Online.nl reviews

16-05-2019

Absoluut dieptepunt

Wat een oplichtersbende is dit. Sluiten tv en internet af op 17 april ivm beindiging contract, maar sturen incassoburo voor de factuur tm 31 mei! Als je ooit legaal beroifd wil worden vooral hier klant worden.

Henrik
16-05-2019

10 jaar terug in de tijd! Nooit doen!

Maandag opgeleverd en ik wil nu (woensdag) dolgraag weg maar dat kan niet ivm bedenktijd van 14 dagen na contractbevestiging. Dit terwijl ik bij mijn oude provider een maand opzegtermijn had en dus nooit zonder bedenktijd de dienst van online.nl kon ervaren. Nu mag ik wel opzeggen maar of ik dan het hele jaar even wil afbetalen terwijl gister nog iemand op de klantenservice zegt dat ik gewoon weg zou kunnen.

Ik raad het niemand aan. Klantenservice is verschrikkelijk, apparatuur is traag, modem is geen 5ghz mogelijk. Alles hapert met streamen (zelfs met wifi versterker).

Dan maar wat teveel betalen bij een goede aanbieder. Dit nooit meer

Chanou
15-05-2019

Onbeschoft

Om 18.36 gebeld en na meer dan 10 minuten in de wacht te hebben gestaan en in totaal 17.14 min met dit nummer te hebben gebeld heeft de medewerker de hoorn erop gegooid. Ik zal zijn naam nu nog niet noemen om Online.nl nog de mogelijkheid te geven dit op te lossen. De casus- wij gaan verhuizen en ik probeer mijn abonnement mee te verhuizen. Op de site van online.nl voer ik mijn nieuwe woonadres in en deze geeft aan dat het huidige pakket niet geleverd kan worden op mijn nieuwe adres. Ik kan voor de optie aangepast pakket kiezen, dit doe ik. Ik krijg een error op mijn scherm welke aangeeft dat ik het later nogmaals moet proberen of dat ik contact moet opnemen met het nummer. Zo gezegd zo gedaan. Ik krijg daar een opgevoede diehard onvriendelijk persoon aan de telefoon (wiens naam ik voor nu buitenbeschouwing laat) welke aangeeft dat ik aan een jaarabonnement vast zit (grappig want Online.nl adverteert maandelijks opzegbaar te zijn- maarja dat is natuurlijk allemaal in de kleine lettertjes terug te vinden, sneaky!) prima geen probleem geef ik aan dan wil ik het mee verhuizen, kan dit? De medewerker checkt niet mijn nieuwe woonadres en geeft aan dat als ik deze melding krijg ik moet kunnen aantonen dat ik ga verhuizen naar een adres waar zij niet leveren?! Begrijpt u het nog? Ik reageer verontwaardigd en geef aan dat ik hem wil vragen dit na te kijken in zijn systeem, en als hij een mogelijkheid heeft tot aanpassing van het pakket ik hiervoor open sta. Nee, ik moet aantonen dat ik ga verhuizen. Op mijn beurt geef ik aan dat hij niet kan leveren op mijn adres.hij begint te brabbelen dat ik toch al wilde opzeggen (ps ik ken een goede sales trainer) etc etc Nu was ik er klaar mee, mensonterend telefoongesprek, daar geef ik mijn geld aan uit en wilde ik nog blijven na alle keren dat terugkijken het niet deed, internet uitviel en televisie op zwart bleef staan en online.nl keer op keer de mogelijkheid heb gegeven om dit op te lossen! Schandalig. Toen ik aangaf dat ik het telefoongesprek opnam werd de telefoon in mijn oor opgehangen. Ik verwacht binnen 24 uur actie van online.nl want ik beloof online.nl dat ik het hier niet bij laat zitten.

Sylvia
14-05-2019

Zeer slechte klantenservice

Na 5 maanden nog steeds geen inlogcodes zodat ik mijn facturen etc niet kan inzien. Ik wordt niet serieus genomen bij de klantenservice, heb nog even geduld zeggen ze. Na 5 maanden is mijn geduld op!

13-05-2019

Schandalig slecht. Goedkoop is duurkoop

Ik heb hier sinds kort een abonnement afgesloten en het is met afstand de grootste miskoop die ik ooit heb gedaan, waarbij ik er ook nog eens een jaar aan vast zit. Zoek je een internetprovider? NIET naar Online.nl gaan, tenzij in contact met de klantenservice staan je hobby is, en zelfs daar is het zwaar ondermaats. Doe jezelf een dienst en betaal een paar euro per maand meer. Het is het dubbel en dwars waard.

Vincent
13-05-2019

Ik sluit mij aan bij 'malafide bedrijf' !

Gebeld met de 'klantenservice' nadat ik ineens History-channel niet meer kon opnemen.

Er werd mij doodleuk gemeld dat dat inderdaad niet meer kon. Nadat ik aangaf dat dat naar mijn mening niet zomaar kon, reageerde de werknemer van dez fantastische klantenservice mij op geamuseerde toon dat dat schijnbaar wel kon want Online had dit dus al gedaan. Fijn dat iemand ergens de humor van inziet, maar voor mij kom je echt uit een ei wanneer je denkt dat je zo met je klanten om kan gaan. Daarnaast sluit ik mij aan bij de eerdere vermelde klachten over het danwel niet kunnen vooruit spoelen van opnames, maar dus ook het feit dat ze dus bezig zijn om het aantal zenders waarbij je kan opnemen steeds te verminderen! Mocht radar hier nog geen item over gedaan hebben dan is dit zeker een goed idee. En ik zou graag horen of dit zomaar kan : een dienst verkopen en dan achteraf het dienstenpakket dat je verkoopt eenzijdig beperken. Ik vind het bewuste diefstal en oplichting.

Huub
10-05-2019

Je wordt niet serieus genomen

Al 2 jaar de zelfde klacht.

Wordt gewoon niets aan gedaan

Melissa
08-05-2019

Zeer slechte service

Vandaag te horen gekregen dat het op ons adres niet mogelijk is om internet en tv af te sluiten omdat KPN dan teveel werkzaamheden moet verrichten. We hebben ze op basis van het bericht gebeld om te zeggen dat de huidige bewoners nu KPN hebben en dus de kabels al aanwezig zijn. Ze denken niet mee en zien alleen maar problemen. Vervolgens KPN gebeld en die zien nergens een probleem. Heel erg ontevreden over de service en de klantgerichtheid van Online. Ook jammer dat ze het probleem bij KPN leggen en niet zelf een verantwoordelijkheid op zich nemen.

08-05-2019

Klacht TV via internet

Goedendag.

Het is jammer dat ik geen gesprek mag publiceren dus dan maar een verslag van het gesprek.

Mijn ouders hebben al enige tijd internet en bellen via online.nl. Maar ze hadden tv via een kabelmaatschappij. Dus ik dacht waarom niet alles in 1. Dus wij belde met online en alles kon over, geen probleem. Dus keurig netjes een kastje ontvangen. Maar nu komt het mijn ouders zijn op vakantie geweest en kwamen na een paar weken terug. Nu gingen wij het kastje installeren maar dat werkt alleen maar met een internet kabel. probleem 1 dus. deze kan niet door een muur dus deze licht op de grond door het huis. Dus dit is niets en gevaarlijk ook. Dus wij bellen met online.nl en deze zeggen de proeftijd is voorbij en je kan er niet meer vanaf. Dus wij weer bellen en ze zeggen gewoon doodleuk de kabel langs de plint plakken. Dit kan al niet en is ook geen oplossing. Ook omdat ze op de 1e en 2e verdieping ook een tv hebben staan. Dus ik dacht dit is toch wel een goede reden om er vanaf te kunnen. Maar niets is minder waar. Ze zeggen gewoon maak maar een kabelgootje langs de trap. maar dat kan niet eens. De trap maakt een draai. Maar wie legt er nu 2 verdiepingen een kabel naar boven. Dus ik vroeg net nog aan de mevrouw die ik aan de telefoon had. waarom kunnen we niet van het abonnement af en ik vroeg ook aan een meerdere van het bedrijf en dat kon niet. Dus met andere worden. Service geven ze niet als ze maar geld kunnen ontvangen. Dus na 8 keer bellen en 5 keer mailen zijn wij niets verder maar Online.nl wel een klant kwijt.

Roy
03-05-2019

Online.nl slechte klantenservice

Ik ga verhuizen en mag mijn contract van 2 jaar niet eerder opzeggen. Ik moet dus onnodig 7 maanden doorbetalen waar ik niks aan heb. 287€ weggegooid. Dit vind ik een slechte zaak van online.nl

Ria
29-04-2019

Online webmail laatste tijd zeer ondermaats

Al na diverse keren een klacht te hebben ingediend wegens een zeer traag werkende webmail ben ik er vandaag achtergekomen via wat tests dat mails die aan mij worden gereplied niet bij mij aankomen. Ik gebruik de mail zakelijk en loop nu dus belangrijke correspondentie mis en opdrachten. Vanochtend gebeld met klantenservice waar ik na ruim 30 minuten in de wacht heb gestaan te horen krijg dat er nu (pas) een melding wordt gemaakt en de technische dienst ernaar zal kijken. Over 3 tot 5 dagen hoor ik meer.

25-04-2019

Al 12 dagen zonder diensten van online. Nl

Mijn ouders zitten al 12 dagen zonder diensten van online.

Iederedag gebeld maar word van jasje na de muurgestuurd.

Afrader begin niet aan online.

Ze komen niet met oplossingen en geven kpn de schuld omdat het probleem volgens online bij kpn moet liggen

Everwijn
24-04-2019

Malafide bedrijf

Online.nl zijn op een malafide manier zijn producten aan het verkopen. Bij het afsluiten van het contract alles in 1 staat er bij hoe fijn het is programmas op te nemen, reclameblokken door te spoelen en terug te spoelen. Alles voor jouw gemak. Dit ging 2 maanden goed en alle rtl zenders konden niet meer worden opgenomen en doorgespoeld. Vanaf vandaag kan dat ook niet meer bij SBS6, Net5, Veronia/DisneyXD en SBS9. Pure misleiding bij de verkoop. Ik heb aangegeven het contract te willen breken na 45 minuten in de wacht te staan. Dat kan natuurlijk ook niet zomaar. Trap er niet in. Online heeft slechte service en komt beloften niet na. Ik ga gerechtelijke stappen nemen en hoop dat veel mensen door dit te lezen een andere provider kiezen, bespaart een hoop elende.

Bella
17-04-2019

Online.nl?! Je bedoeld Offline.nl

Wat een klote bedrijf! Alleen maar ellende gehad met online.nl Heb al bijna een week geen tv of internet! En dit is niet de eerste keer! En dan komen ze elke keer met een rot smoes waarom de verbinding eerdere keer weg valt. Dan ligt het aan werkzaamheden dat buiten gebeurd of dan ligt om dat ze storingen hebben! Monteur komt langs waar je tenminste een week op moet wachten en dan kan hij de internet niet eens maken! Alles per direct stop gezet! Ik opzoek naar een andere provider. En ik eis compensatie voor de periode dat ik geen tv en internet heb gehad. Nooit meer ga ik in zee met online.nl of KPN! Stelletjes tijd verspillers!

Jandree
15-04-2019

Geen werkend wachtwoord om online Tv te kijken

Zes dagen geleden overgestapt. En een wachtwoord gekregen voor mijnonline.nl dat niet werkt waardoor ik ook niet de smartphone kan kijken. Tot op heden geen oplossing. Al een klacht ingediend bij hen, maar nog geen reactie. Zou een storing zijn maar op hun storingswebsite staan geen actuele storingen?!

Slechte service!

Huberto
14-04-2019

ONLINE te vaak OFFLINE

Na 6 jaar - 3 x 2 jaar - heb ik ONLINE opgezegd. Indertijd een recorder ontvangen voor DIGITENNE, die heeft nooit naar behoren gewerkt. Ik heb hem destijds gedumpt. KPN had in die tijd Recorders in de verkoop bij MediaMarkt voor € 69,-. Deze hebben jaaaaaaaaren naar tevredenheid gewerkt, en werken nog steeds. Voor Digitenne heb ik 2 Duitse Decoders - Strong en Xoro - samen nog geen € 100,- gekocht. Ontvang Free to Air NPO 1,2,3 en diverse Duitse zenders daar wij in de grensstreek wonen. Aan al die commerciële zenders hebben we geen behoefte. KPN recorders van destijds zijn onverwoestbaar.

En maandelijks € 0,0 kosten. Tel uit je winst!

Fokke
13-04-2019

Tv

De tv valt om de 5 minuten weg en ik wordt het bos ingestuurd met een kul verhaal van zoek het zelf maar uit een woord heb ik hier voor waardeloos bedrijf

Febe
12-04-2019

Opnames niet vooruitspoelen

Onlangs heb ik bij Online.nl een abonnement afgesloten van TV en Internet. Ik heb meermaals contact gehad over het onderwerp opnemen. Dit omdat ik het uiterst belangrijk vind om opnames te kunnen vooruitspoelen.

Meermaals gehoord dat je alle opnames, ongeacht de zender, kunt vooruitspoelen.

De afgelopen 2 weken heb ik opnames gemaakt en tot heden kan ik niks vooruitspoelen. Afgelopen donderdag alweer met klantenservice contact gehad en zij gaf aan dat dit een technische fout is maar dat het word aangepast.

Tot heden geen verandering en afgelopen maandag belde ik de klantenservice en kreeg ik te horen dat blijkbaar onlangs is afgesproken met RTL en SBS dat jullie hun progamma’s, daar de opnames van, niet meer zullen vooruitspoelen.

Dit is voor mij echt een heel groot ding zeker gezien het feit dat ik voordat ik een abonnement afsloot hier expliciet om heb gevraagd.

En doordat de klantenservice hier blijkbaar niet van op de hoogte is of was, ik onjuiste informatie kreeg en daardoor een abonnement heb afgesloten waar ik totaal niet tevreden mee ben.

Als ik dit 2 weken geleden al had geweten dan had ik mijn abonnement opgezegd en was er geen probleem geweest. Maar omdat deze informatie niet of onjuist met me gedeeld is zit ik nu buiten het opzegtermijn.

Ik vind dat ik hier geen schuld aan heb en zou het zeer waarderen als er enigszins service vanuit Online.NL wordt gegeven en ik alsnog zonder extra kosten dit abonnement kan opzeggen.

Want opnames doorspoelen is zoals ik al eerder heb vermeld super belangrijk voor mij. En aangezien dit bij mijn vorige provider wel kan, was ik nooit overgestapt als ik deze informatie eerder van jullie had gekregen.

Online.nl neemt dit niet serieus en vind mijn probleem niet waardig genoeg om mijn contract kostenloos te ontbinden.

Ze beloven vanalles en als je uiteindelijk tegen problemen aanloopt en ze erop wijst dan word je niet geholpen of zeggen ze niks te kunnen doen.

Echt een waardeloze klantenservice en daarbij is de verbinding ook nog eens slecht. Loopt het tv kastje vaak vast en is het ontzettend sloom.

Ik heb geen goed woord over ze te zeggen en ben zeer ontevreden! Mijn domste keus ooit om naar Online.NL over te stappen.

Absoluut geen aanrader!

Annie
11-04-2019

Geen t.v

Van Fiber overgegaan naar online op29 maart 2019 nog steeds geen t.v. willen ze beweren dat ik tot 30 april 2020 aan contract vast zit volgens mij hebben zijn ze overname verplicht de contract voort te zetten .

Dus een maand opzeg termijn.

Joost
10-04-2019

Komen afspraken niet na

Vanaf het eerste moment zijn de beloftes niet nagekomen. Online drukt zijn snor en zegt: "U mag het contract best afkopen indien u niet tevreden bent. U betaalt dan de volledige abonnementskosten in een keer."

Waarom zou ik moeten betalen voor een dienst die niet goed werkt?

Ik wil mensen dan ook waarschuwen voor de slechte klantenservice.