Cynthia
17-09-2022

In Spanje de vlucht geannuleerd vanwege een Franse ATC staking, wat buiten de controle van de luchtvaartmaatschappij ligt. Daardoor een dag eerder naar huis moeten komen. Later geen optie wegens een festival waar de tickets al voor gekocht waren. Claim ingediend voor 1 overnachting die ik hierdoor gemist had. Wordt niet uitbetaald, want dit valt niet onder de verzekering. Was ik nu langer gebleven, had ik een overnachting en alle eten en drinken etc. kunnen declareren. Waren ze dus veel meer geld kwijt geweest. Zeer onvriendelijk en kortaf aan de telefoon. Helpen je niet verder. Aangegeven dat ik maar bij de luchtvaartmaatschappij moet gaan proberen terwijl deze zeggen we hebben je een nieuwe vlucht aangeboden, meer kunnen we niet doen, regel het met je reisverzekering. Conclusie: 0,0 krijg ik uitbetaald en heb wel een nacht en dag minder vakantie gehad waar gewoon al volledig voor betaald was. Gelijk de verzekering beëindigd, wat een slechte verzekeringsmaatschappij is dit!

Valerie
05-09-2022

Doen er alles aan om je claim niet te betalen.

28-10-2021

Top verzekering bij OHRA.

Afgelopen maand 08-10-2021 werd onze Vlugt uit Valencia geannuleerd door trans Avia zoek het maar uit .in de mail stond customer service bellen van Transavia na 1.5 uur in de wacht verbinding verbroken.

Wij hebben een reis en annulering verzekering bij OHRA wat een goede service hebben alles voor ons geregeld de tickets extra hotel overnachting etc kortom goed geregel en snel binnen een week afgehandeld top verzekering van OHRA en alarm service.

Jiska
20-04-2017

Goede reisverzekering

Nooit discussies gehad, ze zijn goed bereikbaar, professioneel en betalen snel en netjes uit.

Yvette
19-10-2016

Let op: in de Ruimbagage vallen héél veel spullen niét onder de dekking!

Mbt een voorjaarsvakantie had ik een korte reisverzekering afgesloten bij ohra. Aangezien ik een iPad, en fijne zonnebrillen van RayBan, computer en mooie schoenen bij me had, besloot ik bovenstaande reisverzekering af te sluiten bij ohra. Snel geregeld en makkelijk af te sluiten dat dan weer wel. Maar helaas, mijn zonnebril en de iPad zijn beschadigd tijdens de reis. In de handbagage zouden deze spullen snel beschadigen en heb daarom het belangrijkste in de koffer gedaan. Maar je raad het vast al. Deze vallen natuurlijk niet onder de dekking van deze korte reisverzekering als deze in de ruimbagage worden vervoerd.

Waarom voor kostbare spullen nog een verzekering af sluiten? Erg teleurgesteld in ohra

21-06-2016

Afwijzing na afwijzing!

Buitenlandse medicatie wordt niet vergoed

Noodzakelijke operatie van de baarmoeder niet

Wat nog meer niet allemaal!

Je betaald je scheel voor een gevoel van zekerheid maar je krijgt er niks voor terug als puntje bij paaltje komt.

24-12-2013

Er zijn reisverzekeringen waar je voor hetzelfde geld veel beter verzekerd bent. Ik heb dus ook opegezegd na een waardeloze afhandeling van een schademelding.