Christine
16-01-2024

Klantenservice heel erg slecht. Ze ratelen aan de telefoon aan een stuk. Je krijgt antwoord op een vraag die je niet eens gesteld hebt. Ik kon mijn vraag niet stellen omdat de telefoniste aan een stuk door sprak. Afhandeling schade ging ook moeizaam.

Wij Wilden een nieuwe verzekering afsluiten op chassisnummer (ivm invoering buitenland) ging niet deden ze alleen voor vaste klanten!

Nou duidelijk, voor ons absoluut geen Univé meer!

Ina
03-08-2019

Super geholpen naar pech in het buitenland

We zijn in Luxemburg gestrand op weg naar zuid Frankrijk , omdat we auto pech hadden, contact gezocht met Univé alarmcentrale, auto/ caravan en wij zelf netjes opgehaald en en naar de garage in arlon gebracht, inspectie gedaan en de auto kon niet binnen 48 uur worden gemaakt! Dus een leenauto gekregen en verder onze reis vervolgd! Een dikke pluim voor Univé voor het regelen, wel duurt het lang voor je iemand van de alarmcentrale aan de telefoon hebt! Hopelijk wordt onze auto binnen afzienbare tijd afgevoerd naar onze huidige garage in Nederland! Bedankt Univé voor de mooie auto/ bus! Familie Weekamp Dalfsen

31-07-2019

Unive, waar ben je eigenlijk voor verzekerd

Met onze jonge camper in de vakantie waterschade gehad door gesprongen waterleiding. Unive doet niets anders dan de tijd nemen om onder de schade uit te komen. Geen enkel begrip of medewerking, een kostbare full allrisk afgesloten, ik kan de schade zelf betalen, schandalig.

S Haisma
27-11-2015

Verdrietig

Onze caravan zat vast achter onze auto die al risk verzekerd is toen we van achteren werden aangereden bij Parijs. Na een telefoontje van mij om de schade te melden was het antwoord ga de schade zelf verhalen bij de tegenpartij want hier kunnen wij niets mee . Het probleem is dat ik geen frans en engels kan schrijven. Dus na 5 mnd nog steeds een rekening van 3200 . Ik word hier heel droevig van

Piet B
23-08-2015

Geen reactie meer op schademelding.

Op 6 juli jl. heb ik telefonisch een kleine schade gemeld aan mijn caravan.

Op 9 juli heb ik een E-mail ontvangen om de rekening in te dienen. Dit dezelfde dag gedaan.

Daarna niets meer gehoord, ook niet na 3 telefoontjes en 2 E-mails en dit allemaal voor een schade van nog geen euro 500,--

Ik heb nu de rekening maar weer per post ingestuurd maar veel hoop heb ik niet op antwoord.

Dus volgend jaar een andere verzekering

H.C. de Waard
17-08-2015

Wel innen, niet uitbetalen

Had een compleet pakket bij Univé. Twee jaar geleden een lekkage gehad in de keuken. Expert verklaarde dat dit door achterstallig onderhoud kwam en vermoedde, dat ik op kosten van Univé een nieuwe keuken wilde hebben. Na veel gesteggel kwam men over de brug.

Een jaar later had ik een scheur in het front van mijn caravan. Expert deelde mede, dat dit een constructiefout was en weigerde te betalen, ondanks bewijs, dat op die plaats geen schroef of niet in het hout was.

Inmiddels mijn verzekeringen opgezegd, want van Univé wens ik geen wrange vruchten te plukken. Walgelijk stelletje zakkenvullers.

W.bons
16-04-2015

Zeer teleurstellend

wij hebben dubbelglas een van onze kleinkinderen gooit een houten auto perongelijk tegen het glas,op dat moment niets te zien,na enige tijd blijkt de ruit lek te zijn,unive gebeld voor de schade,reactie het wordt niet vergoed omdat er geen scheur inzat,inmiddels hersteld op eigen kosten.nog nooit wat geclamd. Glasplaat inde caravan gesprongen,gemeld maar wordt niet vergoed,ik dacht dat wij goed verzekerd waren maar niet dus. Stormschade gedeelte van schutting kapot,gemeld kreeg te horen dat ons eigen risico 250 euro was,kosten ruit 430 euro schutting totaal 150 euro dit door twee,glasplaat van caravan 250 euro,totaal 750 euro en daarbij de schutting zelf hersteld,een dag werk.Dus drie schade,s maar niets vergoed, gaan uitkijken naar andere verzekering.

12-04-2012

Bij Unive heb ik op 4 april 2010 mijn caravan verzekerd met de Unive Caravanverzekering. (gelukkig maar) Afgelopen zomer (2011) waren wij met de kids op vakantie met de caravan. Nou eigenlijk onderweg. We moesten nog 15 kilometer rijden, wij besloten om binnendoor te gaan vanwege de file's. Dit was geen goed idee.. We reden door Spanje over erg smalle weggetjes, met daarnaast een slootje. Na 5 minuten op de weg gereden te hebben kwam er van de andere kant een auto hard aangereden. Wij moesten uitwijken om een ongeluk te voorkomen. Maar in plaats van een ongeluk te vermijden reed ik het water in. Met als gevolg dat er van de caravan niet veel meer over was. Via de Anwb hebben wij een leen auto gekregen en van Unive kregen wij een huurcaravan zodat wij toch nog op vakantie konden. Wij hebben 1 nacht in een hotel overnacht en de volgende dag kregen we een telefoontje dat we de caravan op konden halen. Maar we hadden geen auto. Unive heeft voor ons contact opgenomen met de ANWB en voor ons geregeld dat we ook diezelfde dag nog een auto kregen van de ANWB. Wij hebben ondanks alles toch nog erg van onze vakantie kunnen genieten dankzij Unive! Bedankt!