Allianz Direct reviews

1.5

Tonny
10-01-2020

Onbereikbaar

Ik wilde mijn verzekeringen oversluiten naar Allianz direct. Kreeg 3 x een errormelding en daarom probeerde ik telefonisch contact te leggen. De wachttijd was 39 minuten! Sorry maar naar zo'n rampbedrijf was ik niet op zoek!??!?????

Anita
10-01-2020

Klantenservice sucks!

Uren in de wacht! Chat reageerde ook niet. Online niet mogelijk om te wijzigen. Nul contact. Zelfs 1 ster is nog teveel!

Edwin
09-01-2020

Bereikbaarheid is heeeeeeel slecht

Probeer nu voor de 3x zowel via telefoon als via de chat achter een aantal zaken te komen en men is niet bereikbaar.#

08-01-2020

Niet bereikbare klantenservice.

Ik war bij Alsecure. Is nu overgenomen door Allianz Direct.

Wilde mijn verzekering wijzigen. Kreeg een lompe ondeskundige persoon aan de lijn .Dacht dat alles rond was. Stond mijn naam niet volledig op de Polis.

Deze wilde ik wijzigen. maar ze zijn niet bereikbaar per telefoon en chat. Ik had er geen goed gevoel bij en heb per direct opgezegd. Ik zie de grote problemen al voor me. Ik lever me niet uit aan cowboys. Bij Centraal Beheer alles in 10 minuten geregeld en nog goedkoper ook. Ben weer thuis.

Lars
07-01-2020

Waardeloze service

Verzekering opzeggen via de website of je account is niet mogelijk, of onvindbaar, terwijl dit wel wordt gesuggereerd. Dan maar een brief geschreven. De maand daarna toch een mail gekregen dat de verzekering geprolongeerd is.

Het is niet mogelijk om hierover met ze te bellen. Alles moet via de chat, maar daar reageren ze niet op. Ik heb een half uur op een reactie gewacht.

Vero
03-01-2020

Weg met Allianzdirect

Geen bereik met de klantenservice zowel telefoon als chat niet! Heel slecht!