericht dat er een storing was geweest in hun systeem en de telefoon opnieuw moesten bestellen, dus ook voor de tweede keer betalen, maar er werd beloofd dat we binnen 2 weken het bedrag teruggestort zouden krijgen. Na heel veel mails, telefoontjes en beloftes zijn we nu half december, geld nog niet terug gestort gekregen en er wordt nergens op gereserveerd. Nu een jurist er op gezet, na een week nog geen reactie. Dus dit zal op een rechtszaak uitdraaien, terwijl ze weten dat ze verliezen. Alle betaal bewijzen zijn in hun bezit, maar mijn vertrouwen is 0,000. Echt te walgelijk voor woorden dat ze je geld gewoon niet terug geven, ik noem dit diefstal.

13-12-2023

Kon vandaag mijn sim only abonnement verlengen weer en die van mijn vrouw. We wonen op het zelfde adres en krijgen dan korting. Gebeld en afdeling verlenging (Rixt) zou het allemaal regelen, maar we moesten een nieuw simkaartje voor mijn vrouw halen bij de Odido winkel in de Kalverstraat 25 te Amsterdam. Raar verhaal, maar het zal wel. We wilden graag naar sim only unlimited plus ons abonnement upgraden en dat zou bij elkaar dan 30,- + 20,- Euro, totaal 50,- gaan kosten. Het nieuwe sim kaartje moest even nummerbehoud hebben en dat zou binnen een paar dagen geregeld zijn en dan kon de oude sim kaart weg. Enfin. winkel in en de jonge knaap zit wat met z'n computer te rommelen en ja, morgen hebben jullie allebei unlimited plus en mijn vrouw moest op de 19de december 2023 haar simkaartje even vervangen. Makkelijk want dan kunnen we 'm meteen in Amerika gebruiken dachten we. We komen thuis, lezen onze mail, blijkt het nieuwe simkaartje pas 13-1-2024 het nummerbehoud te krijgen en in de tus

Martha
11-12-2023

Sterk af te raden.

Altijd een tevreden tele 2 klant geweest. Ben automatisch overgeschakeld naar Odido. Reis veel binnen Europa. Was bij tele 2 nooit een probleem. Nu idioot hoge rekeningen. Wil overschakelen naar een andere provider maar heb blijkbaar een contract met odido waar ik niets van weet. Moet 146 euro aflos kosten betalen of lid blijven tot september 2025. Belachelijk. En dit voor iets waar ik nooit mee ingestemd heb. Heb geprobeerd te bellen maar krijg een meisje aan de telefoon wat daar gewoon is neergezet met standaars antwoorden en die je totaal niets verder helpt. Idioot dat zo iets gewoon kan en dat je als klant zo voor het blok wordt gezet.

Ik heb nog nooit een negatieve review geschreven. Omdat bedrijven meestal behulpzaam zijn om dingen op te lossen. Maar iemand zo maar 146 laten betalen bovenop al die idioot hoge rekeningen van de laatste maanden is gewoon onacceptabel.