Wilfried
04-07-2023

Ze hebben de paarse krokodil uitgevonden, en maken er zeer graag gebruik van. Wat een oplichters. Ben al 20 klant bij ze met al mijn verzekeringen, maar ze verzinnen ALTIJD wel een reden om niet uit te betalen.

Mal
23-05-2016

Denk 10 keer Na voor je bij Ohra aansluit

Ohra komt zijn plichten niet na. Wilt mij na diefstal van mijn auto niet uitbetalen mijn hele leven is overhoop zit met lege handen nu laat dit u niet overkomen

Sven
16-02-2016

Stopzetten polis

Ik was laat met betalen, 1 maand. Gisteren belde ik om te kijken hoeveel nou precies open staat om het gelijk over te maken. Krijg ik te horen dat mijn polis is stop gezet en ook nog met terugwerkende kracht! Dus ben 2 weken onverzekerd zonder bericht!? Ze kunnen toch een brief sturen of een e-mail. Ze weten je wel te vinden als je moet betalen. Schandalig! Ik kan begrijpen dat er maatregelen worden genomen als je te laat bent met betalen. Maar zo drastisch en zonder bericht of waarschuwing?

Daarbij ben ik meer dan 10 jaar vaste klant bij Ohra met al mijn verzekeringen. Ohra krijgt van mij een 0.

Menno
16-12-2015

Afwikkeling schade........traaaaaaaaaaggggg.....

Een lak schade opgelopen door een buurman, graag willen wij dat snel herstellen. Nu wij dit door onze Eigen garage willen laten doen, neemt Ohra alle tijd. Het lijkt een soort van pesten, hadden we maar een schadeherstelbedrijf van Ohra moeten aanwijzen. Maar nu wij het goed herstelt willen hebben, laten ze je wachten....... terwijl dit toch in een paar dagen geregeld kan zijn.

10-06-2015

Zeer slecht

Slechte communicatie. Slechte schadeafhandeling en het meest merkwaardige: Ze laten je 9 jaar zakken met 1 schade! Wees verstandig en BLIJF HIER WEG!

HennyenAnchela
26-03-2015

Heel slecht!

Ze deden erg moeilijk toen ik getroffen was door auto vandalisme ik was olrisk verzekerd en bij de eerste melding waren ze erg vriendelijk later daarop volgende vertraging totaal niet klant vriendelijk. Toen ik eindelijk het schade grld binnen had hadden ze maar een deel over gemaakt. En wouden ze beweren dat het klopte. . Advocaat er bij gehaald ja daar hadden ze geen zin in dus hebben ze eindelijk netjes uitbetaald! Ga nooit met deze verzekering in zee!

30-01-2015

Neem hier geen verzekering!

Ik ben 21 jaar klant geweest en daar hebben ze bij ohra blijkbaar geen boodschap aan.

Onvriendelijke behandeling. Een afspraak over vermindering premie voor de duur van één jaar en na een half jaar trekt Ohra deze éénzijdig in.

Ze maken constant fouten, bijvoorbeeld je adres wijzigen zonder iets te laten weten.

Helemaal niet betrouwbaar.

Maak niet dezelfde fout als ik, anders krijg je veel hoofdpijn!

Robbie
25-09-2014

Diefstalschade air bag

Air bag gestolen Maand gelden alles opgestuurd schade expertise gehad nu dus dikke maand verder hellemaal nix gehoord slechte afhandeling traag als dikke stront zelf maar weer is bellen

Jacki
13-08-2014

Tevreden over de helpdesk

Ik heb mijn autoverzekering onlangs bij Ohra afgesloten. Hierbij is een fout gemaakt in mijn schade vrije jaren. Hiervoor heb ik gebeld naar de helpdesk en zij hielpen mij verder. Het duurde ff voor ik mijn teveel betaalde premie terug kreeg maar ik ben wel goed geholpen.

06-01-2011

Het is een nieuw jaar dus ik dacht ook meteen een nieuwe auto kopen. Ik heb mijn oude Volvo ingewisseld voor een nieuwe Saab. Ik ben er echt heel blij mee! Maar ik moet ook opnieuw mijn autoverzekering afsluiten. Ik heb bij Centraal Beheer, Unive, De Nationale en Ohra mijn premie berekend. De premie die ik bij Ohra moet betalen is vele malen lager dan alle andere verzekeraars. Alleen Centraal Beheer had een vergelijke bare premie. Enkel vond ik de voorwaarden van Ohra beter bij mij aansluiten.

Daarom ik heb ik mijn autoverzekering bij Ohra online afgesloten. Dit duurde maar een paar minuten en ik was meteen verzekerd. De Ohra was voor een zorgverzekering een stuk duurder maar met de autoverzekering ben ik bij deze verzekeraar goedkoop uit. Waarom zou je meer betalen dan nodig is.Hoop dat ik hier wat andere mmensen mee kan helpen.

16-06-2009

Sinds begin dit jaar ben ik de trotse eigenaar van een nieuwe Opel Astra. Daarom had ik mijn verzekering bij mijn oude verzekeraar overgezet naar mijn Astra zodat ik verzekerd kon rond rijden.

Echter waren de kosten per jaar bij mijn oude verzekering erg hoog. Daarom ging ik op zoek naar een verzekeraar die me een beter aanbod kon doen. Toen had ik bij verschillende verzekeraars mijn premie berekend en ik moet zeggen dat Ohra daar erg goed uit kwam.

De prijs die Ohra mij bood voor mijn nieuwe Astra was lager dan bij de rest. Een andere verzekeraar was iets goedkoper maar die was voor mij onbekend en Ohra daarin tegen niet. Dus had ik via de website van Ohra de verzekering aangevraagd. En die was super snel geregeld, al binnen een week!

Voordelen van Ohra: De prijs die ik kreeg aangeboden was zeer laag. En een positief punt is dat de verzekering snel was afgesloten.

Nadelen van Ohra: Ik moet eerlijk zeggen dat ik tot dusver geen problemen heb ondervonden. Ook heb ik niet echt met de klantenservice te maken gehad.