21-04-2023

Coulance.

Onlangs is mijn e-bike gestolen.Op de dag van diefstal was de e-bike 4 jaar en 14 dagen oud.T.e.m 4jaar is het 75 procent van de nieuwwaarde.Na 4 jaar is het 60 procent van de nieuwwaarde.Ik heb al meer dan 30 jaar mijn gehele verzekeringspakket bij Unive en heb geprobeerd om met coulance toch 75 procent te krijgen.maar dit is glashard afgewezen.

Geen waardering voor langdurige vaste klanten.

Disseldorp Breda

Anna
29-08-2017

Niet meer wat het geweest is

15 jaar geleden bij Unive verzekerd geweest totdat we naar het buitenland emigreerden. Toen alles ok. Nu keren we terug, moeten weer allerlei verzekeringen afsluiten. Weer naar Unive voor o.a. een fietsverzekering. Allerlei gegevens en persoonlijke informatie hebben ze nodig incl. paspoortnr etc. Als je je eindelijjk door de aanvraag hebt geworsteld krijg je een bevestiging dat de verzekering is geregeld, 1,5 dag later echter een mail dat de verzekering is afgewezen omdat de waarde van de fiets 100 eur boven hun maximum verzekeringswaarde zou liggen. Let wel, dit bedrag komt nergens in de polisvoorwaarden of aanvraagproces naar voren en lijkt ter plekke uit de duim te zijn gezogen. Vervolgens wordt de volgende verzekering ook afgewezen omdat er in het systeem staat dat mij ooit een verzekering geweigerd is (jawel de fietsverzekering). Nou Unive, dan niet hoor, voor jullie 10 anderen, die een transparanter beleid voeren. En fijn dat ik niet hoef af te wachten hoe jullie claims afhandelen, want volgens de reviews alhier schijnt dat ook niet al te best te zijn.