Online.nl reviews

2.0
Positief7%
Neutraal2%
Negatief91%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Liza
19-09-2019

Waardeloos!

Waardeloze service. Al drie maanden geen fatsoenlijk internet en TV. De 'achterliggende afdeling' zou het met spoed oppakken; geen reactie. Al minimaal 20 telefoontjes gepleegd. Uren in de wacht gestaan; geen verandering. Oja, ook de specificatie van de bellijst is niet in te zien. Héél bijzonder.

Werner
17-09-2019

Komt de afspraken niet na

Sluit aan op verkeerd adres , stuurt modem etc tot 2 maal toe verkeerd

Klantenservice bagger

Elbert
17-09-2019

Meest onvriendelijke provider.Ondeskundige en arrogante service personeel.

Uren in de rij voor dat je geholpen wordt.

En als je geholpen wordt beginnen ze al met je of jij.

Je mag blij wezen dat als je iets uitlegt dat ze het begrijpen .

Meestal is geduld een schone zaak en moet je het 10 x uitleggen. Niks is mogelijk Denken totaal niet mee.

Na een paar blikken met medewerkers geopend te hebben kom je er achter dat je nog geen stap verder bent gekomen of goed geholpen.Wat een droevige ondeskundige helpdesk.

Verder een een service van het aller slechtste niveau.En een administratie van kleuterschool niveau.

Niks aan dit bedrijf klopt Een score van 1 is nog hoog gegrepen omdat we min 0 of lager niet kunnen aangeven. Ik zal dan ook een ieder afraden om met deze bagger provider in zee te gaan. Kat in de zak.

Zullen ze daar ooit nog eens in de spiegel kijken.

Daniel
16-09-2019

Herroepen / ontbinden

Oplevering op 4 september gekregen. Vandaag 16 september gebeld dat ik het wil herroepen/ontbinden. Zelfs een email met de oplevering gekregen op 4 september, maar nu krijg ik te horen dat de 14 dagen vanaf de aanvraag is (12 augustus).

Hoe moet ik iets binnen 14 dagen retour sturen als ik het nog niet heb binnen 14 dagen?

Geen Netflix mogelijk via de mediabox. Geen opname's kijken als de opname nog loopt.

Damiën
15-09-2019

Noodgedwongen naar de bieb.

Mijn huisjesmelker is nogal een krentenkakker, dus die vond online.nl een prima oplossing.

Ik werkte altijd vanuit huis, maar heb sinds eind vorig jaar mijn eigen bureau in moeten wisselen voor een dagelijks bezoek aan de bibliotheek want daar hebben ze wel internet en overdreven dure koffie. Ik heb in 2019 namelijk nog geen twéé dagen achter elkaar meegemaakt waarbij ONLINE.NL géén landelijke storing had (bron: allestoringen.nl).

P.s.

Pablo de 'ervaringsdeskundige' werkt voor online.nl

Arie
14-09-2019

Bagger bedrijf

Opzeggen bij online.

Wat is dat moeilijk als ze berichten sturen naar iemand die al 6 jaar dood is.

Ach ze plakken er weer een extra maand aan vast omdat het het altijd iemand anders zijn schuld is.

Bagger bagger n nog eens een baggerbedrijf.

Geert
12-09-2019

Geen e mail inzien

Plotseling gerommel met wachtwoord?

een volkomen waardeloze helpdesk

laten je gewoon stikken

weigeren je verder te helpen

gewoonweg schandalig

Hans
08-09-2019

Digitale tv is bagger

Ik heb sinds 2009 internet van online.nl , daar heb ik nooit geen problemen mee , maar nu heb ik sinds juli 2019 ook digitale tv van canal digitaal (van online.nl) en dat is waardeloos , zo neemt ie programma,s niet op vanaf het begin en als een programma al bezig is en je wil vanaf het begin kijken , dan is dat niet mogelijk , want als je op begin gemist klikt , start dat programma alsnog halverwege komt nog bij dat ik canal digitaal van online.nl 3 maanden gratis op proef heb , maar moet evengoed betalen voor die 3 maanden , dus hoezo gratis en wilde terug naar mijn vorige aanbieder voor digitale tv , krijg ik van online.nl te horen dat ik pas na 1 jaar pas op kan zeggen , en dat ik dus aan digitale tv abonnement vast zit , voor 1 jaar , nou dat hebben ze niet vermeld bij de aanvraag van digitale tv , ik heb toen gevraagd , als het mij niet bevalt dan kan ik het opzeggen , niet dus , als ik dat van tevoren had geweten , dan had ik geen digitale tv bij online afgesloten , want dat is bagger , bagger en nog eens bagger

Mr
07-09-2019

Offline kunnen ze het beter noemen

Veel problemen met verbinding die uitvalt, wifi problemen. ineens 5 euro meer betalen voor snelheidsgarantie?! ze zijn niet eens online.

Ik was heel tevreden tot op een moment alles kapot lijkt te gaan.

Walter
06-09-2019

Online houdt je aan het lijntje.

Heb probleem met TV gemist en bekijken opnames. Ook is nu al 2x het modem uitgevallen, alleen het aan-uit lampje knippert dan nog! Alleen alles aan en uit zetten en wachten tot de hele verbinding weer is opgebouwd helpt dan: ben je weer een half uur verder! Als je de klantenservice eindelijk voor de zoveelste keer aan de lijn krijgt, veert men met jouw probleem mee: “dat is inderdaad vervelend, maar het ticket dat voor u is aangemaakt staat nog steeds open, dus zijn ze er nog mee bezig. Als uw tv het nu doet, kunnen wij niets doormeten, dus moet u maar bellen als hij het niet meer doet, wij zijn tot 21.00u bereikbaar.” Maar ja, als het modem na 21.00u dienst weigert ga je er vanzelf mee aan de slag om alsnog beeld en internet te krijgen, toch? Dus kan je met Online bellen tot je een ons weegt, je krijgt echt het gevoel aan het lijntje gehouden te worden. Want het sturen van een nieuw modem mag niet, omdat men het probleem zelf niet heeft geconstateerd. Logisch hè, na 21.00uur.

Ben niet gelukkig met mijn keuze voor Online, maar dat is niet de enige provider waar ik minder goede ervaringen mee heb: ook NLEx en KPN horen in dat rijtje thuis. Dus wie biedt mij wel een goede kwaliteit?

Jorn
04-09-2019

Online.nl slechte kwaliteit

Altijd problemen met online.nl kan me opnames niet fatsoenlijk bekijken na 5 seconden weer hapering en weer een stuk gemist.

Stap nooit naar deze provider oplichters. Wel betalen elke maand en het word steeds duurder!

Jan
03-09-2019

Geen mijn-online.nl en mail

Ik ben al meer dan een maand bezig om een juiste combinatie van inlognaam, klantnummer en wachtwoord te krijgen. Geen reactie van Online! Kan geen mail bekijken, haperende tv-beelden en wel betalen! Stelletje oplichters!

De Heer R
31-08-2019

De uitvinders van amateurisme

Bedenkt u maar iets wat een provider fout zou kunnen doen en het is op online van toepassing, dit is een universele wet zoals die van de zwaartekracht bijvoorbeeld. Wie zich de begintijd van chello nog kan herinneren kan nu hetzelfde verwachten van deze poppenkast van een zaak.

André
30-08-2019

Digitale tv

Sinds de overstap naar het nieuwe systeem problemen. Eerst alleen Ned. 1, 2 en 3.

Na 6 x bellen. 20 tot 30 minuten wachttijd twee nieuwe kastjes, e.d.Nu heb ik de rest van de zenders, maar GEEN. Ned. 1,2 en 3.

Na twee maanden, en 8 x bellen, krijg op opnieuw niewe apparatuur.

Hopeloos incompetent. Ik stap over en op.

André Huijsing

Mat
25-08-2019

Afrader!

Online opnames haperen voortdurend. Je kunt niet spoelen met beeld. HD? Dacht het niet. Mijn 2 jaar loopt snel af en dan ben ik mooi pleite.

Alfons
23-08-2019

Zooitje bij online.nl

Vanaf de eerste dag problemen,dagenlang geen tv,

moest kaart van canaal digitaal hebben.

Met canaal digitaal heb ik echter niets te maken ik ben bij online. Heb jaren geleden online gehad zonder problemen maar nu is het een zooitje . Bijna elke zender heeft storingen opname bijna niet mogelijk,Gemist en terugkijken zou ik graag doen indien mogelijk.Ik kan nog een tijd lang doorgaan.

Toppunt servicedienst stuurt bericht: kunnen het probleem niet oplossen. Wie kan me helpen om van online af te komen?.

Koos
23-08-2019

Nieuw klant

Ik ben sinds vorige week klant bij Online.nl.

Wat een drama is dat: Internet traag, geen telefonie, bij uitzending-gemist en bij het opnemen wordt het eerste gedeelte overgeslagen.

Uiteraard al diverse keren contact opgenomen met de helpdesk. Vorige week vrijdag is mij beloofd dat ik binnen vijf werkdagen een oplossing had voor mijn telefonie. Dit wordt niet nagekomen. Het enige wat de medewerkster zegt: Ze zijn er mee bezig.

Over de klachten van mijn tv wordt aangegeven dat dit probleem al meer dan een maand duurt en dat er aan gewerkt wordt.

Ik ben enorm teleurgesteld in Online.nl

Remco
23-08-2019

Wat is hier aan de hand ?

Jaren klant bij online en nooit problemen met het witte modem totdat door een software update ik niet meer kon telefoneren met de vaste lijn. Dit kon niet aangepast worden en kreeg een nieuw zwart zyxel modem .Na nu al 2 maanden van de meest uiteenlopende storingen en ellende krijg ik nu inmiddels al voor de derde keer een ander modem toegestuurd maar heb geen vertrouwen meer in dit bedrijf. De klantenservice is vriendelijk en behulpzaam maar kan niets anders dan het gebruikelijke riedeltje opsommen wat in de meeste gevallen niets helpt. Er is volgens mij van alles mis met dit bedrijf en de nieuwe modems en software maar 0,0 communicatie hierover van online. Het enige wat goed lijkt te werken bij online zijn de prijsverhogingen. Ik zeg.bezint eer ge begin!

Lennert
22-08-2019

Te traag internet, tv kijken werkt niet goed en klantenservice onbereikbaar!

Ik heb nu bijna een jaar internet, tv en bellen via Online.nl. Dit bevalt vanaf het begin al erg slecht. Maar vooral de laatste maanden.

Bij het tv kijken zit de functie voor opnemen, wat voor mij eigenlijk de enige manier is waarop ik tv kijken. Best teleurstellend als je dan een programma wilt gaan kijken en de opname begonnen blijkt te zijn 5 minuten voor het einde.

Het internet is helemaal belachelijk. Onlangs 5 euro per maand meer gaan betalen zodat ik maximaal internet heb. Dit was een eenzijdige wijziging van Online.nl. Beetje jammer dat het internet alles behalve snel is, nog maar net 30mb/s.

Als ik de klantenservice bel zijn ze meestal onbereikbaar. Laatst heb ik ze dan eindelijk aan de telefoon gekregen. De medewerker liet weten dat het probleem bij hen bekend is, maar ik kreeg niet de indruk dat de persoon enig idee had wat ze aan het doen was.

Dus betaling stop gezet tot het probleem is opgelost en krijg nu telkens dreigmails van Online.nl. Hier kan ik niet op reageren blijkt. Enkel via bellen met klantenservice die vervolgens aangeven dat ze geen melding kunnen maken.

Gelukkig is mijn jaarcontract bijna afgelopen, dus ga dan snel naar een ander.

Natalie
20-08-2019

Veel storingen wordt steeds frequenter

Ook nu weer geen TV veel storingen, vaak geen internet. Vanaf 30 Aug gewoon weer nasr KPN. Nooit geen online.nl meer voor mij.