Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Klantenservice is onbereikbaar. Het serviceteam heeft zich wellicht vol schaamte teruggetrokken. Daarnaast probeert dit bedrijf de klant geld af te troggelen voor niet bewezen diensten. De afdeling facturering werkt dus nog wel. Ga niet in zee met dit gezelschap.
Zoals heel veel klanten van online als zeggen een slecht bedrijf wat je heel veel srtess opleverd. Alles is slecht aan tv.internet vreselijk traag stopt regelmatig. Telefonie idem dito.nu weer geen telefoon'. Heel prettig als je iets of iemand dringend nodig hebt.Want wifi werkt ook niet.Dit is toch puur KL. Dit zullen ze heel snel moeten verbeteren anders verliezen ze heel veel klanten . Als je zo'n slecht netwerk heb waar begin dan aan. De klantenservice is ook waardeloos veeeel telang in de wacht.Je betaald voor iets wat je niet krijg.En dat plukken ze iedere maand wel van je.Lever dan ook goede diensten
Sinds 04-11-2016 heb geen Internet. Zes keer gebeld en gemiddeld 20 minuten in wachttijd. Iedere keer bijna hetzelfde verhaal. Ze zeggen dat de storing is niet aan hun te verwijten maar aan KPN. Omdat Online.nl is overgestapt naar nieuwe netwerk van KPN . Migratie is niet goed verlopen. Ik heb twee SMS ontvangen waarin staat. "Binnen 3 werkdagen nemen wij contact op. " Niet gebeurd. In laatste twee SMS-en staat "uw probleem is nog in onderzoek. " Ik vraag me af wanneer wordt opgelost. Als ik zou weten dat zo lang zou duren ik zou gelijk opzeggen. Als je vraagt wanneer zou ik verwachten dat opgelost is? Geen duidelijke antwoord.
Het is nu de 2e keer dat mijn connectie bij de centrale er gewoon uitgetrokken wordt (en dit zijn de woorden van de monteur die het gefixed heeft).
Verschrikkelijke service (0.50 euro per gesprek, dan eerst nog eens 45 minuten wachten). Dan anderhalve (!) week wachten tot er eindelijk een monteur kan langs komen. Medewerker klantenservice kan geen enkele garantie bieden dat dit niet nog een keer gebeurt.
Ga voor een andere provider! Online.nl is onbetrouwbaar.
ONLINE.NL een bedrijf dat zogezegd communicatie verkoopt,kan zelf niet eens fatsoenlijk communiceren en is ook vaak onbereikbaar en OFFLINE! ONLINE.NL is een contact gestoord bedrijf waar alle werknemers structureel langs elkaar heen blijven werken ONLINE.NL is een bedrijf waar ze blijkbaar niet van hun fouten "willen" leren,maar i.p.v de klant te helpen de klant blijven frustreren! Duizenden mensen zijn inmiddels al door dit K.bedrijf gedupeerd! Alle ONLINE.NL gedupeerden zouden eigenlijk gezamelijk een rechtzaak moeten aanspannen en een flinke schadevergoeding moeten gaan eisen tegen dit achterbakse bedrijf omdat ze de betaalde producten niet volgens afspraak leveren,zoals wel zwart op wit wordt beweerd ONLINE.NL blijft wel het geld van je rekening afschrijven van een product dat niet geleverd wordt volgens de overeenkomst waarmee je akkoord bent gegaan. En daar zit hun grootste fout en dat gaat hun heel veel geld en heel veel klanten kosten! ONLINE.NL moet keihard worden aangepakt en daarna worden opgedoekt.ONLINE.NL moet voorgoed OFFLINE worden gehaald want het faalt op alle fronten!
We maken nu 1,5 jaar gebruik van Internet & TV van Online.nl. In die tijd hebben we tot tweemaal toe hebben al een lange tijd zonder internet & TV gezeten. De laaste keer moesten we 10 dagen (zonder internet) wachten op een monteur. Volgens Online.nl is deze slechte service geen reden om onder het contract uit te komen.
Bovendien is de klantenservice zeer slecht te bereiken. Houdt rekening met een wachttijd van 40 minuten.
Na de E02M-omzetting die, volgens de firma Online, mij wel 50 tot 100Mbps zou brengen, heb ik de eerste 3 weken totaal geen internet gehad en nu zit ik op 9,5 Mbps terwijl ik 29 Mbps had voor die fantastische omzetting. Gelukkig zat ik op een 0 dagen contract, dus per 1 december ga ik over naar xs4all alwaar men mij verzekerde dat ik rond de 50Mbps zal krijgen. Gisteren kreeg ik een aanmaning van Online.nl om te betalen, maar dat geld kunnen ze op hun buik schrijven.
Een tijd geleden heb ik anderhalve maand zonder internet gezeten, na een hoge telefoonrekening en de internetkosten die ik gewoon moest betalen zit ik nu weer in hetzelfde schuitje, zit op dit moment al weer 3 weken zonder internet. Ze nemen geen contact met me op en ze doen er niks aan.
Het is een arrogant klote bedrijf die nooit terug bel niet naar een klant luisterde en ik kan zo wel door gaan ik adviseer om een mail te sturen naar kassa radar en of consumentenbond
Het personeel spreekt elkaar tegen, ze incasseren teveel, internet werkt 5 weken nauwelijks download met 1mb per seconde, en je hangt een uur aan de telefoon voor de klantenservice. Ze komen met 1 maand vergoeding terwijl er 5 weken slecht tot geen werkend internet is geleverd. Ik raad niemand maar dan ook echt niemand online aan beter betaal je iets meer een paar tientjes, ziggo x4all komen aardig overheen en werken tien keer beter.
Afrader! 3 kwartier wachten tot er wordt opgenomen bij de klantenservice. Zit al 3 maanden met wegvallende/slome internet. Tv verbinding valt steeds weg. Een en al rotzooi dit!
5 weken bezig geweest om internet te krijgen, één groot drama! Eindelijk alles voor elkaar (denk je dan) maar geen telefoon, tv verbinding valt steeds uit en internet ook. Klantenservice neemt je ook niet serieus en je staat gewoon anderhalf uur in de wachtstand. Kortom een grote bende en als consument kan je barsten.
Sinds 22 september 2016 in 'gevecht' met Online. In eerste instantie omdat plotseling alle tv zenders offline waren. Na slechts DRIE weken opgelost, dus hoezo probleem. Nu een tariefverhoging (onaangekondigd) van 50% op tv & internet maar helaas. geen internet meer.
Kortom, nooit maar dan ook nooit twijfelen over Online.nl gewoon nooit maar dan ook nooit aan beginnen!
Al ruim 4 weken slecht tot geen internet zojuist licht het er weer uit sturen een monteur over 10 dagen stelletje rand. zijn het ga echt op zoek naar wat anders
Beste mensen neem nooit geen online ,had 2 dagen terug een abonnement aan gevragen ,maar zag dat er een betere aanbod was via NLE ,dus dacht ik om ff de abonnement aanvraag te annuleren ,bij de eerste belletje werd je gesommeerd dat je de 0900 lijn moest bellen en dat het in 2 minuten was geregeld ,nu gebeld naar de 0900 van online werd je 3x10 minuten in de wacht gezet en je word tot driemaal door geschakeld naar de desbetreffende persoon wat heel zwaar moeizaam verliep .het lijk er op dat ze je met opzet in de wacht stand te zetten om wat te kunnen verdienen op de telefoon rekening ! fijne jongens daar ,ben heb ooit een abo gehad daar maar nu na dit nooit meer !
Eerste helft van 2015 ,kreeg ik (klant van canal digitaal) het verzoek van een verkoper van C.D om over te gaan naar online.nl . Zou vlekkeloos overgaan en had grote voordelen (sneller en goedkoper) boven K.P.N. zat ik met vaste tel. en \\internet.Exakt op datum afgesloten,nog wel Canal digital T.V Kort en goed, 4 weken geen tel. en int.net na ettelijke telefoontjes(mobiel) alles afgeblazen en met hangende pootjes terug naar K.P.N.! Vaste tel. nr. was nog bij Online.nl en het duurde nog 2 weken ruim,voordat dit weer bij K.P.N. was.Totaal 6 weken zonder dus claim ingediend bij online en op de uitslag wacht ik nu nog ! Vorige week nog klachtenformulier van Online ingevuld, want ik kreeg van online het verzoek, om mijn door hun verstrekte modem met alle bij behoren terug te sturen(nu, na ruim 1,5 jaar) en als ik dat niet deed, kon ik een rekening verwachten van 60 Euro. Ze zijn daar helemaal van de pot gerukt! Laat ze het maar komen halen .
Al wekenlang telefoon en/of internetstoring. De technische dienst nagenoeg onbereikbaar en als je contact hebt zijn ze onvriendelijk geagiteerd. Ik verdwijn.
Internet was redelijk maar tv had ik s'avonds op de slaapkamer en overdag beneden .dit lag aan mijn huis maar niet aan de verbinding. Na 1 week praten en blijven ontkennen contract laten ontbinden en bij een andere provider alles gratis laten aansluiten inc internet ,en alle bedradingen
Inmiddels al 2 weken geen internetverbinding. Klantenservice is lastig te bereiken (min 20 min wachttijd) en afspraken die worden gemaakt worden niet nagekomen. Zojuist mijn abonnement opgezegd. Blij dat ik nu op zoek kan een aanbieder die wel waarmaakt wat ze beloven.
Het enige wat ze bij online kunnen is internet aanbieden voor een lage prijs. Hiervoor krijg je in de plaats internet wat nooit werkt, een klantenservice waar ze niet werken en monteurs die niet willen werken. Helemaal Top!