Online.nl reviews

Janneke
27-03-2020

Slechte verkopers

Ik ben overgestapt naar online.nl omdat ze mij verzekerde dat hun mij 2 decoders konden leveren waarop ik zou kunnen opnemen, terug kijken pauzeren dat wat bij ziggo helaas nu nog maar met 1 decoder kan en wat blijkt ik kan op alle 2 de decoders bijna niets en me wifi staat gemiddeld op 28mb en ik betaal voor 100 mb.

Dorien
23-03-2020

Verhuizing doorgeven? Reken dan op 5 dagen geen Internet

Deze provider kan niet aangeven op welke dag u precies wordt afgesloten bij een verhuizing. Blijkbaar hebben ze niet zoveel contact met hun netwerkbeheerder. In tijden waarin iedereen thuis moet werken, kom je daar wat mij betreft echt niet mee weg.

Tarik
20-03-2020

Terug in de tijd!

Ik heb nu een jaar van Online.nl gebruik gemaakt en ik ben blij dat mijn contracttermijn erop zit. Het internet is niet snel maar opzich kan er op twee schermen wel films gekeken worden. Tot zover het positieve.

Dingen waar ik tegenaan loop is:

- Geregeld storingen gehad het afgelopen jaar

- Onstabiele internet verbinding.

- TV kastje wat ineens software updates gaat uitvoeren terwijl je tv aan het kijken bent.

- Bij de overstap een week zonder tv gezeten omdat er blijkbaar iets niet juist was omgezet.

Super traag zappen tussen kanalen. (heel fijn als er een reclame met geweld in beeld komt en je zoontje van 2,5jaar is ook nog wakker)

Maar verreweg het meest ergerlijke is dat je niet zonder haperen en blokjes in je scherm programma's kunt terugkijken. Echt verschrikkelijk gewoon en beneden peil.

Lang verhaal kort: Betaal die paar euro extra elders, het scheelt je een hoop ergernis.

Ger
18-03-2020

13 maanden in een jaar bij online.nl

Na een jaar ellende besloot mijn abonnement op te zeggen. dat zou op 1februari moeten stoppen, maar na die datum kreeg ik de laatste nota toegestuurd voor een hele maand, dus een maand teveel betaald! Volgens online.nl was die extra maand een opzegmaand, maar in december voorafgaande had ik mijn abonnement al opgezegd, kreeg daar zelfs een bevestigingsmail van. En ja hoor ze mogen het doen die maand extra inhouden. Daarbij zijn ze dan de enige provider die dat doen. Ik zit nu bij een andere provider die dat niet zou doen bij eventuele opzegging, maar daar heb ik gelukkig geen reden toe!

Mustafa
18-03-2020

Slechtste provider ooit!

Ik kan niet wachten om mijn abonnement te beëindigen. Helaas nog tot juli eraan vast. Elke dag wel problemen met mijn internet. Beste mensen neem niets van online, want het is echt een miskoop! Je bent gewaarschuwd

Sabine
13-03-2020

Niks werkte en kreeg geen oplossing!

Ik werk van huis en had WiFi nodig. Ze boden wel aan een monteur te sturen, maar ik miste meerdere dagen inkomsten. Daarna kon ik niet opzeggen. Online.nl is een bedrijfje dat in de kinderschoenen staat. Ze zijn goedkoop, maar de service is super slecht. Ik ben naar T-mobile gegaan die nog goedkoper was en wel met een passende oplossing kwam, toppers??

Geert
09-03-2020

Hopeloos

Sinds 8 maanden betaal ik een abonnement waarvoor geen tegenprestatie wordt geleverd. Ondanks tientallen keren contact met Klantenserviice geen enkele verbetering. Letterlijk en figuurlijk aan het lijntje gehouden. De verbinding is instabiel gebleven en de kwaliteit van het Zyxel model is belabberd. De internet snelheid 1/3 van waarvoor ik betaal. Bovendiend is de kwaliteit van Wifi uit het jaar kruik. Contract ga ik opzeggen met vermelding van "wanprestatie".

Sanne
08-03-2020

Ik snap de negatieve reacties niet

Hallo allemaal,

Sinds 1 maand klant van online.nl en tot nu toe geen klachten. De provider is gericht op ‘online’, dwz dat je via chat op de website relatief snel antwoord krijgt. De deskundigheid is naar mijn ervaring prima in orde. Een medewerker heeft geholpen het trage Zyxel modem als bridge in te stellen. Tevens werd mij gezegd dat ze deze opboorde termijn gaan vervangen voor snellere routers.

De snelheid van het internet is nu gewoon dik in orde. Van de 100mbps komt er 97mbps binnen, via WiFi.

Tv verloopt via de CanalDigitaal app. Voor mij dik in orde. Als enig puntje van feedback is dat de verkoopmedewerker mij had moeten waarschuwen dat ik via een app (casten via Google Chrome) tv ging kijken. Dit had ik niet verwacht maar goed, ik ben er tevreden over want gebruik de cast functionaliteit van mijn al actief.

Als je verwacht dat ze net als Ziggo en KPN een goede telefonisch klantenservice hebben moet je niet naar online gaan. Dat is ook de reden dat zij bijna 2x zo duur zijn als online.nl, dus verwacht niet hetzelfde als hen. Online.nl richt zich in mijn optiek op de jongeren met het eredivisie live pakket standaard en tv kijken via de mobiele app.

De updates vlak voor dat ik werd aangesloten waren keurig op tijd en informatief. Mijn oude contract werd ook opgezegd en dat verliep gewoon zoals ik verwachtte. Geen vertraging in de oplevering en alles werkte na 10min stoeien met het modem.

Ik heb bewust gekozen voor een lage prijs en voor het eredivisie fox pakket. Ik ben redelijk handig dus aansluiten is voor mij geen probleem dus ik kan niet anders zeggen dat ik online.nl kan aanbevelen. Tv kijken via ChromeCast vind ik top. Zo’n lelijk kastje vond ik überhaupt niet mooi dus voor mij een prima oplossing. Heb je een smart tv van Samsung of LG heb je zelfs kans dat de CanalDigitaal app gewoon op je tv werkt. Geen kastje of chromecast nodig dus. Je moet je simpelweg bewust zijn dat je niet bij Kpn en ziggo klant wordt.

Stefan

Slechtste van de slechtsten

Het schakelen van kanalen duurt 8 seconden,

Wifi is waardeloos

Medewerkers van de klantenservice snappen er helemaal niks van

Ze lossen geen enkel probleem op

Neem niks af bij deze provider

Betaal beter ergens anders 10 euro meer, dan deze oplichters

Arean

Snelle service, probleemloze levering

Overstappen ging netjes, en snel. Ik heb geen problemen gehad, en de kwaliteit van het aanbod is stabiel en goed. Inmiddels al een maand zonder problemen kunnen genieten van het aanbod van online.nl.

Andre
05-03-2020

Slecht internet dienst.

Ik teveel storingen . Sinds zaterdad 29/02/2020 . Zij doen niets . Ik beveel niet de ze provider.

Irma

Slecht ontvangst

Pfff jeetje wat een slecht ontvangst! Terug kijken of kijk vanaf het begin is helemaal waardeloos. Goedkoop is duurkoop!

03-03-2020

Problemen met internet en TV na opzegging abonnement

Problemen met internet en tv

18-2-2020 internet abonnement opgezegd miv 31-3-2020

19-2-2020 van 05:00 uur tot 07:00 uur geen internet

20-2-2020 van 5:30 uur tot 07:00 uur geen internet

21-2-2020 van 6:30 uur tot 08:00 uur geen internet

De rest van de dag niet gecontroleerd ivm werkzaamheden buitenshuis.

Vanaf woensdag 26-2-2020 na automatische update tv ontvanger

Komt deze niet door de opstart heen.

Tot op heden 29-2-2020 nog geen werkende tv ontvanger.

29-2-2020 weer contact via de chat een aantal standaard oplossingen aangedragen door online zoals kabel vervangen zelfs de dsl kabel vervangen werd er voor gesteld (ze begrijpen niet als het internet werkt de dsl kabel in orde is.

Toen werd er gevraagd welke lampjes erop de modem en tv ontvanger branden alles wat moest branden stond aan en ook aangegeven dat na de update de tv ontvanger vastliep bij opstarten

Hierna niets meer gehoord

Na een eerdere klacht bij moeder bedrijf canaal digitaal verschuild deze zich achter een dochter bedrijf online.nl die alles moet regelen,dit terwijl de tv ontvanger van de m7 groep van cd is.

Bij online wordt je niet verder geholpen want ik heb nog steeds geen tv en ik denk ook niet dat dit nog gebeurd voor 31-3-2020.

Harald

Oplichting

Ben pas 2 maanden klant bij dit bedrijf, ontvang spooknota,s over vermeende abonnementen die zij zelfs actieveren, ze negeren gewoon je uitleg en verplichten je tot 1 maand kosten, ik weiger dit en heb deze kosten van nota corrigeert, nu dreigen ze met blokkade van internet/tv als ik niet betaal, de service is gewoon bagger, de aansluiting verliep desastreus en klantenservice kost een vermogen aan belkosten,

Jennifer
01-03-2020

Traag als dikke stront

Gekozen voor glasvezel om zeker te weten dat ik een vlekkeloze en vooral supersnelle internetverbinding zou krijgen met het oog op werken vanuit huis. Daar moest verplicht tv bij, totaal 57,50 per maand.

De verbinding valt regelmatig gewoon weg en is soms trager dan mijn mobiele internet. Tv werkt ook met flinke vertraging waarbij ik moet rekken en strekken om überhaupt te kunnen zappen. De klantenservicemedewerker gaf aan dat Online hierom bekend stond en ik hooguit kon proberern mijn modem te updaten.

Kortom, ik kijk meestal tv op mijn telefoon via de app van een andere provider.

Nog 8 maanden volhouden tot mijn abonnement kan worden opgezegd.

Marinus
23-02-2020

Internet.

Internet langzaam.

had wat meer verwacht .

Charles
21-02-2020

Goeie service en overstap service !

Zat al jaren bij Ziggo waarbij ik overigens nooit problemen mee heb gehad maar ze gewoon weg te duur vond. Na mijn aanmelding bij Online ben ik netjes via de e-mail op de hoogte gehouden vanaf de status aanvraag tot levering hardware en oplevering Online. Mijn aansluiting zou dinsdag 18 februari jl. moeten werken maar er kwam geen signaal binnen. De Online medewerker die ik hierover aan de lijn had heeft geadviseerd om een monteur langs te sturen. Binnen een paar minuten kon hij zien dat er inderdaad geen signaal was en heeft dit verholpen middels een aanpassing in een buurt gelegen KPN kast.Daarna heeft hij geholpen met het instellen van de TV en heeft gecheckt of ik wifi/internet had. Pas daarna is de beste man vertrokken. Ik kan alleen maar zeggen dat ik vanaf het begin dat ik mij heb aangemeld de service van Online goed is geweest.

Petra
20-02-2020

Verschrikkelijk, onklantvriendelijk bedrijf!

Bedenken binnen 2 weken kan alleen vanaf afsluitdatum! Dan heb je geen jaarcontract maar 1 jaar plus een maand contract!? Je kan geen Netflix kijken zonder smarttv of Cromecast. Het beeld is stippelig en de gids is enorm traag! De `klantenservice` is slecht tot niet bereikbaar. Geen teletekst ondertiteling bij terugkijken. De zender schiet zomaar op een andere zender. Al met al, waardeloos! Niet doen!

Casper
19-02-2020

Vreselijke apparatuur en service

Wij hebben van online.nl een modem gekregen. Na weken slechte wifi en internet hebben een nieuwe gekregen. Dit modem werkte ook niet.

Nu blijkt achteraf dat het eerste modem al een oud model was. Het 'nieuwe' modem wat we achteraf kregen bleek nog ouder en al GEBRUIKT te zijn! De monteur kwam langs en heeft het netjes geregeld, waarvoor dank.

Vervolgens bel ik naar de klantenservice voor mijn geld terug, krijg een chagrijnig wijf aan de telefoon die me verteld dat het mijn eigen schuld is en dat Online.nl niets vergoed. Wat een bagger bedrijf, diep diep triest

Tj
17-02-2020

Slechte Klantenservice

Ben al vele jaren klant van online internet en heb er enkele jaren geleden ook tv bijgenomen (met fox sport in het basis pakket) gewoon uit gemak omdat ik dan mijn e-mail adressen kon houden. Heb daar geen opmerkingen over totdat er problemen met de mail waren en dan heb je de klantenservice nodig en daar gaat het mis!

Volgens mij zijn deze mensen totaal niet goed opgeleid vanuit het bedrijf want ze kunnen je echt niet verder helpen. Uiteindelijk heb ik een kennis met veel computerverdtand met de klantenservice laten bellen en zij hebben het opgelost, echter voor 2 dagen want toen ging het weer mis. Dus ikzelf met de klantenservice en ja, waardeloos, ze kunnen helemaal niks voor je doen. En nogmaals volgens mij ligt het niet aan de Telefonisten maar puur aan de interne opleiding die ze krijgen.

En zolang het goed gaat zijn alle bedrijven goed maar met probleemoplossen komt het ware karakter naar boven