Simyo reviews

3.2

Tanja
24-08-2019

Aabsurde tariefen bij verbruik buiten bundel

Denk je een betaalbaar abonnement te hebben aangeschaft voor je kind met 4000 MB voor €16. Is hij hier, zonder dat hij een waarschuwing kreeg overheen gegaan tot 5495, blijkt de rekening ineens €240! te zijn geworden. Absurd. En dat noemt zich de meest klantvriendelijke mobiele provider van Nederland. Nog nooit meegemaakt dit.

Wil
01-08-2019

Top provider

Goede verbinding en altijd bereid voor een oplossing al jaren klant.

25-07-2019

Complimenten voor Symio!

Uitstekend bedrijf, goede administratie en. perfecte klantenservice. We hadden een probleem met onze (autistische) zoon en zijn verbruik. Echt servicegerichte medewerkers die luisteren, maar belangrijker: ook handelen en een prima passende oplossing hebben geboden! We zijn er echt blij mee en trots op Symio! Voor ons geen andere meer!

p.s.geen verdere relatie met Symio, maar gewoon hartstikke tevreden!

Chantal
21-05-2019

Hoge telefoonrekening recht gezet

Simyo heeft contact opgenomen na het schrijven van mijn review. 250 euro was de telefoonrekening, maar Simyo heeft het rechtgezet. Ze hebben geholpen bij telefooninstellingen en zijn eenmalig tegemoet gekomen. Fijne klantenservice en prima opgelost!

29-01-2019

Dit lijkt op uitbuiting

Erg ontevreden Simyo moet zich schamen

31-10-2018

Simyo - begin er nooit aan

Net terug uit marokko, 60 euro kosten! Wat een oplichters. Ik heb daar een marokaanse sim gebruikt. Men berekent mij 50MB internetverbruik. (dat is 1/20 deel van 1GB) voor 60 euro. Terwijl ik dus helemaal niet via Simyo heb ge-internet. Wegwezen bij die club.

Fritske
04-07-2018

Simyo de beste

Ik wordt door Simyo altijd perfect geholpen. Heb ze nu helaas weer nodig maar verwacht snel weer te kunnen bellen . Ik ben zeer tevreden met deze geweldige provider. ga zo door Simyo,

Nikki
08-04-2018

Doet wat het moet voor een top prijs

Ik zit al jaren bij Simyo. Nooit problemen gehad, bundels heel makkelijk aan te passen in de app en de website. Regelmatig een mooie verlengingaanbieding. Top provider!

Lucette
29-12-2017

Simyo

Ik ben zeer tevreden! Ben begonnen met prepaid via Simyo. En heb nu al jaren een abonnement. Ik ben zeer tevreden! Raad het ook altijd anderen aan! Ik vind de app heel handig. Ben altijd prettig geholpen als ik belde en betalingen lopen altijd goed. Nu zou ik heel graag onbeperkt bellen en sms’en willen en meer MB’s. Maar dat is nog niet zo voordelig verkrijgbaar bij Simyo.

Patu
26-02-2017

Transparant.

Transparant, duidelijk en maandelijks aanpasbaar. Niet de goedkoopste, maar wel de beste.

Avl
02-11-2016

Zeer misleidende provider, pas goed op!

Als jij 3 seconden belt, berekent simyo 1 minuut. Als je buiten je bundel belt dan betaal je minimaal 31 cent per gesprek. Dus stel je voor: als je 100 keer in een maand 3 seconden hebt gebeld betaal je daar 31 euro voor. Je loopt zonder dat je het merkt helemaal leeg en dat is ook wat ze willen. Dat betekent dat voor elke voicemail die je te horen krijgt en gelijk wegdrukt gewoon keihard betaald! Ze zeggen bij de klantenservice dat dit voor elke provider geldt en dat het in de voorwaarden is opgenomen. Maar als dat zo is dan betekent dat je net zo goed minuten kan specificeren op de afschriften in plaats van de seconden. Totale misleiding is het! En dan zou het na 1 minuut wel eerlijk worden berekend of afgerond worden naar halve minuten, dan klopt het nog van geen kant. En nog belangrijker misschien: dit geldt ook voor binnen je bundel! ik had een 300 minuten bundel a 24 euro en elke keer als ik 5, 15, 35 seconden had gebeld werd dit als een minuut gerekend. Daardoor was ik heel snel door mijn maandelijkse minuten heen en aangezien je geen herinnering krijgt dat je over je limiet heengaat kom je er pas achteraf achter.Te idioot voor woorden! Hierdoor heb ik hele hoge rekeningen gehad. Nu gelukkig naar een andere provider overgestapt waarbij onbeperkt kan bellen voor €22 euro en ik heb zelfs een verdrievoudiging van het aantal MBs. Ik raad hen zeker niet aan want het interesseert hen niet dat je €120 tot €180 betaald voor een maandelijkse rekening. Waar is in . naam de toegevoegde waarde van deze provider? De goede recensies op internet zijn meer propaganda dan werkelijkheid wat mij betreft. Ze geven je ook geen goed advies over het opwaarderen van het aantal minuten want eerst had ik 150 minuten en ik bleef zoveel betalen nadat ik was geüpgrade naar 300 op hun advies. Eigenlijk zijn het gewoonweg oplichters want dat horen ze veel beter in te schatten en je daarover in te lichten. Maarja, zo 'verdienen' ze blijkbaar hun geld en dat doen blijkbaar alle providers aldus Simyo. Ik hoop dat ze trots zijn op zichzelf, ik zou mij kapot schamen als ik zo met iemand zijn zuurverdiende geld zou omgaan. Maarja, normen en waarden zijn tegenwoordig ver te zoeken. Lees de voorwaarden nadrukkelijk, want ze geven jou altijd de schuld, en stap anders gelijk over na een maand op een allin prijs. Want zo zie je maar: Goedkoop aan het begin is duurkoop aan het eind, zoals zovaak. Zonde van je geld!

28-10-2016

Verrassingen

Mijn ervaring is dat je als je buiten je bundel komt dat je de hoofd betaald.Als je gebeld word moet je net zoveel betalen als je zelf zou bellen. dat kosten mij 23 cent per minuut.De persoon die mij belde hield dat 50min vol koste mij 11.50euro vreemde zaak

E. van Hoef
29-09-2016

Pas als beginner op!

Van KPN overgestapt naar simyo, betaalde bij KPN ruim 40 euro per maand. op advies van kennissen nu simyo. Helaas niet goed opgelet met een simonly mooi samengestelde bundel van 19 euro per maand. Na een halve maand bleek dat mijn bel/sms bundel niet toereikend was. Deze bijgesteld, maar dit bleek een grote vergissing. 1x per maand wijzigen is toegestaan, daarna niet meer. In mijn geval krijg ik deze maand een factuur van ongeveer 130 euro. Helaas hebben ze bij de helpdesk ook geen optie's om voor de beginnende klant 1x een uitzondering te maken.

11-08-2016

Eindelijk een provider die het goed doet

wij hebben 2 abb en zijn dik tevreden.

transparant, helder en overzichtelijk en makkelijk aan te passen aan je gebruik.

een verademing bij alle leveranciers vergeleken.

vast heb ik ziggo en dat is een duur rampenplan en ik wacht dan ook tot simyo ook in vast gaat!

18-06-2016

Als je niet oplet betaal je de hoofdprijs

Ok, ik heb niet opgelet. Ik ben vaste klant met een jaarcontract van 16 EUR per maand. Na afloop van het jaar zijn er nieuwe prijzen, 11 EUR per maand. Maar ik lees niet alle aanbiedingen mail en heb dit niet gezien. Dus uiteindelijk betaal ik het tweede jaar als domme melkkoe klant 5 EUR meer dan andere klanten voor exact hetzelfde abonnement. Simyo: .... dikke bult.

Ben
04-04-2016

Grandioos tele bedrijf

Duidelijkheid staat hoog in hun vaandel, prima Eppe en altijd goede verbinding

Guus
09-03-2016

Gewoon goedkoop

Ben zeer tevreden met simyo.

heb het al jaren

18-02-2016

Geen online sms meer

Ben ooit bij Simyo terecht gekomen omdat ze een concurrerend aanbod hadden en je via de site smsjes kon versturen. Vond ik erg handig en zo kon je vanuit het buitenland voor NL tarief smsjes versturen. Bij het inrichten van de nieuwe site was deze optie verdwenen. Ben nu op zoek naar een andere provider!

F.
16-02-2016

Sim only werkt prima

Ik heb sim only abbonement, tijd geleden waren er een paar pakketten gewijzigd.

Ik heb toen een iets andere bundel gekozen en meer MB's voor hetzelfde geld gekregen.

Alleen wel flink betaald toen ik een keer buiten mijn bundel ging. Ik heb nu een wat grotere bundel. Misschien niet de goedkoopste, maar ik heb nooit problemen gehad en dat is ook wat waard.

Ron van z.
10-07-2015

Top

geweldig bedrijf na mijn zeeperd met Ben naar Simyo overgeschakeld, binnen 10 dagen alles keurig geregeld