Fonq.nl reviews

6.6

Naomi
30-08-2019

Helaas geen oplossing.

Afgelopen week had ik een e-mail naar fonq.NL verzonden met de vraag ofdat mijn GIFTCARD nog geldig was aangezien ik deze na een tijd weer had terug gevonden. Eerste antwoord was ja tot het jaar 2045. Vervolgens had ik nog een e-mail gestuurd waarom mijn code niet werkte en vervolgens kreeg ik een nieuw antwoord met de vermelding dat de geldigheid al verlopen is. Ik heb enkel een excuses ontvangen maar geen oplossing of een middenweg. Zij hebben het geld immers al ontvangen en naar mijn inziens heeft geld geen houdbaarheidsdatum. Mvg.

Liz
24-08-2019

Retour verwerking te lang

Dit bedrijf doet minimaal 2 tot 3 weken over een retourzending. Dan na nog een aantal werkdagen, krijg je eindelijk je pas het geld terug! Ook de klantenservice is erg traag.

Mar
18-07-2019

Onbetrouwbaar en leveren niet

Bestel hier NIET!

Levertijden kloppen niet, zeer slechte communicatie.

Klachtenprocedure wordt niet netjes afgehandeld. Kortom, pas op!

Gert
15-07-2019

Niet te bereiken

Heb een bestelling geplaatst, niet de volgende dag geleverd en niet compleet. Heb verleden week een mail geschreven en nog niets gehoord. Heb al wel 10 keer gebeld en wordt er door drukte (wachttijd 10 minuten) de verbindeing verbroken. Vanmiddag uiteindelijk contact, dacht ik, mocht blijven hangen en na. 5 minuten stopte de muziek, bingo dacht ik! Daarna grote stilte, ben nog 2 minuten blijven hangen heb toen de hoop maar opgegeven dat ik geholpen zou worden, en opgehangen. Eens maar nooit meer Fonq!

12-07-2019

Kweektafel besteld

Kweektafel gekocht,bij het monteren misten er 2

onderdelen,zijn nageleverd maar de maat is niet goed,antwoord via mail duurt dagen en telefonisch zijn ze onbereikbaar,zij hebben mijn geld te pakken maar service krijg je niet,het is net geen oplichterij maar grenst er wel aan,hopeloos slecht bedrijf

Odin
08-07-2019

Bestellingen niet de volgende dag geleverd!

Nu 2 keer iets besteld. Ruim voor 23:00 maar beide keren niet de volgende dag geleverd.

Eerste keer ook geen mail gehad over de vertraging (staat in de voorwaarden). Zelf een mail gestuurd naar de klantenservice krijg je na 4 dagen antwoord dat de klantenservice te druk is om mails te beantwoorden.

Na 1 week wel reactie dat het artikel inmiddels geleverd is.

Slechte service, slechte communicatie.

02-07-2019

Prachtig assortiment, erg trage service

Prachtig assortiment, maar erg trage service. Retouren zijn traag en klantenservice moeilijk bereikbaar.

Joanna
27-06-2019

Iets gekocht wat kapot is maar reageren en tegemoetkomen doen ze niet. Ook zijn ze slecht bereikbaar. Krijg na 3 weken pas een reactie.

Natascha
07-06-2019

Kapot geleverd voor niks vrijgenomen

Op maandag 27 mei een kast besteld zou de volgende dag geleverd worden. Kreeg 28 mei een mailtje dat de levertijd een dag langer werd. Nou ja dat is prima kan gebeuren.

Woensdag werd de kast zoals afgesproken geleverd. KAPOT. Balen natuurlijk alles weer helemaal ingepakt en gelijk contact opgenomen met fonq ik kon de kast naar een retourpunt brengen. Let wel een doos groter en zwaarder dan mijzelf. uhm ja hoe dan? Na druk overleg konden ze bij hoge uitzondering de kast ophalen. De ophaal dag zou woensdag worden tussen 8-18 uur.

Vroeg de wekker gezet en gezorgd dat we 8 uur aangekleed beneden zaten(na een late dienst)

Om 9 uur kreeg ik een mail er was wat mis gegaan en de kast werd toch niet woensdag opgehaald. Balen!

Het kon vrijdag (vandaag) dag vrij genomen nog gezegd ik moet wel zeker weten dat ze echt komen want dit kost een vrije dag ja ze komen echt hoor! Dus een vrije dag genomen want ja die enorme doos blokkeerd heel de gang en je wilt het gewoon geregeld hebben! En opnieuw vanaf 8 uur vanmorgen klaar gezeten maar je raad het al nooit geen ophaal service gezien gemailt whatsapp messenger na een hoop moeite (lees uren wachten) eindelijk een antwoord. Ze gaan het uitzoeken. Nou zal mij benieuwen hoelang die enorme doos mijn gang nog gaat blokeren. gelukkig had ik voor afterpay gekozen!

Sqwerty
11-04-2019

Mooi niet! voor 23:00 besteld morgen in huis.

Slechte levering, slechte klantenservice

Elle
25-03-2019

Vaker besteld, altijd goed gegaan!

Ik ben best verrast door de slechte reviews - tot nu toe is er bij mij niks fout gegaan (afkloppen) en ik heb al meerdere malen besteld. De prijzen zijn ietwat hoog in het algemeen (vind ik althans), maar af en toe zijn er echt super goede aanbiedingen en dan kunnen de andere webshops (en fysieke winkels) er niet snel tegenop! Ook de klantenservice is top, ik begreep dat ze geen beste prijs garantie hanteerde, maar toen ik 20% korting was misgelopen binnen een paar dagen tijd, waren ze zo vriendelijk om alsnog de korting te verrekenen - ken niet veel webshops die dit doen (en vandaar ook dat ik deze review plaatst - dat is nou écht uitstekende klantenservice!).

18-01-2019

Levert het bestelde artikel niet.

Na bestellen en weken wacht kon het artikel niet geleverd worden. Een ander webshop leverde het binnen 24 uur.

Bespaar de moeite om bij Fonq een bestelling te doen en ga meteen naar een ander.

Kagenaar
13-10-2018

Barbecook spring 350

Voor de derde keer word er niet geleverd door Fonq Het koste me al een snipperdag en 2 maal een zaterdag dat je voor niks thuis blijf en vandaag 13-10-2013 zijn ze niet berijkbaar Echt super slecht bedrijf

20-12-2017

Levering bestelde artikel

Bestelling gedaan op 1 december. Na zelf aktie te hebben ondernomen door te mailen en te bellen weet in op de 20ste december dat Fonq de producten weer op voorraad heeft. Fonq geeft aan op de websitebdat er een levertijd van maximaal 9 dagen is maar misschien sneller. Wordt niet op de hoogte gehouden van levering de beloofde 9 dagen worden ruim overschreden. Geen enkel contact vanuit Fonq. Geen excuus alleen de vraag of ik gebeld wil worden indien product vandaag of morgen verstuurd wordt. Erg slechte service en niet betrouwbaar met levertijd.

15-11-2016

Had een pedaalemmer van Wesco besteld voor 138 euro. Dan verwacht je dus kwaliteit. Hij zag er goed uit , maar door verhuizing pas een paar weken later in gebruik genomen. Het verwisselen van de zak was een ramp. Emmer gaat er moeilijk uit, zak blijft hangen bij het eruit halen en scheurt dan, deksel gaat met harde klap dicht. Toen pas reviews gelezen en bleek dat er heel veel mensen ontevreden waren. Fonq had de emmer uit het assortiment moeten halen. Ik werd met een paar gebruikerstips het bos in gestuurd. Pedaalemmer staat nu bij het grof vuil. Bedankt Fonq voor de "goeie"service

25-05-2016

Kapot product ontvangen

Beste Potentiele Koper,

Vorig jaar een klein prullenbakje gekocht bij Fonq. Volgende dag als in huis, echter constateer ik dat er een scheur in de bodem zit. Ik gebeld en de mevrouw adviseert een foto en aankoopbewijs te mailen. Na mijn 3e mailverzoek om deze klacht op te pakken, toch maar weer gebeld en de toezegging werd gedaan dat ik z.s.m. een reactie zou ontvangen. Je voelt het al, geen reactie. Gezien de waarde van 10,- euro, heb ik het helaas maar opgegeven. Fonq valt onder FRS, waar tevens Wehkamp onder valt. Pas op bij het ontvangen van een kapot product. Hartelijk groet, P. Jonker uit Rotterdam