Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ik ben al enkele jaren bij deze verzekering, mensen let op als je wat hebt aan vragen en tegoeden van de verzekering zijn ze niet thuis en ze neme niet eens de moeite om contact met je nemen ze doen alles om overall onder uit tekomen.
Dus trap er niet in en ze zijn zeker niet de goedkoopste.
Ik heb nog geld van ze tegoed maar je moet om bedelen en ik stop met ze .
Ik ga een andere verzekering maatschappij nemen die wel de afgesproken bedrag in een keer overmaken op je rekening.
Mensen let op dit is geen verzekering maatschappij, maar oplichters.
Begin er niet aan, nee, geen promovendum. Betaal gewoon iets meer met betere service. Na bijna 3 maanden stop ik er mee. Promovendum heeft mij meer dan 10k gekost. Vergoeden nee dat doen ze niet blijven gewoon zoeken totdat ze iets gevonden om je claim af te wijzen. Regels kennen ze niet ze hebben hun eigen regels. Pechhulp als je ze nodig hebt neem alles op. Pechhulp sloopte mijn auto en ontkende alled ruim 7k schade vergoed niets. Promovendum leid tot diepe teleurstelling. Verbond van verzekeraars zegt Begin er niet aan. Van mijn krijgen ze een 1 voor de moeite waarbij ik me meteen afvraag welke moeite?
Prettig, vriendelijk en vlot telefonisch geholpen bij het melden van mijn schade. Kort daarop ook een duidelijke mail ontvangen met de benodigde informatie en verzoeken voor het vervolg. Ik heb nu alles gemaild en ben in afwachting van de uitkomst. Door het prettige en heldere contact heb ik veel vertrouwen in een positief antwoord.
Opzich prima geregeld. Ik heb online een wijziging van het risicoadres doorgegeven op 12 april. Vandaag, 1 mei heb ik nog steeds geen nieuw polisblad ontvangen en weet ik ook niet zeker of ik dekking heb op mn nieuwe adres. Het zou goed zijn als er één online omgeving is waarbij je zelf dit soort wijzigingen kan doorgeven en direct dekking hebt.
Goede afhandeling. In eerste instantie werd onze schade niet vergoed zei een medewerkster. Zij begreep niet dat ik zelf de voorruit van de voordeur had gebroken omdat ik een schroef in de sponning had gedraaid. Die schroef raakte per ongeluk de ruit. De aanhouder wint en de volgende medewerker begreep het wel.Voor de rest 1 en al tevredenheid.
Na de melding van een schade , heeft mijn verzekering Promovendum, de zaak zeer constructief aangepakt.Allereerst aangegeven dat ik gehoord ben, vervolgens aangegeven wat het traject is van de behandeling.Er is een expertise bureau ingeschakeld.Deze heeft een rapport opgesteldA.d.h.v. van dit rapport de conclusies daarvan overgenomenMij daarover adequaat geïnformeerdEn de schade uitbetaaldhet dossier als afgehandeld beschouwd en gesloten.Het geld zal binnen drie dagen op mijn rekening gestort wordenKortom: een tevreden consument is ondergetekende
De behandeling heeft lang geduurd maar na mijn telefoongesprek met uw schadespecialist was het direct opgelost
Inductie kookplaat was gebarsten nadat er een pan op was gevallen Opgegeven en zeer snelle reactie.Binnen 5 dagen als het bedrag op mijn rekening gestort!
Zeer snelle reactie na de schademelding. Schadeofferte binnen enkele dagen goedgekeurd en financieel direct daarop afgehandeld. Klasse!
Zeer prettig. Duidelijk en helder. Prettig en vriendelijk te woord gestaan.
Goede en vriendelijke communicatie.Snel de formulieren in huisWachttijd aan de telefoon is kort.
Na vraag te hebben ingediend, werd ik snel gebeld en werden de noodzakelijke documenten snel toegestuurd.
Afhandeling van de schade conform de aangegeven richtlijnen. Meld proces en meldingsformulier zijn verouderd in vergelijking met de concurrenten. Het invullen van een formulier, niet digitaal, is niet meer van deze tijd mijns inziens.
Zeer slechte ervaring in dekking en bedragen die verzekerd kunnen worden. Is het nivo van de inboedel bij jullie hoog opgeleide deelnemers zo laag. Zeer teleurstellend ook met Alarm, professioneel taxatie verslag en kluis. Ik begrijp hier niets van.
We wisten niet dat de schade viel onder de inboedelverzekering. Hierop maakte de firma die de schade oploste ons attent.Zonder problemen alles afgehandeld, echt een meevaller dus.
Een laptop waar drinken overheen gevallen was, snelle afhandeling van de schade, prettige communicatie
Mijn ervaring is datIk eerst vrijdag iets zou horen dan maandag en dan weer morgen of overmorgen of deze week. Vind ik niet zo prettig heb normaal toch wel veel vertrouwen in Promovendum
De medewerker heeft mij uitstekend te woord gestaan.Hij heeft alles duidelijk uitgelegd en direct actie ondernomen.
Hele duidelijke informatie gekregen en een emailbevestiging waar alles in stond. Heel fijn dat de schadespecialist zei dat het vervelend voor mij vond vond dat dit gebeurd was. Ik voelde me wel bezwaard om een aanspraak te doen omdat er pas geleden ook iets was gevallen, dan is het heel fijn als iemand je vriendelijk te woord staat.5 sterren.
Correcte beantwoording op vraag. Had wel wat sneller gekund.