Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Zonder mij op te hoogte te brengen hebben ze een waanzinnige prijsverhoging ingevoerd. Ik ben nu van de ene op de andere maand van €19,95 naar €27,50! Hooguit schandalig, mijn abonnement loopt tot ver in 2018, bizar dat ze zomaar een prijsverhoging van €7,55 mogen doorvoeren!
Daar de kwaliteit van Online zeer slecht was en de facturen niet transparant waren besloten wij 2 maand geleden over te gaan naar een andere provider .( nu zeer tevreden)
Echter tot onze verbazing probeert Online.nl ondanks beëindiging van ons abonnement wederom te incasseren, alhoewel ze al per mail een opzegbevestiging gestuurd hadden. Uiteraard meteen de machtiging ingetrokken.
Conclusie, ga niet in zee met dit zeer onbetrouwbare bedrijf.
Dit bedrijf is echt belachelijk, zeer slechte wifi en telefoon ook afgesloten, echt belachelijk dit, Mijn broer kan geen eens normaal GTA online spelen en ik kan kan geen eens een spelletje op mijn telefoon spelen zonder dat de wifi uit valt! Ik zou geen contract met hun aangaan want volgens mij werken bij dit bedrijf gewoon een stelletje Kinderen.
GEEN AANRADER!
Thuis gebleven voor de monteur, die komt gewoon niet opdagen, stotterende Desi zegt,. de monteur heeft het nu toch gemaakt? vorige keer belde de monteur af, niet leuk maar ik ben afgebeld dus 3 dagen geen verbinding geen telefoon en geen tv, en dan komt de misbaksel gewoon niet.
neeee, zoek even wat anders, dit zijn idioten
Telefoon Internet signaal valt steeds weg geen verbinding. Onbereikbaar schakelt uit trage Internet signaal. Ik heb klachten kompas ingeschakeld word meteen gereageerd zelfde liedje excuses. SLECHTE SERVICE GEEN ERVARING STELLETJE AMATEURS.
Per 1 januari 2017 hebben we ons contract bij online beëindigd. Na beëindiging van het contract werd er nog 3 maanden geld afgeschreven! Telefonisch contact was niet mogelijk er werd niet opgenomen! Per brief (aangetekend of niet) geen reactie gekregen. Per email een klachtenformulier invullen geeft geen enkele reactie. Maar wel een deurwaarder op je afsturen! Apparatuur teruggestuurd, met een bevestiging van online, later toch weer aangeven dat dat niet correct is. Kost €60,00. Ineens heb je een ander klantnummer! Dit waardeloze bedrijfje is een verzameling van incompetente managers. Overigens was de aansluiting en ontvangst etc. gewoon waardeloos. Niet mee in zee gaan!
Na 3 jaar blijk ik nog een achterstand van 14 euro te hebben terug van weggeweest heb ik geen internet meer, de 14 euro is gauw even verhoogt omdat ik dat niet heb betaald achterstand is vragen om problemen, maar 14 euro vind ik geen reden om af te sluiten. na het bellen, achterstand betalen en klaar is kees,.dacht ik, nee, antwoord er is het een en ander veranderd, het maandelijkse bedrag is verhoogd, maar wat ik heb blijft het zelfde, OH ja of ik eerst even de 14 euro + 26 euro extra kosten wil betalen en meteen ook het nieuwe maandbedrag vooruit betalen, even 79 euro betalen dan deblokkeren we de boel.
nee, dit moet je anders aanpakken. waarom zou ik hier nog blijven, er is zoveel aanbod.
Al sinds Wanadoo klant. Ben laatst gebeld voor 1 jaar verlenging; zou totaal niets merken van eventuele overzettingen; eerdere verbindingsproblemen zouden dan ook direct opgelost zijn. “Nieuw” contract gaat 15-05-2017 in: vanaf dat moment helemaal géén verbinding meer. ServiceTeam van Online kan niets voor me doen. Monteur kan pas over meer dan 1 week tijdens kantooruren langskomen om te kijken of hij iets kan doen. Of ik moet zelf maar van alles proberen met modems of ik moet maar vrij nemen. Tot dat moment géén telefoon en géén internet.
Jarenlang bij Online geweest maar de laatste week is ellende begonnen. Overdag (ADSL) 's ochtends 18 Mbit/sec nu 19:30 5,39 Mbit/sec en na 22:00 soms 3,9 Mbut/sec. Ping is 's avonds ook hoger dan overdag (20 ms vs 70 ms). Online x aantal keren gebeld maar probleem kunnen ze blijkbaar niet oplossen. Ik ken hier ook 2x andere mensen met hetzelfde probleem. Ik en nog een hebben Online opgezegd. Jammer dat ik 1 maand nog moet wachten.
Eigenlijk zijn alle aanbieders hetzelfde als het gaat over een vdsl/adsl verbinding over een oude kopere telefoonlijn. We zijn met de snelheid dan altijd afhankelijk van de kwaliteit en lengte van de kopere lijn naar de centrale. Ik heb laatst een alles in 1 abonnement afgesloten bij online .nl en krijg daadwerkelijk 36mb internet binnen dat was vooraf al bekend bij de aanvraag. Bij de aansluiting heb ik alle kabels verwijderd tot aan de hoofdaansluiting in het huis. Bij de hoofdaansluiting heb ik het aansluitblokje die was bijgeleverd gemonteerd daaraan meteen het modem aangesloten. Ik denk dat op deze manier de miste problemen ontstaan. Alles werkt bij mij prima. Grtz Dennis
Al weken zitten we met een zeer trage internet verbinding. Snelheid komt niet hoger dan 5 a 6 Mb/s. En dat terwijl het 100Mb/s moet zijn. We zitten op glasvezel. Na 18.00 uur is het in elk geval ellende. Overdag is het beter, maar bij lange na niet 100Mb/s.
Ze zijn telefonisch niet te bereiken voor storingen, en al helemaal niet in het weekend.
Nee, nee en nog een nee. Opgezegd en nooit een contract aangaan met ze.
Inmiddels 3 dagen bezig geweest met interactive TV werkend te krijgen. Beginnend met het niet mee leveren van de juiste kabels, die ik vervolgens zelf maar moest aanschaffen volgens de klantenservice (ABSURD!). Na de juiste kabel te hebben aangeschaft werkt de afstandsbediening niet. Na een nieuw nutteloos telefoontje naar de klantenservice van Online, eindelijk alles werkend na ZELF puzzelen. Drama ten top, en overweeg nu al serieus mijn abonnement op te zeggen! Drama provider.
Direct naar in dienst van de telefoon merkt ik dat ik internationaal niet kon bellen. In de persoonlijke instelling afgevinkt en niet mogelijk te wijzigen. Ik belde klantenservice en krijg te horen dat HET GEBLOKKEERD IS TOT NAAR DE EERSTE BETALING . dus een HELE MAAND GEBLOKKEERD. Dit is NIET in de contract afgesloten met Online. Zeer schadelijk voor mij wonend aan de grens en MOET zowel privé als zakelijk international bellen. Klantenservice WEIGERDE door te verbinden met een leidinggevende. Wat in hemels naam is dit voor een BELACHELIJK bedrijf. Totaal IDIOTEN ! Heeft dit via een klacht indienen op KLACHT.NL
Het Internet van Online was al maanden zo dramatisch slecht dat ik besloot over te stappen naar een andere provider. Toen ik alles hiervoor had geregeld, kreeg ik binnen enkele weken een bericht van Online dat het modem en toebehoren in goede orde was ontvangen. Ik was verbaasd, want ik had nog niets toegestuurd. Ik besloot om alle digizooi nog even te bewaren voor de zekerheid. En ja hoor, vandaag, enkele maanden later, krijg ik een brief met de mededeling dat er door een administratieve fout een brief mijn kant op was gegaan dat ik de apparatuur al had teruggestuurd. In de brief staat tevens het dreigement dat als ik al hun troep niet terugstuur binnen drie weken - of als er na retourneren onherstelbare schade wordt geconstateerd, er €60,00 in rekening wordt gebracht. Nu kan ik wàchten op een rekening - die ik overigens niet zal betalen. Ze krijgen hun zooi morgen terug: in de Horizondoos van Ziggo welteverstaan.
Ik ben klant van Online sinds 5,5 jaar. Op begin was het geen probleem, geen last van internet. Maar sinds maanden is het slecht. Maand geleden is mijn router van Huawei kapotgegaan en Online hebben mij een ZyXel router gestuurd. Grotere shit heb ik niet gezien. Internet valt af en toe uit, de ping is abnormaal hoog, soms springt die zelfs tot 2000 ms. Ik had ze een emailtje gestuurd en ze zeggen dat ik een domme software moet instaleren om router te updaten enz. De dag daarna had ik ze weer email gestuurd dat het niet werkt en dat internet gewoon slecht is. Ze vertelden mij dat ik andere abonnement moet nemen, omdat ik nog oude ADSL verbinding heb. Misschien is het wel waar, maar ik raad ze echt niet aan. Ik denk dat ze probeerden me weer aan een contract vastbinden. EEN AFRADER DUS!
Internet is niet zo snel als ze beloven. Bovendien heb je de mogelijkheid om je abbonoment maandelijks aan te passen. Zonder addertje onder het gras beloven ze. Uiteraard zit je dan opnieuw vast aan een jaarabbonoment zonder dat je het weet.
Op de site staat een 0900nr 50ct per gesprek. als je deze belt hoor je dat je een 088nr. vieze naaiers, lekker makkelijk geld pakken zo.
Mensen opgelet. De problemen met online internet provider zijn 2 weken geleden begonnen. Internet valt steeds uit. De klantenservice stuurt je van kast naar muur. U bent gewaarschuwd. Begin niet aan online. Dat is uw geld niet waard. Zelfs gratis niet.
Wij zijn 10 jaar klant geweest maar de afgelopen 3 jaar was dramatisch. En ze beseffen het zelf niet eens. Heb je ze eindelijk aan de lijn zullen ze ook totaal geen excuses maken of meedenken naar een oplossing. Nee, ze proberen je een nieuw pakket aan te smeren waardoor je weer 12 maanden vast zit. Vandaag opgezegd. heel blij dat ik er van af ben. Eindelijk! Een 1 is nog te hoog.
Ik ben al jaren bij online, maar het word maar slechter en slechter, ik kan ze daarom niet meer geven dan een 1. We hebben nu al een hele tijd dan wel internet dan weer niet, Nu gaat het met de telefoon ook al hetzelfde, gisterenavond viel hij weg en we hebben nog steeds geen telefoon, zoiets mag toch gewoon niet gebeuren. En waar moet je zijn om het door te geven, het internet heel veel weg en ook geen telefoon meer. Heb je ze dan eindelijk aan de lijn dan hebben ze heel veel uitleg waar je niets aan hebt, je word niet goed geholpen. Dus online je hebt nog heel wat te verbeteren. Ik ben blij dat we over een paar maanden gaan verhuizen want dan ben ik van online af. pffffffffffffff.