Online.nl reviews

Art
06-12-2016

Online.nl omzetting naar kpn ellende

Vandaag is online.nl overgezet naar kpn netwerk maar ik heb de gehele dag al geen internet . uchj keer reset gedaan opnieuw opgestart, stekker eruit paar minuten later er weer in. Nada resultaat. Gaat lekker zo online.nl . nooit geen problemen maar de storing duurt nu wel heel erg lang. Graag spoedig iets ondernemen in capelle aan den ijssel ivm de ongevraagde omzetting.

Ik
06-12-2016

Nieuw netwerk, snelheid gehalveerd!

We gaan over op het stabiele netwerk van KPN! Nou sinds gisteren haal ik nog downloadsnelheden van 3600 kb/s i.p.v. voorheen 7000 kb/s. Zelfs mijn iptv werkt nog maar half. Op zoek naar een andere provider dan maar.

J.
04-12-2016

10 min bellen mag, meer niet.

Je mag op de vaste lijn maar 10 minuten bellen, waarna de verbinding automatisch wordt verbroken.

Vervolgens wil de KS een 3-tal telefoonnummers met tijden hebben.

Internet is matig, verbinding was nooit sterk genoeg op 900 meter van de wijkcentrale. Ah ja, Koperverbinding is de betere verbinding. Ik heb intussen voor het internet een regeling getroffen met een tevreden glasvezelklant. Straalverbinding opzetten, hoppa, alle diensten daarover draaien. Dikke middelvinger naar Online.nl

Intussen al een mooie mail en brief gemaakt naar Online.nl.

Het zal ze bezuren dat ze ons in de mailing nemen.

03-12-2016

Hoe jaag je de klanten weg.

Sinds 30-11-16 ben ik over gezet naar het super trage ADSL net van KPN, Ik heb een abonnement voor 20MB, heb nooit hoger gehaald dan 14MB maar nu ineens gezakt naar amper 6MB, is dat nu het snelle stabiele netwerk van KPN? Zo dwingen ze je over te stappen naar een duurder abonnement, dus glasvezel, maar als je voor glasvezel kiest ben je verplicht een TV pakket er bij te nemen. Aangezien ik een schotel heb zit ik daar niet op te wachten, zeker niet als dit ook door KPN geleverd wordt. Er is dus maar 1 mogelijkheid: overstappen naar een andere provider.

Masoud

Zeer zeer slecht

All 2 weken geen internet.hooge tel kosten om met klanten service contact krijgen.ze weten niks hoe en wat?van kastje naar muur gestuurd.ik heb eacht geen worden voor.

Zeer klantonvriendelijk.

Al 9 jaar trouwe klant van Online.nl. De laatste 2 maanden van dit jaar werd er een kleine 5 euro meer afgeschreven van mijn rekening, zonder een voorbericht. Via het klachtenformulier om opheldering gevraagd, maar er wordt gewoon niet gereageerd Overweeg nu over te stappen naar een andere provider.

Nep-compensatie

Omdat we een lange periode problemen hadden ondervonden met internet en TV kregen we, na vaak en veel klagen, een financiële compensatie. Als dan de nota van Online van je rekening wordt afgeschreven verwacht je dat het bedrag van de compensatie van het notabedrag is afgetrokken. Mooi niet! Als je dus even niet oppast wordt de compensatie je op een slimme manier door je neus geboord. Kom je er op tijd achter dan moet je er zelf weer achteraan . (bellen, mailen etc., je wordt er moedeloos van). Conclusie is dat Online.nl op technisch gebied een amateuristische club is (geworden), en er op financieel gebied een grote bende van maakt. Daarnaast wordt een klant slechts gezien als een noodzakelijk kwaad.

Gert
01-12-2016

3 weken geen of zeer slecht internet gehad

3 weken geen of zeer slecht internet gehad daardoor zeer hoge mobiele koste in huis omdat wifi ook niet werkt op zo`n moment. Ze willen maar €12,50 vergoeden

Floor
30-11-2016

Overstap van Online.nl naar andere provider

Helaas ben ik een soort marionet geworden tussen grote provider Online.nl Na 10 jaar klant te zijn geweest heb ik de overstap gemaakt naar een anders grote provider. Gezien ik daar de snelheid van de verbinding wel zou halen. Nooit eigenlijk problemen met Online.nl gehad totdat je je lidmaatschap op wilt zeggen. Voor mijn gevoel wordt ik NIET serieus genomen en laat de provider je in de kou staan! Door een fout in administratie van Online.nl heb ik dubbele providerkosten. Ik heb deze in eerste instantie wel betaald door problemen te voorkomen. Echter daarna een brief geschreven vier uur aan de telefoon gehangen waarbij ik eigenlijk uitgemaakt werd dat het mijn eigen schuld was en dat ik zelf verantwoordelijk was in een overstapservice! Ik vraag mijn huidige provider of de overstap goed gegaan is en heb hier schriftelijk bewijs van dat het allemaal juist geregeld is. Ook telefoon is omgezet van Online.nl naar huidige provider en nummer is wel omgezet maar de betaling niet overgeheveld en gestopt?!?! Met dien verstande dat mijn telefoonnummer was omgezet er vanuitgaande dat alles netjes geregeld zag ik nogmaals een maand na opzegging een abonnement afschrijving. Vreemd.bellen en dan eigenlijk als een 'klein kind' behandeld te worden en mij de schuld te geven vind ik te kort door de bocht! Daarna gebeld met huidige provider en deze wilde wel meedenken. Heb zelf nog een uitgebreide email gestuurd met het hele verhaal en tot vandaag nog geen bericht terug gehad. Alleen het verhaal 'we hebben het druk en u krijgt een aantal dagen later bericht terug' Nou.echt NIET! Vind dit zelfs bij het onbeschofte af! Online.nl wanneer krijg ik mijn geld terug?! Welke jullie met een automatische incasso teveel hebben afgeschreven vanaf mijn rekening? Ik ben klaar met elkaar de schuld geven! Trek je niets kleed aan en neem contact met mij op! Mijn telefoonnummer en emailadres is in die 10 jaar nog steeds hetzelfde gebleven! Graag de oplossing en het geld terug op mijn rekening! Inmiddels heeft mijn huidige provider jullie gebeld op 28-10-2016 en hebben jullie hen bericht dat jullie fouten hebben gemaakt. Jullie hebben geen financiele fouten bij hen gemaakt maar bij MIJ!

30-11-2016

Wachten, beloftes, lang aan de telefoon, maar nog steeds geen aansluiting

In oktober internet aangevraagd. Zou ruim 2 weken geleden (al na weken wachten) aangesloten kunnen worden. Steeds lang aan de lijn hangen voor onduidelijke antwoorden en valse beloftes. Moeten we een andere inschakelen, of kan het elk moment aangesloten worden? Onbegrijpelijk dat dit soort diensten geprivatiseerd moesten worden. Bedrijven zorgen liefst voor de standardgevallen die 95% van de markt vertegenwoordigen dan een stapje extra doen voor adressen die wat inspanning vergen. Uren en uren steken we erin, en geen echt teken dat Online.nl hetzelfde voor ons doet. Belofte, uitstel, vaagheid. Kost ons bakken met geld en ellende om ergens anders "online" te kunnen zijn. Door Online/nl leven en werken we nu als nomaden.

30-11-2016

Al meer dan een week geen internet en telefoon na migratie!

Na 9 telefoontjes met een onbeschofte klantenservice en twee klachten via hun onlinedienst is wat mij betreft de maat vol. Ze reageren niet en behandelen mij als oud vuil! Ook dit bedrijf wordt geleid door mensen die alle waarden en normen overboord hebben gegooid!

Mensen, ik roep u op om massaal te wisselen!

Alex

Internet?

De hele tijd storingen! Val de hele tijd weg! Bijna elke minuut abrupte onderbrekingen! En de router die we hebben is ook waardeloos afval! Porforwarden: nee hoor, de geportforwarde poort hoeft niet open hoor! :| En dan heb ik het nog niet gehad over het spontaan resetten na een herstart.

Albert
29-11-2016

Zeer brutaal en onbeschoft bedrijf !

Ik moest na dat ze op het kpn netwerk zaten plotseling 30% meer gaan betalen?.Omdat ik nu meer mogelijkheden had .werd er verteld .toen ik vroeg wat die mogelijkheden waren,kreeg ik te horen dat ik nou een snellere verbinding kon nemen waar ik natuurlijk wel voor moest betalen!. Toen ik vroeg of ze daar om mijn snelheid plotseling omlaag hadden gedaan werd er laconiek gereageerd. ik was al lid toen ze nog orange heten.en nooit echt problemen gehad tot nu!. Het internet is nu echt traag!. Dus mensen pas op online is na de overstap op kpn zeer slecht geworden en bij hun klantenservice word je als sulletje behandeld!. Hun adsl snelheid was al niet snel en al totaal niet wat ze met de postcode check beloven.maar nu is het bagger geworden. voor mij nooit meer die asociale online. Echt jammer

Anna

Vreselijk bedrijf

Online.nl is het meest klantonvriendelijke bedrijf wat ik ooit heb meegemaakt. Daarnaast is de klantenservice met geen mogelijkheid te bereiken, tenzij je als nieuwe klant belt. En je wordt niet geholpen met je vragen. Het is bijna crimineel wat hier gebeurt. Sluit nooit maar dan ook nooit een contract af bij online.nl want je wordt opgelicht en je komt er niet mee vanaf.

P.
29-11-2016

Slechte service en ook nog diefstal van klanten.

Na eerste jaren klant te zijn geweest van Wanadoo, gingen wij een aantal jaar geleden over naar Online. Jaren lang heb ik een tarief van Euro 18,30 per maand betaald. In september werkte ons internet niet meer en kregen wij het advies een nieuw modem te bestellen. ( later bleek de fout bij Online zelf te liggen) Ik moest wel 1 Euro per maand gaan betalen voor het nieuwe modem. Dit stond in de algemene voorwaarden ? NERGENS WORDT ER OVER DE KOSTEN VAN 1 EURO GESPROKEN. Vanaf september werd er wel een hoger tarief afgeschreven. Vervolgens een mail dat ik miv. oktober Euro 23,00 per maand moet gaan betalen ? Na enig aandringen vertelde de dame van de klantenservice, dat ik al te lang te weinig had betaald ( als Wanadoo-klant) vandaar deze aanpassing. Mijn snelheid bleef dan wel 10 MB/h. Vervolgens heb ik ruim 6 ! weken zonder werkend internet gezeten ivm. de overgang naar KPN. Vele malen gebeld, zoveel belofte`s gehad, maar het internet bleef bar en boos. ( ja we krijgen meer klachten uit Zoetermeer !) Ik geef Online nog èèn kans om mijn tarief te verlagen en met een forse schadevergoeding te komen voor 6 weken geen internet, de vele belminutenkosten en inbelkosten enz. Gebeurd er niets, dan wordt het een zaak bij de Geschillencommissie en de kantonrechter. P. van Putten, puthaarenvoet@online.nl

Anita
28-11-2016

We hebben al jaren online

Maar zoals het nu gaat kan echt niets zitten nu al 1 week zonder telefoon en internet

Martijn

Gigantisch traag geworden

In 14 jaar tijd via Wanadoo en Orange bij Online terecht gekomen. Jarenlang tevreden, maar nu totaal niet meer. Sinds anderhalve week is mijn internet van Online.nl opeens vele malen trager dan anders. Uploaden van een bestand duurt letterlijk 4 keer zo lang als eerder. Blijkt dat ze naar een ander netwerk zijn overgestapt en het abonnementsgeld daardoor ook nog ruim 30% hoger wordt. Nou, schandalig, ik ga overstappen naar een andere provider!

Annemarie
28-11-2016

Rampzalig bedrijf, rampzalig product, rampzalige helpdesk

Mijn bejaarde moeder heeft telefoon en internet van Online. De kwaliteit van deze diensten zijn erbarmelijk, veel storingen hetgeen voor mijn bejaarde, gehandicapte moeder die voor haar alarmeringsdiensten afhankelijk is van deze telefoonlijn een ramp en bovendien levensgevaarlijk; als de telefoon er uit ligt, kan zij met haar noodknop hulpdiensten niet bereiken.

De helpdesk van Online is volstrekt onbereikbaar; langer dan een uur in de wacht staan is geen uitzondering waarna je gefrustreerd ophangt omdat je ook weer verder moet met je werk. Op klachten/verzoeken die per mail via de site zijn gestuurd wordt niet gereageerd.

KIES NIET VOOR DIT BEDRIJF!

Huib
28-11-2016

Het rampenplan dat offline.nl heet

Ik heb hier werkelijk geen woorden voor :

Support is dramatisch Helpdesk zo goed als onbereikbaar Internet al weken sloom TV werkt al 5 weken niet Zonder reden afgesloten omdat ze overgingen naar een nieuw systeem, waardoor mijn postief saldo ineens veranderde in een negatief saldo met alle gevolgen vandien. En ik moet nu stoppen anders ga ik nog schelden ook.

In één woord : HELL

Luuk

Schandalig slecht!

4 jaar lang ben ik klant geweest. 2 maanden geleden ben ik verhuisd en nu moet ik nog betalen omdat mijn contract nog door loopt? Ik heben ruim 1.5 maand voor verhuizing opgezegd. Daarna gebeld wat in totaal ruim 2 uur wachttijd opleverde. Vandaag nogmaals gebeld omdat er geld wordt afgeschreven. Weer 1.5 uur in de wacht en niemand aan de telefoon gekregen die iets kan betekenen. Wat een ongeorganiseerde bende en wat een waardeloze bereikbaarheid. Ronduit slecht!