20-04-2017

Goede reisverzekering

Nooit discussies gehad, ze zijn goed bereikbaar, professioneel en betalen snel en netjes uit.

Yvette
19-10-2016

Let op: in de Ruimbagage vallen héél veel spullen niét onder de dekking!

Mbt een voorjaarsvakantie had ik een korte reisverzekering afgesloten bij ohra. Aangezien ik een iPad, en fijne zonnebrillen van RayBan, computer en mooie schoenen bij me had, besloot ik bovenstaande reisverzekering af te sluiten bij ohra. Snel geregeld en makkelijk af te sluiten dat dan weer wel. Maar helaas, mijn zonnebril en de iPad zijn beschadigd tijdens de reis. In de handbagage zouden deze spullen snel beschadigen en heb daarom het belangrijkste in de koffer gedaan. Maar je raad het vast al. Deze vallen natuurlijk niet onder de dekking van deze korte reisverzekering als deze in de ruimbagage worden vervoerd.

Waarom voor kostbare spullen nog een verzekering af sluiten? Erg teleurgesteld in ohra

Johan
21-06-2016

Afwijzing na afwijzing!

Buitenlandse medicatie wordt niet vergoed Noodzakelijke operatie van de baarmoeder niet Wat nog meer niet allemaal!

Je betaald je scheel voor een gevoel van zekerheid maar je krijgt er niks voor terug als puntje bij paaltje komt.

24-12-2013

Er zijn reisverzekeringen waar je voor hetzelfde geld veel beter verzekerd bent. Ik heb dus ook opegezegd na een waardeloze afhandeling van een schademelding.

Welk cijfer geef jij Ohra?