Online.nl reviews

Zeer trage verbinding

Wij betalen voor 50Mbs en ontvangen 2Mbs. Huistelefoon ligt er geregeld uit en dan moet de router gereboot worden en moet je hopen dat het weer werkt.

Als ik de klachtenlijn bel met mijn mobieltje (dure minuten) heb ik minimaal 10 en max. 55 minuten in de wacht naar muziek moeten luisteren. TV kijken is niet te doen, hikken van het geluid en beeld. Ik zit er nog ruim een jaar aan vast. 2 jarig contract helaas.

Grrrrrrrr.

Vanavond is het weer eens zo laat!

Remco

Goed internet en bellen

Internet werkt goed, nog nooit problemen mee gehad. Als internet het toch niet goed deed belde we naar online een krijgen we meteen een nieuwe router (2x gehad) hiermee was het probleem gelijk verholpen. Verder hebben we nooit storingen en bellen werkt ook altijd. Top!

Samantha
04-10-2015

Geregeld krijg ik mijn tv kastje niet aan, opnames die halverwege het programma stoppen, opnames die onwijs vertraagd afspelen of helemaal niet afspelen!

03-10-2015

Online TV ligt er alweer uit... TV kijken is een soort roulette geworden

Sinds een paar maanden naast internet en bellen ook TV genomen van Online.nl: helaas is het elke keer wanneer je wilt kijken afwachten of je beeld krijgt. Op dit moment kan ik alle kanaalinformatie zien en van kanaal wisselen, zelfs opnamen en mijn account bekijken, maar er is gewoon heen live beeld en geluid.Tot nu was dit alleen vaak het geval bij de Belgische zenders en het kanaal van de maand, maar nu is er nergens meer beeld. Online verkoopt een slecht werkend product en zou de klant hiervoor schadeloos moeten stellen. In plaats daarvan heeft Online.nl een incapabele, slecht bereikbare en dure (belkosten!) klantenservice, die niets oplost.

J.V.
03-10-2015

Dramatische service van Online.nl

Vanaf 5 augustus bezig om een alles in één pakket van Online operationeel te krijgen. Inmiddels heeft dit flutbedrijf er voor gezorgd dat mijn oude telefoonnummer niet meer te gebruiken is ondanks de belofte dat Online voor beëindiging van het oude abonnement met nummerbehoud zou zorgen.

Ook de oplevering van interactieve tv etc. is zeer dramatisch verlopen.

ONLINE.NL GEEN AANRADER

Horst
01-10-2015

Waaaaardeloooooss

't is toch intens driest om je bedrijf te runnen op de inbelminuten van je klanten die een storing willen melden

Nollie
30-09-2015

Zware oplichters!

Voor mijn moeder een alles in een pakket afgesloten op 18 augustus. Met extra pakket voor zenders. 3 sept word het geleverd blijkt de snelheid van 30 mb maar 10 te zijn met als gevolg het vastlopen van interactieve tv, en wifi verbinding die ook klote werkt. Oke klantenservice gebeld 10 x in totaal die hun excuses aanbieden omdat ze dit pakket nooit hadden mogen afsluiten ze zouden het doorsturen om het te laten beëindigen.... nu hebben ze interactieve tv beëindigd telefoon. En internet moet zE gewoon 2 jaar lang blijven betalen want ze zeggen Ze adverteren dat het maximaal 30 mb moet zijn... niet normaal je sluit een pakket af wat voor geen meter werkt en vervolgens bepalen hu wat ze beëindigen en wat jij door moet betalen!@$$"^,, NIET NORMAAL! En dit moet toch niet kunnen

Biao
30-09-2015

Inferieure Internet Provider van online.nl

Online.nl Abonnement:

Supersnel Internet 30 Mb/s (Extra Tot 30 Mb/s down, 3 Mb/s up)

http://internetsnelheid-testen.nl/ date: 26-09-2015

Download speed 11.4Mbit/sec Upload speed: 0.9 Mbit/sec

Maar telfort heeft ook abonnement 30 Mb/s down, 3 Mb/s up,

http://internetsnelheid-testen.nl/ date: 26-09-2015

Download speed 29.4Mbit/sec Upload speed: 2.9 Mbit/sec

De internet verbinding van online.nl valt steeds weg, en computer is steeds bezig om een nieuwe internet verbinding te maken, daardoor werkt computer helemaal niet meer.

Als u onvoldoende kwaliteit van internet snelheid steeds oplevert, graag wil ik mijn geld terugvraag om inferieure product.

Vay
29-09-2015

Online is het slechts georganiseerde internet provider met een backoffice die ni

Hebben al 4 maanden geen internet.

Wordt telkens van het kastje naar de deur gestuurd.

Nu krijg ik gister een telefoontje van de backoffice dat ze het abonnement zullen opzeggen omdat ze niet kunnen leveren en dat ze dit gelijk in het dossier zal noteren. Ik vraag haar om een bevestiging en ze zou het nog voor de middag opsturen. Nu ben ik 1,5 dag later met de klantenservice die daar eigenlijk niet wil zitten. En zij kunnen niks van de opzegging in het dossier terug vinden.

Ik vraag of ze het bij de back office kunnen kunnen notificeren, en dat de opzegging plaats moet vinden.

Echter zal hij alleen een notitie ervan maken en kan dit niet direct aankaarten aan de backoffice. Dat zal nog een 4 maanden duren voordat we van Online af kunnen komen gezien het zolang duurde dat er geconstateerd werd dat zij niet kunnen leveren op onze adres.

Rudolf Bruil
28-09-2015

Ben er gelukkig mee gestopt

Fantastisch toen het Wanadoo was en ook Orange. Perfect. Maar toen het www.online.nl werd alleen maar onderbrekingen. Ik stapte toen over op UPC en dat ging 1,5 maand goed. Maar toen was dat ook hommele gedurende 6 maanden dagen geeninternet en telefoon. Dus nam ik KPN. Dat is de enige die het op mijn adres dan goed doet.

P.J. Schulz
27-09-2015

Zonder toestemming gekaapt van Canal digitaal

Wij hebben bijna een maand zonder huistelefoon en internet gezeten , omdat Online ons zonder toestemming en zonder bevestiging heeft gekaapt van Canal digitaal. Het probleem is eindelijk weer verholpen, maar nu ben ik benieuwd of Online zelf met een excuus komt, Wij verwachten toch minstens een bloemetje en een financieele tegemoedkoming voor alle gemaakte kosten en ongemak ! Zo niet, dan zullen er andere stappen worden genomen. U wordt op de hoogte gehouden.

P. Nieuwland
27-09-2015

Valse voorlichting

Bij ons is vorig jaar glasvezel aangelegd, dus wij dachten dat het een goede stap zou zijn om over te stappen naar glasvezel. We waren al twee jaar all-in-one klant bij Online en na wat opstartproblemen ( een week geen internet) liep dat ok. Met glasvezel zou alles mooier en sneller worden, zo beloofde de verkoopmedewerker ons, en zouden we ook een uitgebreider tv pakket krijgen.

Onze verbazing was dan ook groot dat na het installeren van de hele boel (wat overigens goed ging) bleek dat de BBC niet in het pakket zat. De klantenservice van Online, die wij daarover belden, gaf aan dat we beter de lijst met zenders hadden moeten doorspitten. Het punt is echter dat we al een pakket hàdden van Online, en daar zat het wel in. Nu kochten we een duurder pakket en hadden we opeens onze favoriete programma's niet meer. Wij kijken iedere dag naar de BBC en het was echt niet in ons opgekomen dat die er niet in zouden zitten. Wij hebben Online zowel schriftelijk als mondeling vriendelijk verzocht om samen met ons naar een oplossing te zoeken maar er komt geen enkele reactie. Het enige wat ze kunnen is als een soort robots hetzelfde riedeltje herhalen. Wat een waardeloze klantenservice! De onverschilligheid van dit bedrijf ten aanzien van zijn klanten is echt stuitend!

J van Gent
22-09-2015

Te belachelijk voor woorden..

Het internet van online is echt rampzalig! Valt gemiddeld 10 keer per uur weg (ook wanneer ik 1 meter van de router verwijderd ben..). Ik raad niemand, maar dan ook NIEMAND aan om deze internet provider te nemen.

Wanneer er contact telefonisch contact opgenomen wordt met de provider, dient de vaste klant er zelfs voor te betalen (In tegenstelling tot de nieuwe klant, die mag gratis telefoneren met Online)! Dit is echt de meest slechtste internet provider ooit. Het wordt mij ook onmogelijk gemaakt om werkzaamheden vanuit huis te verrichten op de computer..

Echt diep en diep triest..

L.Degen
21-09-2015

Waardeloos echt 100% Waardeloos

aanbieding internet 30 MB per sec.in 2014 uiteindelijk leveren ze 12 MB. melding van gemaakt bij Online,ze zeggen dat ik te ver bij de zendmast woon,inmidels 5x een brief geschreven ( aangetekend ) ingebreke gesteld,ik wilde er vanaf,maar dit was onmogelijk,TV was ook bagger ( blokjes beeld ) wel een aanschrijven gehad van een incasso bureau dat ik het gehele bedrag moet gaan betalen voor 2 jaar,dat zo iets nog kan en mag in Nederland,klantenservice is ook al bagger,mischien kan de advokaat iets voor mij doen, mensen ga in godsnaam niet in zee met Online.nl

Verhagen
20-09-2015

Dubbel betalen, er wordt niets opgelost

Overgestapt van flex tv naar interactieve tv. Flex tv is beëindigd, wordt nog steeds in rekening gebracht, interactieve tv wordt geleverd zonder enige uitleg, handleiding ontbreekt om het aan te sluiten.

Klantenservice is alleen te bereiken via een 0900 nummer, na een keuzemenu van toets 1,2 enz krijg je iemand aan de lijn, die niet snapt dat ik niet wil betalen voor een abonnement dat al beëindigd is.

Dubbele abonnementskosten

Slechte klantenservice

Hoge telefoonkosten

Irritatie

ASA
16-09-2015

Traag internetverbinding ipv 30 MB/S razendsnel internet heb ik meestal rond 12 MB/S traag internetverbinding en als het tegen zit dan 5 MB/S. Een paar keer gebeld maar zonder succes. Ik zit bij dit bedrijf al vanaf de wanadoo periode en eigenlijk er zeer tevreden over geweest. Maar sinds een jaar of twee gaat het steeds slechter. Ik zou me kapot schamen als ik zo'n product zou leveren. Ik moet maar snel overstappen

Triest

wat een waardeloos bedrijf.

Na 15 jaar internet (Wanadoo , later orange, nu online) ben ik er klaar mee.. Na iedere overname wordt de service en kwaliteit minder, dit beamen eigen medewerkers overigens ook.

Na veel klachten, telefonisch contact ( vaste klanten moeten hiervoor betalen, nieuwe niet

Je komt niet van ze af!

Ik was klant bij CanaalDigitaal, wilde hun hele pakket opzeggen en werd toen door een agressieve verkoper Online.nl aangesmeerd waar ik nu spijt van heb.

Het pakket moet nog geleverd maar voor annulering zijn ze telefonisch niet bereikbaar. Tenzij je van muziek houdt.

CanaalDigitaal helpt je wel aan peop maar helpt je er niet vanaf.

Zeer slecht

Alles zou worden geregeld, overstappen, snelle service en een goede prijs. Het modem pakket kwam snel, het omwisselen van het modem was in een zucht gedaan en internet werkend in 5 minuten.

De telefoon tja die werkte niet. Niet geactiveerd en ook de overstap service niet uitgevoerd. Zou alles geregeld worden. 10 dagen later weer gebeld, of ik zelf al de overstap geregeld had? Even duidelijk gemaakt dat zij alles zouden regelen. Maar tot op heden nog steeds geen oplossing.

klantenservice medewerken gaf zelf toe dat er continue van alles fout gaat, eh niet echt positief dus. Dus aanraden aan vrienden, absoluut niet!

Haider
11-09-2015

Na 8 jaar klant te zijn nu echt ontevreden.

Sinds vrijdag hebben ze mijn signaal geupdate en ik zou beter beeld ontvangen. Ik hoefde alleen mijn modem te restten.

Jammer genoeg na het resetten en geupdate signaal duurt het 10 a 15 seconden dat ik een zender te zien krijg en dat mijn beeld ook zeker om de uur 10 seconde stil staat

Vandaag 6 keer gebeld en 5 keer verbinden verbroken tijdens wachten. Één woord TROEP.online.nl